Switch account





It doens't work on me - zo jul 25, 2021 1:46 pm
Hazel Lockwood
Trainer
Hazel Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

It doens't work on me BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
311
360
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het begon langzaamaan avond te worden. Hazel was in het Pokémon Center van Jubilife City omdat ze van plan was om morgen de gym uit te gaan dagen. Ze had onlangs een Charmander geadopteerd en deze lag ter observatie in het Pokémon Center, waar ze gingen kijken welke medicijnen hij nodig had zodat hij zijn ziekte kon overwinnen. Hazel zou hem voor de nacht en de volgende dag hier houden zodat ze haar gym battle kon gaan doen en Lustre kon gebruiken, waarna ze hem weer op zou halen en tegen dan hopelijk een medicijn zou hebben die ze kon gebruiken. Haar andere Pokémon had ze ook ter observatie achter gelaten, al was dat voor Rex niet nodig geweest omdat ze hem niet had gebruikt in een gevecht en ze liet hem dan ook uit zijn Poké Ball. De Hakamo-o liep met haar mee terwijl ze zich naar het restaurantgedeelte begaf en daar eten bestelde. Ze zou eigenlijk een berichtje moeten sturen naar Shiro om hem te laten weten dat ze een nieuwe teamgenoot had, maar ergens weerhield het feit dat Ignis het misschien niet ging halen haar daarvan en zuchtend wreef ze met haar wijs- en middelvinger over haar neusbrug. Ze bestelde het eerste lekkere gerecht op het menu wat haar aanstond en ging vervolgens aan één van de tafels zitten, waarna ze haar Holo Caster uit haar zak haalde en bijtend op haar onderlip naar het schermpje staarde. Moest ze hem wel een bericht sturen of niet?


@Dex Arrow
Re: It doens't work on me - di jul 27, 2021 2:43 pm
Dex Arrow
Civilian
Dex Arrow

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 26
Rank: 02

It doens't work on me BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
280
123
CHARACTER INFO

OOC INFO

Waarom was hij ook alweer deze kant op gegaan? Ooh ja, omdat hij zo’n beest op moest gaan halen. Nou ja moest, ja moest eigenlijk. Het werd hem aangeraden om te doen. De enthousiaste reacties die hij soms van een meisje kreeg, als hij zei dat hij er ook eentje ging ophalen. Zo’n beest. Ja, dan kon hij er niet onderuit toch. Dus vooruit, hij ging een pokémon ophalen. Wat hij er mee zou moeten wist hij nog niet precies, maar ach. Hij merkte ook wel aan zichzelf dat hij weer aan het treuzelen was. In plaats van direct naar Eterna City te gaan, was hij afgeweken naar Jubilife City. Ja, nu hij toch deze kant op ging. Kon hij die stad ook wel eventjes bekijken toch. Hoe hij precies in een pokémon center terecht was gekomen daarna, wist hij eigenlijk ook niet meer zo goed. Het was in ieder geval gebeurd, dus kon hij daar net zo goed wat te eten bestellen. Het werd ook wel alweer laat immers. Dus had hij wat te eten uitgekozen en keek even rond in het restaurant. Zijn blik viel op een meisje die alleen aan een tafeltje zat. Ze had een Holo Caster in haar hand. Hij liep erheen. “Mag ik?” Hij wees naar de stoel tegenover haar met een charmante grijns om zijn lippen.
Re: It doens't work on me - zo aug 01, 2021 1:02 pm
Hazel Lockwood
Trainer
Hazel Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

It doens't work on me BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
311
360
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hazel liet haar blik kort verward opkijken toen ze een stem hoorde. Voor zich zag ze een man die ongeveer Shiro’s leeftijd moest hebben met een charmante lach naar haar kijken. Ze wisselde kort een blik met Rex uit, maar haalde haar schouders op en gaf de man voor haar een knikje. ”Het is een vrij land, dus ik kan je niks verbieden,” sprak ze op een sarcastische toon tegen hem, waarna ze haar Holo Caster wegstak. Ze zou later wel overwegen of ze Shiro op de hoogte van Ignis zou brengen of niet. De Pokémon was in een cruciale toestand en ze wilde er nu nog niet te enthousiast over doen. Ze liet haar blik naar de man tegenover haar glijden en kon het niet helpen dat ze zich wat terughoudend voelde. Die charmante grijns deed haar niks en van haar part mocht hij die ook snel van zijn gezicht halen. ”Is er een reden waarom je bij mij komt zitten? Ik ben niet eenzaam als je dat soms denkt,” zei ze redelijk kortaf tegen hem, hopend dat hij zou begrijpen dat ze geen zin had in onzinnig geflirt. Daar stond haar hoofd nu helemaal niet naar en ook al zou ze geen Pokémon hebben gehad die in levensgevaar was, dan nog had ze Shiro en zou haar hoofd er dus niet naar staan. Hij zou hier niks winnen bij haar.
Re: It doens't work on me - di aug 03, 2021 8:33 pm
Dex Arrow
Civilian
Dex Arrow

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 26
Rank: 02

It doens't work on me BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
280
123
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het meisje gaf aan dat ze het hem niet kon verbieden. Ze leek er alleen niet echt om te springen. Oké andere tactiek dus. Hij veranderde zijn uitdrukking in een vriendelijke en er ontstond een geïnteresseerde blik in zijn ogen. Hij ging op de stoel tegenover haar zitten. “Ook iets te eten besteld?” Vroeg hij toen aan haar. Daarna vroeg ze aan hem waarom hij bij haar had willen zitten, omdat zij blijkbaar vond dat ze niet eenzaam was. “Jij misschien niet, maar ik kon wel wat gezelschap gebruiken hoor.” Glimlachte hij naar haar. “Mijn naam is Dew, Dew Arrow. En wie is deze niet eenzame dame?” Hij bleef rustig naar haar glimlachen en keek daarna eventjes of het eten er al aan kwam. Ze waren wel bezig met wat dienbladen maken, waarvan eentje wel leek op wat hij had besteld in ieder geval.
Re: It doens't work on me - zo aug 08, 2021 2:58 pm
Hazel Lockwood
Trainer
Hazel Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

It doens't work on me BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
311
360
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hazel zou Hazel niet zijn als ze niet elk moment zou aanpakken om iemand voor schut te zetten. ”Nee, ik zit hier om de cursieve tekst die ze gebruikt hebben voor de menukaart te bewonderen,” zei ze op een droge toon tegen hem. Ze hoopte dat als ze bitchy genoeg zou doen, hij de hint zou begrijpen en zou stoppen met zijn geflirt. Ze had heus wel in de gaten wat voor een type dit was en misschien zou dat eerder op haar gewerkt hebben, maar nu had ze een vriendje en daar was ze loyaal aan. Ze liet haar goudkleurige ogen naar hem glijden toen hij aangaf dat hij wat gezelschap kon gebruiken en ze slikte de sarcastische opmerking die daarbij op kwam zetten in. Zo’n type als hij vond vast overal gezelschap genoeg, dacht ze. ”Hazel,” zei ze kortaf, geen moeite nemend om haar achternaam te vermelden. Haar blik gleed even zijdelings naar het knipperende lichtje van de operatiezaal, zich afvragend hoe het met Ignis ging. Rex merkte de ongerustheid van zijn trainer op en gaf haar een bemoedigend klopje op haar been. ”Luister, mijn hoofd staat nu even niet naar een gesprek, dus waarom ga je daar niet zitten?” vroeg ze met een licht uitdagende toon in haar stem, knikkend naar een gozer die een eindje verderop aan een tafeltje zat en die pas écht eenzaam leek, met de manier hoe hij een tikkeltje sip naar zijn bord keek. Hij had het duidelijk meer nodig dan haar, maar ze durfde te wedden dat die sukkel hier tegenover haar gewoon bij haar zat omdat hij met haar wilde flirten. Hij was nu aan zet om die theorie te bevestigen of onderuit te halen.
Re: It doens't work on me - di aug 10, 2021 2:28 pm
Dex Arrow
Civilian
Dex Arrow

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 26
Rank: 02

It doens't work on me BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
280
123
CHARACTER INFO

OOC INFO

Blijkbaar kon ze zijn gezelschap niet echt appreciëren. Ze deed nogal krengerig. Niet dat hem dat ook maar iets uitmaakte. Die uitdaging vond hij alleen maar leuk. Hij liet zijn ego niet krenken door zoiets. “Hmmm… ja. Je hebt wel gelijk. Dit lettertype is kunst op zich. Heel artistiek.” Zei hij terwijl hij de menukaart nogmaals inspecteerde. Ze stelde zichzelf voor als Hazel. “Aangenaam dan Hazel.” Ze snauwde, deed kortaf, maar hij ging doodleuk door. Alsof zijn neus bloedde. Ze keek naar het knipperende lichtje. Waar was dat lichtje eigenlijk voor? Het was vast belangrijk. Aangezien het nogal fel aanwezig was zeg maar. “Ik neem aan dat dat geknipper iets belangrijks betekend. Iets voor jou?” Vroeg hij aan haar. Toen gaf ze aan dat haar hoofd er niet naar stond en dat hij beter daar kon gaan zitten. Hij schudde zijn hoofd. “Een vrouw in nood laat ik helemaal niet in de steek.” Vervolgde hij. De dienbladen werden hun kant op gedragen. Verrukt keek hij naar het eten op die van hem. Vrouwen en eten, dat waren toch wel zijn favoriete bezigheden.
Re: It doens't work on me - ma aug 16, 2021 1:15 pm
Hazel Lockwood
Trainer
Hazel Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

It doens't work on me BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
311
360
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hazel had zin om de menukaart naar zijn hoofd te smijten toen hij de hint niet begreep, maar er in plaats daarvan doodleuk op verderging. Normaal gezien was ze ook een stuk scherper dan dat ze nu was, maar haar hoofd was te veel met de zorgen om Ignis bezig en een zucht verliet haar lippen toen hij op leek te merken dat ze naar de zaal aan het kijken was. ”Dat gaat je niks aan,” sprak ze kortaf. Hij hoefde niet te weten dat haar Charmander voor zijn leven aan het vechten was en dat alles van deze ene nacht af ging hangen. Ze had zijn troost niet nodig. Ze wist trouwens ook wel wat dit soort types dachten: troost het meisje en dan belandt ze uiteindelijk wel met je in bed. Wel, dan kon hij echt nog van een koude kermis thuiskomen. ”Als ik nood zou hebben aan een prins, dan is er een andere dierbare persoon in mijn Holo Caster die ik om hulp zou vragen, niet jou.” Waarom had ze Shiro dan nog altijd niet gebeld? Omdat ze koppig was. Omdat ze niet wist wat ze met zichzelf aan moest. ”Luister eens even goed naar me,” zei ze op een sissende fluistertoon terwijl ze zich vooroverboog, haar ijzige blik op hem gericht. ”Ik ben niet in je geïnteresseerd, ik hoef geen aandacht van je te hebben en ik ben vooral niet van plan om vanavond in je bed te belanden. Dus als je daar al die moeite voor doet, kun je nu meteen oprotten.” Ze leunde weer naar achteren en keek hem giftig aan. Rex, die nu in de gaten had dat de trainer tegenover hun écht niet gewenst had, gromde licht onder zijn adem door en keek ook kwaad naar de man tegenover hun.
Re: It doens't work on me - do aug 26, 2021 5:03 pm
Dex Arrow
Civilian
Dex Arrow

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 26
Rank: 02

It doens't work on me BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
280
123
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het ging hem niks aan, ze zou best iemand in haar Holo Caster kunnen benaderen, haar prins. Ze had vast een vriendje dan. Hmmm, dan ging het waarschijnlijk niks worden. “Oké, meneer te druk om hier te komen?” Vroeg hij toen rustig aan haar. Hij was niet onder de indruk van haar toon of van de grommende pokémon naast haar, maar hij ging hier ook niet nog meer energie in steken. Ze moest hem hier niet, prima. Probeerde hij eens aardig te zijn… jeetje. Hij kwam overeind. “Prima, als je liever alleen je druk wilt blijven maken.” Hij pakte zijn dienblad met eten en liep ermee de zaal uit. Hij at het wel ergens anders op. Hij had geen zin meer om in de eetzaal te blijven hangen.

[Topic uit]
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum