Switch account





Let's do this! (TS) - di apr 06, 2021 12:47 pm
Lance Fields
Trainer
Lance Fields

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 17 years old
Rank: 2

Let's do this! (TS) BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
38
64
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hoi hoi!

Ook ik zoek topics en evt plotjes voor mijn karakters (al ben ik meer een fan van een topic aanmaken en zien waar het heen gaat dan iets vastleggen, maar you know, een partner in crime bv voor Ace kan altijd)....

Ik heb in de aanbieding:

Lance

Lance zit in de kanten van Sandgem Town en is een beleefde, respectvolle jongen met het hart op de juiste plaats. Hij is goed in zichzelf rustig houden in chaotische situaties en dus geen opvliegerig type of iemand dat daar in mee gaat. Plotje zou evt kunnen zijn iemand die hem toch probeert uit te dagen of een goede vriend.

Hazel

Hazel zit in de kanten van Twinleaf Town en is het compleet tegenovergestelde van Lance. Ze is direct, een beetje een bitch en geen katje om zonder handschoenen aan te pakken. Een plotje zou evt iemand zijn die toch door die muur probeert te kijken of een rivaal.

Ace

En dan heb ik nog Ace. Ace zit rond de kanten van Jubilife en is lid van Crescent Moon. Hij is kil, direct, sarcastisch en een echte ruziezoeker. Hij heeft een behoorlijk temperament, maar wel het hart op de juiste plek wat zijn job betreft (al behandelt hij zijn opdrachten ook met de nodige temperament en sarcasme). Een evt plotje voor hem zou een partner in crime zijn of een rivaal.

Mocht er iets interessants tussen zitten, laat het me dan zeker weten!

Groetjes
Freedje
Re: Let's do this! (TS) - di apr 06, 2021 2:42 pm
Evan Wolf
Researcher
Evan Wolf

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 Y.O.
Rank:


Let's do this! (TS) BogusIncredibleBass-size_restricted
Michelle
Hier een quote
18
24
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ga je direct wild Razz

Ik wil graag een topic met 1 van de drie. Hazel kan denk ik het leukste topic samen met Evan krijgen als ik de karakters zo lees? Gezien Evan wel iemand nodig heeft om m uit zn stulp te trekken Razz
Re: Let's do this! (TS) - di apr 06, 2021 3:20 pm
Ace Specter
Crescent Moon
avatar

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21 jaar
Rank: 4

Let's do this! (TS) BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
82
378
CHARACTER INFO

OOC INFO

Evan Wolf schreef:Ga je direct wild Razz

Ik wil graag een topic met 1 van de drie. Hazel kan denk ik het leukste topic samen met Evan krijgen als ik de karakters zo lees? Gezien Evan wel iemand nodig heeft om m uit zn stulp te trekken Razz

Hazel zit wel in het noorden van Sinnoh, anders echt heel graag ;_;
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum