Switch account





[Open] Moon Rising - di aug 17, 2021 10:15 am
Damon Marduk
Team Zekrom
Damon Marduk

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 29 years
Rank: 01

[Open] Moon Rising BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
135
61
CHARACTER INFO

OOC INFO

When push comes to shove 
you'll know what I mean
You know I don't give a damn about what's "right" or pleasing everyone around me. Cause I know this world that brought us life wasn't made to keep everyone happy.
Ze zaten hoog, zeker wel op twee meter. Zijn benen hingen over de rand van een muur terwijl hij naar beneden keek de straat in. Maanlicht vermengde zich met het licht van de flakkerende vlam van Mania. De Charmander zat naast hem op de muur, blauwe ogen alert en nieuwsgierig. Er liepen niet veel mensen meer over straat heen, maar dankzij het vlammetje keken ze altijd wel omhoog, om vervolgens doorgaans hard door te lopen. Damon kon het niet helpen om te glimlachen hierom. Arme schapen, alsof hij ze wat aan zou doen. Hij was geen wild beest, hij was enkel mensen aan het kijken.

Langzaam liet hij zich naar beneden zakken, waarna hij met een zachte plof op de grond kwam. Zijn knieën bogen zich iets om de klap op te vangen, waarna hij zijn arm uitstak om Mania te vangen nadat zij sprong. Het enige waar hij voorzichtig mee was, was dat hij haar vlam niet aanraakte. Maar ondertussen was hij daar behoorlijk handig in geworden. De Charmander klom al snel op zijn schouder, nieuwsgierig om haar heen kijkend. De lantaarn boven hem flakkerde kort, waarna hij begon met lopen.



I'm going to be the Anti-Hero
Feared and Hated by Everybody
Re: [Open] Moon Rising - di aug 17, 2021 4:23 pm
Iris Westfall
Trainer
Iris Westfall

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 2


[Open] Moon Rising BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
431
228
CHARACTER INFO

OOC INFO

De avond was gevallen en Iris’ maag knorde. Ze was nieuw in Sinnoh en dus wist ze nog niet welke plekken ze het beste kon bezoeken om te gaan eten, maar ze was er vrij zeker van dat ze dat wel zou uitvinden. Ze was vrij goed in het zichzelf wegwijs maken in een nieuwe stad en dus liep ze ook met een zelfverzekerde tred door Jubilife City. Ze had Dayla en Lacoste in hun bal gelaten, maar had Lark er wel uit gelaten. Ze was zelfverzekerd en had veel zelfvertrouwen, maar ze was niet dom. Ze wist wat de gevaren van een grote stad konden zijn en dus was het niet aangewezen om zonder ook maar enige bescherming door de donkere straten te lopen. Een klein lichtje boven haar hoofd trok haar aandacht en ze richtte haar donkergrijze ogen naar boven, maar plotseling klonk er een plofje vlakbij haar en ging het lichtpuntje ook naar beneden. Ze knipperde even kort met haar ogen, maar zag toen dat er een vrij grote man voor haar neus stond met een Charmander op zijn schouder. Er zouden er veel zijn die zich geïntimideerd zouden voelen, maar Iris was alleen maar gefascineerd en ze glimlachte dan ook vriendelijk naar de man. ”Indrukwekkend, van zo’n hoogte naar beneden springen en er niks aan overhouden. Ik doe het je niet na,” zei ze plagend tegen hem, waarna ze haar armen over elkaar heen sloeg. ”Was je de pracht en praal van Jubilife aan het ontdekken?” Ze kantelde haar hoofd een klein beetje terwijl ze wachtte op een reactie. Lark hield zich wat meer terughoudend en nam de man eerder vijandig in zich op dan vriendelijk.
Re: [Open] Moon Rising - ma aug 23, 2021 9:38 pm
Damon Marduk
Team Zekrom
Damon Marduk

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 29 years
Rank: 01

[Open] Moon Rising BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
135
61
CHARACTER INFO

OOC INFO

When push comes to shove 
you'll know what I mean
You know I don't give a damn about what's "right" or pleasing everyone around me. Cause I know this world that brought us life wasn't made to keep everyone happy.
Mania’s vlam gaf een dansend lichtspel over de muren om haar heen en Damon kon er wel van genieten. Het was een goede keuze geweest om een Charmander te nemen. Het was een beetje een gedoe om haar inschrijving recht te breien, maar het was gelukt. Ze was verder een sterke Pokémon, dus klagen kon hij niet. Hij kroelde haar eventjes over het hoofdje heen, waarna hij door liep, totdat hij een verschijning zag in de verte. Een knappe jongedame.

Blijkbaar had ze hem van het muurtje af zien springen aan de woorden te horen. Hij lachte kort. ”Beneden kom je altijd wel, voor de rest.. baart oefening kunst,” merkte hij op met een zelfverzekerde grijns. Mania keek nieuwsgierig naar het meisje met haar zeegroene ogen, haar hoofdje wat scheef houdend, maar desondanks lag er onrust in haar ogen, een zekere ondeugendheid. Het was dat Damon zijn vuurhagedis onder controle had, want ze was een etterbak. ”Klopt.. Je moet toch wel zien wat Jubilife te bieden heeft als je in Sinnoh bent,” hij haalde hierbij kort zijn schouders op, ”al had ik niet verwacht om een jongedame tegen te komen in de donkerste stegen van Jubilife.” Zijn woorden waren luchtig, maar zijn groene ogen stonden intens, enigszins nieuwsgierig.




I'm going to be the Anti-Hero
Feared and Hated by Everybody
Re: [Open] Moon Rising - ma aug 23, 2021 10:28 pm
Iris Westfall
Trainer
Iris Westfall

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 2


[Open] Moon Rising BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
431
228
CHARACTER INFO

OOC INFO

Iris moest toegeven dat er wel een aantrekkelijke man voor haar neus stond. Normaal gezien vond ze mannen met lang haar over het algemeen niet zo knap, maar bij hem gaf het iets… mysterieus. Ze kon het niet goed plaatsen, maar het was in elk geval niet negatief. Lark, die aanvoelde dat zijn trainster geen problemen had met de verschijning voor haar, drukte zich wat dichter tegen haar aan terwijl hij de Charmander in zich opnam met een kwade trek om zijn lippen. Nee, de Absol was absoluut niet van andere mensen en andere Pokémon gediend, maar dat nam Iris hem ook niet kwalijk. Zo lang hij geen keet schopte, that is. ”Het zou mij alleen een tripje naar het ziekenhuis opleveren, maar voor de rest is alles dan wel goed,” kon Iris niet laten om droog op te merken op zijn opmerking. Haar donkergrijze ogen vestigden zich op hem toen hij begon te spreken en ze gaf een begrijpend knikje, waarna ze de hint oppikte dat hij nieuwsgierig was naar waarom ze in Arceus’ naam alleen in een donker steegje liep. Het was niet dat ze arrogant was, maar ze wist van zichzelf heus wel dat ze geen onaantrekkelijke dame was en dus kon ze zijn nieuwsgierigheid wel begrijpen. ”Zoals jij al zo mooi opmerkte, is het inderdaad de moeite waard om te zien wat Jubilife te bieden heeft. Ik was eigenlijk opzoek naar een restaurant in dit geval,” grinnikte ze. ”Ik ben een trainer en ik heb wat research gedaan over de gyms en nu wil ik mijn verdere stappen uit gaan werken, maar dat gaat natuurlijk niet op een lege maag.” Ze glimlachte naar hem. ”Ik kan dus uit je opmerking afleiden dat je zelf niet van Sinnoh bent?” vroeg ze door, haar donkergrijze ogen licht nieuwsgierig naar hem gericht.
Re: [Open] Moon Rising - di aug 24, 2021 11:06 pm
Damon Marduk
Team Zekrom
Damon Marduk

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 29 years
Rank: 01

[Open] Moon Rising BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
135
61
CHARACTER INFO

OOC INFO

When push comes to shove 
you'll know what I mean
You know I don't give a damn about what's "right" or pleasing everyone around me. Cause I know this world that brought us life wasn't made to keep everyone happy.
Hij grijnsde met zijn tanden bloot bij haar volgende opmerking, kijkend naar haar donkergrijze ogen, haar blik niet loslatend. "En het zou zo zonde zijn als je in het ziekenhuis zou belanden, dus laten we dat maar niet doen dan," humde hij kalmpjes, waarna hij Mania onder haar kin krabbelde. Hij trok zijn jack, bedrukt met Pyroars, wat rechter waarna hij tegen een muur leunde, luisterend naar haar woorden. "Een restaurant in de achtersteegjes van Jubilife, ik weet niet of je dapper of dwaas bent," merkte hij op met een grijns, "Geboren en getogen Kantoniaans, en kom jij dan uit deze regio, mevrouw?"



I'm going to be the Anti-Hero
Feared and Hated by Everybody
Re: [Open] Moon Rising - za aug 28, 2021 2:51 pm
Iris Westfall
Trainer
Iris Westfall

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 2


[Open] Moon Rising BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
431
228
CHARACTER INFO

OOC INFO

Iris was niet echt onder de indruk van de opmerking over het ziekenhuis. Het klonk niet echt alsof hij dat heel erg zonde zou vinden, maar waarom zou hij ook? Hij kende haar niet eens. Lark trok zijn bovenlip wat naar achteren en Iris, die perfect aanvoelde dat Lark zich allesbehalve op zijn gemak voelde, streelde kort met haar vingers door zijn vacht heen terwijl ze haar donkergrijze blik naar de man gericht hield. Ze rolde met haar ogen toen hij zijn volgende opmerking maakte. ”Het zijn juist die achtersteegjes die me sneller naar de hoofdwegen brengen, mind you,” sprak ze geamuseerd tegen de man. ”En ik beschouw mezelf eerder als zelfverzekerd, maar maak er maar van wat je wilt.” Ze haalde haar schouders op. Haar schaadde het niet echt wat anderen van haar dachten. Hij gaf aan dat hij van Kanto afkomstig was, toevallig een regio nabijgelegen van waar zij afkomstig was. ”Ik ben van Johto afkomstig,” zei ze met een kleine grijns om haar lippen. ”Je kunt dus wel stellen dat ik een buurvrouw van je ben.” Niet letterlijk genomen natuurlijk, maar ze nam aan dat hij dat zelf ook wel begreep. ”Ik had natuurlijk de Johto challenge kunnen doen, maar de lockdown was hier toevallig net voorbij en een goede vriend van me is ook naar hier gegaan, dus ik had zoiets van waarom ook niet.” Ze haalde haar schouders op. Een frisse bries waaide op dat moment door de steeg heen en Iris, nog altijd vrij zomers gekleed, sloeg haar armen kort om zichzelf heen. ”Heb jij al gegeten?” vroeg ze aan hem met opgetrokken wenkbrauwen, de uitnodiging in haar stem wel duidelijk zijnde.
Re: [Open] Moon Rising - di aug 31, 2021 11:52 am
Damon Marduk
Team Zekrom
Damon Marduk

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 29 years
Rank: 01

[Open] Moon Rising BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
135
61
CHARACTER INFO

OOC INFO

When push comes to shove 
you'll know what I mean
You know I don't give a damn about what's "right" or pleasing everyone around me. Cause I know this world that brought us life wasn't made to keep everyone happy.
Ze werd al minder interessant met elke opmerking die ze maakte. Er was een verschil tussen zelfverzekerd en dom. Hij zou haar zo wat aan kunnen doen, alleen die Pokémon uitschakelen. Niet dat hij haar behoefte aan had. Zijn strafblad in Kanto was al enigszins besmet, geen reden om hier meteen in Sinnoh wat aan toe te voegen. Hij leunde tegen een muurtje terwijl hij haar opmerkingen in zich opnam, rustig de woorden van het meisje over zich heen laten komende. Mania had ondertussen een plek genomen op zijn andere schouder, voorzichtig dat haar vlam niet bij zijn oor in de buurt kwam of iets dergelijks. Ze wist dondersgoed dat hij dat niet zou waarderen immers. Hij had het niet zo op Johto, dat volk hield erg vast aan tradities met hun burnt tower, sprout tower etcetera. Een beetje ouderwets. Dan was hij liever in Kanto. Hij besloot hier geen opmerking over te maken, en enkel instemmend te hummen. Hij had geen behoefte om teveel over zijn verleden prijs te geven, dus dat zij zoveel deelde, paste hem prima. ”En nog steeds blij met je keuze?” vroeg hij, zijn wenkbrauw kort optrekkend met een grijns. ”En nee, nog niks gegeten,” reageerde hij kalm. Als ze hem uit wilde nodigen, mocht ze dat doen. Maar hij ging er niet om vragen.


I'm going to be the Anti-Hero
Feared and Hated by Everybody
Re: [Open] Moon Rising - zo sep 05, 2021 2:06 pm
Iris Westfall
Trainer
Iris Westfall

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 2


[Open] Moon Rising BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
431
228
CHARACTER INFO

OOC INFO

Een lichte glimlach kroop om haar lippen toen hij zijn vraag stelde en ze gaf een kort knikje. ”Als ik al niet voor de Johto challenge hier ben, dan is het wel om de verwachtingen van mijn vader te ontlopen,” zei ze lachend. ”Als het aan hem lag, zat ik nu met mijn neus tussen de boeken te studeren voor een universitaire opleiding.” Die ene opleiding waar ze echt met glans voor gezakt was. En waar haar vader heel boos om was geworden. Zo boos dat hij haar een klap in haar gezicht had gegeven, al waren dat details die ze niet ging prijsgeven aan deze vreemde. En ook niet aan haar moeder en Darren. Ze had zich altijd ingebeeld hoe ze zou reageren in dat soort situaties, maar de werkelijkheid was net wat anders geweest en het was maar al te simpel om zich haar hevig kloppende hart voor te stellen en de adrenaline te voelen die door haar lichaam gonsde nadat haar vader haar die klap had gegeven. Ze schudde onmerkbaar haar hoofd. Nee, daar mocht ze nu niet aan denken. ”Zin om een leuk restaurant samen met me uit te zoeken? Als je daar zin in hebt, natuurlijk. Het hoeft niet.” Als hij andere plannen had of ze was niet interessant genoeg, dan was dat ook prima. Het maakte haar eigenlijk ook niet zo heel veel uit. ”En nee, ik trakteer niet,” liet ze er nog geamuseerd op volgen, waarna ze Lark wenkte en het steegje uit begon te lopen. Hij moest zelf maar zien of hij zou volgen of niet. Lark liep vlak achter Iris zodat, als de man toch iets van plan zou zijn, hij als eerste geraakt zou worden en hij meteen kon ingrijpen. Hij vertrouwde de man namelijk nog altijd niet.
Re: [Open] Moon Rising - zo sep 19, 2021 8:49 pm
Damon Marduk
Team Zekrom
Damon Marduk

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 29 years
Rank: 01

[Open] Moon Rising BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
135
61
CHARACTER INFO

OOC INFO

When push comes to shove 
you'll know what I mean
You know I don't give a damn about what's "right" or pleasing everyone around me. Cause I know this world that brought us life wasn't made to keep everyone happy.
Met een relaxte houding begon hij tegen de muur te leunen terwijl hij naar het meisje tegenover hem keek. Met haar ravenzwarte haren, leek ze wel verzwolgen te worden door de nacht zelf. Als het niet aan haar knappe witte gezichtje lag, zou ze helemaal opgaan in de schaduwen. Het meisje begon te spreken over haar vader, over hoe hij haar in de universiteitsboeken boeken wilde hebben. Ah, dat zou toch zo'n zonde zijn, een gemis. Hij leunde wat naar voren en tikte even kort tegen haar kin aan, een grijns op zijn gezicht. "Ah maar dat zou jammer zijn, wat hebben die stoffige boeken nou aan je?" merkte hij op. Hij liet zich weer terug zakken, waarop Mania op de grond neerplofte. De Charmander zwiepte eventjes heen en weer met haar gevlamde staart, waarna ze eventjes nieuwsgierig keek naar de schaduwen die ze wierp op de muren. Hij sloeg zijn armen over elkaar heen en keek even bedenkelijk op haar opmerking. "Nou omdat je het zo lief vraagt," merkte hij op met een grijns waarna hij omhoog kwam, zijn handen in zinjn zakken stekend. Met rustige passen liep hij achter het meisje aan, Mania op zijn hielen.


I'm going to be the Anti-Hero
Feared and Hated by Everybody
Re: [Open] Moon Rising - zo sep 26, 2021 4:34 pm
Iris Westfall
Trainer
Iris Westfall

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 2


[Open] Moon Rising BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
431
228
CHARACTER INFO

OOC INFO

Iris had de man een grijns toegeworpen toen hij zijn opmerking over de boeken had gemaakt. Ze kon zijn aanwezigheid wel waarderen. Als dat niet zo was, dan had ze hem ook niet uitgenodigd om mee te gaan eten. Zo was ze dan ook wel weer. Ze ging meestal op haar gevoel af met dat soort dingen, al moest ze ook wel toegeven dat haar empathisch vermogen ervoor zorgde dat ze iemand soms meer kansen gaf dan dat diegene verdiende. En tja, als ze gevaar liep bij iemand… dan draaide ze zich gewoon van de situatie weg, voor zover dat kon. Hoewel ze elkaar in een donker steegje ontmoet hadden, leek de man voor nu nog niks van plan te zijn en was Iris dus ook minder op haar hoede dan dat Lark dat was. ”Mooi,” merkte Iris op toen de man besloot om mee te gaan. ”Van wat voor soort eten hou je?” Het zou hun zoektocht naar een restaurant in elk geval een boel vergemakkelijken als ze ongeveer naar hetzelfde opzoek waren. Zodra ze het steegje uit waren, hield Iris haar pas in zodat ze naast hem kon lopen. ”Mijn naam is trouwens Iris en dat daar is Lark,” zei ze, knikkend naar haar Absol welke het geen geheim maakte dat hij zowel de Charmander als de man niet vertrouwde. Zijn ogen vernauwden zich en zijn blik leek de man te waarschuwen om vooral niks stoms te proberen. ”Hij is behoorlijk wantrouwend naar anderen toe, zoals je kunt zien. Misschien wordt hij het komende uur wat losser naar jullie toe, maar verwacht er maar niet te veel van.” Iris haalde haar schouders op naar de man in een manier van: ik kan er ook niet veel aan veranderen. Het was nu eenmaal hoe Lark was.
Re: [Open] Moon Rising - di sep 28, 2021 9:24 pm
Damon Marduk
Team Zekrom
Damon Marduk

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 29 years
Rank: 01

[Open] Moon Rising BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
135
61
CHARACTER INFO

OOC INFO

When push comes to shove 
you'll know what I mean
You know I don't give a damn about what's "right" or pleasing everyone around me. Cause I know this world that brought us life wasn't made to keep everyone happy.
Het was slechts een jong meisje die tegenover hem stond. Zoveel gevaren konden op de loer liggen voor zo'n jong ding, maar hij zou geen dingen proberen. Hij was een flirt, probeerde sjans te hebben, maar hij zou nooit wat raars proberen. Hij had zijn fair share aan strafblad weten op te bouwen in Kanto, maar dat was iets wat hij niet op zijn lijstje behoefte. Desondanks vond hij het wel leuk om wat met haar te spelen. Hij haalde zijn schouders op bij haar volgende vraag. "Ik ben niet moeilijk, waar houdt de schone dame van?" besloot hij te vragen op een rustige toon, nog steeds dezelfde grijns op zijn gezicht. Zijn blik ging even naar de Absol, die duidelijk een betere stranger danger sense had dan zijn eigenaar. Desondanks wierp hij de Pokémon ook een onschuldige grijns toe, alsof hij zich van geen kwaad bewust was. "Damon is de naam, het kleine probleemkind op mijn schouder is Mania," merkte hij op, terwijl hij zijn hand eventjes ophield naar Mania. De Charmander gaf er een enthousiaste kopstoot tegen, duidelijk tevreden met haar huidige positie terwijl de jongeman met Iris meeliep. "Wellicht heb je wel een hele verstandige Pokémon," merkte hij op.



I'm going to be the Anti-Hero
Feared and Hated by Everybody
Re: [Open] Moon Rising - zo okt 03, 2021 2:20 pm
Iris Westfall
Trainer
Iris Westfall

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 2


[Open] Moon Rising BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
431
228
CHARACTER INFO

OOC INFO

Iris’ blik gleed kort naar hem toen hij zijn woorden sprak en al hield ze er niet zo van als er met haar geflirt werd out of nowhere, vond ze dit ook niet zo heel erg. Een licht geamuseerde glimlach gleed dan ook om haar lippen terwijl ze kort nadacht. ”Die daar?” vroeg ze aan hem en ze wees naar een pizzeria. Ze had nog wel eens zin in een lekkere, vettige hap. De man stelde zich ondertussen voor als Damon en zijn Charmander als Mania, waarna hij aanhaalde dat ze wellicht een verstandige Pokémon had. Ze lachte en hield haar handen op in overgave. ”Oké, oké, misschien ben ik wel een beetje naïef op het vlak van nieuwe mensen leren kennen, maar ik ben meer van het principe dat ik iedereen graag een kans wil geven voordat ik oordeel,” zei ze tegen hem. Dat haar dan al meerdere keren in de problemen had gebracht en dat Lark’s wantrouwen helemaal niet zo onterecht was, zei ze er maar niet bij. ”Ik denk dat ik ook liever één keer heel hard op mijn bek ga dan dat ik iemand niet het voordeel van de twijfel geef en dat ik een leuke ontmoeting misloop.” Ze haalde haar schouders op. ”Misschien zou het niet slecht zijn als ik eens wat wantrouwiger was, maar wat is de lol daarvan? Ik heb al veel leuke mensen ontmoet door gewoon open minded te zijn, dus ik zou niet zien waarom ik daar van af zou wijken.” Haar donkergrijze blik gleed vervolgens ietwat uitdagend naar Damon. ”Ik denk ook dat als je écht kwaad in de zin had, dat je je kans dan wel in dat steegje zou hebben gegrepen.” Het was gewoon een simpele observatie, misschien niet eens berust op de waarheid. Maar dat waren dingen waar Iris weigerde om verder over na te denken. Zoals ze al aan had gegeven… op dat vlak was ze soms vrij naïef.
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum