Switch account

[Shadow Event] To tame the beast - do aug 26, 2021 8:14 pm
Finn Strider
Crescent Moon
Finn Strider

Karakterkaart
Rank: 3

[Shadow Event] To tame the beast BogusIncredibleBass-size_restricted
Maaike
Hier een quote
53
748
CHARACTER INFO

OOC INFO

Met Wolf, nu een grote Lycanroc, aan zijn zijde en de snag ball in zijn andere hand, stapte Finn door de deuren van de universiteit. De receptioniste hoefde maar een blik op hem te werpen om te weten wat er aan de hand was. Ze wees hem haastig richting het lab. Finn knikte dankbaar en liep toen met een ernstig gezicht naar binnen. Hij wist niet zo goed wat hij moest verwachten. De enige instructies die hem waren gegeven was dat alle Shadow Pokémon zo snel mogelijk naar het lab moesten, hier in Veilstone City. Hij hoopte maar dat de researchers snel een geneesmiddel wisten te ontdekken, want het liep volledig uit de hand.

Zijn arm was inmiddels ingepakt met watten en verband, maar hij kon de bijtwond nog steeds voelen steken in zijn huid. Hij probeerde er niet al teveel op te letten en zocht in plaats daarvan met zijn ogen door de ruimte op zoek naar zo'n wetenschapper. Eens zien wat ze aan deze Mightyena konden doen...

Finn Strider

Crescent moon ranger

Re: [Shadow Event] To tame the beast - ma aug 30, 2021 6:01 pm
Vince Newman
Researcher
Vince Newman

Karakterkaart

Quinty
Hier een quote
4
384
CHARACTER INFO

OOC INFO

Fall seven times, stand up eight.
Sinds Lily was geëvolueerd was alles zo veel makkelijker. Nu kon ze helpen met zijn onderzoeken en hoefde hij haar niet de hele tijd vast te houden, of ervoor te zorgen dat iemand d'r voor een voetbal aanzag en ermee weg rende. Nee, nu kon de Azumarill helpen met van alles. En dat ging goed, vooral samen met Shaelan. Terwijl Lily met spullen in haar armpjes rond liep, hielt de Ralts alles in het oog en gebruikte zijn psychische krachten vooral om dingen die vielen te pakken te krijgen. Vince was blij met beide hulp, want het was opeens hartstikke druk geworden. De uitbraak van Shadow Pokémon zorgde ervoor dat alle Researchers waren geroepen om mee te helpen aan het onderzoek en vandaag zouden ze een specimen binnen krijgen. Er was een seintje van een Crescent Moon lid geweest dat die een Shadow pokémon zou langs brengen. Vince was dan nu ook druk bezig met alles in orde te maken, zodat ze direct aan het werk konden gaan.
De jonge researcher keek op toen Lily hem opeens aan zijn mouw trok en hij de pokémon aankeek. Ze gebaarde naar een jongeman met zijn arm in het verband. Zo te zien was hij naar iemand op zoek. "Kan ik je helpen?" vroeg hij aan de jongeman, terwijl hij dichterbij kwam. Vince was momenteel zo druk bezig met zijn werk dat hij helemaal niet op het anxious jochie leek, iets wat hij normaliter zeer zeker was. Nu moest hij eerst erachter komen wat er met deze jongeman aan de hand was.
Re: [Shadow Event] To tame the beast - vr sep 03, 2021 3:06 pm
Finn Strider
Crescent Moon
Finn Strider

Karakterkaart

Maaike
Hier een quote
53
748
CHARACTER INFO

OOC INFO

Een jongeman kwam op hem afgelopen, ongeveer van dezelfde leeftijd als hij. Finn gokte dat het één van de researchers was. Hij knikte even vriendelijk. "Ja, mijn naam is Finn. Ik ben een ranger van Hearthome City," legde hij snel uit, waarna hij de Snagg ball in zijn hand naar de jongen uit stak. "Je hebt gehoord over de Shadow Pokémon, neem ik aan?" vroeg hij toen met een ernstig gezicht. Wolf kwam naast hem staan en gromde even zacht bij het zien van de ball. Het gevecht met de Mightyena stond nog vers in zijn geheugen. Finn suste hem en liet zijn blik toen weer op de researcher vallen. "Ik heb een Mightyena weten te vangen. Rode ogen, paarse gloed. Dat moet een Shadow zijn toch?" Het was de eerste keer dat hij oog in oog had gestaan met een Pokémon in die conditie, maar het kon bijna niet anders.

Finn Strider

Crescent moon ranger

Re: [Shadow Event] To tame the beast - di sep 14, 2021 3:24 pm
Vince Newman
Researcher
Vince Newman

Karakterkaart

Quinty
Hier een quote
4
384
CHARACTER INFO

OOC INFO

Fall seven times, stand up eight.
Lily was naast hem komen staan, terwijl de Ralts gestopt was met waar hij mee bezig was en nu zijn weg aan het maken was naar de researcher. Vince wachtte rustig op het antwoord van de jongeman, terwijl zijn bruine ogen gleden naar het verband dat om diens arm zat. Zo te zien waren er een paar dingen mis gegaan. Misschien zou Shaelan hem kunnen helpen daarmee, maar dat was iets voor later. De jongeman stelde zich voor als Finn en vroeg of hij had gehoord van de Shadow Pokémon. Vince knikte alleen maar, dat was de hele reden waarom het lab in rep en roer was en waarom hij had aangeboden om een handje te helpen. Hier voelde hij zich tenminste op zijn gemak, al was het niet de specilisatie waar hij heen wilde gaan. "We zijn ermee bekend ja," sprak hij op een kalme toon. Hij keek naar de Lycanroc die erbij was komen staan en zachtjes gromde. Lily keek over de balie naar de hond pokémon en maakte een dreigend gebaar met haar oren, de pokémon zou niet dichterbij mogen komen dan deze balie. Finn ging verder met uitleggen dat hij een Mightyena had gevangen en van de beschrijving klonk het inderdaad als een van de befaamde Shadow Pokémon. Vince knikte en stapte opzij, zodat hij de jongeman achter de balie kon kmen. "We zijn nog bezig met alles op te zetten om de pokémon te kunnen onderzoeken, dus als je niet bang bent voor dozen en rommel, kan ik je verder helpen." Sprak hij daarna, terwijl hij de ranger voorging naar een van de kamers achterin. Hij pakte een pokéball erbij en liet Winnie, zijn traited Floatsel eruit. "Je mag de Mightyena eruit laten. Shaelan, gebruik Hypnosis zodra de pokémon tevoorschijn komt. Winnie en Lily, jullie staan stand-by." zei Vince met een scherpe ik-ben-aan-het-werk toon. Daarna knikte hij naar Finn. Let's do this.
Re: [Shadow Event] To tame the beast - zo okt 24, 2021 7:40 pm
Finn Strider
Crescent Moon
Finn Strider

Karakterkaart

Maaike
Hier een quote
53
748
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze waren bekend met het fenomeen. Finn was opgelucht dat hij bij het juiste adres was en knikte met een serieus gezicht terwijl hij achter de research aan liep verder het lab in. Wolf moest wat moeite doen om zich tussen de dozen door te wringen, maar wist zich trouw weer aan zijn zijde te voegen toen ze net klaar stonden om de Mightyena tevoorschijn te halen. "Pas op, hij is extreem agressief," waarschuwde Finn nog, terwijl hij zijn arm even liet zien met het bebloede verband eromheen. "Hij had mij meteen al in mijn arm beet toen ik hem tegen kwam in de steeg." Hopelijk wist de researcher wat hij deed. Finn blies even uit en klikte toen de ball open. Wolf zette meteen zijn nekharen weer omhoog en gromde waarschuwend. Voor even werd de kamer fel verlicht door de straal die uit de ball ontsnapte, en toen verscheen de Mightyena, wild grauwend en zich meteen blind op de Floatzel stortend.
Finn Strider

Crescent moon ranger

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum: