Switch account





[Closed] I made a mistake - zo jul 18, 2021 3:11 pm
Hazel Lockwood
Trainer
Hazel Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

[Closed] I made a mistake BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
311
360
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hazel checkte haar Pokédex en een glimlach gleed om haar lippen toen ze zag dat het niet lang meer zou duren eer dat Rex zou evolueren. Ergens voelde ze wel een kleine steek van verdriet omdat haar Jangmo-o dan zijn kleine, schattige vorm zou verliezen, maar ergens duidde het ook weer een tijdperk aan van iets nieuws. En dat vond ze dan wel weer fijn. Hazel’s goudkleurige ogen gleden naar voren en een brede glimlach gleed om haar lippen toen ze, totaal onverwacht, Shiro zag lopen met zijn Gabite. Misschien had ze het kunnen opmerken in de terughoudendheid van Rex, misschien ook niet, maar voordat ze het wist was ze al naar de man toegerend en gaf ze hem van achter een knuffel. Een grom volgde en Hazel opende haar ogen, waarna ze haar blik naar boven liet glijden… om in twee groene ogen te staren. Geschrokken liet ze de man los en deed ze een paar stappen naar achteren. Rex kwam bij haar staan en drukte bezorgd zijn kopje tegen haar dijbeen aan. ”I-Ik dacht dat je iemand anders was, sorry,” zei Hazel en ze wilde aanstalten maken om weg te lopen, maar de witharige greep haar hand vast. ”Je mag anders gerust de mijne zijn, hoor. Dat zou ik best snappen, met de looks die dat ik heb.” Ugh. Hoe had ze zich zo kunnen vergissen? Deze zak leek in de verste verte nog niet op Shiro. Zijn gezicht was heel anders, hij was kleiner en ook minder gespierd. Hoe had ze zich zo kunnen vergissen? ”Ik denk dat mijn vriend dat niet erg leuk zou vinden,” sprak ze kortaf en ze rukte haar hand uit de zijne, waarna ze weg wilde lopen. Rex maakte een verontwaardigd geluidje toen de man weer een uitval naar haar deed en Hazel draaide zich om, nu woede te vinden in haar ogen.

”Jaws, leg die opdonder even het zwijgen op met een Dragon Breath,” sprak de man met een nonchalant wegwuifgebaar. Eerst dacht Hazel dat hij haar bedoelde, maar haar ogen werden groot toen ze zag dat hij zich naar Rex richtte. ”Protect!” riep ze net op tijd, waarna ze haar vuisten balde. ”Dus je wilt een gevecht, hè? Dan zul je er een krijgen ook,” snauwde ze hem toe, waarna ze met haar hand naar voren wees. ”Dragon Claw, Rex!” riep ze. Haar Jangmo-o liet een boze kreet ontsnappen en rende naar voren, waarna hij met zijn gloeiende klauw hard uithaalde. De aanval was een succes en een geniepig lachje gleed om Hazel’s lippen. ”Jaws, zorg dat je zijn Speed status naar beneden haalt met een Bulldoze en ga daarna voor Dual Chop!” hoorde ze de man strijdlustig roepen. ”Gebruik je Protect om die Sand Tomb te omzeilen en vang die Dual Chop op met je Dragon Tail!” riep Hazel. De Speed status drop zou in dat geval niet succesvol zijn, maar de Dual Chop viel daardoor niet meer te omzeilen. Rex was ook niet snel genoeg om een Dragon Tail uit te voeren na het afzwakken van zijn schild en de enige reden dat hij de tweede uitval kon ontwijken van de Dual Chop was door op tijd opzij te springen. ”Gebruik Rock Slide om afstand tussen jullie te creëren en gebruik daarna de rotsen om dichterbij te komen, Rex!” riep Hazel. De rotsen creëerden binnen een mum van tijd een speelveld van rotsen en Rex begon behendig van rots naar rots te springen. ”Spring nu in de lucht en gebruik je Dragon Tail!” riep ze. Haar Jangmo-o liet weer een kreet ontsnappen en sprong de lucht in, waarna er een behoorlijk spectaculair schouwspel volgde.

Toen haar Jangmo-o neerkwam, was het namelijk geen Jangmo-o meer. Hij was tijdens zijn sprong geëvolueerd en zijn staart, die ook veranderd was toen hij evolueerde, was nu een stuk groter en sloeg genadeloos hard tegen de Gabite aan. ”Dragon Claw, Rex!” riep ze en de brul van haar nieuwe aanwinst was vrij groot en duidelijk hoorbaar toen hij zijn klauw ongenadig hard tegen de Gabite aan liet komen, welke meteen op de grond stil bleef liggen. Een geniepig lachje lag om Hazel’s lippen terwijl ze Rex terugriep. ”En val me nu niet meer lastig of ik waarschuw mijn vriend en geloof me, hij is een stuk genadelozer dan dat ik ben,” sprak ze waarschuwend. Ze had gezien hoe boos Shiro kon worden als een man haar lastigviel en dus leek het haar de beste optie voor deze stumper om haar gewoon met rust te laten. Hij keek haar woedend aan en even dacht Hazel dat hij echt zo stom zou zijn om haar aan te vallen met Rex in haar buurt, maar hij snoof onder zijn adem door en keerde zijn Gabite terug, waarna hij van haar wegliep. Hazel negeerde hem en draaide zich naar Rex toe, waarna ze hem met trots aankeek. De Hakamo-o kwam dichterbij en sloeg zijn armen voorzichtig om Hazel heen, waarna zij hem terug knuffelde en hem blij aankeek. ”Ik denk dat je wel wat heb voor Shark om op te scheppen,” sprak ze lachend, waarna haar gezicht een klein beetje betrok. Ze was er namelijk vrij zeker van dat Shiro hier niet mee kon lachen als hij dit zou horen. Ze haalde haar schouders op. Ach, dat zag ze dan wel weer. Ze had een nieuwe aanwinst erbij en dat was wat voor nu gold.
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum