Switch account





[BP 2021] I can't get enough - wo jul 21, 2021 12:31 pm
Iris Westfall
Trainer
Iris Westfall

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 2

[BP 2021] I can't get enough BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
431
228
CHARACTER INFO

OOC INFO

Een tevreden glimlach ontstond om Iris’ lippen terwijl ze genoot van de zon dat op haar rug scheen. Ze was echt wel in het beste seizoen naar Sinnoh gevlucht, ook al waren de omstandigheden om haar thuisfront te verlaten allesbehalve aangenaam geweest. Het was niet moeilijk om zich het woedende gezicht van haar vader te herinneren toen ze hem haar resultaten van haar universitaire opleiding had laten zien. Haar moeder was gelukkig een stuk milder gestemd en dat was ook de reden dat Iris haar in vertrouwen had genomen, haar haar échte droom had voorgelegd. Haar moeder had haar gesupporterd en samen met haar hulp had Iris het mogelijk gemaakt om naar Sinnoh te gaan, waar ze beiden wisten dat Darren ook ergens rondliep. Haar moeder had haar gezegd dat ze dacht dat Darren wel een vriend kon gebruiken en Iris wilde die rol maar wat graag vervullen, dus dat was ook wel een reden geweest om te vertrekken. Maar de hoofdreden was geweest om haar droom na te jagen; het worden van de champion van Sinnoh. En ze wist dat ze nog een lange weg te gaan had, maar ze wist ook dat ze het wel ging redden. Iris liet haar blik naar opzij glijden toen Dayla enthousiast voorbij kwam rennen. ”Lieverd, kijk je uit waar je naar…” Iris’ wenkbrauwen fronsten kort toen Dayla niet al te zacht tegen het been van een jongen botste en snel kwam ze overeind. Lark was al bij Dayla om haar zacht grommend te berispen en Iris gaf hem een aai over zijn bol voordat ze zich naar de jongen richtte waar haar Eevee tegen was geknald. ”Is alles in orde?” vroeg ze bezorgd aan de jongen, een hand leggend op zijn arm.


@Adam Pine
Re: [BP 2021] I can't get enough - do jul 22, 2021 11:27 am
Adam Pine
Crescent Moon
Adam Pine

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 24
Rank: 3

[BP 2021] I can't get enough BogusIncredibleBass-size_restricted
Pad
Hier een quote
151
187
CHARACTER INFO

OOC INFO




Hij had het surfen laatst zo leuk gevonden dat hij een eigen plank had gekocht. Hij wilde het graag toevoegen aan zijn lijst van hobby’s. Op dit moment stond hij Tai Chi oefeningen te doen. Dat zou balans moeten trainen had hij begrepen. Ondertussen lag Barry heel erg on-charmant op zijn rug. Pootjes gespreid en tong uit zijn bek. Boem. Er knalde iets tegen zijn been aan. Het werd meteen duidelijk dat de belofte van balans uit kwam. “Wh-” Hij keek opzij, en zag een Eevee. “Oh gaat he-” Maar hij kon zijn zin niet afmaken. Hij voelde iemands hand op zijn arm, en keek ineens in twee zilveren ogen. Precies dezelfde vraag werd gesteld. In een reflex legde hij zijn hand op de hare. “Ja het gaat wel.” Barry rolde zich op zijn zij. Dit soort dingen gebeurde genoeg in hun leven. Zo makkelijk kon zijn relaxmomentje niet verstoord worden. “Ondertussen kan ik wel tegen een stootje. Het is geen probleem.” Zijn mondhoeken krulden lichtjes omhoog.

Re: [BP 2021] I can't get enough - vr jul 30, 2021 2:51 pm
Iris Westfall
Trainer
Iris Westfall

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 2

[BP 2021] I can't get enough BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
431
228
CHARACTER INFO

OOC INFO

Dayla schudde kort met haar kopje om de klap van zich af te schudden. Lark was zachtjes naast Iris aan het grinniken en Iris moest moeite doen om haar mondhoeken ook naar beneden gedwongen te houden. Het was dan ook een redelijk grappig zicht, al zou ze pas hardop lachen als ze wist dat de jongen in orde was. Er werd een hand op de hare gelegd en een glimlach ontstond om haar lippen toen de jongen zei dat hij in orde was. Nou ja, jongen… Ze schatte dat hij ongeveer rond dezelfde leeftijd als haar was, dus dat zou hem geen jongen meer maken. ”Mooi zo,” grinnikte ze en ze haalde haar hand weer van zijn arm af. Ze hield haar hoofd een beetje scheef bij het horen van zijn woorden. Vooral zijn woordkeuze interesseerde haar wel. ”Ondertussen?” vroeg ze ter bevestiging. ”Leid je dan een leven vol met gevaar?” vroeg ze op een licht plagerige toon. Dayla was inmiddels al heel snel haar schaamte te boven dat ze gebotst was tegen het been van de man en liep al snel naar de Zigzagoon toe, waarna ze hem vrolijk begroette. ”Oh ja, mijn naam is trouwens Iris en dat daar zijn Lark en Dayla,” zei ze tegen de man, om de beurt knikkend van haar Absol naar haar Eevee.
Re: [BP 2021] I can't get enough - za jul 31, 2021 10:21 pm
Adam Pine
Crescent Moon
Adam Pine

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 24
Rank: 3

[BP 2021] I can't get enough BogusIncredibleBass-size_restricted
Pad
Hier een quote
151
187
CHARACTER INFO

OOC INFO




Zijn mond viel even open. Niet uit verbazing, maar omdat hij onder de indruk was. Ze had een woord uit zijn zin opgepikt die heel veelzeggend was. Dat soort oplettendheid zie je mensen niet vaak hebben. Snel deed hij zijn mond weer dicht. Een glimlach verscheen op zijn gezicht toen ze naar zijn gevaarlijke leven vroeg. Hij grinnikte. Barry bewoog zijn hoofd zodat hij kon zien wat er aan de hand was. Eén van zijn wenkbrauwen ging omhoog. Adam deed.. anders.. Veel tijd kreeg hij niet om erover na te denken, want er kwam een Eevee naar hem toe gelopen. Spelen? Snel rolde hij zich weer terug op zijn pootjes en begroette haar met was vrolijke geluidjes. “Jij let goed op.” Complimenteerde hij haar plagerig. “Ja ik zal het maar toegeven. Ik ben Spiderman.” Hij moest lachen om zijn eigen grapje. “Nee ik ben Ranger. Dus dat is niet altijd zonder risico.” Barry liet de Eevee ondertussen zien hoe je een kuil in het zand moest graven. Want om de een of andere reden dacht hij dat hij de enige pokémon was die wist hoe dat moest. Hij hoopte natuurlijk dat ze zou meegraven. “Leuk je te ontmoeten Iris.” Hij liet zijn ogen glijden naar de twee pokémon die ze had voorgesteld. “Ik ben Adam. En dit is mijn makker, Barry.” Hij maakte een handbeweging naar Barry toe. “Heb je misschien zin om samen een ijsje te halen?” Het kwam er zomaar uit.

Re: [BP 2021] I can't get enough - wo aug 04, 2021 4:26 pm
Iris Westfall
Trainer
Iris Westfall

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 2

[BP 2021] I can't get enough BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
431
228
CHARACTER INFO

OOC INFO

Iris gaf een dankbaar knikje toen de jongen aangaf dat ze goed oplette. Ze grinnikte vervolgens om zijn opmerking. ”Ah, ik had al wel zo’n vermoeden,” sprak ze en ze gaf hem een plagerig knipoogje. Ze knikte vervolgens bewonderend toen hij aangaf dat hij Ranger was, al was ze niet heel erg bekend met die term. In Johto hadden ze dat niet echt gehad, maar ze had gehoord dat het in regio’s zoals Hoenn en Kalos des te meer voorkwam. ”Dus je moet soms op gevaarlijke missies gaan?” vroeg ze aan hem. Haar Eevee maakte ondertussen een vrolijk geluidje toen ze de Zigzagoon zag graven, waarna ze zijn voorbeeld al snel volgde. Lark trok een gezicht toen het merendeel van het zand in zijn richting kwam en deed demonstratief een paar stappen naar achteren, niet geraakt willen wordend door het zand. Iris glimlachte toen de jongen zichzelf voorstelde als Adam, waarna ze een knikje op zijn vraag gaf. ”Dat kan zeker niet slecht zijn,” ging ze op zijn voorstel in, waarna ze al aanstalten maakte om richting het ijskraampje te lopen dat verderop in de schaduw stond. ”Ik ben trouwens van plan om de champion van Sinnoh te worden,” sprak ze op een vastberaden, zelfverzekerde toon. Ze kwam niet per se arrogant over, maar het was duidelijk dat ze zeker niet bescheiden was. ”Ik wil nog een nieuwe teamgenoot vangen en mijn Pokémon trainen voordat ik me er aan waag, maar vanaf dan ben ik er wel vrij zeker van dat het zal lukken.”
Re: [BP 2021] I can't get enough - do aug 05, 2021 2:09 pm
Adam Pine
Crescent Moon
Adam Pine

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 24
Rank: 3

[BP 2021] I can't get enough BogusIncredibleBass-size_restricted
Pad
Hier een quote
151
187
CHARACTER INFO

OOC INFO




Het grapje kwam gelukkig goed aan. Hij bedacht zich nu pas dat het helemaal mis had kunnen gaan als ze Spiderman niet had gekend. Maar ach, wie kent Spiderman nu niet? Toch? In ieder geval waren de twee kleine bruine pokémon een spelletje gaan spelen. “Ja er zijn wel een paar geweest met een groter risico. Maar zoals je ziet ben ik gelukkig nog ongedeerd gebleven.” Hij spreidde zijn armen. Barry’s kleine pootjes konden het zachte zand van het strand niet bijhouden. Zodra hij wat weg groef, rolde het weer de kuil in. Frustrerend! Hij sprong zelf in de kuil en groef zo hard als hij kon. Zo snel als dat hij ijs had voorgesteld, zo snel was Iris al gaan lopen. Net zo proactief als hij zelf was. Hij glimlachte bij de gedachte. Hij ging naast haar lopen. Adam was even aan het genieten van het zomerse briesje. Zoiets kleins kon hem al snel zielsgelukkig maken. Op dat moment vertelde Iris iets over zichzelf. “Echt? Dus ik ga hier gewoon een ijsje halen samen met een toekomstige beroemdheid? Gaaf!” Een streven als dat is mooi, maar hij was er pijnlijk bekend mee dat er zomaar iets kon gebeuren waardoor je je plannen moest aanpassen. Zijn oom was plotseling erg ziek geworden toen hij bezig was met zijn eigen reis. Maar dat ging Adam natuurlijk niet zeggen. Er was geen reden om de sfeer nu meteen naar beneden te brengen. “Wat voor pokémon denk je dat je nog nodig gaat hebben?” Vroeg hij uit oprechte interesse. Recentelijk was hij geïnteresseerd geraakt in het strategische aspect van pokémon gevechten. Dus hij was heel benieuwd naar wat Iris daar over te zeggen had.

Re: [BP 2021] I can't get enough - za aug 07, 2021 5:51 pm
Iris Westfall
Trainer
Iris Westfall

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 2

[BP 2021] I can't get enough BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
431
228
CHARACTER INFO

OOC INFO

Een lachje kroop om haar lippen toen hij aangaf dat hij wel op gevaarlijke missies was gegaan, maar ongedeerd had weten te blijven. ”Dat doet me afvragen…” Ze keek hem ietwat plagerig aan. ”Zijn die missies echt wel zo gevaarlijk zoals je beweert of ben je gewoon een natuurtalent?” Dit was vooral niet zij die gewoon achter meer informatie over de missies probeerde te komen. Nope. Ze zou niet durven. Maar kom op, hoe vaak ging ze nog een Ranger tegenkomen op haar reis? Misschien wel vrij vaak, maar ze was nú geïnteresseerd en ze wilde nú antwoorden hebben. Het was als simpel als dat. Dayla leek zichzelf wel te amuseren met de Zigzagoon, al kon ze op de nodige afkeurende blikken van Lark rekenen telkens als hij zand in zijn gezicht kreeg door haar. Adam volgde haar al snel mee naar het ijskraampje en Iris moest lachen toen hij zijn woorden sprak over haar toekomstige droom. ”Eigenlijk wel, ja,” zei ze en ze kon het niet laten om haar hoofd zogenaamd hooghartig in de lucht te steken. ”Dus als ik handtekeningen moet uitdelen, verwacht ik dat jij vooraan in de rij staat.” Samen met Darren, haar jeugdvriend. Als hij niet te veel bezig was met zijn job als breeder, that is. De gedachten aan haar jeugdvriend werden echter algauw weer verdreven toen Adam naar haar grootste interesse vroeg: strategieën opstellen. ”Well, ik wil sowieso een gevarieerd type hebben en afhankelijk of ik een Water type kan opvissen bij dat ene kraampje dat hengels uitdeelt of niet, ga ik Dayla of in een Vaporeon of in een Jolteon evolueren. Dan wil ik mijn team verder nog uitbreiden met een Fire type, een Poison en misschien een Steel type. Want ja, met een Water type heb je al dekking tegen Ground, Rock en Fire types, dus een Grass type zou ik dan al niet meer nodig hebben. En speciale types zoals Dragon en Fairy types kun je dan weer aanpakken met een Steel en Poison type.” Dus nee, ze was niet het type dat zich aan het standaard Fire, Water, Grass type wilde houden, maar juist zo veel mogelijk dekking wilde hebben voor allerlei verschillende types. ”Een Steel type zou bovendien ook handig zijn tegen een Poison type, sinds het daar immuun voor is, wat eigenlijk nog beter dan een Psychic type is.” Tja, nu had Adam haar wat gevraagd. Iris kon hier uren over doorgaan als ze wilde. De vraag was natuurlijk of hij dat ook wilde.
Re: [BP 2021] I can't get enough - zo aug 08, 2021 6:25 pm
Adam Pine
Crescent Moon
Adam Pine

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 24
Rank: 3

[BP 2021] I can't get enough BogusIncredibleBass-size_restricted
Pad
Hier een quote
151
187
CHARACTER INFO

OOC INFO




Hij trok één wenkbrauw omhoog. Iris bleek iemand te zijn die zéér nieuwsgierig is. Eén van zijn mondhoeken ging omhoog. “Tja, dat is beroepsgeheim. Maar misschien gebeurd er vandaag iets waardoor je met eigen ogen kunt zien wat het antwoord is.” Hij knipoogde. Daar zou ze íéts meer moeite voor moeten doen. Maar iets in Adam zei dat Iris zich niet zo snel gewonnen gaf. Barry was even gestopt met graven om de situatie te bekijken. Dit ging nergens naartoe zo. Hij kwam geen steek verder. Dus hij sprong uit zijn kuil en begon het gat breder te maken, eerst, in plaats van dieper.

Hij lachte hardop. Nou ze had de houding van een beroemdheid met zeer veel zelfvertrouwen al te pakken. “Reken er maar op.” Zei hij grappend. Normaliter was hij niet zo van mensen als kopstuk neerzetten. Dat ging namelijk altijd mis. Maar dit was natuurlijk maar voor de leuk, dus hij ging er in mee.

Hij luisterde aandachtig naar Iris. In zijn hoofd probeerde hij de types die ze noemde te visualiseren. Dat ging wel aardig. Ook al was hij er natuurlijk nog niet zo heel erg in thuis. Fairy types zijn speciale types? Daar had hij er toch echt twee van. Of betekende speciaal niet hetzelfde als zeldzaam? “Het klinkt alsof je voor iedere type een antwoord wilt hebben.” Zei hij. Een vriend van hem die groot fan is van zo’n kaartspelletje die zou het op dezelfde manier zeggen. Een antwoord hebben. Hij plaatste zijn vuist op zijn kin. “Dat moet natuurlijk ook wel als je champion gaat worden. Ik moet zelf op andere dingen letten. Ik moet vooral letten op nuttige eigenschappen die buiten vechten om gebruikt kunnen worden. Let jij ook nog op pokémon die speciale aanvallen kunnen leren?” Het is een factor die meespeelt, dus wie weet had ze er wel op gelet.

Re: [BP 2021] I can't get enough - zo aug 15, 2021 3:44 pm
Iris Westfall
Trainer
Iris Westfall

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 2

[BP 2021] I can't get enough BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
431
228
CHARACTER INFO

OOC INFO

Iris kon het niet laten om een pruillipje naar Adam te trekken toen hij min of meer aangaf dat hij haar niks ging vertellen over zijn missies. Maar goed, ze hield wel van een uitdaging. En het was niet alsof ze expres problemen ging uitlokken om te zien of Adam zijn woorden echt wel kon waarmaken, maar ze vermoedde dat een strand zoals deze vanzelf wel problemen aantrok als er dronkaards in de buurt zouden zijn. Niet dat zij daarop zat te wachten. Zij was meer het type dat dat soort problemen uit de weg zou gaan of probeerde te temperen, maar ze kon ook wel haar mannetje staan als ze simpelweg geen uitvlucht zag van de situatie. Ze nam aan dat Adam daarin verschilde en juist wel naar het gevaar toe moést voor zijn beroep. Inmiddels ging het over verschillende soorten types en Iris grijnsde toen Adam zijn opmerking maakte. ”Ja, zo kun je het wel benoemen,” gaf ze hem gelijk. Ze wilde niet verrast worden en in het nadeel staan. Ze gaf dan ook een knikje op Adam’s volgende vraag. ”Ik probeer ook vooral de zwaktes van mijn Pokémon te coveren. Veel Pokémon kunnen tegenwoordig TM’s leren die het voordeel hebben van het type waar zij nadelig tegen zijn.” Ze knikte naar Lark. ”Lark is nadelig tegenover Fighting types, maar hij zou dat nadeel door Air Slash, die ik hem via TM kan aanleren, kunnen verdoezelen. Het haalt het nadeel natuurlijk niet helemaal weg, maar in combinatie met andere moves zou hij een veel betere kans maken tegen zo’n Fighting type dan als ik hem geen TM zou aanleren.” Ze kantelde haar hoofd lichtjes. ”Welke nuttige eigenschappen zouden jouw Pokémon dan hebben die van toepassing zijn op je beroep?” vroeg ze aan hem. Misschien had hij een uitgebreider team en had hij al wat van die eigenschappen verwerkt in zijn missies. Heh, misschien kwam ze dan toch nog iets te weten over zijn missies! Dayla had inmiddels door wat de Zigzagoon probeerde te doen en deed hem na, vrolijke, schattige geluidjes makend die Iris even glimlachend naar opzij deden kijken. Wat was het dan ook een lieve schat.
Re: [BP 2021] I can't get enough - ma aug 16, 2021 10:05 am
Adam Pine
Crescent Moon
Adam Pine

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 24
Rank: 3

[BP 2021] I can't get enough BogusIncredibleBass-size_restricted
Pad
Hier een quote
151
187
CHARACTER INFO

OOC INFO




Het is waar. Voor een beroep als deze moet je naar het gevaar toe lopen. Het instinct om het uit te weg te gaan, als je kunt, moet soms verworpen worden. Dat komt omdat de mensen en/of pokémon die in een gevaarlijke situatie zitten juist niet die kans hebben om weg te komen. Dat is het moment dat hij moet inspringen. Hij was zich er erg van bewust dat zijn leven nu in dienst staat van al het goede in de maatschappij en in de natuur. Daar had hij immers zelf ook heel bewust voor gekozen. Wat Iris vervolgens zei vond Adam heel “Slim.”. TM’s gebruiken om je pokémon meer kans te geven om te winnen van een type waar die zwak tegen is. “Indrukwekkend.” Vond hij. Op dat moment hem een vraag teruggekaatst. “Nou bijvoorbeeld Barry hier heeft een uitstekende neus, en is erg goed in dingen vinden. Hij heeft al meermaals een sleutelrol gespeeld op mijn werk. Ofja, ons werk eigenlijk. Hij neemt het erg serieus als we bezig zijn.” Eén voorbeeld was wel genoeg toch? Iris mocht best naar zijn andere pokémon vragen hoor. Maar nu dat ze in de rij stonden voor een ijsje, keek hij liever even op het menu naar de smaken waar ze uit konden kiezen. “Wat hebben ze er een boel zeg.
Re: [BP 2021] I can't get enough - zo aug 22, 2021 4:56 pm
Iris Westfall
Trainer
Iris Westfall

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 2

[BP 2021] I can't get enough BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
431
228
CHARACTER INFO

OOC INFO

Een glimlach speelde om Iris’ lippen toen Adam aangaf dat het slim was wat ze deed. Ja, dat wist ze zelf natuurlijk ook wel, maar toch was het best leuk om het nog eens bevestigd te krijgen van iemand anders. Haar donkergrijze blik gleed naar Adam toe toen hij vertelde hoe zijn Zigzagoon nuttig was tijdens een missie en kort keek ze over haar schouder naar Dayla en de Zigzagoon. ”Ook niet slecht bedacht van je,” gaf ze toe met een glimlach terwijl ze haar blik weer naar Adam richtte. ”Het is een goed ding dat je Pokémon zijn werk serieus neemt. Dat is ook wat ik verwacht van mijn Pokémon.” Ze gaf Lark, die met hun mee was gewandeld, een klopje op zijn rug. ”Buiten gevechten om mogen ze zo veel ravotten als ze willen, maar tijdens gevechten verwacht ik wel het uiterste van ze.” Dat gold dan meer voor Dayla dan voor Lark; haar Absol was niet echt fan van sociaal contact en hield zichzelf liever afzijdig. Iris liet haar blik ook naar de kaart glijden waar de verschillende smaken op stonden weergeven, al kon ze natuurlijk ook gewoon naar de bakken met ijs kijken die voor hun neus uitgestald stonden. ”Ik denk dat ik voor twee – mag ik twee bolletjes? – smaken ga: chocolade en…” Ze twijfelde kort. ”Banaan,” maakte ze er uiteindelijk van. Twee smaken die perfect samen gingen en nog lekker waren ook. Een grijns gleed om haar lippen toen ze iets bedacht en ze keek naar Adam. ”We kunnen er natuurlijk ook een competitie van maken en het maximum op ons ijsje pakken. Eens zien wie het het snelste op kan eten zonder dat heel de boel instort of smelt?” Tja, wat kon ze zeggen? Ze hield wel van wedstrijden, al dacht ze niet dat ze nog veel kon eten vanavond als ze hiermee doorgingen.
Re: [BP 2021] I can't get enough - ma aug 23, 2021 4:06 pm
Adam Pine
Crescent Moon
Adam Pine

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 24
Rank: 3

[BP 2021] I can't get enough BogusIncredibleBass-size_restricted
Pad
Hier een quote
151
187
CHARACTER INFO

OOC INFO




Dat was zeker niet slecht bedacht van. Hoewel hij het eigenlijk helemaal niet bedacht had. Barry was gewoon de starter die hij had gekregen. Waarom had hij hem dan genoemd als voorbeeld van een pokémon die hij had gekozen om zijn vaardigheden buiten gevechten om? Ja hij had eigenlijk geen idee. Iedereen heeft wel eens een breinscheet. Hij knikte naar Iris toen ze een opmerking maakte over het serieus nemen van je werk. Hij draaide zijn hoofd zodat hij naar Barry kon kijken, die nog altijd veel moeite had met zijn kuil. Iris verwachtte van haar pokémon dat ze tot het uiterste zouden gaan. Hij was blij dat hij haar nu niet direct aankeek. Hij wist niet zeker of hij op het moment goed verborg hoe hij zich voelde over die woorden. In zijn eigen ervaring, waren sommige pokémon gewoon gelukkiger met het ene, en minder met het andere. Hij wilde ze niet forceren om iets te doen waar ze het zelf niet mee eens waren. Hoe graag hij ook wilde dat ze goeie Rangers waren. Hij vond het niet juist om hen aan zijn eigen standaarden te houden. Hun persoonlijkheid, dromen en doelen speelden mee. Zijn zus had hem nog wel eens te sentimenteel genoemd. Maar hij geloofde er heilig in. Hij had zijn eigen pokémon als bewijs daarvan. Dat ze gelukkig zijn, dus. Ze blonken juist uit in hun werk, omdat Adam rekening met ze hield, dacht hij zelf. Wat hij nog niet door had is dat het respect en het vertrouwen dat zijn pokémon in hem hadden ook meespeelde daarin. Toen hij zich weer terug draaide naar Iris merkte hij dat ze naar de kaart aan het kijken was, dus deed hij dat ook maar weer. Hij keek snel opzij, en weer terug naar de kaart. Banaan. Toen kwam er een voorstel. Adam’s grijns werd groter dan die van Iris. “Is goed, maar wel op de voorwaarde dat we elkaars ijs samenstellen.” De persoon van het ijskraampje keek even vreemd naar ze en schudde haar hoofd. Tja, wat kon hij zeggen? Hij hield wel van wat vriendelijk kattenkwaad. Hij plaatste zijn handen op zijn rug. “Ga je gang, wat voor ijsje ga je me geven?

Re: [BP 2021] I can't get enough - zo aug 29, 2021 2:03 pm
Iris Westfall
Trainer
Iris Westfall

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 2

[BP 2021] I can't get enough BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
431
228
CHARACTER INFO

OOC INFO

Toen Adam zijn voorwaarde aan haar gaf, kroop er een grijns om Iris’ lippen. ”Deal,” zei ze tegen hem. Ze zag op het menu dat ze maximaal tot zes bollen konden gaan op een hoorntje. Ze wist niet of ze dat al kon balanceren, maar ze zou wel zien. ”Ik wil graag één bolletje banaan, één bolletje aardbei, één bolletje chocolade, één bolletje mokka, één bolletje vanille en één bolletje pistache alsjeblieft. Op een hoorntje,” voegde ze er nog snel aan toe. Ze keek toe hoe de dame achter de kar zorgvuldig het ijs op elkaar begon te stapelen. Drie aan de zijkant en er dan nog eens drie bovenop. Ze dacht dat als dat de werkwijze was dat ze ook makkelijk tot negen bollen konden gaan, maar dat zou haar juist meer kans laten om te verliezen en met een glimlach gaf ze het ijsje aan Adam. ”Succes ermee,” lachte ze nog, waarna ze wachtte tot Adam zijn ijsje voor haar zou samenstellen. Het was ongelooflijk warm buiten en als ze in de zon zouden gaan staan, zouden ze flink hun best moeten doen als ze niet wilden dat hun ijsje zou smelten. Maar goed, dit was een competitie after all. Het hoorde ook niet gemakkelijk te zijn.
Re: [BP 2021] I can't get enough - za sep 11, 2021 2:22 pm
Adam Pine
Crescent Moon
Adam Pine

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 24
Rank: 3

[BP 2021] I can't get enough BogusIncredibleBass-size_restricted
Pad
Hier een quote
151
187
CHARACTER INFO

OOC INFO




Hij knikte grijnzend. Het spel is begonnen! Vervolgens luisterde hij zorgvuldig naar de smaken die opgenoemd werden. Banaan, okay, goed. Aardbei is ook lekker, ze blijft goed bij de fruitsmaken. Dan zal het wel goed komen. Oh, nou chocolade bij de aardbei en banaan is helemaal lekker. Hoppakee, dit ging nog makkelijk worden ook! Mokka en Vanille ging ook goed samen, maar alleen een beetje jammer dat deze over het fruit heen zouden smelten.. Dat was dan weer minder. En toen.. Pistache! Nee alles behalve dat. Adam was al in zijn hoofd aan het uitrekenen hoe hij daar mee overweg zou moeten gaan. Steeds een beetje pistache en dan iets anders? Ja maar.. zo werkt dat niet met spul dat op je tong plakt. Hij grinnikte even toen hij zich realiseerde hoe serieus hij dit ineens nam. Nou goed, hij had de uitdaging aangenomen, dus hij zal er vol voor gaan. “Haha nou dankjewel! Ga ik nodig hebben.” Lachte hij terwijl hij het ijsje overnam. “Ik had graag een ijsje met, Chocolade, Stracciatella, Mokka, Oreo, Cookie en Karamel.” Het was best leuk om te zien zo, dat bij elkaar scheppen. Ook hij gaf zijn ijsje over aan Iris. “3..2..1..start!” Om van het ergste af te zijn, nam hij als eerste een hap van Pistache. Ja, een hap, dat ging sneller dan likken.

Re: [BP 2021] I can't get enough - zo sep 26, 2021 5:03 pm
Iris Westfall
Trainer
Iris Westfall

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 2

[BP 2021] I can't get enough BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
431
228
CHARACTER INFO

OOC INFO

Iris luisterde naar de smaken die hij opsomde en hoewel ze zijn keuzes zeker niet afkeurde, verscheen er toch een lichte frons tussen haar wenkbrauwen. ”Is jouw tactiek om me zo veel mogelijk buikpijn te bezorgen zodat ik straks daardoor niet kan verdergaan?” vroeg ze plagerig aan hem. Maar goed, de smaken waren gekozen en Iris rekende snel af, waarna ze het ijsje overnam. Ze merkte meteen aan het gewicht van het ijsje wat voor moeilijke competitie dit ging zijn en ze keek met grote ogen toe hoe Adam een hap nam van zijn ijsje. Niet likken, maar echt al meteen bijten. Iris besloot om zijn tactiek over te nemen, alleen had ze zichzelf overschat en drong de kou niet alleen door haar kiezen heen, maar ook verder boven naar haar hoofd. ”Brain freeze!” riep ze uit terwijl ze kort haar ogen sloot, maar ging daarna meteen weer verder. De warmte dat van de zon kwam, zorgde er al vrijwel direct voor dat ze haar tactiek moest veranderen naar het ijsje roteren en likken tegelijkertijd, want de karamel begon al te smelten en over haar vingers te lopen. In de stracciatella zaten ook kleine stukjes chocolade verwerkt zodat ze ook de tijd moest nemen om die door te bijten en op te eten, waardoor ze weer wat tijd verloor. Het ging een spannende wedstrijd worden, dat was één ding dat zeker was. En dan had ze nog maar één bolletje gehad.
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum