Switch account





Adam Pine
Crescent Moon
Adam Pine

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 24
Rank: 3

[Open][Evolutie] Weet jij wat we gaan doen vandaag? BogusIncredibleBass-size_restricted
Pad
Hier een quote
151
187
CHARACTER INFO

OOC INFO




Adam en Barry stapte net de basis uit, vrolijk omdat ze eindelijk hun promotie naar rang 2 hadden ontvangen. “Dat mogen we vieren Barry. We hebben er immers hard voor gewerkt.” De Zigzagoon begon op en neer te springen en te keffen. “Wat wil je als eerste doen?” Barry ging even zitten, hij leek diep in gedachte. Barry was niet je typische pokémon, maar zo had zelfs Adam hem nog niet eerder gezien. Alsof Barry ineens 10 jaar meer verstandig was geworden. Op dat moment keek hij Adam even heel indringend aan, en na een enkele kef begon Barry op te gloeien. Zijn vorm veranderde. “Wow..” Adam herkende het. Het was een evolutie. Hij vond het al mooi als deze gebeurde bij andermans pokémon, maar het voelde extra speciaal nu dat het zijn eigen pokémon was. Hij vloog Barry, nu een Linoone, meteen om de hals. “Dus dát wilde je als eerste gaan doen!” Hij lachte hardop. Een beter maatje kon hij zich niet voorstellen. Een mooi cadeautje voor ze allebei.

Aurora Castle
Researcher
Aurora Castle

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 1

[Open][Evolutie] Weet jij wat we gaan doen vandaag? BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
175
308
CHARACTER INFO

OOC INFO

Met een tevreden glimlach om haar lippen liep Aurora met haar nieuwe aanwinst, een Chikorita die ze geadopteerd had in de Pokémon shelter, door de straten van Jubilife City. Ze had de Chikorita heel symbolisch omgedoopt tot Leaf en tot nu toe was ze echt al een aanwinst voor haar team gebleken, alleen was er één klein probleem: ze was doodsbang voor mannen. Ze had een scheur in haar blad zitten en dus was het voor Aurora niet moeilijk geweest om te raden waarom dit zo was, maar het kostte haar veel moeite om de Grass type mee te nemen naar openbare plekken. Leaf bleef dan ook het liefste in haar armen, tot grote frustratie van Koda, die met een jaloers gezicht achter haar aan wandelde. De Teddiursa vond het duidelijk niet leuk dat Leaf Aurora’s aandacht had opgeëist, maar voor deze ene keer wilde Aurora niet toegeven aan zijn wensen. Leaf had haar aandacht op dit moment heel hard nodig en ze vond dat Koda dat maar moest begrijpen. Plotseling begon Leaf te gloeien in haar armen en snel zette Aurora haar neer op de grond, wetende dat ze de Chikorita niet meer kon dragen als zij eenmaal geëvolueerd zou zijn. Een trotse blik was in haar ogen te zien en zelfs Koda staakte zijn jaloers gedrag even om toe te kijken hoe de Chikorita van vorm veranderde. Niet veel later stond er een Bayleef voor haar ogen, al was de blijdschap maar van korte duur toen deze een kreet slaakte en zich angstig achter Aurora verborg, een doodsbange blik werpen naar iets voor haar. Aurora liet haar blik naar opzij glijden en zag dat daar een man stond, wiens Zigazoon ook net geëvolueerd leek te zijn. Ze kon het gloeien nog net zien voor het verdween en een glimlach speelde om haar lippen, al werd haar bezorgdheid al snel weer getrokken naar Leaf toen deze met lange uithalen begon te huilen en zich al trillend tegen haar been drukte. Oh nee…
Adam Pine
Crescent Moon
Adam Pine

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 24
Rank: 3

[Open][Evolutie] Weet jij wat we gaan doen vandaag? BogusIncredibleBass-size_restricted
Pad
Hier een quote
151
187
CHARACTER INFO

OOC INFO




Barry maakte wat vrolijke geluidjes. Joh, hij klonk zelfs meer volwassen nu. Adam was zo trots. Toen werd zijn aandacht getrokken door een kreet. Hij liet zijn armen loskomen van de Linoone en keek opzij. Barry deed hetzelfde. Dat was een pokémon die flink aan het huilen was. De twee heren keken elkaar heel even aan. “Wat denk je Barry?” Goh, nooit geweten dat een Linoone zo elegant kon zitten. Wacht, zitten? Barry, wat heb jij door dat Adam niet door heeft? Adam ging er ook maar bij zitten. “Als jij het zegt, dan geloof ik het.” Ofja, wat hij niet zegt. Ze hadden ondertussen zo veel samen meegemaakt dat hij Barry haast blind kon vertrouwen. Adam liet zijn blik langzaam naar de vrouw gaan tegen wiens been de groene pokémon stond. Zij wist vast beter hoe en wat dan hij dat deed, dus hij lette er maar gewoon op wat zij zou doen. Verstandig. Hij plaatste zijn hand onbewust op de rug van Barry. Soms is niks doen, precies wat je moet doen.

Aurora Castle
Researcher
Aurora Castle

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 1

[Open][Evolutie] Weet jij wat we gaan doen vandaag? BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
175
308
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ondanks dat haar Teddiursa het niet leuk vond dat Leaf alle aandacht van Aurora kreeg, kon hij het ook niet over zijn hart verkrijgen om haar te laten huilen. Hij kwam dan ook snel naar voren en trok haar aandacht door op en neer te springen. ”Niet alle mannen zijn slecht, lieverd,” sprak ze op een zachte toon tegen haar. Ze kon zich perfect met de Bayleef identificeren omdat zij ook moeite had gehad om mannen weer te vertrouwen na wat er met haar vader was gebeurd. Ze had heel veel therapie nodig gehad om weer terug te geloven dat niet alle mannen alcoholistische zakken waren en ze wist dat het voor de Bayleef veel tijd nodig ging hebben om zich weer op haar gemak bij mannen in de buurt te voelen. En ze kon Leaf natuurlijk terugkeren, maar daar ging ze het probleem niet mee oplossen. ”Blijf maar even met Koda hier en als je het aandurft, kom je maar naar me toe, oké?” Ze glimlachte naar de Bayleef en draaide zich toen vervolgens om naar de jongen, die inmiddels naast zijn Linoone was gaan zitten. ”Sorry voor dat,” verontschuldigde Aurora zich met haar hand tegen haar borst. ”Ik heb haar geadopteerd uit een shelter. Ze is daar geplaatst omdat haar vorige trainer haar niet meer wilde hebben en vermoedelijk was diegene een man en heeft die haar mishandeld.” Ze wees naar de onnatuurlijke scheur in het blad van haar Bayleef. ”Ik probeer haar te doen geloven dat ze niet alle mannen hoeft te verachten, maar…” Ze trok ietwat ongelukkig met haar schouders. Dat ging zo simpel nog niet.
Adam Pine
Crescent Moon
Adam Pine

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 24
Rank: 3

[Open][Evolutie] Weet jij wat we gaan doen vandaag? BogusIncredibleBass-size_restricted
Pad
Hier een quote
151
187
CHARACTER INFO

OOC INFO




De twee heren luisterden naar wat de trainer tegen haar pokémon zei, waarna ze naar hen toe liep. Adam voelde hoe Barry rustig aan het door ademen was. Hij synchroniseerde zijn ademhaling met die van de Linoone, nu dat de vrouw met blauwe haren hen aansprak. Hij kon goed begrijpen wat ze bedoelde. Hij had zelf ook pokémon met verschillende trauma’s gezien in het shelter. “Geeft niet.” Zei Adam teder. “Ik ben wel eens eerder bij het shelter geweest. Hartverscheurend.” Zijn hand gleed over Barry’s rug. “Ik blijf nog even zitten als je het niet erg vindt. Minder intimiderend.” Dat inzicht kreeg hij pas nu. Schijnbaar had Barry dat zonet al instinctief gedaan. Zie je, die Barry wist wel hoe en wat. Hij liet het niet merken, maar er was nog iets dat hem heel erg pijn deed. Simpelweg het feit dat iemand naar hem kijkt, en bang is. Het liefste zou hij meteen duidelijk maken dat ze zich geen zorgen hoeft te maken, maarja, dat gaat zo simpel nog niet.

Aurora Castle
Researcher
Aurora Castle

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 1

[Open][Evolutie] Weet jij wat we gaan doen vandaag? BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
175
308
CHARACTER INFO

OOC INFO

Een kleine glimlach gleed om haar lippen toen de man begrijpend reageerde. Misschien was dat juist wat Leaf nodig had; iemand die haar begreep. Koda vond het duidelijk wat minder leuk dat Aurora hem achterliet, maar zodra hij een stapje zette om naar Aurora te gaan, begon Leaf te panikeren en dus bleef hij waar hij was. Hij zuchtte geïrriteerd en sloeg zijn armpjes over elkaar heen, waarna hij over zijn schouder naar de Bayleef keek. Hij wist dat hij geen aandacht of enkel negatieve aandacht van Aurora zou krijgen als Leaf niet op haar gemak was, dus had hij weinig andere keus dan hier blijven en Leaf proberen te kalmeren. Maar leuk vond hij dat niet. ”Ik snap niet wat sommige mensen hun Pokémon aan kunnen doen,” zei Aurora op een zachte toon. ”En ergens ben ik ook wel blij dat ik het niet begrijp.” Er was dankbaarheid in haar blik te zien toen de man aangaf dat hij nog heel even bleef zitten en ze glimlachte naar hem. ”Bedankt voor je hulp,” zei ze tegen hem. ”Ik hoop dat ze dadelijk wel in zal zien dat je geen kwaad in de zin hebt.” Ze liet haar blik kort naar de Linoone glijden. Ze wist dat die veel training nodig hadden om te evolueren, wat dus wilde zeggen dat de man voor haar al wel wat ervaring had. ”Ben je soms ook een trainer?” gokte ze om een gesprek met hem te starten. Over shelter Pokémon praten was immers niet zo heel leuk en zeker niet met Leaf, die daar als oud vuil gedumpt was, achter haar. De Pokémon kon immers dingen opvangen en weer herinneringen ophalen en dat was het laatste wat Aurora wilde.
Adam Pine
Crescent Moon
Adam Pine

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 24
Rank: 3

[Open][Evolutie] Weet jij wat we gaan doen vandaag? BogusIncredibleBass-size_restricted
Pad
Hier een quote
151
187
CHARACTER INFO

OOC INFO




Adam glimlachte terug, naar de blauwharige dame. Schijnbaar was de kleine bruine pokémon die zich bij de Bayleef bevond vrij goed op haar ingespeeld. Ze leek kalmer van hem te worden. Ook al leek hij dat niet zo fijn te vinden. Adam vond het een mooie eigenschap om te hebben. Langzaam ging Barry op de grond liggen, en Adam's hand bewoog mee. Adam schudde zijn hoofd, ook hij begreep niet hoe mensen deze dingen konden doen tegen hun pokémon. Deze mensen hadden duidelijk geen besef van wijsheid, maar verder dan dat kwam hij niet in zijn analyse. De dame hoopte dat ze op een gegeven moment zou doorhebben dat Adam niets zou doen. "Ze mag zo lang de tijd nemen als ze nodig heeft. Iedereen heeft een eigen tempo." Dat was heel duidelijk gemaakt tijdens zijn studie. Psychische moeilijkheden konden bij de een heel anders gaan dan bij de ander. "Graag gedaan hoor." Zei hij. "Maar dit is nu eenmaal het juiste om te doen denk ik. Ik kan niet zomaar doen alsof ik haar pijn niet zie. Daar wil ik graag tijd voor nemen. Ik zie het dan ook als mijn taak als Ranger om ook op deze manier te helpen. Je hoeft niet altijd iemand met fysieke problemen te helpen. Nouja, eigenlijk had Barry hier het al eerder door dan ik." Hij aaide Barry nog wat. Hij had subtiel antwoord gegeven op de vraag of hij een trainer was of niet.
Aurora Castle
Researcher
Aurora Castle

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 1

[Open][Evolutie] Weet jij wat we gaan doen vandaag? BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
175
308
CHARACTER INFO

OOC INFO

Aurora’s blik over haar schouder leerde haar dat Koda bij Leaf bleef om haar te kalmeren, iets wat ze lief vond van de Teddiursa. Ze zou hem straks een extra koekje geven voor zijn moeite, want ze wist dat hij het niet leuk vond om ver van haar uit de buurt te zijn. Koda was, net als Shadow, vrij beschermend over haar en het idee dat zijn trainer naar een wildvreemde met een Linoone liep, zat hem vast niet lekker. Aurora kon echter niets vreemds of alarmerends van de man voor haar ontdekken en dat was ook de reden dat ze een gesprek met hem aanknoopte. Ze gaf een knikje toen hij aangaf dat Leaf haar tijd moest nemen om naar hem toe te komen en keek hem kort verwonderd aan toen hij aangaf dat hij een Ranger was. Zoals Finn, dus. Haar spieren ontspanden zich nog wat meer. Als deze man een Ranger was, dan kon hij zeker niks kwaads in de zin hebben. Aurora had alleen maar goede ervaringen gehad met mensen die verbonden waren aan de basis in Hearthome City en andere steden. ”Een Ranger, hmm?” vroeg ze met een lichte glimlach om haar lippen. ”Een goede vriend van mij zit daar ook. Zijn naam is Finn.” Misschien zou dat een belletje bij de man voor haar doen rinkelen, misschien ook niet. ”Mijn naam is trouwens Aurora,” stelde ze zichzelf voor. ”Dat zijn Koda en Leaf.” Ze wees eerst naar de Teddiursa en daarna naar de Bayleef. Leaf had haar blik zenuwachtig afgewend, maar Koda keek met samengeknepen ogen in de richting van de man en de Linoone.
Adam Pine
Crescent Moon
Adam Pine

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 24
Rank: 3

[Open][Evolutie] Weet jij wat we gaan doen vandaag? BogusIncredibleBass-size_restricted
Pad
Hier een quote
151
187
CHARACTER INFO

OOC INFO




Waarom keek ze zo verwonderd toen hij zei dat hij een Ranger is? Dat was toch niet zo raar? Of leek hij nu nóg kleiner, en jonger, nu hij op de grond zat? Jeetje, die had hij niet zien aankomen. Of was ze verwonderd om iets anders? Ach, maakt eigenlijk ook niet uit. “Oh ja Finn die ken ik wel. We hebben wel eens samen gewerkt. En leuk je te ontmoeten Aurora, ik ben Adam, en deze geduldige kerel hier in Barry.” Hij draaide zijn hoofd naar de Linoone. Het was bijna hypnotisch hoe rustig Barry bleef. Een golf van ongelofelijk trots kwam over Adam heen. Barry had zoveel talenten. Iets dat de meesten niet zouden bedenken als ze een Linoone zien. Zo werd er ook al naar hem gekeken toen hij nog een Zigzagoon was. Hierna keek hij naar de pokémon waar Aurora zojuist nog naar gewezen had. Die uh.. kleine bruine.. gaf hem toch wel een uh.. bepaalde blik zeg. “Hm, misschien hebben allebei je pokémon het moeilijk met mij.” Zei hij tegen Aurora. En dat vond hij eigenlijk helemaal niet leuk. Hij wilde liever als betrouwbaar gezien worden.


CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum