Switch account





[journey] Not a cat in a bag - di aug 17, 2021 4:30 pm
Jennifer Morley
Trainer
Jennifer Morley

Karakterkaart
Gender: female
Age: 31
Rank: 1

[journey] Not a cat in a bag BogusIncredibleBass-size_restricted
Tess
Hier een quote
0
148
CHARACTER INFO

OOC INFO


Met haar net gekochte ticket ging Jennifer naar de ingang van de trophy garden. Daar toonde ze het aan een medewerker waarna ze met haar pokémon naar binnen ging. Zoals gewoonlijk liepen Emily en Lark dicht bij haar; hun oren gespitst en ogen open. Leaf, Lake en Gerald daarentegen liepen wat verder voor haar uit. De spheal blafte naar een struik waarna hij weer verder ging. Leaf en Lake daarentegen liepen in stilte naast elkaar. Jennifer hoopte om vandaag een meowth te vangen. Als ze die met Priscilla breedde zou ze een galarian meowth krijgen en als ze die met Snow of Lark breedde zou ze een alolan meowth krijgen. Dan stond ze alweer een stap verder met haar breedingprogramma. En dus hield ze haar ogen open voor een meowth.
Re: [journey] Not a cat in a bag - di aug 17, 2021 8:17 pm
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 3

[journey] Not a cat in a bag BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO

Encounter
Accepteer je deze quest?

Oké misschien mag je hier helemaal niet fietsen en is dit mijn eigen schuld, maar een Pokémon heeft mijn band lek gebeten. Zou jij kunnen helpen deze te plakken? Ik heb alleen geen bandenplaksetje...

Laat weten hoe je hiermee omgaat en tag het betreffende teamlid na jouw post.
Re: [journey] Not a cat in a bag - zo aug 22, 2021 5:13 pm
Jennifer Morley
Trainer
Jennifer Morley

Karakterkaart
Gender: female
Age: 31
Rank: 1

[journey] Not a cat in a bag BogusIncredibleBass-size_restricted
Tess
Hier een quote
0
148
CHARACTER INFO

OOC INFO


Terwijl ze met haar pokémon door de tuin liep, kwam een meisje met een fiets naar haar toe. Ze vroeg of Jennifer haar kon helpen met haar band te plakken. Het meisje had echter alleen een fietspomp en niets om de band te plakken bij. “Natuurlijk,” antwoordde Jennifer, al had ze zelf ook geen bandenplaksetje bij. Mmm… hoe zou ze dit doen? “Oh, ik denk dat ik een idee heb.” Hopelijk zou het werken. “Zou je de band willen oppompen?” De andere begreep niet waar ze heen wou, maar deed wel wat ze vroeg. Met de pomp aangesloten begon het meisje de hendel steeds op en neer te bewegen, maar hoeveel lucht ze ook in de band deed, het ontsnapte telkens weer door de gaten. “Gerald, kan jij water gun op de gaten in de band doen? En Lark, volg direct met een powder snow.” De pokémon knikten. Terwijl de spheal de band raakte met zijn water gun, liet Lark een koude wolk sneeuw over het water gaan. Dat bevroor en nu wou de lucht wel in de band blijven! “Leaf, verwijder het overtollige ijs met een vine whip.” De lianen schoten op het ijs af en braken de stukken die uit de band staken af. “Goed gedaan allemaal,” complimenteerde Jennifer haar pokémon waarna ze zich weer op het meisje richtte. “Het zal waarschijnlijk niet lang houden, maar hopelijk lang genoeg om weer thuis te raken.”
Re: [journey] Not a cat in a bag - ma aug 23, 2021 1:47 pm
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 3

[journey] Not a cat in a bag BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO

Encounter
Accepteer je deze quest?

Super, ik kan weer verder fietsen! De fietster geeft je een White Apricorn als beloning!

Je Journey Thread is hiermee afgerond. Vergeet niet je item toe te voegen aan je PC.
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum