Switch account





[Swarm] Sparkles - ma aug 30, 2021 6:08 pm
Vince Newman
Researcher
Vince Newman

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 3

[Swarm] Sparkles BogusIncredibleBass-size_restricted
Quinty
Hier een quote
4
384
CHARACTER INFO

OOC INFO

Fall seven times, stand up eight.
Hij was aan de wandel geslagen en had in een impuls aankoop twee swarm lures gehaald. Hij had gehoord dat er een kans was op een Eevee in een van de swarms die nu in route 206 zaten. Dus was hij met Shaelan in zijn armen en Lily aan zijn zij op weg gegaan. Hij keek eventjes om zich heen, hij vroeg zich af hoe zo'n grote groep pokémon opeens kon verschijnen. Het was een van de dingen die hij hopelijk ooit zou kunnen onderzoeken. Hij had sowieso wilde plannen met dingen die hij wilde gaan onderzoeken zodra hij zijn eigen lab kon gaan beginnen. Maar zo ver was hij lang nog niet. Eerst moest hij sowieso nog een dag meelopen met een van de professoren, maar aangezien dat samen mét iemand moest, stelde hij dat tot het allerlaatste moment uit. Lily stopte hem op een gegeven moment, dit zou de plek moeten zijn waar de swarm gesignaleerd was. Hij haalde één van de flesjes uit zijn tas en zetten deze op de grond, daarna zetten hij een paar stappen naar achter toe, zodat hij net achter een boom stond.
Re: [Swarm] Sparkles - ma aug 30, 2021 9:13 pm
Cosmog
Administrator
Cosmog

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 26
Rank: 10/10

[Swarm] Sparkles Tumblr_p9cmn8WeyF1wt9btro1_540
Wap
En met mijn gouden knakworst rol ik voor jou een ...
1081
835
CHARACTER INFO

OOC INFO

Encounter
Een wilde Pokémon laat zich zien!

Op volle snelheid komt een Eevee aanrennen, om vervolgens recht tegen je been aan te rennen.  De Eevee kijkt verward omhoog, snuffend om uit te vinden waar die heerlijke geur vandaan komt!

Vergeet niet om het betreffende teamlid te taggen in je reactie!
EEVEE
ANTICIPATION
+hidden ability
Re: [Swarm] Sparkles - ma aug 30, 2021 9:32 pm
Vince Newman
Researcher
Vince Newman

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 3

[Swarm] Sparkles BogusIncredibleBass-size_restricted
Quinty
Hier een quote
4
384
CHARACTER INFO

OOC INFO

Fall seven times, stand up eight.
Zijn bruine ogen waren gericht op 't flesje, dat hij zo snel niet door had dat er een van de kleine bruine gevalletjes tegen hem opgelopen was. Vince keek omlaag naar 't bruine kopje en glimlachte. "Hallo daar," zei hij vrolijk en hij zakte door zijn knieën heen en gaf de pokémon een aaitje over diens kopje heen. "Je bent een schatje, maar ik was opzoek naar iets anders," De Eevee ging op diens achterpootjes staan en gaf hem een kopje, voordat het doorrende naar de swarm lure. Het snuffelde er eventjes goed aan en speelde er daarna mee, waarna toen het flesje leeg was, het weer wegrende. Aan de ene kant vond Vince het jammer dat hij zo'n dotje liet gaan, maar hij was echt opzoek naar iets beters, vooral omdat hij pas een Traited pokémon in zijn bezit had en dat toch wel het middelpunt was van zijn onderzoek. Dus met pijn in zijn hart keek hij het staartje na, zetten een nieuw flesje neer en wachtte. Misschien nu meer hoop?
Re: [Swarm] Sparkles - ma aug 30, 2021 9:36 pm
Cosmog
Administrator
Cosmog

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 26
Rank: 10/10

[Swarm] Sparkles Tumblr_p9cmn8WeyF1wt9btro1_540
Wap
En met mijn gouden knakworst rol ik voor jou een ...
1081
835
CHARACTER INFO

OOC INFO

Encounter
Een wilde Pokémon laat zich zien!

Een tweede, doodgewone Eevee laat zich zien en kijkt nieuwsgierig vanaf een afstandje toe. Zou er wat te halen vallen bij dat lekkere geurtje daar?

Vergeet niet om het betreffende teamlid te taggen in je reactie!
EEVEE
RUN AWAY or ADAPTABILITY
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum