Switch account

Fossils - zo sep 05, 2021 3:01 pm
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart
Rank: 02

Fossils BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze was op weg naar Oreburgh city. Ze hadden daar een pokémon museum, waar ze wel eens wilde kijken.  Dus daar ging ze heen. Ze glimlachte toen de stad voor haar opdoemde. Tor en Finola schudden met hun hoofden toen ze een klein beetje aan de leidsels trok. Maud had even in de bosjes gesnuffeld, maar kwam er nu weer uit gestoven met een tak in haar bek. “Wat heb jij nu.” Lachte Chloe. Breckin en de Cufant zaten in hun gordel op de kar, maar die mochten ook wel weer los. Dus klikte ze hun los. Meestal sprongen ze er direct af, maar dit keer bleven ze zitten. Ze keken verwonderd naar de mijnstad. Ze liet ook Birr en Cael eruit. Birr kroop naast haar Phanpy op de zijkant van de kar. Cael ging wel op haar schoot zitten, die vond het vaak allemaal nog een beetje spannend. Birr was veel te nieuwsgierig om stil te blijven zitten. Chloe reed direct door naar het museum. Ervoor hield ze halt. Ze keek zoekend om haar heen, eerst maar eens een plekje vinden waar ze de kar kon parkeren en deze niet in de weg zou staan.

[& @Hayley Archer]
Re: Fossils - zo sep 05, 2021 3:39 pm
Hayley Archer
Breeder
Hayley Archer

Karakterkaart
Rank: 1

Maaike
Hier een quote
95
217
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hayley Archer
Breeder
Fossielen waren meer iets voor researchers, maar dat betekende niet dat ze er niks over moesten leren bij de Daycare school. Hayley vond het niet erg, het gaf gaar het perfecte excuus om het museum in Oreburgh City eens te bezoeken. Ze vond het prima om met haar neus in de boeken te zitten, maar soms was het nog effectiever om de leerstof in de praktijk te brengen. Ze stond voor de ingang van het museum, en wilde net naar binnen stappen, toen haar aandacht werd getrokken door een meisje die met haar kar aan kwam komen rijden. Verwonderd keek Hayley toe. Zoiets had ze nog nooit gezien! Ze besefte zich te laat dat ze heel onbeleefd aan het staren was, en toen haar blik met het meisje kruiste liet ze een verontschuldigende grijns zien. "Sorry ik wilden niet staren, maar," ze stapte wat dichter naar de kar toe en keek nieuwsgierig naar de detail van het vakmanschap. "Wat een super gave kar heb je daar 😮." Haar vader zou dit zo mooi hebben gevonden, die was graag met houtbewerking bezig. Wanneer het werk op de boerderij dit toeliet tenminste. De Minccino op haar schouder keek ook even met nieuwsgierige ogen naar het tafereel, al was dat meer vanwege de vele Pokémon die het meisje bij zich had. Tinkerbell zweefde vlak naast haar hoofd en liet een vrolijk gepingel horen. De rest van haar Pokémon had ze besloten bij de Daycare school te laten. Een museum was geen plek voor speelse Skitties en Naveen en Moana had ze een groter plezier gedaan bij de rivier omdat het zo'n mooie dag was.
Re: Fossils - vr sep 10, 2021 3:47 pm
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart

Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Er zat een meisje naar haar te kijken. Hun blikken kruisten en ze grijnsde haar verontschuldigend toe. Waardoor Chloe even moest glimlachen. Ze was starende blikken wel gewend, dat was bijna normaal voor haar geworden. Ze verplaatste zich op een manier die nog niet veel voorkwam in Sinnoh, dus werd ze regelmatig bekeken. Daarom, of om het feit dat ze in een rolstoel zat. Dat was ook een reden die er aanleiding toe gaf. Soms stak het haar, al probeerde ze zich er niet te vaak iets van aan te trekken. In dit geval had ze niet het idee dat het meisje haar aan zat te staren door de rolstoel, maar meer door de kar en haar Tauros en Blitzle ervoor. Dat werd bevestigd toen ze aangaf dat ze een gave kar had. “Dankjewel!” Er ontstond een grote lach op haar gezicht. “Ik ben er ook erg blij mee. Mijn opa heeft hem gemaakt. Ik heb er wat toevoegingen aan gedaan. Zoals het opbergvak voor pokémoneieren en de gordeltjes, maar het is voornamelijk het werk van mijn opa.” Vertelde ze toen aan haar. Ze zette de kar naast het museum in het gras, waar niemand er last van had. Toen schoof ze de wielen van haar rolstoel omlaag en klikte zichzelf uit de kar los. “Pas op jongens.” Breckin en de Cufant wilden net op dat moment onder de kar doorrennen. “Nooit onder de kar, dat weten jullie toch?” Breckin schoof even wat schuldbewust heen en weer. Ze rolde om de kar heen en begon Tor en Finola uit te spannen. “Mijn naam is Chloe.” Vertelde ze toen aan het meisje. Cael zat haar wat achterdochtig aan te kijken. Haar Corsola had het niet zo op vreemden. Ze schrok op toen Maud blafte omdat Birr er weer vandoor wilde gaan. “Ooh Birr blijf nu maar even hier. We gaan zo naar het museum.” Zei ze tegen de Eevee.
Re: Fossils - za sep 11, 2021 5:01 pm
Hayley Archer
Breeder
Hayley Archer

Karakterkaart

Maaike
Hier een quote
95
217
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hayley Archer
Breeder
Er verscheen een grote lach op het gezicht van het meisje bij het horen van het compliment. De kar bleek door haar opa gemaakt te zijn en Hayley knikte even, diep onder de indruk. Wat een handige manier om door Sinnoh te verplaatsen. Ze kon makkelijk al haar Pokémon er in kwijt. Echter, toen de kar geparkeerd was en het meisje zichzelf uit de kar haalde, zag Hayley pas de rolstoel en ze voelde het schaamrood naar haar wangen schieten omdat ze dat niet eerder had gezien. Nu was het helemaal duidelijk waarom ze een kar bij zich had. Hopelijk dacht ze niet dat ze om die reden aan het staren was. Het meisje stelde zich voor als Chloe en Hayley haalde haar blik van de kar en rolstoel om haar vriendelijk aan te kunnen kijken. "Ik ben Hayley," zei ze toen, waarna ze even naar Tinkerbell en Lilo wees. "En dit zijn Tinkerbell, en Lilo." Ze wist niet zeker of het gehoord werd, want de Houndour van Chloe blafte erdoorheen omdat de Eevee ervandoor ging. Hayley grinnikte even om het herkenbare gedrag. "Ik heb een Skitty die er ook steeds vandoor gaat," lachte. Ze konden een handvol zijn, die Pokémon. Tinkerbell was ondertussen nieuwsgierig op de Eevee afgevlogen en hing nu pingelend voor zijn neus. Om het op zijn plek te houden misschien, of gewoon omdat hij het leuk vond. Hayley wist het niet zeker. "Wij zijn ook hier voor het museum," zei ze toen enthousiast. Ze was benieuwd wat ze binnen allemaal aan ging treffen.
Re: Fossils - za sep 18, 2021 1:15 pm
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart

Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het andere meisje stelde zich voor als Hayley en haar pokémon als Tinkerbell en Lilo. Ze zag dat het geen doorsnee Minccino en Chingling waren. Waarschijnlijk waren ze traited net als Birr en Cael. “Wat een bijzondere pokémon heb je bij je. Ze zijn mooi. Hebben ze traits net als mijn Eevee en Corsola?” Vroeg ze aan Hayley. De Chingling van het meisje leek Birr tegen te willen houden. Dat werkte want de Eevee keek nieuwsgierig naar het rinkelende belletje voor hem. Dus ontspande Maud ook weer. Hayley had verteld dat zei ook een Skitty had die er steeds vandoor ging. “Birr is soms echt veel te nieuwsgierig. Soms mis ik wel eens ogen in mijn rug.” Lachte ze. Ze hoorde het geluid van gras wat afgebeten werd. Finola en Tor stonden inmiddels wat gras te eten. Ze hoopte niet dat ze dat erg vonden. Het was wel een mooi netjes grasgemaaid veldje namelijk. Ze keek weer naar Hayley en glimlachte, omdat ze ook voor het museum kwamen. “Wat leuk! Heb je zin om samen te gaan anders?” Ze voelde hoe Cael probeerde wat onder haar shirt te kruipen. Ze liet hem begaan, waarschijnlijk vond hij het druk. Breckin en de Cufant waren naar de Minccino getrippeld. Ze staken allebei hun slurf naar Lilo uit.
Re: Fossils - wo sep 22, 2021 7:42 pm
Hayley Archer
Breeder
Hayley Archer

Karakterkaart

Maaike
Hier een quote
95
217
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hayley Archer
Breeder
Hayley begon meteen te stralen van trots toen Chloe een opmerking maakte over haar Pokémon. "Ja klopt, Lilo heeft heterochromie en zoals je ziet is ze gevlekt. En Tinkerbell is dus zilver," vertelde ze. Zo had ze er nog een hoop, maar ze besloot Chloe niet meteen te overvallen met haar enthousiasme. Dat was misschien niet het beste om te doen als je net iemand leerde kennen. Langzaamaan leerde ze wel. Hayley gaf weer even een vriendelijk glimlachje en knikte toen naar de Corsola op haar schoot. "Heb je die gevangen op het strandfestival toevallig?" vroeg ze toen. Ze had een jongen gezien die net zo'n Corsola boven water had gevist, om vervolgens in gevecht te raken met een stel mannen die de bijzondere Pokémon hadden willen stelen. Ze rilde weer even bij de herinnering.

Chloe zei dat ze soms wel eens ogen in haar rug miste en Hayley kon niet anders dan dat lachend beamen. "Ik houd Coco voor nu maar even in zijn pokéball, anders zet hij straks het hele museum op stelten." Ze grinnikte en toen Chloe vroeg of ze het misschien leuk vond om samen naar binnen te gaan, knikte ze enthousiast. "Dat lijkt me heel gezellig," gaf ze blij toe. Samen door zo'n museum wandelen was een stuk leuker dan alleen. Hayley draaide zich al om om richting de deur te lopen, maar niet voordat ze bukte om de geschrokken Minccino weer op haar schouder te zetten. Lilo vond vreemden altijd een beetje spannend en deze hadden ook nog eens een slurf! "Let maar niet op haar hoor, ze is een beetje verlegen," zei ze warm tegen de twee olifantjes, die ze beide even een aai gaf. Wat een leukerds.
Re: Fossils - do sep 23, 2021 8:23 pm
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart

Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hayley was trots op haar pokémon en dat begreep ze heel erg goed. “Misschien een stomme vraag. Ik heb me er eigenlijk nog veel te weinig in verdiept, wat te druk met het verzamelen van pokémon om mij heen.” Zei ze toch iets wat beschaamd. “Maar wat is heterochromie?” Waarschijnlijk had ze dat moeten weten als breeder. Alleen de traits enzo was ze nog niet zo heel lang mee bezig, dus hoopte ze niet dat Hayley het vreemd zou vinden dat ze dat vroeg. Ze keek naar Cael toen het meisje vroeg of ze hem had gevangen op het strandfeest. Ze knikte. “Ja, nou ja eigenlijk had Amélie hem opgevist. Ze vroeg alleen aan mij of ik hem graag wilde hebben. Misschien zat ik er iets te dicht met mijn neus bovenop. Wel super lief hè.” Glimlachte ze toen. Haar Corsola probeerde steeds verder in haar shirt te kruipen, dus liet ze hem voor zijn rust toch maar even terug in zijn pokéball. Ze liet ook Tor en Finola terug in hun ball. Die waren toch iets te groot om door het museum te banjeren. “Is Coco je Skitty? Birr kom eens hier.” Birr voelde de bui blijkbaar alweer hangen en was wat uit het zicht gekropen, maar daar trapte ze niet in. Ook hem deed ze terug. Ze zag hem ook nog wel alles op zijn kop zetten namelijk. “Leuk!” Vervolgde ze toen Hayley aangaf dat het haar gezellig leek. “Meiden doe maar even rustig bij Lilo.” Vervolgde ze tegen Breckin en de Cufant, maar het jongere meisje aaide al over hun koppies en vertelde ze dat de Minccino gewoon wat verlegen was. De Cufant kon nog niet in een pokéball en voor haar liet ze Breckin er dan ook uit. Twee kon ze nog wel op letten, helemaal omdat ze altijd zo bij elkaar bleven. Dus dat kwam wel goed. Toen gaf ze een slinger aan haar wielen en rolde het museum in.
Re: Fossils - vr sep 24, 2021 7:52 pm
Hayley Archer
Breeder
Hayley Archer

Karakterkaart

Maaike
Hier een quote
95
217
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hayley Archer
Breeder
Chloe vroeg een beetje beschaamd wat heterochromie was. Hayley wuifde het weg met een glimlachje. "Geeft niet joh, ik wist het eerst ook niet. Maar zo noem je dat als je twee verschillende kleuren ogen hebt." Ze kriebelde de Minccino even onder haar kinnetje, die tevreden haar ogen dichtkneep. Zoals ze had gedacht, kwam de Corsola inderdaad van het strandfestival. Hayley knikte even. "Ik heb iemand gezien die ook zo'n Corsola had opgevist. Twee mannen wilde haar toen stelen vanwege haar speciale trait." Toen besefte ze plots dat dat Chloe misschien bang zou maken. "Maar, gelukkig zijn ze gepakt hoor! Een ranger heeft daar voor gezorgd," voegde ze er toen snel aan toe.

"Ja Coco is mijn Skitty. Hij heeft ook nog een zusje, die heet Jasmine." Ze begon naast de rolstoel van Chloe te lopen zodra die het meeste van haar Pokémon had teruggeroepen. Zelf had ze besloten dat ze met Lilo en Tinkerbell wel naar binnen kon, die waren niet zo boevig als de rest van de beestenboel. Chloe liet ook haar twee olifantjes buiten de bal. Wat een gezellige groep zo. Ze stapten naar binnen en Hayley liep op de balie af terwijl ze in haar tasje rommelde opzoek naar haar studentenpasje van de Daycare school. Haar was verteld dat ze daarmee gratis entree had.
Re: Fossils - wo sep 29, 2021 8:06 pm
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart

Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hayley zei haar dat het niet erg was dat ze dat niet wist, dat ze het zelf ook niet had geweten. Dat stelde haar ergens toch wel een beetje gerust. Dan vond ze het vast niet vreemd dat ze het vroeg. Het meisje vertelde haar dat het betekende dat haar Minccino twee gekleurde ogen had. Ah! Ja, dat klonk logisch. “Weet ik dat ook weer.” Zei ze met een lach op haar gezicht. Toen zei Hayley dat ze iemand had gezien die ook een traited Corsola had opgevist. Haar ogen werden groot toen ze verder sprak dat twee mannen die hadden willen stelen. Jeetje mineetje, wie haalde dat nu weer in zijn hoofd? Dan kon je toch niet doen… “Ooh gelukkig.” Vervolgde ze toen Hayley vertelde dat een ranger ze tegen had gehouden. “Wat een gemene lui, ik snap dat echt niet…” Ze schudde even haar hoofd. “Weet je ook welke ranger ze tegen had gehouden?” Vroeg ze toen. Eigenlijk wist ze niet zo goed waarom ze het vroeg. Zoveel Cresent moon leden kende ze nu ook weer niet. Toen vertelde Hayley verder dat Coco inderdaad haar Skitty was. Coco en Jasmine. “Wat leuk!” Zei ze. “Weet je Lilo en Birr zouden misschien wel leuk zijn samen.” Vervolgde ze ineens. Ze wist zelf ook niet zo goed waarom ze dat nu opgooide. Ze dacht er gewoon plots aan. Breckin en de Cufant rende voor haar uit, maar ze bleven wel in het zicht. Ze kocht een kaartje bij de balie en keek toen om naar Hayley.
Re: Fossils - ma okt 04, 2021 10:32 am
Hayley Archer
Breeder
Hayley Archer

Karakterkaart

Maaike
Hier een quote
95
217
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hayley Archer
Breeder
Net als zijzelf, leek Chloe niet te kunnen snappen waarom er van dat soort gemeen volk rondliep. Hayley knikte instemmend en zette een bedenkelijke blik op toen Chloe vroeg of ze wist welke ranger ze had tegengehouden. "Ik heb zijn naam niet kunnen opvangen eigenlijk. Zodra ik doorhad dat het dieven waren ben ik meteen weggegaan." Ze had het te riskant gevonden om daar nog heel lang te blijven plakken, zeker niet met een zeldzame Phione in haar armen. "Maar de ranger had wit haar, felrode ogen en keek een beetje streng, kijk zo." Ze deed haar best de boze blik van de jongen na te bootsen, maar waarschijnlijk was het niet zo'n groot succes. Een grinnik ontsnapte uit haar mond en ze liep met Chloe het museum in. Tinkerbell vloog meteen enthousiast op een vitrine af waar de eerste fossielen werden tentoongesteld. Hayley was echter afgeleid door de opmerking van Chloe. "Je bedoelt als een breed? Ben je ook een breeder?" Haar ogen begonnen meteen te stralen.
Re: Fossils - ma okt 04, 2021 8:58 pm
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart

Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hayley vertelde dat ze snel weg was gegaan toen ze had gehoord dat er dieven waren. “Dat snap ik wel ja. Goed van je!” Ze zou het ook niet verstandig hebben gevonden als het jonge meisje er juist op af was gegaan. Beter dat ze er dan afstand van nam. Liet het boeven vangen maar over aan de professionals. Bij de uitleg van Hayley proestte ze het uit. Ze kreeg de slappe lach en het duurde eventjes voordat ze zichzelf weer in bedwang had. Die omschrijving kende ze wel, ze wist direct over wie Hayley het had. Haar omschrijving vond ze fantastisch, ze dacht dat Ace er wat minder blij mee zou zijn. “Die ken ik wel ja, dat is Ace.” Grinnikte ze nog steeds wat. Breckin en de Cufant trippelden naar Tinkerbell en keken ook nieuwsgierig in de vitrine. Ze knikte toen Hayley vroeg of ze een breed bedoelde. “Ja, dat is precies wat ik bedoelde.” Glimlachte ze toen. “Ik ben breeder, jij ook dus?” Wat leuk!
Re: Fossils - za okt 16, 2021 1:29 pm
Hayley Archer
Breeder
Hayley Archer

Karakterkaart

Maaike
Hier een quote
95
217
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hayley Archer
Breeder
Chloe begon hardop te lachen bij het zien van haar blik, wat Hayley het idee gaf dat haar nabootsing misschien toch nog zo slecht niet was. Dat, of het zag er gewoon niet uit. Maar, Chloe wist over wie ze het had en zei dat de ranger de naam 'Ace' droeg. "Ah, dus je hebt hem al eens ontmoet?" vroeg ze toen, terwijl ze op Tinkerbell afliep om te zien waar hij zo nieuwsgierig naar aan het kijken was in de vitrine. Er lagen een paar oude stenen, maar in het schijnsel van de verlichting kon je afdrukken zien van poten. Cool. "Ja, ik ben ook een breeder!" reageerde ze enthousiast op Chloe. "Of nya, student nog. Ik zit sinds kort bij de Daycare School. Ken je dat?" Nieuwsgierig gleden haar rode ogen weer naar het meisje. Misschien waren ze wel klasgenoten!
Re: Fossils - zo okt 17, 2021 8:47 pm
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart

Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze knikte toen Hayley vroeg of ze hem al eens had ontmoet. “Ja, al twee keer zelfs. Je moet even door zijn masker heen prikken, dan is hij heel aardig.” Glimlachte ze toen. “Die dieven hebben waarschijnlijk wel hun lesje geleerd, dus dat is mooi.” Grijnsde ze vervolgens. Ook zij rolde naar de vitrine toe. Ze ging naast Breckin en de Cufant staan. Breckin duwde haar slurf tegen het glas aan. Het was ook wel heel mooi om te zien de afdrukken van poten. “Pas op Breckin dat je niet te hard duwt.” Haar Phanpy liet snel haar slurf weer zakken. Toen gaf Hayley aan dat ze inderdaad ook breeder was en begon over de Daycare school. “Ik ken het wel, maar ik ben er geen student.” Zei ze toen tegen het meisje. Dat was vast wat ze graag wilde weten.
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum: