Switch account





Home is where the heart is - zo aug 22, 2021 4:13 pm
Aurora Castle
Researcher
Aurora Castle

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 1

Home is where the heart is BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
175
308
CHARACTER INFO

OOC INFO

Een lichte glimlach speelde om haar lippen terwijl ze haar geboortestad in liep. Ze had met een goede vriendin afgesproken en ze was blij om in de wetenschap te verkeren dat ze een heel nieuw team had om te laten zien na hun laatste ontmoeting. Ze had iedereen dan ook uit hun bal gelaten, wat nogal een zicht moest geven. Blizzard rolde voor haar uit, Thunder en Koda liepen beiden naast haar, Raptor liep wat meer in de buurt van Blizzard, Leaf liep angstig achter haar en Shadow die was weer ergens in de grond verdwenen en dook ze nu en dan overal met een brede grijns op. De Gengar was duidelijk in zijn nopjes dat hij geëvolueerd was en nu dat Aurora wat TM’s gekocht had om zijn moveset wat te boosten, was hij bijna arrogant te noemen. Gelukkig hield hij zijn achterlijke, kinderlijke streken wel voor zich en hoefde Aurora in elk geval niet bang te zijn dat hij zomaar mensen ging uitlachen. En anders had ze Koda nog altijd die hem wel kon bedaren. De Ursaring had vrij duidelijk laten merken dat hij niet gediend was van Shadow’s grapjes en Aurora vermoedde dat Shadow toch wel een beetje schrik had voor de Ursaring, wat ze best wel begreep gezien het feit dat Koda Night Slash kende en dat dat vrij effectief was tegen Shadow. Maar goed, ze had het café bereikt waar ze af hadden gesproken en met een kleine glimlach wachtte ze tot Jenn bij haar zou zijn, benieuwd zijnde hoe ze op haar team en haar eerste gym badge zou reageren.


@Jennifer Morley

Re: Home is where the heart is - zo sep 05, 2021 4:53 pm
Jennifer Morley
Trainer
Jennifer Morley

Karakterkaart
Gender: female
Age: 31
Rank: 1

Home is where the heart is BogusIncredibleBass-size_restricted
Tess
Hier een quote
0
148
CHARACTER INFO

OOC INFO


Een blik op de klok vertelde haar dat het tijd was om naar het café waar ze met Aurora had afgesproken te gaan. Ze nam haar tas en verzamelde haar pokémon bij zich. Emily, Lark, Leaf, Lake, Snow en Gerald zouden met haar meegaan en de rest zou hier blijven; het waren er gewoon te veel om allemaal mee te nemen. Er was wat protest dat niet iedereen kon komen, maar na een duidelijke ‘neen’ van haar gaven de pokémon zich gewonnen en kon Jennifer vertrekken. Ze was benieuwd naar wat Aurora allemaal gedaan zou hebben. Zou ze haar eerste badge al hebben? Jennifer had alleszins veel om over te praten. Ze had er een heleboel pokémon bij en had onlangs ook haar allereerste breed gedaan waaruit Snow geboren was. De kleine alolan vulpix was een vrolijke toevoeging aan haar bende pokémon en haar ouders waren nu niet enkel gefocust op Jennifer beschermen, maar ook op hun kleintje veilig houden. Zodra het café in zicht kwam, zochten haar ogen naar haar vriendin en het duurde ook niet lang om haar te vinden. “Aurora!” zwaaide Jennifer vrolijk naar haar. Emily en Lark renden al vooruit om Blizzard en Thunder, die nu een raichu was, te begroeten en toen Jennifer eenmaal bij de vrouw was aangekomen, sloeg ze haar armen om haar heen. “Hoe is het met je?”
Re: Home is where the heart is - zo sep 12, 2021 12:44 pm
Aurora Castle
Researcher
Aurora Castle

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 1

Home is where the heart is BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
175
308
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze had een hele verzameling Pokémon bij zich en ze hoopte dat ze zich allemaal zouden gedragen. Vooral Shadow en Koda. Met Raptor, Blizzard, Thunder en Leaf had ze niet heel veel problemen gehad, tenzij Leaf in de buurt was van een man. De Bayleef verborg zich dan ook meteen angstig onder een tafeltje toen ze eenmaal bij het café aan waren gekomen, maar Aurora had geen tijd om haar gerust te stellen, want opeens stond Jennifer voor haar met haar verzameling aan Pokémon. ”Jenn!” bracht ze opgewekt uit en ze sloeg haar armen om de vrouw heen, haar een dikke knuffel gevend. Ze maakte zich los van haar en glimlachte, waarna ze een gebaar maakte naar haar team. ”Ik heb je echt een heleboel te vertellen, van mensen die ik ontmoet heb tot bepaalde doelen die ik behaald heb, maar eerst wil ik je graag kennis laten maken met mijn team. Thunder en Blizzard kende je natuurlijk al wel, maar sinds onze laatste ontmoeting heb ik vier nieuwe Pokémon erbij.” Het was meer dan ze verwacht had op zo’n korte tijd, maar ze kon niet zeggen dat ze er spijt van had en ze zou geen enkele van hun kunnen missen. Ook Shadow niet. ”Allereerst is daar Shadow, die ik in de Lost Tower heb gevangen,” zei ze, met een gebaar naar de Gengar, welke breed grijnsde naar Jennifer. ”Dan heb je Raptor, die heb ik in de Friend Safari gevangen. Koda ben ik tegengekomen tijdens een wandeling en Leaf heb ik geadopteerd uit de Pokémon shelter.” Ze had eerst naar de Deino gewezen, daarna naar haar Ursaring en als laatste naar de Bayleef, die zich nog steeds onder de tafel verborgen had. ”Ze is vermoedelijk mishandeld door een man, dus ze is als de dood in openbare ruimtes.” Met een verdrietig gezicht wees ze naar het gescheurde blad op Leaf’s kop, welke nog meer door gescheurd was dan bij een andere Bayleef. Leaf kwam geen kennismaken en bleef angstvallig staan waar ze was, schuw kijkend naar Jennifer en haar Pokémon. ”En hoe is het met jou?” vroeg ze daarna meteen nieuwsgierig.
Re: Home is where the heart is - do sep 23, 2021 3:33 pm
Jennifer Morley
Trainer
Jennifer Morley

Karakterkaart
Gender: female
Age: 31
Rank: 1

Home is where the heart is BogusIncredibleBass-size_restricted
Tess
Hier een quote
0
148
CHARACTER INFO

OOC INFO


Aurora had nu een hele verzameling pokémon waarvan ze enkel maar Thunder en Blizzard kende; natuurlijk was ze benieuwd naar wie dit allemaal waren. Geïnteresseerd luisterde ze naar al de namen en waar Aurora ze gevangen had, en begroette ze de pokémon allemaal. “Ocharme,” sprak Jennifer toen de trainer vertelde dat de bayleaf waarschijnlijk mishandeld was door een man. De Breeder nam even de tijd om zich, niet te dichtbij zodat de pokémon niet zou schrikken, op haar hurken te zetten zodat ze op dezelfde hoogte als Leaf kwam. “Hey, dag Leaf. Ik ben Jennifer, een vriend van Aurora,” zei ze zacht en rustig. Ze wou de pokémon wat op haar gemak stellen zonder haar te pushen.

“Met mij gaat het goed!” antwoordde ze op Aurora’s vraag. “Ik heb er ook wat nieuwe pokémon bij. Dit zijn Gerald en Lake—” Ze wees naar de spheal en de buizel. “En ik heb ook een Leaf,” lachte ze terwijl ze de skiddo aanduidde. “Thuis heb ik ook Priscilla, Mint en Blaze. Een galarian slowpoke, een alolan sandshrew en een growlithe.” Ze waren ondertussen aan een tafeltje gaan zitten. Lark en Emily waren naast haar stoel gaan liggen terwijl Snow op haar schoot was gekropen. “En dit is Snow. De allereerste pokémon die ik helemaal zelf gefokt heb.” Ze had een grote glimlach op haar gezicht. Haar doel om een succesvolle breeder te worden, was weer een klein beetje dichterbij.
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum