Switch account

Jumping on a trampoline - zo aug 15, 2021 3:23 pm
Iris Westfall
Trainer
Iris Westfall

Karakterkaart
Rank: 2

Jumping on a trampoline BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
431
228
CHARACTER INFO

OOC INFO

Een gefrustreerde blik lag in haar ogen terwijl ze naar de sleutel in haar hand keek. Ze controleerde het nummer op de sleutel en daarna die op de deur. Ze waren identiek, dus waarom werkte die domme sleutel niet? Ze wist dat ze zo reageerde omdat ze moe was en omdat ze nood had aan slaap, maar dat maakte het er eerlijk gezegd allemaal niet beter op. Het hielp ook niet dat het vrij laat in de avond was en dat de zuster juist naar achteren was gelopen om een grote check up ronde te doen van de zieke Pokémon. Het laatste waar ze nu waarschijnlijk aandacht voor zou hebben, was voor een trainster wiens sleutel niet werkte. Ze had Lark, Lacoste en Dayla achtergelaten bij de zuster voor een check up, dus het was niet alsof ze aan hun hulp kon vragen. Iris stampte nijdig met haar voet op de grond toen de sleutel weer niet werkte en in een vlaag van boosheid gooide ze het ding op de grond. Het schoof echter een heel stuk verder door dan ze had verwacht en gleed zo onder de deur door van iemand anders, diens kamer in. Iris keek met een ongelovig gezicht van haar hand naar de deur waar de sleutel onder verdwenen was. Ze was zojuist niet alleen haar ticket naar een bed kwijtgeraakt, maar ook de andere sleutel, dat aan dezelfde ring hing, naar haar kluisje. Waardoor ze, als ze in het ergste geval buiten moest slapen, niet eens spullen zou hebben om haar te verwarmen. Boos op zichzelf gaf ze een geïrriteerde mep met haar hand tegen de deur achter haar, wat dan ook nog eens pijn deed. Ze liet zichzelf tegen de deur naar beneden zakken en haar benen languit voor haar rusten. Het maakte haar niks uit als iemand haar zo zou zien. Heel haar nacht was toch al verpest voor haar gevoel; erger kon toch niet.

@Hayley Archer
Re: Jumping on a trampoline - zo aug 15, 2021 5:15 pm
Hayley Archer
Breeder
Hayley Archer

Karakterkaart
Rank: 1

Maaike
Hier een quote
95
217
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hayley Archer
Breeder
Hayley had zich op de rand van het bed gezet en bladerde met grote nieuwsgierige ogen door de flyer die ze van de zuster had gekregen. Een Daycare School! Ze kon het nauwelijks geloven. Precies hier in Pastoria City. Hayley had niet eens van diens bestaan af geweten tot de zuster hier in het Pokémon center vroeg of ze een student was. Het was vast het lot, want hier moest en zou ze zich bij aanmelden!

Terwijl ze ijverig door bleef bladeren door het kleine boekje, hoorde ze plots het rinkelende geluid van schrapend metaal. Verbaasd keek ze op. Ze zag in de schemering van haar nachtlampje eerst niet wat het was, tot Lilo ineens van het bed af sprong en met een wiebelend neusje aan iets dat bij de deur lag snuffelde. Het waren sleutels! Hayley legde de flyer neer op het nachtkastje en kwam toen dichterbij. Moana stond er al snel ook bij, terwjil Naveen zonder veel interesse op bed bleef liggen. "Huh?" Verrast raapte de jonge breeder de sleutels op en wachtte ze even of ze misschien iets zou horen aan de andere kant van de deur. Toen het stil bleef deed ze de deur open en stak ze haar hoofd door de opening. "Hallo?" vroeg ze toen aarzelend. "Zijn deze sleutels van iemand?" Verderop zat een meisje op de grond. Op haar gezicht stond een sombere uitdrukking. Zouden de sleutels van haar zijn?
Re: Jumping on a trampoline - zo aug 22, 2021 4:48 pm
Iris Westfall
Trainer
Iris Westfall

Karakterkaart

Freedje
Hier een quote
431
228
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hoewel het Iris niet veel kon schelen dat iemand haar zou horen, schrok ze toch op en werden haar wangen toch wel een beetje rood van schaamte toen een meisje haar hoofd uit een deuropening stak. De deuropening waar haar sleutels onder verdwenen waren. En ja hoor, niet veel later werden de sleutels naar boven gestoken met de vraag of die van iemand waren. Iris wist niet hoe snel ze overeind moest komen en naar het meisje moest wandelen. ”Ja, die zijn van mij,” zei ze haastig en ze stak haar hand uit met haar handpalm naar boven. ”Ik liet ze op de grond vallen en botste er toen heel onhandig met de tip van mijn tenen tegenaan.” Dat was een leugen, maar het klonk nog altijd beter dan dat ze toe zou geven dat zij ze als een klein kind op de grond had gekeild en dat ze daardoor onder de deur van het meisje geschoven waren. ”Zowel de sleutel van mijn kluisje als de sleutel van mijn deur zit eraan, dus het zou heel vervelend zijn geweest als ik ze vannacht niet meer terug had gekregen. Bedankt daarvoor,” grinnikte Iris. En dan nu het échte probleem. ”Alleen denk ik dat ze beneden een fout hebben gemaakt, want de sleutel past niet in het slot van de deur die ze me hebben gezegd dat ik moest hebben.” Het zou veel gemakkelijker zijn als ze Lark, Dayla of Lacoste bij zich had gehad. Dan was ze in elk geval rustig gebleven in plaats van die sleutels op de grond te hebben gesmeten, maar ach. Het was nu eenmaal gebeurd en ze kon er niks meer aan veranderen.
Re: Jumping on a trampoline - ma aug 23, 2021 7:38 pm
Hayley Archer
Breeder
Hayley Archer

Karakterkaart

Maaike
Hier een quote
95
217
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hayley Archer
Breeder
Haar vermoedens leken juist, want het meisje op de grond keek meteen op en kwam haastig overeind. De sleutels waren van haar. Met een vriendelijk glimlachje liet Hayley de sleutels in haar uitgestoken hand vallen. "Ze schoven zo onder mijn deur door," zei ze grinnikend, terwijl ze even naar achter wees waar Lilo, Moana en Naveen vanaf de deuropening toekeken. Heel herkenbaar die onhandigheid, daar had ze zelf ook wel eens last van. "Ik ben Hayley," stelde ze zich toen maar meteen door. Ze volgde de blik van het meisje naar de deur die blijkbaar niet open wilde met de sleutels die ze had. Er verscheen een frons op haar hoofd. "Dat is vreemd.." mompelde ze bedenkelijk. Zou de balie nog open zijn dat ze het konden vragen? Hayley keek op toen ze bedacht dat dat misschien niet eens nodig was. "Je mag anders ook wel in mijn kamer komen slapen, er is een extra bed," zei ze toen. Wel zo gezellig toch. Er verscheen een grijns op haar bleke gezicht waardoor haar scherpe hoektandjes van onder haar lip uitstaken. "En ik snurk niet!" verzekerde ze haar toen. Tenminste, niet van wat ze van haar ouders begrepen had.
Re: Jumping on a trampoline - zo aug 29, 2021 2:12 pm
Iris Westfall
Trainer
Iris Westfall

Karakterkaart

Freedje
Hier een quote
431
228
CHARACTER INFO

OOC INFO

Iris lachte wat onhandig toen het meisje aangaf dat de sleutels onder haar deur door waren geschoven. Ze had dan ook met best wel veel kracht gegooid. Haar kracht nam altijd toe als ze gefrustreerd was, wat ze al op meerdere occasies had gemerkt. Dit was namelijk niet de eerste keer dat ze gefrustreerd raakte door iets, maar ze had het tot nu altijd wel zo weten te timen dat niemand er echt last van had gehad. Ze was dan ergens ook wel blij dat haar leugen geloofwaardig over leek te komen. ”Aangenaam om kennis met je te maken, Hayley. Mijn naam is Iris. Ik zou je ook graag aan mijn Pokémon voor willen stellen, maar die worden momenteel verzorgd,” grinnikte ze. Ze zou Dayla, Lacoste en Lark wel voorstellen als zij ze morgenvroeg op kon halen. Het leek er immers op dat ze morgenvroeg nog bij elkaar zouden zijn, want Hayley stelde heel liefjes voor dat Iris bij haar in de kamer mocht slapen en een dankbare glimlach verscheen om haar lippen. ”Echt?” vroeg ze enthousiast. ”Dat zou echt heel tof zijn!” Er klonk gemorrel aan één van de deuren verderop en Iris besefte dat ze best luid waren en dat mensen hier probeerden te slapen. Met een giechel duwde ze Hayley dan ook de kamer binnen, waarna ze de deur achter zich sloot. Als iemand nu naar buiten zou kijken, zouden ze in elk geval niet weten dat zij het waren. ”Al snurkte je wel, dan zou ik dat nog geen probleem vinden. Ik ben allang blij dat ik een slaapplek heb,” verzekerde Iris haar met een grijns. Ze haalde haar rugzak van haar rug af en liep naar het resterende bed dat onbeslapen leek, waar ze haar rugzak op liet zakken. ”Heb je zin om nog wat te kletsen of wilde je al gaan slapen?” vroeg ze vervolgens met een glimlach aan Hayley, haar donkergrijze blik naar het meisje gericht. Het begon immers vrij laat te worden, maar haar slaperigheid was zo goed als verdwenen en het meisje tegenover haar leek haar oprecht interessant, dus als Hayley zin zou hebben in een gesprek zou Iris daar zeker geen nee tegen zeggen.
Re: Jumping on a trampoline - wo sep 01, 2021 7:13 pm
Hayley Archer
Breeder
Hayley Archer

Karakterkaart

Maaike
Hier een quote
95
217
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hayley Archer
Breeder
Het meisje stelde zich voor als Iris en zei dat haar Pokémon momenteel verzorgd werden anders had ze die ook genoemd. Hayley knikte begrijpend, dat was vaar pokécenters voor waren. Ze bedacht zich of dat betekende dat Iris een trainer was. Dat kon ze zo mooi vragen, want Iris vond het een goed idee dat ze bij haar op de kamer kwam en duwde Hayley lachend naar binnen toen er aan de andere kant van de gang aan een deur werd gerommeld. Oeps, ze waren misschien inderdaad wat luid. Hayley grinnikte ook en plofte toen enthousiast op haar bedje neer terwijl ze een blik wierp op haar tijdelijke nieuwe kamergenoot. "Kletsen is goed!" reageerde ze met een grijns. Ze was nog lang niet moe. Vrolijk griste ze Naveen van het bed en hield ze de Froakie even voor Iris. "Dit is Naveen," zei ze toen. De kikker was het er duidelijk niet mee eens dat hij zo ruw van zijn plek was gehaald en draaide zich nukkig om toen Hayley hem weer terug legde. De jonge breeder had het niet eens door en wees enthousiast naar haar andere twee Pokémon. "En dat zijn Moana en Lilo." De Phione kwam dichterbij gehopt en zwaaide even naar Iris. Lilo wierp vanaf een afstandje een onzekere blik op de nieuwkomer. Hayley kantelde haar gezicht wat naar opzij. "Komen je Pokémon net van een gevecht, dat je ze moest laten verzorgen?" vroeg ze toen nieuwsgierig. Ze had dat zelf nog nooit echt laten doen, simpelweg omdat ze ook nog nooit een echt Pokémongevecht had uitgevoerd. En als Lilo vroeger iets op de boerderij mankeerde werd dat door haar moeder opgelost. Die was daar goed in.
Re: Jumping on a trampoline - zo sep 05, 2021 3:29 pm
Iris Westfall
Trainer
Iris Westfall

Karakterkaart

Freedje
Hier een quote
431
228
CHARACTER INFO

OOC INFO

Een brede grijns verscheen om Iris’ lippen toen het meisje aangaf dat ze nog even konden kletsen. Great! Ze had namelijk nog geen zin om te slapen en het meisje voor haar leek haar wel interessant, dus ze vond het zeker niet slecht om de avond nog even kletsend door te brengen. En in een goed geïsoleerde kamer hadden ze al minder kans op pottenkijkers dan als ze buiten in de gang stonden, dus dat was ook een pluspunt. Een licht geamuseerde glimlach verscheen om haar lippen toen Hayley haar Pokémon voorstelde. De Froakie deed haar een beetje denken aan Lark; die was ook altijd zo nukkig. Haar Phione deed haar dan weer meer aan Dayla en Lacoste denken; zij zochten ook altijd het contact op. Ze zwaaide terug naar de Phione en naar de ietwat nerveus kijkende Pokémon in de andere hoek van de kamer. ”Wat een schatjes,” verzuchtte ze en ze stak haar handen uit naar de Phione, aangevend dat ze wel op haar schoot mocht zitten als ze dat zou willen. ”Je Froakie doet me echt aan mijn Absol denken. Die is ook altijd zo humeurig als hij in de buurt van vreemden is,” zei ze lachend. Ze gaf een knikje op de vraag van Hayley. ”Dat en we hebben een flink eindje gereisd, dus ik vond dat we allemaal wel wat rust verdienden. In een kamer slapen is toch wel heel wat aangenamer dan in de buitenlucht.” Niet dat ze echt bang was om in de buitenlucht te slapen, maar het was toch anders. Ze liet haar blik naar Hayley glijden en glimlachte. ”Ben je soms ook een trainer of die je iets anders in het dagelijkse leven?” Het was zo’n beetje de common vraag die gesteld werd, maar wel een goede gespreksstarter.
Re: Jumping on a trampoline - zo sep 05, 2021 3:48 pm
Hayley Archer
Breeder
Hayley Archer

Karakterkaart

Maaike
Hier een quote
95
217
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hayley Archer
Breeder
"Oh, dat is 'ie niet alleen bij vreemden hoor, Naveen is altijd een beetje chagrijnig," grinnikte ze om de opmerking van Iris. Haar Froakie deed net alsof hij haar niet hoorde en bleef koppig wegkijken. Hayley gaf er verder geen aandacht aan en luisterde nieuwsgierig naar Iris die vertelde dat ze haar Pokémon wat rust gunde na een lange reis. "Oeh, waar ben je naartoe gereisd?" vroeg Hayley meteen. Ze vond reisverhalen fantastisch! En nu kon ze eindelijk zelf ook wat verhalen vertellen. Althans, een beetje dan. Zo ver waren ze nog niet gekomen.

"Nee, geen trainer," reageerde ze op Iris haar vraag, terwijl ze wat met haar benen wiebelde. Het bed was vrij hoog en ze kwam net niet met haar voeten op de grond. Als ze er maar niet uit donderde 's nachts.. Ze keek even met een glimlachje naar de Phione die haar armpjes optilde om Iris te laten weten dat ze die sprong niet kon maken. Gracieus in het water, vreselijk onhandig op het land. "Ik ben een breeder. Of nya, dat hoop ik te worden ooit. Ik heb net een folder ontvangen van de pokézuster over een Daycare School hier in Pastoria City. Dus daar gaan we morgen eens een kijkje nemen!" De brede grijns verscheen weer op haar gezicht bij de gedachte. Ze kon niet wachten!
Re: Jumping on a trampoline - zo sep 26, 2021 4:41 pm
Iris Westfall
Trainer
Iris Westfall

Karakterkaart

Freedje
Hier een quote
431
228
CHARACTER INFO

OOC INFO

”Yep,” lachte Iris. “Dat is echt precies hoe dat mijn Absol is. Misschien zouden ze nog goede vrienden kunnen worden.” Ze betwijfelde het. Waarschijnlijk zouden ze beiden stoïcijns voor zich uit blijven kijken en net doen alsof ze de ander niet in de gaten hadden. Dat zou wel grappig zijn om te zien, vooral als Dayla zich er dan mee zou komen bemoeien. ”Ik ben zelf van Johto naar Sinnoh gereisd. En toen kwamen we ergens in het oosten hier aan en zijn we van Hearthome City naar hier gereisd,” vertelde ze met een kleine grijns om haar lippen aan het meisje. Terwijl Iris in de gaten had dat de Phione niet kon springen en zich naar de Phione boog om haar op te pakken, luisterde ze naar hoe Hayley vertelde dat ze geen trainer was, maar een breeder. ”Ah, dat is wel gaaf,” zei Iris onder de indruk zijnde. ”En dan mag je daar een studie gaan beginnen en ook effectief verblijven op die academie? Of hoe zit dat in zijn werk?” Dat zou al echt niks voor haar zijn, dat was één ding dat zeker was. Hoewel een studie omtrent Pokémon haar tien keer beter leek dan een universitaire opleiding in verband met rechten zou vastzitten in een school met de neus in de boeken en geen bewegingsvrijheid geen leven voor haar zijn. Zij wilde Sinnoh ontdekken, mensen ontmoeten, gyms uitdagen en badges winnen en dat zou niet gaan als ze vast zou zitten in een gebouw, al nam ze aan dat ze ook wel andere studenten zou kunnen ontmoeten. Maar toch… Het zou toch anders zijn dan wat ze nu deed.
Re: Jumping on a trampoline - ma okt 04, 2021 10:03 am
Hayley Archer
Breeder
Hayley Archer

Karakterkaart

Maaike
Hier een quote
95
217
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hayley Archer
Breeder
Iris lachte dat haar Absol ook precies zo was en Hayley grinnikte kort om haar opmerking dat ze dan misschien nog goede vrienden konden worden. "Waarschijnlijk niet," gokte ze. "Ze zouden elkaar straal negeren denk ik." Naveen had er duidelijk genoeg van dat ze over hem aan het praten waren, en sprong van het bed af om zich vervolgens nukkig achter haar rugtas te verstoppen. Hayley schudde even met haar hoofd. Ze zou morgen na haar bezoekje aan de school wel even een rivier opzoeken waar hij zijn humeur af kon zwemmen.

Het klonk alsof Iris al heel wat avonturen had gehad. Met grote ogen luisterde Hayley naar haar woorden. Van Johto naar Sinnoh! Wow, dat zou zij voorlopig niet durven dromen. "Hoe is Johto? Zitten er veel andere Pokémon?" vroeg ze verwonderd. De regio had vat tal van soorten die ze nog nooit gezien had. Ze glimlachte even bij het idee. Misschien ooit..

Iris was erg nieuwsgierig naar de school en snel pakte Hayley de flyer weer van haar nachtkastje om die vervolgens naar haar toe te reiken. "Ja, ze bieden een opleiding aan speciaal voor breeders. En je krijgt inderdaad je eigen studentenkamer, en ze hebben zelfs verschillende soorten verblijven voor alle type Pokémon!" Haar dieprode ogen glinsterden van enthousiasme. Ze kon duidelijk niet wachten om de school te bekijken!
Re: Jumping on a trampoline - zo okt 10, 2021 3:04 pm
Iris Westfall
Trainer
Iris Westfall

Karakterkaart

Freedje
Hier een quote
431
228
CHARACTER INFO

OOC INFO

Iris proestte licht toen Hayley haar opmerking over Lark en haar Froakie maakte. ”Ja, ik denk wel dat je gelijk hebt,” sprak ze, haar ogen geamuseerd naar de Froakie richtend toen deze er duidelijk genoeg van had dat er over hem geroddeld werd en dat uitte door zich achter een rugzak te verbergen. Tja. Zo was Lark dan weer niet, maar dan keek hij gewoon nukkig de andere richting uit. Zijn eerste prioriteit was immers nog altijd zijn trainer in de gaten houden en beschermen en dat ging niet als hij zich achter een rugzak had verborgen. Haar blik ging weer naar Hayley toen ze haar vraag stelde over Johto en ze dacht kort na. ”Ik denk dat je de meeste Pokémon die je in Johto vindt hier ook wel zult kunnen vinden,” zei ze kort daarna. ”In Johto zitten vooral Kantonian Pokémon en natuurlijk Pokémon die aan Johto eigen zijn, maar die zullen er hier ook wel zijn.” Ze haalde haar schouders op, want dat was een vraag dat ze niet echt kon beantwoorden omdat ze Sinnoh nog altijd moest ontdekken. Maar ze was Darren een tijdje terug tegengekomen en die had Pokémon bij zich die ze herkende uit verschillende regio’s en die hij nog niet had gehad toen hij Johto verliet, dus ze vermoedde dat haar theorie wel klopte. ”Maar Johto is wel echt heel mooi, om je vraag te beantwoorden,” sprak ze enthousiast. ”Ik ben zelf afkomstig van Blackthorn City, wat zeg maar de laatste stad is dat je tegenkomt als je helemaal je reis in New Bark Town zou beginnen, waar de lab van de professor ligt. Blackthorn City bevindt zich achter een grote berg, the Ice Path. En we hebben ook nog Ecruteak Town, waar je van die prachtige Japanse torens hebt, al is één daarvan voor de helft verbrand.” Haar ogen glommen terwijl ze over haar thuisregio sprak. Ze kon dan ook niet verbloemen dat het tot nu toe haar favoriete regio was. Haar blik gleed geïnteresseerd naar de flyer en ze pakte deze dan ook aan terwijl ze naar de woorden van Hayley luisterde. ”Dat klinkt goed, maar het zou niet echt mijn ding zijn,” zei ze grinnikend. ”Het zou me te veel terughouden in mijn vrijheid, maar ik wil je gerust komen bezoeken als je er eenmaal gesetteld bent, hoor.” Haar ogen glommen geamuseerd terwijl ze de flyer even doorbladerde. Het zag er inderdaad wel interessant uit, maar het was niks voor Iris.
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum: