Switch account





Where fate brought me - do sep 02, 2021 1:03 am
Aydin Hatora
Trainer
Aydin Hatora

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 24 y/o
Rank: 3

Where fate brought me BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
84
135
CHARACTER INFO

OOC INFO


Druppels water spetterden in het rond toen twee Pokémon in het water elkaar ontweken. Hun trainers stonden aan de kant van de vijver waar ze in zaten.  Eerst sprong een Mantyke naar boven, gevolgd door een Carvanha. ''Threx, Aqua Jet!'' beval Aydin de Carvanha, die zijn mond opende en een grote straal water naar de Mantyke schoot. Deze werd hierdoor verder de lucht in gelanceerd. De Mantyke was van een andere trainer, een vrouw die een aantal jaren ouder was dan hem. Terwijl Aydin met Threx aan het trainen was had ze hem benaderd en aangeboden een duel te doen, wat Aydin graag aan had genomen. Toen Threx weer in het water kwam, gevolgd door de Mantyke die hij zojuist geraakt had met een Aqua Jet, besloot Elize, zoals de andere trainer heette, terug te slaan. ''Rayla, doe Water Pulse!'' riep ze naar haar Pokémon voor deze onder water verdween. Het water kwam in beweging toen de Water pulse aanval werd gedaan en Threx kwam even versuft naar boven, waarna Elize weer snel riep ''Rayla, maak het af met een tackle!'' maar Threx kon net op tijd uitwijken en de Mantyke miste hem en schoot de lucht weer in toen ze hem van onderen probeerde te raken ''Snel, Ice Fang!'' riep Aydin naar de Carvanha, die even wild in het water spartelde om er uit te springen terwijl de Mantyke weer naar beneden kwam en deze in een vin beet. Ijs vormde op de Mantyke, die even een kreetje uitte toen de scherpe tanden van de Carvanha in de Pokémon werden gedreven. ''Rayla, schud hem er af met een Wing Attack!! riep Elize en de Mantyke haar vinnen werden wit, waarna ze een halve draai in de lucht maakte en Threx van zich af wist te schudden. Deze kwam iets verderop in het water terecht en verdween onder water. Vervolgens verdween ook de Mantyke onder water en de trainers keken gespannen toe. Een paar seconden later sprongen de twee aan elkaar gewaagde Pokémon weer uit het water, elkaar tegenmoet. ''Poison Fang!'' riep Aydin net iets sneller dan Elize ''Tackle!'' als commando gaf. Toen ze binnen een fractie van een seconden op het punt stonden elkaar te raken probeerde de Mantyke de scherpe tanden van de Carvanha toch te ontwijken, welke gewond was aan de vin die daar al kennis mee had gemaakt. Dit bleek tevergeefs en dit keer kreeg Threx een gevoelige antenne te pakken tussen zijn tanden terwijl het gif de Mantyke vergiftigde. Samen verdwenen ze onder water en kort daarop dreef de Mantyke half bewusteloos naar de oppervlakte. ''Rayla!'' riep Elize en zuchtte. Ze hield een Pokébal op en riep de Mantyke terug, waarna ze op Aydin af stapte terwijl Threx toe keek, die vermoeid bleef drijven. Ze stak een hand uit en Aydin schudde deze ''Bedankt voor de nieuwe ervaring.'' sprak Aydin ''Dat was een goed gevecht.'' vervolgde hij waarop Elize naar de Pokébal keek ''Ingelijks en gefeliciteerd met je overwinning. Ik zoek snel het Pokémoncenter op.'' antwoordde ze en wuifde kort voor ze de stad in ging.

Terwijl Threx wat aan het bijkomen was liep Aydin naar een boom waar Rahlos tegen aan zat te rusten, lettend op Aydin zijn motor die er naast stond. Naga lag bij een rugtas, die Aydin opende voor hij er een lichtgroene ei met donkere vlekken uit pakte. Het ei had hij gevonden zonder dat er een spoor van de ouders te bekennen was. Zijn vingers gleden over de glimmende schaal, waar nog geen barsten in te bekennen waren. Hij was razend benieuwd wat er uit zou komen. In zijn leven had hij al wel aardig wat eieren gezien, voornamelijk van Firetype pokémon, gezien Aydin zijn Opa deze fokte. Maar die waren niet zoals deze geweest. De trainer zijn voorliefde voor dat type Pokémon had hij ook van zijn Opa over genomen, maar vond Dragon en Dark -types ook interessant. Als de Pokémon bij zijn team zou passen zou deze ook zeker blijven en anders zou hij er een goed huisje voor zoeken. Dit bracht zijn gedachten ook bij de Corsola die hij een tijdje terug had gevangen en nog amper uit de Pokébal had gelaten. Ze was aardig bijzonder, dus hij hoopte een goed huisje voor haar te kunnen vinden. De trainer nam de Pokébal van de doorzichtige Corsola van zijn riem en liet haar er uit. Ze keek even met haar kleine oogjes in het rond ''Cors?'' bracht ze uit terwijl het zonlicht prachtig op haar lichaampje schitterde. ''Ga maar in het water als je wil, maar blijf wel in zicht'' sprak hij de Pokémon toe voor ze bij de Carvanha in het water sprong. Threx keek wat verveeld toe maar liet de Corsola met rust, terwijl Aydin naast Rahlos onder de boom ging zitten met het ei op schoot.



|| @Hayley Archer ||
Re: Where fate brought me - do sep 02, 2021 10:39 am
Hayley Archer
Breeder
Hayley Archer

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 17
Rank: 1


Where fate brought me BogusIncredibleBass-size_restricted
Maaike
Hier een quote
95
217
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hayley Archer
Breeder
"Kom op, je moet wel eten!" Met een gefrustreerde blik hield Hayley de Torchic weer een brokje voor, maar het kuiken weigerde het aan te nemen. Hij draaide zijn kopje weg en Hayley haalde sip haar hand weer naar beneden. Ze begreep echt niet waarom de Torchic zich zo gedroeg, zijn vleugeltje was goed aan het herstellen en ze hadden gister op school zelfs het verband en de spalk weggehaald. Hij zou dus zo goed als de oude moeten zijn, maar ineens wilde hij niks meer aannemen. Ze had hem vanochtend voor de treinreis nog laten checken maar volgens haar leraar was er niks mis met hem.

"Oké, misschien later dan," zuchtte ze. Haar andere Pokémon hadden er totaal geen last van, die waren aan het schransen alsof ze dagen geen eten hadden gehad. Jasmine en Coco lagen al tevreden op de grond met hun buikjes vol, de monsters hadden het altijd als eerste op. Moana en Lilo waren naast haar braaf hun bakjes aan het leeg eten en waren ook al goed op weg. Alleen Tinkerbell was een iets minder grote veelvraat en had na een paar happen besloten dat hij het leuker vond om met de opzettende wind te spelen.

Maar, de Torchic, niks. Hayley vroeg zich af of ze misschien maar weer moest terugkeren naar het oosten. Dan maar een andere keer naar Eterna Forest, ze ging niet ver komen met een kuiken die niet at. Plots hoorde ze een hoop kabaal en alert keek Hayley op. Het klonk als.. een Pokémongevecht? Meteen kwam ze overeind en liep ze op het geluid af. Verderop stuitte ze op twee trainers bij een vijver die inderdaad een gevecht aan het uitvoeren waren. Verwonderd keek de jongen breeder naar de Carvanha en een Pokémon die ze nog niet kende die tegen elkaar op sloegen. Na een laatste Poison Fang was het snel klaar. De andere trainer liet de Pokémon terugkeren en ging weer op pad.

Net toen Hayley weer terug wilde keren naar haar Pokémon, zag ze plots de Corsola die de jongen tevoorschijn liet komen. Haar ogen begonnen meteen te stralen bij het zien van de prachtige glans. Maar, wacht... Ze keek op naar de trainer en een golf van herkenning sloeg door haar heen. Dat was dezelfde jongen van het strand! Meteen liep ze op hem af. "Wat een prachtige Corsola! Dus het is allemaal goed afgelopen met de dieven?" vroeg ze nieuwsgierig. Toen bedacht ze zich dat de jongen haar waarschijnlijk niet zou herkennen, er hadden heel wat mensen om hem heen gestaan. Verontschuldigend bracht ze haar hand naar haar hoofd. "Oh, sorry, ik ben Hayley en ik had je toen gezien op het strandfestival," legde ze toen maar uit.
Re: Where fate brought me - za sep 04, 2021 9:21 am
Aydin Hatora
Trainer
Aydin Hatora

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 24 y/o
Rank: 3

Where fate brought me BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
84
135
CHARACTER INFO

OOC INFO


Vanuit zijn ooghoek merkte Aydin op dat iemand hem benaderde. Intussen kwam zijn Fletchinder terug van haar rondje, die op een tak landde en haar veren begon te verzorgen, met haar snavel er tussen wroetend. Ook zij zag het albino meisje aan komen wandelen maar besteedde verder geen aandacht aan haar, terwijl Rahlos op stond, die de haar eerder herkende dan zijn trainer. Deze legde het ei dat hij vast hield tegen Naga haar warme lichaam, die rustig bleef liggen terwijl ze haar oren oprichtte en haar staart wat heen en weer bewoog. Toen Aydin op stond en het meisje hem aan sprak, kwam er ook een blik van herkenning in zijn ogen. ''Geen probleem, Hayley.'' zei hij glimlachend  ''Mijn naam is Aydin. Die schurken zijn even later allebei afgevoerd door de politie met behulp van Ace. Ze probeerden haar dus te stelen.'' zei hij, gebarend naar de Corsola ''Ze past dan wel niet helemaal bij het team, maar ik kon haar ook niet terug in de zee doen met de kans dat iemand met slechte bedoelingen haar zou vangen. Mij gaat het er nu om dat ze een goed huisje krijgt.'' vervolgde hij terwijl de Corsola wat rond dreef. Misschien wist Hayley wel dat de hoorntjes geld op konden leveren omdat er juwelen van gemaakt werden, helemaal omdat de Corsola anders was. Ze groeiden na een dag weer aan bij de juiste leefomstandigheden. Maar dat vertelde de trainer niet zomaar, voor het geval dat niet zo was, want hij kende haar tenslotte niet ondanks Hayley vriendelijk oogde. Threx zwom nieuwsgierig om de Corsola heen. Ondanks dat de Carvanha er gevaarlijk uit zag met zijn grote tanden en rode ogen en soms snel geïrriteerd kon zijn, was hij niet persé agressief. ''Zelf ben ik naar de stad gekomen om de eerste Gymbadge hopelijk te bemachtigen, maar de historische stad is ook mooi om te ontdekken.'' zei hij, naar zijn motor lopend om wat brokjes voer uit een tas te halen die zijn Opa had gemaakt, die voornamelijk Vuurpokémon erg lekker vonden. Hij hurkte bij Naga neer om haar 1 te geven, wierp de Charmeleon ook 1 toe die hem in zijn mond op ving en liet Sora de ander tussen zijn duim en wijsvinger pikken.


Re: Where fate brought me - za sep 04, 2021 4:06 pm
Hayley Archer
Breeder
Hayley Archer

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 17
Rank: 1


Where fate brought me BogusIncredibleBass-size_restricted
Maaike
Hier een quote
95
217
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hayley Archer
Breeder
Tot haar opluchting bleek de jongen erg vriendelijk te zijn en ze meende zelfs een blik van herkenning te zien in zijn bijzondere gele ogen. Dat liet een lichte blos op haar wangen verschijnen. Oké, waarschijnlijk had hij het onthouden door haar opmerkelijke uiterlijk, maar toch. Hij was behoorlijk knap, en dat zou elke jonge meid laten blozen. Ze frommelde wat ongemakkelijk met haar handen en probeerde ondertussen haar aandacht erbij te houden om te horen wat hij zei. De dieven waren door de politie meegenomen. Mooi. "Wat goed van je," merkte ze met een klein glimlachje op. "Sorry dat ik me ermee bemoeide toen, ik ben soms nogal een flapuit." Ze stopte haar haar achter haar oren en keek toen weer nieuwsgierig naar de Corsola in het water. Zo erg dat sommige er op uit waren om zo'n mooi beestje kwaad te doen. Ze kon daar echt boos om worden.

"Heb je al een huisje voor haar gevonden?" vroeg ze toen nieuwsgierig. Ze kon het niet laten te vragen. Elke Pokémon verdiende een goed thuis en ze had nou eenmaal een zwak voor de traited. Ze wierp nog even een blik naar haar Pokémn achter, maar de Skitties lagen nog altijd braaf te slapen, dus liep ze met hem mee naar zijn motor terwijl de jongen vertelde dat hij hier was voor zijn eerste gym badge. Hayley glimlacht even. Een trainer dus. "Ik was zelf op weg naar Eterna Forest, alleen.." ze twijfelde even, en blikte nieuwsgierig op de Charmeleon, Growlithe en Fletchinder die hij ook bij zich had. "Je hebt aardig wat vuurpokémon," zei ze toen verrast.
Re: Where fate brought me - zo sep 05, 2021 10:31 am
Aydin Hatora
Trainer
Aydin Hatora

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 24 y/o
Rank: 3

Where fate brought me BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
84
135
CHARACTER INFO

OOC INFO


Sora even over haar gevederde hoofd aaiend keek Aydin naar Hayley toen ze haar excuses aan bood ''Daar kan ik mij al niet meer zo veel van herinneren.'' grinnikte hij, al was hij wel goed in het onthouden van gezichten. Op dat moment zat hij ook vol met adrenaline en ze was een niet al te grote hindering geweest toen Aydin zijn hoofd bij andere dingen had. ''Bovendien is de Corsola een levend wezen en mensen vergeten de intelligentie wel eens van een Pokémon, ondanks ze onze taal niet spreken. Maar ze begrijpen ons wel. Dat zou niet misbruikt moeten worden'' en leunde tegen de boom aan en schudde zijn hoofd bij haar vraag en trok zijn wenkbrauwen iets op toen ze zichzelf af kapte toen ze begon over Eterna Forest. Vervolgens verscheen er een geamuseerde glimlach op zijn gelaat toen ze over ging op zijn Pokémon ''Ik heb de voorliefde daarvan overgenomen van mijn Opa, maar vind Dark- en Dragontype Pokémon ook interessant.'' legde hij uit, waarbij het hem vooral ook om Pokémon ging die hem konden helpen alle badges te halen, die behendig en sterk konden worden en ook wat intimiderend waren. Daarin was het ook handig om wat variatie te hebben. ''Naast deze vijf Pokémon heb ik ook nog een Houndour. Ondanks het intussen wel wat beter gaat, luistert hij nog slecht. Een tijdje terug heb ik hem geadopteerd uit de Pokémon Shelter.'' sprak hij met een korte zucht, nog niet eens sprekend over het bijtgedrag van hem. Maar ooit hoopte hij een net zo'n goede band met hem te krijgen als met Rahlos, zijn eerste Pokémon. Daarna was Threx gekomen, een Pokémon waarvan hij niet dacht ooit te nemen omdat hij niet uit het water kon, maar desondanks niet minder gewild. ''En dan heb ik ook nog een ei gevonden in de buurt waarvan ik niet weet wat er in zit, ondanks ik vele heb gezien.'' vervolgde hij nog, gebarend naar het ei dat tegen de intussen in slaap gevallen Naga aan lag.


Re: Where fate brought me - zo sep 05, 2021 3:20 pm
Hayley Archer
Breeder
Hayley Archer

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 17
Rank: 1


Where fate brought me BogusIncredibleBass-size_restricted
Maaike
Hier een quote
95
217
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hayley Archer
Breeder
Aydin leunde tegen een boom aan en begon te vertellen hoe hij het er niet mee eens was dat mensen soms Pokémon zo misbruikte. Hayley knikte. "Ik begrijp ook niet hoe mensen dat soms kunnen doen," zei ze mistroostig, terwijl ze even naar Tinkerbell keek die met een vrolijk gepingel aan kwam zweven. Ze kon zich niet voorstellen wat ze zou doen als zo''n dief één van haar Pokémon zou stelen. Maar, wat kon zij nou als jonge tiener? Gelukkig waren er dan mensen zoals Ayding en Ace die dat soort mensen wisten te stoppen.

De voorliefde voor vuurpokémon kwam van zijn opa, vertelde Aydin verder. Hayley wierp weer even een blik op de schattige fluffy Growlithe. Nu pas zag ze ook het ei dat hij noemde. Haar ogen begonnen meteen te stralen. "Oh wauw!" bracht ze uit, terwijl ze door haar knieën zakte om het ei beter te kunnen bekijken. Voorzichtig, zodat ze de Growlithe niet zou ontwaken. "Ik heb nog nooit een ei gezien in zo'n kleur," gaf ze toen toe, wat iets moest zeggen, want net als Aydin had zij ook al veel Pokémon eieren in haar leven voorbij zien komen. Er verscheen een grijns op haar gezicht. "Dat betekent vast dat het een zeldzame Pokémon is."

Een dievenbestrijder en Pokémon ei verzamelaar. Hayley vond hem nu al helemaal geweldig, maar ze wist dat ze niet te hard van stapel moest lopen. De jongen was op zijn minst 6 jaar ouder! Ze bracht haar handen even naar haar wangen in de hoop dat hij de rode kleur niet zou zien en keek toen weer naar zijn Pokémon om zijn aandacht daarop te brengen. Ze had tenslotte een ideetje gevormd bij het horen van zijn woorden. "Ik heb onlangs een Torchic gevonden die niet wilt eten. Zou je misschien.. Ik bedoel, je lijkt te weten wat je doet met vuurpokémon," zei ze toen, terwijl ze hem met smekende ogen aankeek. Ze gaf het niet graag toe, maar ze kon goed zijn hulp gebruiken.
Re: Where fate brought me - di sep 07, 2021 11:53 am
Aydin Hatora
Trainer
Aydin Hatora

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 24 y/o
Rank: 3

Where fate brought me BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
84
135
CHARACTER INFO

OOC INFO


Gelukkig leek ze in te stemmen met zijn mening, wat tegenwoordig minder en minder voor leek te komen zag hij in de wereld om zich heen als het Pokémon hun welzijn betrof. Maar hij geloofde er in dat als je ze als intelligente wezens beschouwde, ze voor je door door het vuur gingen. Zowaar letterlijk, in zijn geval. Zijn geadopteerde Houndour was hier echter een voorbeeld van. Deze had de neiging mensen te bijten en nu was het aan Aydin om hem dit af te leren, zonder muilkort, zonder kettingen en zonder geweld. Ergens zag hij het als een leuke uitdaging, met zijn andere Pokémon die hem konden helpen die al een goede band met hun trainer hadden.

Naga bewoog alleen even een oortje in de richting van Hayley toen ze naast haar en het ei neer hurkte. Haar enthousiaste reactie bracht opnieuw een glimlach op zijn gelaat. Ze gaf aan zelf ook nog nooit een ei in deze kleur te hebben gezien en dat het misschien wel een zeldzame Pokémon zou kunnen zijn ''Hmm, zou er een encyclopedie zijn denk je om het op te zoeken?'' vroeg hij zichzelf half af, maar misschien wist Hayley hier ook wel een antwoord op. Zelf was hij niet echt een boekenwurm, maar wellicht was er een bibliotheek in de stad of konden ze online iets vinden. Ondanks dat vele anderen van zijn leeftijd dit wel deden, zat hij nooit achter een computer- behalve om met zijn grootouders te bellen, zo nu en dan. Dus echt veel verstand had hij er niet van, maar wellicht kwam er een resultaat naar voren als hij naar de omschrijving van het ei zocht. Het leek er op dat het ei toch nog even niet uit zou komen. Misschien dat het nog wel weken kon duren, maar hij was een geduldig persoon. Maar als hij wist wat uit het ei zou komen, zou hij misschien alvast een huisje kunnen vinden als het een Pokémon betrof die hij, zo gezegd, net als de Corsola niet hoefde te houden. Deze had Threx zo ver gekregen met haar te spelen, die haar met zijn neus rond duwde in het water wat haar zachte blije geluidjes liet uitten.

De trainer zijn aandacht was even naar de Chingling getrokken die vrolijke geluidjes produceerde en daarna naar nog wat andere kleine Pokémon iets verderop. Behalve een Torchic was de rest in het groepje traited, net als zijn Corsola. Hayley bevestigde zijn vermoeden dat ze bij haar hoorden toen ze vertelde over de eetproblemen van de Torchik. Met zijn duim en wijsvinger wreef Aydin even nadenkend over zijn kin voor hij weer naar Hayley keek en zag de rode gloed op haar bleke wangen, wat hem amuseerde. ''Ik heb denk ik wel een ideetje..'' bracht hij geruststellend uit, gezien hij dacht dat ze zich bezwaard voelde om hulp te vragen en liep weer naar zijn motor ''Misschien dat hij het wel van een andere Pokémon aan wil nemen..'' vervolgde hij, weer een paar brokjes pakkend waar zijn Pokémon ook net wat van gehad hadden. Vervolgens liep hij naar Sora, die hen had geobserveerd en wist wat haar te doen stond. De Fletchinder pakte een koekje van haar trainer vast in haar snavel en vloog naar de Torchik toe. Ze landde een klein stukje bij hem vandaan en legde het brokje neer, een tjirpend geluidje makend. Net als zijn trainer keek Rahlos ook toe, die zijn staart met vlammende punt wat heen en weer bewoog.


Re: Where fate brought me - di sep 07, 2021 7:24 pm
Hayley Archer
Breeder
Hayley Archer

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 17
Rank: 1


Where fate brought me BogusIncredibleBass-size_restricted
Maaike
Hier een quote
95
217
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hayley Archer
Breeder
Aydin vroeg of er misschien een encyclopedie was die hem kon vertellen wat het voor soort ei zou zijn. Hayley's gezicht klaarde meteen op. "Ja die is der! Bij mij op school hebben ze tal van dat soort boeken," zei ze trots. De Daycare School was misschien niet de meest luxe school hier in Sinnoh, maar ze hadden een geweldige collectie in de bibliotheek. Hayley had dit al vrij snel ontdekt, want ja, ze las nou eenmaal graag. Nu baalde ze een beetje dat ze nog niet had gelezen over dit specifieke soort ei, maar misschien kon ze het in haar voordeel brengen. "Als je wilt kan je eens langskomen? Dan geef ik je een rondleiding." Dat vond ze natuurlijk stiekem helemáál niet erg.

De jongen liep naar zijn motor met de opmerking dat hij wel een idee had. Dat gaf de jonge breeder weer wat hoop over haar Torchic-situatie. Als Aydin hem aan het eten kreeg, hoefde ze misschien toch niet terug naar school en kon ze vooralsnog Eterna Forest verkennen! Ze knikte ijverig en draaide zich toen om naar haar Pokémon die een eindje verderop lagen. Moana en Lilo hadden ondertussen hun bak leeg. Moana hopte nieuwsgierig op de nieuwkomers af, en toen ze zag dat er Pokémon in het water aan het spelen waren sprong ze er meteen enthousiast bij. Lilo klom snel op haar schouder en keek met platte oren naar de nieuwe gezichten. Die was daar altijd wat minder enthousiast over.

Jasmine en Coco lagen nog in een foodcoma op de grond en de Torchic was eveneens op zijn plek gebleven. Met grote ogen keek het kuiken naar de Fletchinder die zijn kant op kwam gevlogen. Hij dook eerst een beetje schuchter weg, maar na het gemoedelijke getjirp van de vuurvogel begon hij toch dichterbij te komen. Hij keek naar het koekje op de grond. Hayley hield haar adem in. En jawel, de Torchic begon voorzichtig te pikken en het duurde niet lang voor het hele koekje weg was. Ze slaakte een diepe zucht van opluchting en keek toen met een grote grijns naar Aydin. "Dankje! Ik had alles al geprobeerd, maar dit is echt de eerste keer dat hij zo makkelijk iets aanneemt." Zou het aan het koekje hebben gelegen? Of toch door wat Aydin had gezegd, dat hij het liever van een Pokémon aan nam? Zoals vogels dat ook deden bij hun kuikens.
Re: Where fate brought me - zo sep 12, 2021 12:31 pm
Aydin Hatora
Trainer
Aydin Hatora

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 24 y/o
Rank: 3

Where fate brought me BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
84
135
CHARACTER INFO

OOC INFO


Zijn gezicht klaarde op toen Hayley aan gaf dat er een encyclopedie voor eieren bestond. Maar.. Op een school. Er was één school en twee Universiteiten in Sinnoh ''De Daycare School, neem ik dus aan?'' vroeg hij toch voor de zekerheid. Deze was in Pastoria City, in het Oosten van Sinnoh, net als de universiteit voor Researchers in Veilstone city. In Solaceon Town zou zijn tweede Gymgevecht kunnen zijn als het inderdaad de Daycare School was als hij dan toch al in het Oosten was. Daarna kon hij altijd nog naar het Westen, zoals hij ook van plan was om de Gymleider in Jubilife City uit te dagen. Daar zat een Universiteit waar hij aan gedacht had heen te willen gaan, maar ondanks Aydin niet echt een boekenwurm was, had hij al wel het een en ander van zijn Opa geleerd over Pokémon. Dat ging vooral over het gedrag van Pokémon, maar hij had wel de regels voor Gyms gelezen voor hij hierheen kwam. Bovendien zag hij zichzelf niet snel in zo'n Uniform die ze daar moesten dragen rond lopen. Ook kon hij genoeg in zijn Pokédex vinden over Pokémon. Natuurlijk kende hij nog niet alle Pokémon, wist hij ook nog langs niet alles van ze, maar de gedachten aan volle klassen, gangen en anderen die zijn dag indeelden benauwde hem toch wat. Uiteindelijk dacht hij wel dat het hem zou moeten lukken om ver te schoppen door veel in de praktijk uit te voeren en tegen te komen.
''Een rondleiding zou mij zeer leuk lijken. Het is al weer even geleden dat ik een voet in een school heb gezet.'' zei hij dan ook, even terug denkend aan zijn best wel leuke schooljaren. Hij had niet veel vrienden, maar wel een paar goede. Helaas was het contact tussen hen verwaterd, al helemaal toen Aydin besloot met zijn grootouders naar Sinnoh te verhuizen. In Sunyshore City, waar ze waren komen wonen in een strandhuis, had hij gelukkig weer wat mensen leren kennen. En zo ook terwijl hij rond trok om Pokémon te vangen, met ze te trainen en nu dus om een Gym uit te gaan dagen. Hayley was dan wel een stuk jonger kon hij merken, maar geen onaangenaam iemand om mee te praten ondanks ze zelf zei soms een beetje een flapuit te zijn. Kennissen of zelfs wat vrienden door Sinnoh heen hebben terwijl hij van Gym naar Gym trok kon nooit verkeerd zijn.

Toen zijn focus naar Sora ging die het wel voor elkaar kreeg om de Torchik te laten eten, voelde ook hij zich opgelucht. Waarom de Torchik niet wilde eten was voor hem ook een raadsel. ''Geen probleem, ik ben blij dat het werkt. Misschien dat het niet aan het voer zelf ligt.. Misschien dat hij onzeker is, of geen vertrouwen in mensen heeft.'' zei hij voorzichtig, zonder intentie haar te beledigen, want ze was ongetwijfeld gek op haar Pokémon. ''Kun je wat meer over hem vertellen? Ik ben geen Pokémon Psychiater, maar denk graag mee om te helpen het probleem op te lossen.'' want Sora kon natuurlijk niet altijd in de buurt zijn.. Een Torchik was een leuke Pokémon, die uiteindelijk in een gave Blaziken kon evolueren. Een stuk minder schattig dan Hayley haar andere Pokémon, bedacht hij zich geamuseerd. Toen intussen de Phione bij Threx en de Corsola in het water was gekomen stelde de Carvanha zich eerst wat gereserveerd op tot hij nieuwsgierig dichterbij kwam terwijl de Corsola al lang bij haar was om met haar te spelen.



Re: Where fate brought me - wo sep 22, 2021 8:00 pm
Hayley Archer
Breeder
Hayley Archer

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 17
Rank: 1


Where fate brought me BogusIncredibleBass-size_restricted
Maaike
Hier een quote
95
217
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hayley Archer
Breeder
Aydin leek even te twijfelen en vroeg toen aarzelend of ze de Daycare School bedoelde. Oeps, ja dat was misschien wel handig geweest om er bij te zeggen. Hayley knikte meteen. "Ja, in Pastoria City," voegde ze er aan toe terwijl ze even verontschuldigend glimlachte.

Wat was ze blij dat de Torchic weer was gaan eten. Met een glanzende blik van opluchting keek ze even toe hoe hij nieuwsgierig op de Fletchlinder af kwam trippelen en toen even met zijn klauwtjes over de grond kraste. Was hij misschien aan het vragen om meer? Haar blik gleed naar Adyin die vertelde dat het misschien kon komen doordat de Torchic onzeker was of bang voor mensen. Vervolgens vroeg hij of ze wat meer over hem kon vertellen. Hayley keek even bedenkelijk. "Ik heb hem gevonden op de Daycare School. Zijn vleugeltje was gebroken. Misschien dat dat hem getraumatiseerd heeft?" vertelde ze toen. "De breuk is inmiddels goed genezen, maar echt goed eten heeft hij nooit gedaan." Ze keek een beetje mistroostig. Ze had gedacht dat ze inmiddels best wel wat van Pokémon af wist, maar het bleek maar weer dat ze nog een hoop te leren had op dat gebied.
Re: Where fate brought me - za sep 25, 2021 2:27 pm
Aydin Hatora
Trainer
Aydin Hatora

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 24 y/o
Rank: 3

Where fate brought me BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
84
135
CHARACTER INFO

OOC INFO


Zijn vermoeden werden bevestigd en Aydin knikte even terwijl er een glimlach op zijn gelaat vormde. ''Daar kom ik langs als ik weer terug naar huis ga, in Sunyshore City. Maar ik denk en hoop wel dat het ei tegen die tijd uitgekomen is, dus ik laat mij toch maar verrassen.'' zei de trainer terwijl zijn blik even naar het ei toe ging, die altijd nog tegen de slapende Naga aan lag. Daarna gingen zijn lichte ogen even naar Threx en de Corsola. De laatste leek beter met de Phione op te kunnen trekken dan de toch wat teruggetrokken Carvanha. Daarna keek hij naar Sora die trots toe had gekeken hoe de Torchik elk kruimeltje op had gegeten. Ze kwam daarna terug toen de Torchik nog wel wat wilde hebben terwijl Hayley iets over zijn verleden vertelde. ''Op dit soort momenten is het jammer dat wij niet met Pokémon kunnen praten. Maar met geduld zal hij daar vast wel bovenop komen.'' sprak hij terwijl Sora op de tak in de boom lande waar ze eerder ook zat en de trainer reikte haar opnieuw een brokje toe. Weer vloog ze naar de Torchik terwijl haar vleugels kleine vonkjes af gaven en toen ze weer bij de Torchik kwam tjirpte ze hem bemoedigend toe. ''Ik heb Sora nog niet eerder zo om een andere pokémon zien bekommeren.'' uitte de trainer zacht ''Die zal straks denk ik met een vol buikje in slaap vallen.'' vervolgde hij en pakte de Pokébal van zijn Houndour ''Over communiceren met Pokémon gesproken.. Een tijdje terug heb ik een Houndour geadopteerd waarvan zijn geschiedenis ook een raadsel is. Hij luistert nu nog slecht en ook heeft hij de neiging mensen in hun achterste te bijten. Met behulp van mijn andere Pokémon hoop ik uiteindelijk wel enigszins een band met hem te vormen, maar ook dat vergt geduld.'' uitte hij met een zucht. Ervaren was hij ook nog niet, maar net als Hayley gaf hij ook om Pokémon en vond dat ze allemaal een kans verdienden. Dat was al een grote stap in de juiste richting om verder te komen.



Re: Where fate brought me - ma okt 04, 2021 9:54 am
Hayley Archer
Breeder
Hayley Archer

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 17
Rank: 1


Where fate brought me BogusIncredibleBass-size_restricted
Maaike
Hier een quote
95
217
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hayley Archer
Breeder
Ze hoorde Aydin zeggen dat het op dit soort momenten jammer was dat Pokémon niet konden praten. Hayley knikte zwijgend, met een bedenkelijke uitdrukking op haar bleke gezicht, maar keek toen op. "Sommige wel toch?" reageerde ze. "Ik heb wel eens gehoord van Pokémon die met mensen kunnen communiceren via telepathie." Ze wist even niet zo goed meer welke Pokémon, maar ze wist zeker dat ze het had gelezen in één van de boeken op school. Sowieso geen binnen haar team. Er verscheen een glimlachje op haar gezicht. "Zou het niet gaaf zijn om zo'n Pokémon te hebben? Dat zou een hoop van onze problemen oplossen." Aydin had blijkbaar ook een 'probleempokémon'. Een Houndour die graag in mensen hun achterste bijt. Ze moest even zacht grinniken bij de gedachte, en zette toen snel weer een onschuldige blik op. Niet zo vriendelijk om erom te lachen, Aydin had er waarschijnlijk een hoop kopzorgen van. "Komt vast goed inderdaad, hij zal zich snel thuis voelen met al je andere vuurpokémon om zich heen." Ze glimlachte even vriendelijk en liep toen op haar Pokémon af om de bakjes met leeggegeten voer weer op te rapen. Vervolgens deed ze die terug in een tasje en keek ze weer even met een warme blik toe hoe de Torchic snel het tweede brokje had opgegeten en nu op de Fletchlinder af was gelopen om zich warm onder haar vleugel te drukken. "Misschien is hij te vroeg bij zijn moeder weggehaald?" bedacht ze zich toen hardop, met een knikje naar het duo. Het was bijna alsof hij Sora als een nieuwe surrogaatmoeder had bestempeld. Ondertussen waren haar Skitties ontwaakt en kwamen ze nieuwsgierig op de nieuwkomers afgelopen, hun staartjes enthousiast door de lucht zwaaiend. Het was altijd bijzonder hoe snel die van slaap- naar speelmodus konden gaan.
Re: Where fate brought me - zo dec 05, 2021 6:47 pm
Aydin Hatora
Trainer
Aydin Hatora

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 24 y/o
Rank: 3

Where fate brought me BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
84
135
CHARACTER INFO

OOC INFO


Even wreef Aydin over zijn kin bij de woorden van Haley. Ja, daar had hij wel eens over gelezen. ''Dat zou inderdaad heel gaaf zijn, maar ik heb het nog nooit persoonlijk meegemaakt.. Of dat een Pokémon via een mens naar een ander mens communiceerde, door de persoon zeg maar over te nemen..'' zei hij en zijn gezicht vertrok even. Het leek hem geen fijn idee dat een Pokémon bezit van hem nam. Maar de krachten die ze hadden verbaasde hem altijd nog. Daarom vond hij Pokémon ook zo bijzonder en gaaf. Zelfs kleinere Pokémon, zoals die van Hayley, konden krachten oproepen die die een mens konden doden. En dan zagen ze er zo schattig uit. Toch waren ze meestal vredelievend met de juiste eigenaar, waarvan zijn Carvanha een voorbeeld was. Van nature agressief en een schrik voor zeevaarders, maar Aydin was er aardig in geslaagd dat Threx andere Pokémon tolereerde in plaats van dat hij ze als prooi zag. Hij hoopte dus ook dat dit met zijn Houndour zo zou gaan. Hij glimlachte dan ook even bij Hayley haar woorden. Maar bij de volgende, waarop ze haar gedachten even hardop uitsprak, knikte hij zwijgzaam ''Dat zou kunnen.. Bij mijn Opa zijn er altijd meer dan één jonge Pokémon en ook van hetzelfde type. Sommige jonge Pokémon hebben daar behoefte aan, zoals jonge Kangashkan. Andere zijn graag op zichzelf. Daarom vind ik het ook best spannend met het ei dat ik heb.'' zei hij bedenkelijk. Als het een Pokémon betrof die er geen problemen mee had om zonder andere jonge Pokémon op te groeien had hij geluk. Of van een andere type. Naga was ook nog best jong, maar wie weet hoe lang het zou duren voor het ei uit zou komen. Een gedachte die hem ook al even bezighield uitte hij dan ook zonder er om heen te draaien hardop. ''Het is fijn te zien dat je zo om je Pokémon bekommert. Ondanks ik je niet zo goed ken, ben ik er wel vrij zeker van dat de Corsola goed bij jou terecht zou komen.'' hij keek haar betekenisvol aan. ''Zou jij haar willen?''
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum