Switch account





Left right, right left - di apr 06, 2021 3:14 pm
Ace Specter
Crescent Moon
avatar

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21 jaar
Rank: 4

Left right, right left BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
82
378
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het begon tegen de avond te lopen en Ace werd, samen met een paar anderen Crescent Moon-leden die op dit moment ook in het westen waren, opgeroepen om de straten van Jubilife City te patrouilleren. Omdat de jongen liever alleen werkte, had hij een deel van de stad uitgekozen waar hij van wist dat er geen andere leden rondliepen, maar het zou typisch iets voor hem zijn als ze hem lastig zouden komen vallen. Aan zijn zijden liepen Inpulsa en Igneel met hem mee. Igneel stoïcijns zoals altijd en Inpulsa vrolijk zoals altijd. De Elekid wist altijd wel een paar manieren te vinden om een glimlach te brengen op het gezicht van haar trainer, al deed deze nog zo zijn best om dat te verhullen. Nu had ze echter een iets serieuzere blik in haar ogen liggen omdat ze wist dat dit serieus werk was en dat er elk moment iets kon gebeuren en was ze niet zo vrolijk met haar armpjes aan het swingen als altijd. Ace keek met een alerte blik om zich heen terwijl hij met zijn handen diep in zijn zakken weggestoken aan het lopen was, zijn rode ogen naar voren gericht en af en toe naar opzij flitsend om zijn omgeving in de gaten te houden.


OOC: Dit is een topic voor één van de onderdelen te behalen om naar rank 2 te gaan en om een random event aan te vragen, maar iedereen mag natuurlijk altijd joinen!
Re: Left right, right left - di apr 06, 2021 3:33 pm
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 3


Left right, right left BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO

Encounter
Random Event

Een container valt om. Een Pidove vliegt er geschrokken koerend uit weg. Zijn poten zijn helemaal verstrikt in een draadje. Al snel vliegt hij de hoek om en verdwijnt hij uit zicht.

Re: Left right, right left - di apr 06, 2021 5:16 pm
Spencer Bates
Researcher
Spencer Bates

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23
Rank: 02

Left right, right left BogusIncredibleBass-size_restricted
Lianne
Hier een quote
0
125
CHARACTER INFO

OOC INFO

tekst
Capuchon diep over zijn hoofd gestoken, handen diep in zijn zakken. Zo liep Spencer naar buiten de schemering in. Hij trok de deur van de koffietent dicht, sloot die af en stak de sleutel in zijn zak. Met zijn handen diep in zijn zakken liep hij in de richting van zijn huis. Zijn groezelige appartement, wat eigenlijk meer een kelder was dan wat anders, lag in een van de armste wijken van Jubilife. Hij had geen geld voor iets beters maar dat kon hem weinig schelen. Hij had een dak boven zijn hoofd en beter nog, een plek waar geen mens hem ooit lastig viel. Hij was inmiddels gewend aan het gespuis dat er rondspookte. Hij was immers zelf onderdeel van hen.

Langzaam waren de sportscholen, cafe’s, theaters en muziekhallen verruild voor aftandse appartementencomplexen met smerige bakstenen, goed afgesloten deuren en dichtgeschroefde ramen. Spencer voelde dat er regen in de schemering hing. Hij kwam abrupt tot stilstand toen hij een keiharde knal uit een steegje hoorde komen. Geïnteresseerd liep hij op het geluid af om te zien welke arme zielen nu weer met elkaar op de vuist gingen. Helaas was er niet veel interessants te vinden. Hij bleef dus ook bij in opening van het steegje staan. Van achter viel het felle licht van een straatlantaarn op hem neer en wierp een lange schaduw het steegje in. Spencer trof daar echter een man aan vergezeld door een Houndour en een Elekid. Spencer’s pokédex piepte. Ah, hij zou zometeen die twee maar eens moeten  scannen. Behoedzaam lliet zijn ogen op de omgevallen container vallen. “Op dit uur een steegje opnieuw inrichten in deze ongure buurt kan ik je niet aanraden,” zei hij droogjes.
Re: Left right, right left - di apr 06, 2021 8:08 pm
Ace Specter
Crescent Moon
avatar

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21 jaar
Rank: 4

Left right, right left BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
82
378
CHARACTER INFO

OOC INFO

Als Ace niet zo gewend was aan het gewelddadige en het nachtleven, dan was hij vast geschrokken geweest door de Pidove die op kwam vliegen. Zijn blik gleed naar het draadje dat om de poot van de Pokémon zat en hij wilde het achterna rennen om het te helpen, maar toen kwam er net op dat moment iemand het steegje in dat hem zogenaamd goed advies wilde geven. Ace vernauwde zijn ogen kort en hoorde hoe zijn Houndour naast hem gromde terwijl zijn Elekid eerder vrolijk met haar armpje naar de man zwaaide, alsof ze hem wilde begroeten. ”En ik kan het je niet aanraden om te vertellen wat dat ik beter wel en niet kan doen,” antwoordde Ace op een kille toon. ”Zijn er voor de rest nog goedbedoelde adviezen of is je arsenaal aan behulpzaam commentaar leeg? Want in dat geval zou ik graag verder gaan met mijn ronde.” Zijn rode ogen schoten naar de jongen en hij stak zijn handen diep in zijn zakken, al had hij die er zo weer uit gehaald als de jongen voor hem problemen zou veroorzaken.

Re: Left right, right left - wo apr 07, 2021 4:33 pm
Spencer Bates
Researcher
Spencer Bates

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23
Rank: 02


Left right, right left BogusIncredibleBass-size_restricted
Lianne
Hier een quote
0
125
CHARACTER INFO

OOC INFO

tekst
Spencer zoog op zijn lip en trok een geamuseerde wenkbrauw op bij het horen van zijn onvriendelijke toon. Hij durfde te wedden dat de jongen vast heel veel vrienden had. "Nou, nou, wat een vijandigheid!" Verzuchtte hij pruilend. "Vanwaar de haast? Het is laat. Er is niemand op straat. Waarom zulk selectief geweld tegen willekeurige containers?" Als de ander niet zo bits had gereageerd had, zou Spencer hem waarschijnlijk gewoon hebben laten lopen. Maar een situatie als dit kon hij niet voorbij laten gaan. Zijn pokédex piepte manisch in zijn zak ten teken dat hij de Houndour en het rechtop lopende gele geval zou moeten scannen maar dat kwam later wel.
Re: Left right, right left - zo apr 11, 2021 3:23 pm
Ace Specter
Crescent Moon
avatar

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21 jaar
Rank: 4

Left right, right left BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
82
378
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ace hoorde Igneel naast hem zachtjes grommen toen de jongen zijn reactie gaf. Inpulsa daarentegen keek de vreemdeling nieuwsgierig aan. Het was alleen door de onderliggende dreiging van Ace dat ze niet op de vreemdeling afstevende om kennis te maken en haar oogjes gleden naar omhoog zodat ze Ace kon aankijken. Ace’s rode ogen gleden, alsof hij wist waar zijn Pokémon aan dacht, kort naar haar en hij schudde zijn hoofd nauwelijks merkbaar. Nee. Hij ging geen vriendelijke interactie met deze vreemdeling hebben als hij niet wist wie de vreemdeling was. En sowieso had hij daar geen zin in. Dat lag nu eenmaal niet in zijn aard. ”Dat was ik niet,” zei Ace op een kille toon, wat hem weer bij zijn oorspronkelijke doel bracht. De jongen richtte zijn blik naar de containers en fronste, maar zag niet direct iets. Hij zuchtte en richtte zijn blik weer naar de jongen. ”Luister, kerel,” begon hij geërgerd. ”Ik ben lid van Crescent Moon en er wordt van me verwacht dat ik hier orde houd. Ik heb geen tijd om een sociaal acceptabel gesprek met mensen die mijn tijd verdoen te hebben, dus tenzij je weet waarom die container omviel, heb ik voor de rest niks tegen je te zeggen.” Hij nam aan dat de jongen dat niet wist omdat hij Ace er juist van verdacht dat hij de container omgetrapt had, maar goed. Dan was hij des te sneller van de sukkel af.
Re: Left right, right left - ma apr 12, 2021 2:14 pm
Spencer Bates
Researcher
Spencer Bates

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23
Rank: 02


Left right, right left BogusIncredibleBass-size_restricted
Lianne
Hier een quote
0
125
CHARACTER INFO

OOC INFO

tekst
Spencer trok zijn wenkbrauwen op en trok een verbaasd gezicht. "Jij, Crescent Moon?" Hij schudde zijn hoofd en leunde tegen de hoek van het steegje aan. "Poeh, dan schrapen ze wel over de bodem van het vat als ze mensen zoals jij aannemen. Moeten leden van Crescent Moon niet- tja.. klantvriendelijk en behulpzaam zijn? Jij komt op mij over als een norse Tauros," Verklaarde hij schouderophalend, een sigaret tussen zijn lippen stekend die hij uit zijn jaszak had gevist. "Maar hee- laat mij je belangrijke werkje niet onderbreken. Als jij het niet was die de container een rotschop verkocht, is diegene verantwoordelijk misschien nog wel dichtbij." Stating the obvious, maar goed hij had weinig anders de doen dan hier rondhangen.
Re: Left right, right left - za apr 17, 2021 12:26 pm
Ace Specter
Crescent Moon
avatar

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21 jaar
Rank: 4

Left right, right left BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
82
378
CHARACTER INFO

OOC INFO

Een ader begon bij Ace’s slaap te kloppen toen hij de reactie van de jongen hoorde. En hij wist dat het in deze situatie voornaam was dat hij kalm bleef, maar hij kon het niet helpen dat zijn temperament op begon te spelen bij het horen van de woorden en binnen een paar stappen was hij bij de jongen, Igneel trouw naast hem en Inpulsa achter hem, haar armen over elkaar heen geslagen en een frons verschijnend over haar voorhoofd. Ace pakte zonder twijfel de sigaret en gooide deze achteloos achter zich, zijn rode ogen kil op de jongen voor hem gericht. ”Dan laat me eens zien welke oplossing jij hebt voor deze situatie, hotshot,” sneerde hij naar de jongen, zijn handen ballend tot vuisten. ”Het is niet omdat ik beantwoord aan de standaard Crescent Moon-normen dat ik mijn werk niet goed doe. En wat doe jij heel de dag?” Hij keek de man uitdagend aan. ”Je lichaam verkloten met sigaretten en nutteloos commentaar leveren op anderen?” Igneel gromde zachtjes naast hem, zijn ogen strak op de man naast Ace gericht. Inpulsa rolde daarentegen met haar ogen en draaide zich om zodat ze beter naar de container kon kijken.
Re: Left right, right left - zo apr 18, 2021 8:31 pm
Spencer Bates
Researcher
Spencer Bates

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23
Rank: 02


Left right, right left BogusIncredibleBass-size_restricted
Lianne
Hier een quote
0
125
CHARACTER INFO

OOC INFO

tekst
De lange man was er niet helemaa op voorbereid dat de ander plotseling de ruimte tussen hen in zo snel verkleinde. Toen hij de sigaret genadeloos tussen zijn lippen uit griste en die achter zich gooide keek Spencer hem verstoord aan. Spencer’s wenkbrauwen schoten bijna zijn haarlijn in toen de man ook nog eens hem ervan beschuldigde niets uit te voeren heel de dag. Een gedurfde claim nadat hij hem pas vijf minuten kende en geen idee ervan had wat Spencer overdag uitvoerde. Het was bijna alsof hij zomaar iets zei om hem te beledigen! Poh, de ironie! Spencer verruilde zijn verbaasde uitdrukking om voor een scheve grijns en viste een tweede sigaret uit zijn zak, al stak hij deze niet aan en legde hij die achter zijn oor. Hij zou ‘m later wel oproken als die zuurpruim niet meer keek. “Oei, gevoelige snaar geraakt?” vroeg hij met een duivelse grijns. “Het raakt me wel dat je zoveel waarde aan mijn mening hecht in deze situatie. Wat ik zou doen? Hm-” Hij dacht even na. “Tja, misschien die twee daar de omgeving eens laten onderzoeken? Wat het ook is dat die container verschoof, het is nu weg. Of blijf lekker knus bij mij staan. Dat mag ook,” voegde hij eraan toe met een veelbetekenende blik op de ander. Hij hield zijn handen even omhoog alsof hij zich overgaf toen het gegrom van de Houndour aanzwol, maar bleef de ander recht aankijken zonder vrees.
Re: Left right, right left - di apr 20, 2021 8:58 pm
Ace Specter
Crescent Moon
avatar

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21 jaar
Rank: 4

Left right, right left BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
82
378
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het kon altijd twee richtingen uitgaan met Ace: of hij belandde in een gevecht met iemand of ze lieten zich niet door hem intimideren. Het was vaker het eerste dan het tweede en het kwam voor Ace niet heel erg onverwachts aan dat het bij dit gevalletje het tweede was. De man zag er niet bepaald uit als iemand die een één op één vuistgevecht aan zou gaan met iemand anders, maar meer iemand die snerende opmerkingen maakte en dacht dat hij daar mee ging blijven wegkomen. Ooit zou hij écht eens de verkeerde tegen het lijf lopen en dan was het zo afgelopen met hem. ”Goh, dat lijkt me echt een zeer aanlokkelijk voorstel, maar ik pas voor deze keer,” zei Ace sarcastisch, waarna hij langs de jongen liep en deze in het voorbijgaan niet bepaald zacht tegen zijn schouder aan beukte. Hij knikte naar Igneel en Inpulsa dat ze er maar eens vandoor moesten gaan. ”Bedankt voor je zeer informerende mening, maar ik denk dat ik het vanaf hier…” En hij had nog zo veel meer willen sneren naar de jongen, maar een gil trok zijn aandacht en hij richtte zijn blik naar zijn Pokémon. ”Ga,” zei hij kil en ze renden al voor hem uit, in de richting van het gegil. ”Ben je alleen maar gemaakt van dom commentaar of zit er daadwerkelijk ook wat pit in je?” vroeg hij op een haast uitdagende toon tegen de jongen. Met andere woorden: ging hij mee of niet?
Re: Left right, right left - za apr 24, 2021 1:01 pm
Spencer Bates
Researcher
Spencer Bates

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23
Rank: 02


Left right, right left BogusIncredibleBass-size_restricted
Lianne
Hier een quote
0
125
CHARACTER INFO

OOC INFO

tekst
De jongen duwde zich langs Spencer heen met een harde beuk tegen zijn schouder. Hij werd tegen de muur aan geslagen en keek de ander met hoog opgetrokken wenkbrauwen na. Tjee, wat een heethoofd, dacht Specer droog. Een plotse gil snerpte door de kille nacht heen en meteen waren zowel hij als de jongen en zijn pokémon alert. Hij keek om zich heen om te kunnen zien waar dit geluid vandaan was gekomen maar hij zag niets. Moest hij gaan kijken wat er aan de hand was? De ander had weinig tijd nodig om te beslissen. Puur om de ander nog wat extra dwars te zitten, rende hij langs hem heen en gaf hem in het voorbijgaan ook een dreun tegen zijn schouder. "Waar wacht je op? Jij bent hier de Crescent Moon niet ik!" riep hij over zijn schouder terwijl hij achter de pokémon van de man aanrende. Hij volgde hen op een afstandje tot ze een paar straten verder om de hoek verdwenen. Hij rende hen achterna en stopte om te zien wat de bron van het gegil was geweest.
Re: Left right, right left - zo apr 25, 2021 4:19 pm
Ace Specter
Crescent Moon
avatar

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21 jaar
Rank: 4

Left right, right left BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
82
378
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ace maakte een grommend geluid toen de jongen langs hem heen kwam rennen en hem nog eens een dreun tegen zijn schouder gaf in het voorbijgaan. Daar zou hij later wel mee afrekenen, eerst maar eens zien wat dat gegil was. En dus rende hij achter de jongen aan en negeerde de opmerking die volgde. Omdat hij al redelijk wat kilometers op zijn teller had staan en hij elke ochtend minstens vijf kilometer ging hardlopen, had hij zijn Pokémon binnen no time bijgebeend en de jongen voorbij gestoken. Het gegil kwam van enkele straten verder, maar de enige reden dat Ace zag waar hij moest rennen, was omdat Inpulsa elektriciteit liet knetteren op haar stekkerhoofdje en ze vrolijke geluidjes maakte terwijl ze swingde met haar armen. Ace sprong moeiteloos over haar heen toen dat als gevolg had dat ze onderuit ging en kwam slippend tot stilstand toen hij Igneel laag door zijn poten zag staan en zag grommen naar drie mannen. Wat was het toch verdomme met dronken mannen en hulpeloze vrouwen de laatste tijd? Ace zag in die paar seconden dat hij daar stond dat de man voor hem fout bezig was en hij deed een paar stappen naar voren, waarna hij de man hardhandig aan zijn capuchon naar achteren trok en voorbij hem liet slingeren zodat deze op de grond viel. ”Geef ze een waarschuwingsbeet en bijt door als ze niet luisteren,” zei hij kil tegen Igneel, waarna hij zich focuste op de man die kreunend voor hem op de grond lag. De man stak plotseling zijn voet uit en trapte hard tegen de achillespees van Ace, waardoor deze onderuit ging en op de grond terechtkwam. Hm. Tegenstander onderschat.
Re: Left right, right left - ma mei 03, 2021 1:38 pm
Spencer Bates
Researcher
Spencer Bates

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23
Rank: 02


Left right, right left BogusIncredibleBass-size_restricted
Lianne
Hier een quote
0
125
CHARACTER INFO

OOC INFO

tekst
Drie zwaar dronken mannen stonden om een vrouw heen en hadden hun handen op plekken waar die niet hoorde te zitten. De witharige jongen was langs Spencer heen gerend en was al op de eerste de beste vent gedoken, hem ruw wegtrekkend van de vrouw. Spencer bleef op de hoek van de straat staan en hief zijn handen ontwijkend op toen één man hem nog een dreigende blik toewierp. Toen hij merkte dat Spencer aanstalte maakte om weg te gaan, richtte hij zich op de witharige man. De man die op de grond lag die gaf de jongen een trap tegen zijn achillespees en hij ging onderuit. Geamuseerd leunde Spencer tegen de straathoek, stak zijn sigaret op en keek toe hoe de overige twee mannen zich naar de witharige jongen keerde. De vrouw die bij hen was greep haar kans en rende er vlug vandoor. Spencer zonk terug in de schaduwen en besloot om eens lekker van zijn sigaret te gaan genieten en zich niet te bemoeien met wat er voor hem gebeurde.
Re: Left right, right left - ma mei 03, 2021 3:47 pm
Ace Specter
Crescent Moon
avatar

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21 jaar
Rank: 4

Left right, right left BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
82
378
CHARACTER INFO

OOC INFO

De klap op de grond was niet erg aangenaam, maar de littekens die hier en daar over zijn lichaam liepen, toonden aan dat Ace wel wat gewend was. Hij rolde weg toen de man op hem wilde duiken en trapte zelf ook naar de achillespees van de man, maar dan wel een stuk harder. De man schreeuwde het uit toen hij op de grond belandde en Inpulsa slingerde hard haar armpje in de buik van de derde man toen deze Ace wilde aanvliegen. Dit gaf Ace genoeg tijd om overeind te komen en al hinkend weg te strompelen van de mannen, waar hij zijn blik liet glijden naar de donkerharige jongen die, zoals hij eigenlijk wel half en half verwacht had, aan het kijken was en zelf geen poot uitstak. ”Ben ik even blij dat je geen collega van me bent,” gromde hij naar de man terwijl hij langs hem strompelde. De trap tegen zijn achillespees was niet zacht geweest en elke stap zorgde voor een verschrikkelijke pijnscheut. ”En heeft die vrouw even geluk dat niet alleen jij in de buurt was.” Hij kneep zijn ogen kort samen naar de man. ”Dus als ik er niet was geweest, had je daar gewoon gestaan en had je toegekeken?” vroeg hij kil. Hij was ook wel op die hufters afgevlogen als hij geen Crescent Moon-lid was geweest, wees daar maar zeker van.
Re: Left right, right left - za mei 08, 2021 11:28 am
Spencer Bates
Researcher
Spencer Bates

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23
Rank: 02


Left right, right left BogusIncredibleBass-size_restricted
Lianne
Hier een quote
0
125
CHARACTER INFO

OOC INFO

tekst
Spencer keek tussen half dichtgeknepen ogen toe hoe de witharige man en zijn pokémon erin slaagde de mannen enigszins af te weren. Uiteindelijk strompelde hij weer in Spencer’s richting, wie een kleine grijns niet kon onderdrukken. Hij vond het prachtig dat die stomme blaaskaak eindelijk een beetje van zijn hoge paard werd afgestoten. ‘Ben ik even blij dat je geen collega van me bent,’ zei de ander. “Idem dito,” kaatste Spencer terug. Te oordelen aan het vertrokken gezicht van de man had hij flink wat pijn. Nice. Spencer keek de ander quasi beledigd aan toen hij suggereerde dat de vrouw het niet gered had als alleen Spencer in de buurt was geweest. Tja, daar had hij waarschijnlijk gelijk in. ‘Dus als ik er niet was geweest, had je gewoon gestaan en had je toegekeken?’ Spencer haalde zijn schouders op. “Je scheen het prima onder controle te hebben.” zei hij verveeld. Die moraalridder moest misschien wat harder tegen zijn achillespees geschopt worden, vond Spencer. “Nou, gaan we nog uitzoeken wat die klap heeft veroorzaakt daarstraks of wil je eerst de hele stad afzoeken om mensen te redden?” sneerde hij en hij duwde zich van de muur af, nam nog een trek van zijn sigaret en ging liep werktuigelijk weer terug in de richting waar hij en de witharige man elkaar ontmoet hadden. Hij mocht zelf weten of hij volgde of niet. Als hij dat niet deed, kon Spencer mooi de hoek om en naar huis.
Re: Left right, right left - za mei 08, 2021 1:25 pm
Ace Specter
Crescent Moon
avatar

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21 jaar
Rank: 4

Left right, right left BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
82
378
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ace vatte het antwoord van de jongen op als een “ja” toen hij zijn woorden sprak. De vrouw zou echt dikke pech hebben gehad als deze hufter erbij had gestaan. Waarschijnlijk zou hij ook gewoon toegekeken hebben in de schaduwen en gegrijnsd hebben. Ace had zin om de grijns van zijn smoel af te slaan, maar hij strompelde heel erg en elke stap veroorzaakte pijnscheuten. Hij wist niet of hij nog zo’n trap kon hebben en hij wilde eigenlijk wel graag stijgen in de rangen van Crescent Moon. Dus hield hij zich gedeisd. ”Ik weet niet of je het in de gaten hebt of dat je mijn niet zo opvallende insigne gezien hebt,” begon Ace op een snerende, sarcastische toon, wijzend naar het duidelijke insigne op zijn borst dat aantoonde dat hij lid was van Crescent Moon, ”maar mensen redden is wat ik doe. Het is wat van me verwacht wordt. In tegenstelling tot jou kan ik niet zomaar toekijken hoe iemand aangevallen of bestolen wordt. Dus als je met mij wilt uitzoeken wat dat geluid was, dan houd je beter je klep en laat je mij gewoon mijn werk doen.” De jongen begon alvast voor hem uit te lopen en Ace, die weigerde om achter hem aan te lopen, deed zijn best om de jongen voorbij te strompelen. In het voorbijgaan probeerde hij met zijn schouder tegen die van de man aan te knallen, hopelijk hard genoeg zodat zijn sigaret uit zijn hand zou vliegen. Igneel stelde zich beschermend op achter zijn trainer voor het geval de man iets zou proberen en keek de man dreigend aan over zijn schouder. Inpulsa keek bezorgd naar haar trainer, maar liep wel weer voor hem uit.
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum