Switch account





Hazel Lockwood
Trainer
Hazel Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

[FINISHED] You've got to be kidding me?! BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
311
360
CHARACTER INFO

OOC INFO

De laatste meters naar Eterna City waren verschrikkelijk zwaar. Ze was nu een goede anderhalve week onderweg en de enige reden dat ze er zo snel was geraakt, was omdat ze onderweg hier en daar wat mensen had kunnen aanspreken om haar een lift te geven. Blijkbaar was er nog een pad wat rechtstreeks langs de steden leidde en daar reden veel auto’s. Ze had dus met één van hun mee kunnen gaan en dat was maar goed ook, want morgen zou ze haar zusje ontmoeten. Ze wist niet zo goed hoe ze zich erover moest voelen, zeker niet om heel het drama met hun ouders, maar ze was ergens wel blij om haar zusje weer te zien. Ze wist alleen niet hoe de ontmoeting uit zou draaien en besloot ook om daar niet te veel over na te denken. Het begon al donker te worden en de laatste meters van Eterna Forest naar Eterna City waren niet echt aangenaam. Ze had in het bos zelf constant haar Pokémon naast haar lopen, maar er waren niet echt trainers op dit uur en de meeste Pokémon sliepen al. Hier en daar eens een nacht Pokémon, maar daar had ze niet veel last van gehad. Nu liep ze zwaar vermoeid naar het Pokémon Center toe en was ze niet blij toen ze te horen kreeg dat er nog maar één kamer beschikbaar was en dat ze die ook nog eens met iemand anders moest delen. Die persoon zou hier net gepasseerd zijn en ging nog terugkomen om zijn sleutel op te halen. ”En wie mag diegene dan wel niet zijn?” vroeg ze met haar handen in haar zij, haar wenkbrauwen geïrriteerd opgetrokken. Konden ze die persoon niet ergens anders plaatsen?



@Shiro Cooper
Shiro Cooper
Trainer
Shiro Cooper

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 28 years
Rank: 4

[FINISHED] You've got to be kidding me?! BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
47
379
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het was een lange trek geweest naar Eterna city, maar het was ook goed geweest. Shark had het ook maar al te leuk gevonden om van alles en nog wat te zien en dat had hem wel goed gedaan. De gible liep dan ook heel rustig naast hem, terwijl hij terug naar de balie liep om de sleutel voor zijn kamer te halen. Wat hij alleen niet verwacht had, was dat er een roodharige meid stond die duidelijk ergens niet blij mee was. Zuster Joy achter de balie keek hem wat hopeloos aan en wees kort naar hem. Ah, dus zij was degene waar hij een kamer mee zou moeten delen. "Zo erg is het toch niet om een kamer te delen?" Sprak hij met een glimlach en leunde wat op de balie naast haar. Ondertussen kreeg hij de sleutel toegeschoven van zuster Joy. Hij pakte de sleutel vast en bungelde het aan zijn vinger voor het gezicht van de roodharige. "Wat is je naam?" Als ze samen een kamer gingen delen was dat wel het minste dat ze hem kon vertellen.
Hazel Lockwood
Trainer
Hazel Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

[FINISHED] You've got to be kidding me?! BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
311
360
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hazel blies haar wangen vol en sloeg haar armen demonstratief over elkaar heen toen een jongen met wit haar en van wat ze kon zien een best wel gespierd uiterlijk zich aankondigde. Oké, eerlijk: er waren ergere situaties om in verzeild te geraken, maar dat wilde nog niet zeggen dat ze dat aan deze kerel ging laten merken. ”Als je niet snurkt, dan zal het inderdaad wel meevallen, ja,” sneerde ze naar hem en ze graaide de sleutel uit zijn handen toen hij deze voor haar gezicht liet bungelen. ”Weet je zeker dat dat zo’n goede beslissing was? Wie zegt dat ik je nu nog binnenlaat?” vroeg ze op een spottende toon aan hem. Ze keerde hem de rug toe en begon al voor hem uit te wandelen, maar toen vroeg hij naar haar naam en Hazel draaide zichzelf theatraal op haar hielen naar hem toe, haar handen in haar zij zettend. ”Hazel. Hazel Lockwood. En met wie heb ik de eer?” Haar stem droop van het sarcasme en haar goudkleurige ogen keken hem nadrukkelijk aan, waarna ze met haar ogen rolde en zich weer omdraaide. Hopelijk was deze nacht snel voorbij, want ze had betere dingen met haar tijd te doen dan dit.
Shiro Cooper
Trainer
Shiro Cooper

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 28 years
Rank: 4

[FINISHED] You've got to be kidding me?! BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
47
379
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ah, ze was zo'n type, maar dat maakte het ergens juist interessanter. Hij kon de glimlach niet helpen die op zijn gezicht bleef staan. Oh, dit ging echt nog leuk zijn zo. "Ik kan niet garanderen dat ik niet snurk." Hij was er zelfs vrij zeker van dat hij het wel deed, maar dat hoefde zij niet te weten. Dan zou ze hem misschien de kamer niet meer inlaten nu hij de sleutel afgegeven had. "Dan moet ik zuster Joy weer lastigvallen en dat wil ik haar niet aandoen." Dat was een eerlijk antwoord. En ze zag eruit als het type dat liever leidde dan zou volgen, dus dit was verstandiger. "Shiro Cooper is de naam," Stelde hij hemzelf voor. De gible naast hem maakte een geluidje. "En dit is Shark," Hij had geen idee of ze erom gaf of hij zijn pokemon voorstelde, maar het was wel zo netjes om te doen. "Wat brengt je hier?" Want nee, hij was niet te bang om die vragen te stellen. Het kon tenslotte ook gewoon zijn dat ze hier was voor de gym, dat zou hem eerlijk niks verbazen, maar misschien was er meer.
Hazel Lockwood
Trainer
Hazel Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

[FINISHED] You've got to be kidding me?! BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
311
360
CHARACTER INFO

OOC INFO

”De jouwe mag er ook wel zijn,” sprak ze op een nonchalante toon. Ze had zo het idee dat hij meende wat hij zei en als ze heel eerlijk was, voelde het wel goed om te weten dat ze een goed team uitgekozen had. Het was beter geweest dan een Sentret of een Minccino en ze wist dat Rex nu nog niet veel in zijn mars had, maar dat hij later, als ze veel zou trainen, wel een sterke Pokémon zou worden. ”Als je voor het doel gaat om Champion te worden, draai je dan al maar weer om,” zei ze over haar schouder tegen hem. ”Die titel wordt namelijk al door mij geclaimd.” Om het af te maken, zwiepte ze haar paardenstaart met kracht naar achteren zodat het hopelijk in zijn gezicht terecht zou komen. Dan wist hij ook meteen zijn plaats. Ze hoorde hem achter zich aankomen toen ze naar de kamers liep en ze opende het slot, waarna ze de deur open deed en naar binnen keek. Ze zag dat er zich maar één stapelbed bevond en ze zette haar handen in haar zij. ”Ik slaap onder,” zei ze op een standvastige toon, haar goudkleurige ogen naar hem richtend en hem uitdagend met haar blik. Hij zou er maar beter mee instemmen, want ze had geen zin in gezeur of een discussie.
Shiro Cooper
Trainer
Shiro Cooper

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 28 years
Rank: 4

[FINISHED] You've got to be kidding me?! BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
47
379
CHARACTER INFO

OOC INFO

Alles wat ze zei klonk eerlijk alsof ze het niet meende, maar hij was zelf niet heel anders. Ja, hij deed alsof hij heel geïnteresseerd was, maar het was meer om ervoor te zorgen dat het niet maar stil zou blijven tussen de twee. Tenslotte moesten ze wel gezellig een kamer gaan delen vannacht. Hazel had blijkbaar een jangmo-o en een starly en zodra de draakpokemon eruit kwam leek deze in ieder geval wel vrolijk te zijn. Hij kon het niet helpen om wat te glimlachen naar de pokemon. Duidelijk was hij beter gehumeurd dan zijn trainer dat was. "Je hebt interessante pokemon," Maar ze had inderdaad waarschijnlijk nog niet genoeg voor de gym hier. Niet dat hij het zelf al geprobeerd had, maar hij had er natuurlijk wel dingen over gehoord. "Dat is ook waarvoor ik hier ben, maar net als jij moet ik eerst nog trainen." Met de pokemon die hij op het moment had ging hij het niet redden zonder er echt voor te gaan trainen eerst. Een extra pokemon erbij zou ook niet verkeerd zijn, maar het was niet alsof het echt nodig was. Of althans dat dacht hij. Hij merkte dat ze bijna bij de kamer waren en hij keek wat nieuwsgierig naar haar, zich afvragende of ze echt zou proberen om hem de kamer niet in te laten gaan of dat het niet serieus bedoelt was geweest.
Hazel Lockwood
Trainer
Hazel Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

[FINISHED] You've got to be kidding me?! BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
311
360
CHARACTER INFO

OOC INFO

”De jouwe mag er ook wel zijn,” sprak ze op een nonchalante toon. Ze had zo het idee dat hij meende wat hij zei en als ze heel eerlijk was, voelde het wel goed om te weten dat ze een goed team uitgekozen had. Het was beter geweest dan een Sentret of een Minccino en ze wist dat Rex nu nog niet veel in zijn mars had, maar dat hij later, als ze veel zou trainen, wel een sterke Pokémon zou worden. ”Als je voor het doel gaat om Champion te worden, draai je dan al maar weer om,” zei ze over haar schouder tegen hem. ”Die titel wordt namelijk al door mij geclaimd.” Om het af te maken, zwiepte ze haar paardenstaart met kracht naar achteren zodat het hopelijk in zijn gezicht terecht zou komen. Dan wist hij ook meteen zijn plaats. Ze hoorde hem achter zich aankomen toen ze naar de kamers liep en ze opende het slot, waarna ze de deur open deed en naar binnen keek. Ze zag dat er zich maar één stapelbed bevond en ze zette haar handen in haar zij. ”Ik slaap onder,” zei ze op een standvastige toon, haar goudkleurige ogen naar hem richtend en hem uitdagend met haar blik. Hij zou er maar beter mee instemmen, want ze had geen zin in gezeur of een discussie.
Shiro Cooper
Trainer
Shiro Cooper

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 28 years
Rank: 4

[FINISHED] You've got to be kidding me?! BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
47
379
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het was goed om een compliment te horen, ook al was het misschien niet gemeend, want heel eerlijk kon hij dat lastig bepalen met Hazel. Ze leek in ieder geval van plan te zijn om champion te worden, maar dat was hij ook. Hij hield dan ook even halt toen haar paardenstaart in zijn gezicht kwam en keek haar met een kleine grijns aan. "Denk je echt dat je het in je hebt?" Want sommige die waren zelfverzekerd, maar uiteindelijk kwam er niks van. In ieder geval waren ze bij de kamer aangekomen en deed Hazel de deur open. Een blik naar binnen vertelde hem dat ze een stapelbed hadden. Hij wist nu al dat hij liever onder sliep, hij leek altijd uit bed te vallen als hij boven sliep. Maar natuurlijk claimde Hazel de onderste. "Weet je zeker dat je me boven je wilt hebben slapen? Straks val ik nog bovenop je." De grijns die hij erbij liet zien, liet merken dat hij het niet meende. "Maar ik denk gekeken naar het verschil in ons gewicht dat ik beter beneden kan slapen." Want nee, hij vertrouwde dat bovenste bed voor geen meter als hij heel eerlijk was.
Hazel Lockwood
Trainer
Hazel Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

[FINISHED] You've got to be kidding me?! BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
311
360
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hazel kneep haar ogen samen en keek over haar schouder naar hem. ”Is dat een serieuze vraag?” vroeg ze op een ongelovige toon aan hem, waarna ze er een kleine overdreven scène van maakte om haar vingertip tegen haar onderlip te plaatsen en vragend naar boven te kijken. ”Nee, ik ga op reis omdat ik geen vertrouwen in mezelf heb en omdat ik denk dat ik het niet in me heb.” Ze keek hem nadrukkelijk aan over haar schouder en rolde met haar ogen. Eenmaal aangekomen bij de kamer zijnde werd het natuurlijk weer een discussie over wie het onderste bed ging claimen. ”Ik heb al ergere dingen bovenop me gekregen,” kaatste ze terug. Dat mocht hij zelf interpreteren hoe dat hij dat wilde, dat ging ze niet aan hem uitleggen. Ze was verdomme geen kleuterjuf. ”En ik denk dat het een uitgemaakte zaak is dat ik onder ga slapen en jij boven. Ik tolereer al dat ik een kamer met je moet delen en jij hebt de sleutel aan mij gegeven, dus ik vind dat ik mag beslissen wie waar slaapt.” Ze hield de sleutel pesterig voor zijn gezicht en zwaaide ermee, waarna ze hem achter haar rug verstopte en zichtbaar in haar nopjes tegen de deurstijl leunde. Ha. Zij won deze.
Shiro Cooper
Trainer
Shiro Cooper

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 28 years
Rank: 4

[FINISHED] You've got to be kidding me?! BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
47
379
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ja, het was een serieuze vraag geweest, maar blijkbaar vond ze het nodig om er zo op te reageren. "Niet iedereen houdt het ook vol, dat zal jij ook wel weten." Want dat was de echte reden waarom hij het gevraagd had. Maar voor nu leek ze nog genoeg zelfvertrouwen te hebben, dus zou ze hopelijk niet zo snel opgeven. Hij kon het niet helpen om zijn ogen te rollen bij haar woorden. Natuurlijk ging ze niet toegeven na zijn woorden en moest ze ook nog kinderachtig gaan doen door de sleutel achter haar rug te verstoppen of was het juist ter verleiding. Een grijns verscheen om zijn lippen, dat kon hij zeker meespelen. Hij zette een stap naar voren en deed zijn beide armen langs haar lichaam heen om achter haar rug de sleutel te proberen te pakken. Als ze dacht dat hij hier van terug zou schrikken dan had ze het mis. En hij zou haar zeker ook niet makkelijk laten gaan nu. Als ze dacht dat ze hem zomaar uit kon dagen, dan had ze het mis.
Hazel Lockwood
Trainer
Hazel Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

[FINISHED] You've got to be kidding me?! BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
311
360
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hazel trok haar wenkbrauwen naar hem op en trok een gezicht alsof ze niet wist waar hij het over had. ”Echt?” vroeg ze. ”Ik weet nergens van, maar het lijkt er wel naar dat jij er meer ervaring mee hebt,” sneerde ze naar hem, haar gezicht van poeslief gaande naar bitchy. Haar actie met de sleutel resulteerde erin dat hij zijn armen achter haar rug door wurmde om de sleutel te pakken te krijgen en door de intimiteit van die handeling voelde ze dat hij daar aardig wat spieren had. Nu, ze was misschien een bitch en ze had zeker haar muren om zich heen getrokken van tijd tot tijd, maar ze kon natuurlijk wel goed gezelschap waarderen als zich dat aankondigde. Ze liet haar goudkleurige ogen dan ook zonder pardon een klein beetje naar beneden zakken en een kleine glimlach speelde om haar lippen. Ze legde haast verleidelijk haar hand op zijn borst, waar nog eens bevestigd werd dat hij inderdaad wat spieren had zitten daar. ”Niet zo snel, hotshot,” zei ze zachtjes tegen hem nadat ze zich op haar tenen strekte om bij zijn oor te kunnen. ”Zo snel geef ik me niet gewonnen.” En met die woorden gaf ze hem een harde duw naar achteren, lachte vals en draaide zich uit zijn omhelzing, waarna ze naar binnen ging en op het bed plofte, een uitdagende blik in haar ogen. De sleutel had ze nog altijd achter haar rug en daar zou hij ook blijven.
Shiro Cooper
Trainer
Shiro Cooper

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 28 years
Rank: 4

[FINISHED] You've got to be kidding me?! BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
47
379
CHARACTER INFO

OOC INFO

Als ze dacht dat het op hemzelf sloeg, dan zat ze ernaast, want dat deed het zeker niet. Het was alleen dat hij het al wel eens had zien gebeuren met andere trainers. Dat ze met een tegenslag het al opgaven. Die zaten er altijd tussen, maar hij zei er verder niks over. Hij had ergens verwacht dat ze hard tegen zou stribbelen zodra hij probeerde de sleutel weg te pakken, maar dat bleek mee te vallen. Het was niet iets waar hij van terug deinsde om het te doen en omgekeerd zou hij het ook zeker niet erg gevonden hebben en het leek erop dat zij er hetzelfde over dacht of dat signaal kreeg hij in ieder geval. Hij verzette zich dan ook niet toen ze hem een stevige duw gaf, want als hij echt had gewild, dan had ze hem waarschijnlijk niet aan de kant gekregen. De woorden voelden nog warm op zijn oor en hij draaide zich naar haar toe en stapte de kamer in. De deur sloot hij achter zich en hij liet zijn blik even naar Shark gaan, voor hij zijn poke ball tevoorschijn haalde en de pokemon er terug in deed. Mocht er wat gebeuren, dan was het niks voor de pokemon om te zien. Hij zette de laatste passen die nodig waren tot aan het bed en klom er voorzichtig bij op, steunend op een arm, zodat hij met de ander een poging kon doen om de sleutel nogmaals af te pakken. Ja, dit was een spel, dat wist hij zelf ook dondersgoed, maar als het tot meer leidde vond hij het eerlijk niet erg.
Hazel Lockwood
Trainer
Hazel Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

[FINISHED] You've got to be kidding me?! BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
311
360
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het ontging Hazel niet dat Shiro zijn Pokémon terugkeerde en een bepaald vuur brandde in haar ogen toen hij zich bij haar voegde. Hij leunde naar voren en zijn arm strekte zich boven haar uit terwijl zijn andere arm naar de sleutel achter haar rug reikte. ”Nah-ah,” zei ze vals en ze schoof het sleuteltje expres naar de zijkant van de muur door, waar het met een zacht gerinkel op de vloer viel. Onder het bed. Hazel liet haar blik naar Shiro glijden en beet kort op haar onderlip. Verdomme. Ze was geen heilige en dit had ze al zeker wel eens eerder gedaan, maar… maar wat? De kans dat ze elkaar na deze nacht zagen, was vrij klein. Misschien in een andere stad bij een gym of zo. En kon ze zichzelf niet één keer iets gunnen? Ze was geen heilige. De keuze was dus al snel gemaakt en ze klemde haar benen om zijn rug heen, waarna ze hem met al haar gewicht naar beneden trok. ”Dus…” Ze grijnsde naar hem, haar goudkleurige ogen twinkelend. En waarschijnlijk ook de meest oprechtste emotie die ze deze avond al aan hem had laten zien. Maar het was maar een spelletje, toch? ”Wat gaan we nu doen?” Ze liet haar blik niet al te subtiel naar beneden glijden, naar zijn lippen. Tja, Shiro. Wat zou het plan nu zijn?
Shiro Cooper
Trainer
Shiro Cooper

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 28 years
Rank: 4

[FINISHED] You've got to be kidding me?! BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
47
379
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het was duidelijk dat ze hem de sleutel niet zou willen geven, vooral niet toen ze deze tussen het bed en de muur op de grond liet vallen. Dat zou morgen nog wel eens lastig kunnen worden met er onderuit halen, maar dat was zorg voor later. Zijn aandacht ging volledig naar haar toe zodra ze haar benen om zijn rug sloeg. Hij werd daardoor over haar heen getrokken en hij leunde op zijn armen, zodat hij haar niet meteen plat drukte, dat zou ook maar ongemakkelijk zijn. Er was een zekere glinstering in zijn ogen te zien en hij wist dat dit voor een keer was, dat de kans dat ze elkaar nog een keer tegen zouden komen zeker niet groot was, misschien ooit bij de pokemon league. Wat het plan was? Dat hoefde hij haar toch niet te zeggen? "Ik denk dat je ondertussen wel weet wat het plan is." Het was in ieder geval een goed teken dat ze er mee in leek te stemmen. Hij overbrugde dan ook de afstand tussen hun lippen en drukte een stevige kus op haar lippen. Het was zeker niet de eerste keer voor hem, dus onervaren was hij niet. Ondertussen streelde hij met een hand over haar wang, wat haar daar aan de kant schuivende. De andere bleef hem ondersteunen, zodat hij niet al zijn gewicht op haar zou leggen.
Hazel Lockwood
Trainer
Hazel Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

[FINISHED] You've got to be kidding me?! BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
311
360
CHARACTER INFO

OOC INFO

Een kleine grijns kwam om haar lippen toen Shiro zijn woorden sprak. ”Hm, ja,” grinnikte ze. ”Ik denk dat ik daar inderdaad geen tekening meer bij hoef te maken.” Shiro voegde de daad al bij het woord en overbrugde de afstand door haar te zoenen. Hazel sloeg gewillig haar armen om zijn nek en trok hem dichter naar zich toe, haar handen van zijn nek naar beneden glijdende zodat ze deze onder zijn shirt kon schuiven. Ze voelde zijn rugspieren onder haar handpalmen en de er verscheen een goedkeurende blik in haar ogen. Ze hield er echter niet van om onderdanig aan iemand te zijn en dus haakte ze haar been in het zijne en duwde zich overeind terwijl ze tegelijkertijd met haar been hard naar opzij trok zodat hij zijn evenwicht zou verliezen. Ze positioneerde zich op zijn buik en boog haar hoofd naar voren zodat ze hem zachtjes in zijn nek kon kussen, haar handen zachtjes strelend over zijn borstkas. Was dit fout om te doen? Misschien, het lag eraan van welk perspectief je het bekeek. Maar het voelde goed aan en waarom zou ze het dan niet doen? Het was niet alsof ze elkaar hierna nog gingen zien.
Shiro Cooper
Trainer
Shiro Cooper

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 28 years
Rank: 4

[FINISHED] You've got to be kidding me?! BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
47
379
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij zoende haar nog wat dieper toen haar handen over zijn rug gleden tot ze haar been achter de zijne haakte en hun posities omwisselde. Hij had haar toch goed ingeschat, ergens had hij verwacht dat dit was hoe ze het zou willen doen. Hij verloor dan ook zijn evenwicht iets makkelijker dan hij zou doen wanneer hij dit niet wilde en plaatste zijn handen op haar heupen, waar hij ze langzaam onder haar shirt deed glijden en het zo langzaam omhoog werkte. Ze zou nu nog terug kunnen als ze echt niet zou willen, maar de kans daarvoor schatte hij niet groot in. Hij hield even halt met zijn handen en pakte een van haar vast met een van zijn eigen en probeerde deze onder zijn shirt door te laten gaan. Hij kon ook zelf zijn shirt uittrekken, maar wat was daar nu leuk aan? Hij wist dat ondertussen de lust in zijn ogen te lezen moest zijn, maar dat was ook niet iets dat hij hoefde te verbergen nu. Hij plaatste zijn beide handen weer bij haar zijdes en deed haar shirt stukkje bij beetje omhoog.
Hazel Lockwood
Trainer
Hazel Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

[FINISHED] You've got to be kidding me?! BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
311
360
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hazel voelde hoe kippenvel zich over haar lichaam verspreidde toen Shiro zijn handen onder haar shirt naar boven liet glijden. Ze sloot even kort haar goudkleurige ogen, maar opende ze algauw weer toen ze in de gaten kreeg wat hij probeerde te doen en met een nonchalante rol van haar ogen, waarbij ze minder liet blijken dat ze dit wel leuk vond dan dat dat effectief ook zo was, deed ze haar handen verder naar boven en wist zo het shirt boven zijn hoofd uit te halen en achteloos achter zich weg te gooien. Ze liet haar blik naar beneden glijden en beet kort op haar onderlip toen ze zag wat daar was. Ze boog zich naar voren en begon kusjes van zijn buik naar zijn hals te drukken. Ze bewoog dezelfde weg weer naar beneden en liet hem zo op die manier haar shirt uittrekken. Ze gooide haar eigen shirt al even achteloos achter de zijne aan en vond zijn lippen algauw weer met de hare, haar schoenen ondertussen gemakkelijk uit trappend. Haar dag was echt rampzalig begonnen, maar dit maakte het meer dan tien keer goed.
Shiro Cooper
Trainer
Shiro Cooper

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 28 years
Rank: 4

[FINISHED] You've got to be kidding me?! BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
47
379
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij haalde kort zijn handen van haar af, zodat ze zijn shirt uit kon doen en deze verdween ergens op de vloer. Nu was het zijn beurt om haar shirt uit te trekken, terwijl ze verschillende kussen over zijn bovenlichaam gaf. Natuurlijk merkte hij het litteken van een brandwond op, maar hij zei er niks over. Ze zoende hem opnieuw en tijdens dat wist hij zijn schoenen uit te trekken en die ook ergens op de vloer te laten verdwijnen. Hij zag hoe haar blik kort naar beneden ging en hij kon een schaapachtige grijns niet onderdrukken. Het was een hele normale reactie en eerlijk was dit misschien wel precies wat hij nodig had op het moment. Hij liet zijn handen dan ook naar beneden gaan, klaar voor de volgende stap.
Hazel Lockwood
Trainer
Hazel Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

[FINISHED] You've got to be kidding me?! BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
311
360
CHARACTER INFO

OOC INFO

De meeste kledingstukken waren wel uit de weg en er was niet veel wat nog resteerde. Hazel’s hand reikte naar achteren om het laatste kledingstuk te verwijderen dat haar bovenlichaam verhulde en ze gooide het stukje tof achteloos naar achteren, alsof het niks was dat ze zich naar hem openbaarde. De gedachte dat ze hem na vanavond niet meer zou zien, was wel een extra drive dat hielp om de gedachte dat ze zich kwetsbaar voor hem opstelde uit haar hoofd te verwijderen en een zachte kreun ontsnapte haar lippen toen hij zijn handen naar beneden liet gaan. Gewillig liet ze zich uit haar rokje helpen om vervolgens aan zijn broek te beginnen, welke ze gemakkelijk naar beneden trok en bij hem uit deed. Ze kwam weer terug naar boven en een kleine grijns gleed om haar lippen toen ze zag wat er nog resteerde. Ze dwong de gedachten die bij haar op kwamen zetten zo ver mogelijk naar haar achterhoofd en besloot om gewoon te doen wat goed voelde. En dus gaf ze zich volledig over aan wat daarna kwam.
Shiro Cooper
Trainer
Shiro Cooper

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 28 years
Rank: 4

[FINISHED] You've got to be kidding me?! BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
47
379
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij liet nog kort zijn blik langs haar heen gaan naar de kledingstukken die ergens verspreid lagen. De stapel die dan ook steeds groter aan het worden was. Morgen zou het mogelijk nog een ramp zijn om alles terug te vinden, maar dat was zorg voor later. Voor nu was dit belangrijk en moest hij zich erop focussen.

De volgende ochtend werd hij gewekt door wat zonnestralen die in zijn gezichr schenen. Duidelijk was hij vergeten om de gordijnen dicht te doen en hij kon een kreun niet onderdrukken, terwijl hij zich naar zijn buik draaide en zijn gezicht in het kussen begroef. Hij haatte het om vroeg gewekt te worden, al was het maar door zonlicht. Voor nu deed hij een poging om weer terug in slaap te vallen en hopelijk zou de volgende keer dat hij wakker werd wat later zijn.

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum