Switch account





Playing together is so much better - do sep 09, 2021 7:09 pm
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 02

Playing together is so much better BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Conner en Birr renden voor haar uit. Breckin en de Cufant trippelden juist weer achter haar aan. Cael zat op haar schoot en was zo ongeveer onder haar shirt gekropen. Terwijl ze haar rolstoel richting de tower rolde. Ze had Tor en Finola weer in hun ball gedaan en de kar bij het hotel gezet waar ze zou slapen vannacht. Haar Tauros en Blitzle hadden ook wel wat rust verdiend na het harde werken. Gelukkig leek Finola steeds meer te ontspannen voor de kar. Ze was een pittige tante dat zeker, maar ze was wel rustiger geworden. Er kwam een glimlach rond Chloe haar lippen terwijl ze Conner en Birr zo zag spelen. Het was een mooi beeld, de twee Eevees samen. Eentje met rechtopstaande oortjes en eentje met hangoortjes. Ze keek even om toen ze haar Phanpy en de Cufant hoorde trompetteren, maar er was niks aan de hand. Ze deden het enkel maar tegen elkaar, zoals wel vaker het geval was. Tussen het rollen door aaide ze even over het koppie van haar Corsola. “Conner en Birr, niet te ver vooruit.” Ze kwamen in de buurt van de tower. Ze had gehoord dat er iets vreemd aan de hand was met de tower en ze wilde haar Eevees dus eigenlijk ook niet te ver vooruit hebben. Helaas voor haar had de aantrekkingskracht haar Eevees al te pakken. Ze schoten voor haar uit de tower in. “Conner, Birr!” Riep ze hen geschrokken achterna. Gehaast probeerde ze achter ze aan te gaan. “Breckin? Wil jij snel gaan kijken.” Haar Phanpy knikte en rende achter de Eevees aan, gevolgd door de Cufant. Die haar altijd in haar voetsporen volgde. Ook Chloe probeerde er zo snel mogelijk achteraan te gaan, maar haar rolstoel was een belemmering in zo’n geval.
Re: Playing together is so much better - do sep 09, 2021 7:10 pm
Cosmog
Administrator
Cosmog

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 26
Rank: 10/10

Playing together is so much better Tumblr_p9cmn8WeyF1wt9btro1_540
Wap
En met mijn gouden knakworst rol ik voor jou een ...
1081
835
CHARACTER INFO

OOC INFO

Event
What's happening?

Je Eevee snuffelt aan de grond en begint plotseling wit te gloeien! Laat je jouw Eevee evolueren?

Laat weten hoe je hiermee omgaat en tag het betreffende teamlid na jouw post.
Re: Playing together is so much better - do sep 09, 2021 7:21 pm
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 02

Playing together is so much better BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze moest zowaar hijgen van de inspanning. Bleef haar rolstoel ook nog achter een stuk hout steken. Ze hoorde een kets en toen stond haar rolstoel stil. Gelukkig wist ze Cael nog net op tijd te grijpen, voordat hij van haar schoot zou kiepen. Waar ze echt niet aan moest denken met het glazen vel van de Corsola. Ze griezelde er eventjes van. Cael maakte geschrokken geluidjes. “Het spijt me kereltje. Ik zal beter opletten.” Ze trok het stuk hout weer tussen haar wiel vandaan en rolde nu een stuk rustiger vooruit. Ze vertrouwde erop dat Breckin samen met de Cufant wel achter de Eevees aanwas. Toen hoorde ze het getrompetter weer uit één van de gangetjes komen. Wat goed van ze, zo wist ze waar ze moest zijn. Ze rolde de goede kant op en haar ogen werden groot toen ze Conner en Birr zag gloeien. Probeerden ze nu te evolueren? Echt… Als dat was wat ze graag wilden, dan vond ze het oké, maar wilden ze het ook echt? Was dit hun eigen keuze. Of gebeurde het alleen maar door die gekke aantrekkingskracht die de tower nu leek te hebben. “Boys!” Riep ze naar hun. “Alleen doen als dit echt is wat jullie willen hè? Denk eraan wat ik altijd zeg. Doe alleen wat je echt zelf wilt en niet wat anderen willen dat je doet. Is dit de tower of willen jullie dit echt?” Ze keek naar Conner en Birr met een indringende blik. Als ze het echt wilden dan was het helemaal oké, maar alleen dan. Anders zou ze hen er weer uit probeerde te halen. Wat voor geks de tower ook met ze leek te doen. Breckin en de Cufant doken nu ook wat angstig achter de rolstoel, terwijl Chloe juist vooruit rolde. In de richting van de Eevees. Als ze ook maar een beetje het idee zou krijgen dat ze het niet wilden dan zou ze hen hier vandaan slepen, maar haar Eevees leken het niet erg te vinden. Hun ogen stonden nieuwsgierig, maar ook wel iets wat geobsedeerd. Dat verontruste Chloe. Toch stopte ze met vooruit rollen. Ze moest haar Eevees laten kiezen.
Re: Playing together is so much better - do sep 09, 2021 7:49 pm
Cosmog
Administrator
Cosmog

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 26
Rank: 10/10

Playing together is so much better Tumblr_p9cmn8WeyF1wt9btro1_540
Wap
En met mijn gouden knakworst rol ik voor jou een ...
1081
835
CHARACTER INFO

OOC INFO

Event
Who is that Pokémon?

De vorm van de Eevee's verandert als hun oren van vorm veranderen en hun bolle, kleine lichaam plaats maakt voor een slankere, gracieuzere verschijning. De dikke staart maakt plek voor een langere, zachte variant en als de witte glow verdwijnt, staat daar een geheel nieuwe Eeveelutie.

Maak kennis met Phanteon, de Ghost Type Eeveelutie.
Re: Playing together is so much better - vr sep 10, 2021 9:31 am
Ivy Linwood
Coördinator
Ivy Linwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 1

Playing together is so much better BogusIncredibleBass-size_restricted
Ema
Hier een quote
38
89
CHARACTER INFO

OOC INFO

Voordat ze met Bruintje uit de Lost Tower ging stappen hoorde ze nog wat stemmen, vervolgd door nog een soort van sterke gloei in de nabije verte. Nieuwsgierig stapte het meisje er naartoe, en zag nog twee net geëvolueerde Phanteons net zoals Bruintje. De ene had zelfs hangoren en dat vond ze heel erg schattig. Haar blik gleed even naar haar eigen Phanteon die al vrolijk met zijn staart kwispelde en dichter bij de andere twee kwam om enthousiaste geluidjes te maken. Hij had echt altijd de zin om te spelen, het maakte niet uit welke vorm hij had. En dat maakte haar blij: wetende dat hij nog steeds de lieve en vrolijke Bruintje was die ze hiervoor had gekend. Alleen wat anders in uiterlijk. “Wat zijn ze allemaal toch mooi!”, sprak ze goedgezind tegen de ander. Ivy wist alleen niet goed wat al deze Eevees precies had doen evolueren. Was het iets speciaals aan deze Tower? Of had ze iets geflikt waarvan ze vergeten was hoe ze het had gedaan. Ze had geen enkel idee, maar het resultaat was prachtig.
Re: Playing together is so much better - vr sep 10, 2021 10:26 am
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 02

Playing together is so much better BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Wat gebeurde er nu? Ze had wel verwacht dat ze gingen evolueren, maar in dit… Nee, dat had ze niet zien aankomen. Ze herkende deze pokémon niet en Chloe kende de meeste toch wel. Het was de eerste keer dat ze daadwerkelijk haar pokédex erbij moest pakken. Ze hield het apparaatje gericht op haar geëvolueerde Eevees. ‘Geen data beschikbaar.’ Piepte het apparaatje. Goed, dat schoot dus ook niks op. Waren ze nieuw, jemig wat bijzonder. Even voelde ze vlinders in haar buik, haar bruine ogen begonnen enthousiast te glinsteren. “Wat zijn jullie mooi jongens!” Lachte ze. Blij sprongen Conner en Birr op haar af. Ze waren prachtig, haar blik gleed naar het puntje van hun oortjes en staart, die zo wit waren. Dat ze bijna leken te verdwijnen, in mist. Ze boog naar voren en aaide ze over hun koppies. Voorzichtig kwamen nu ook Breckin en de Cufant weer achter haar rolstoel vandaan om de pas geëvolueerde pokémon te bekijken. Conner en Birr sprongen vrolijk op hun af en drukten hun neusjes tegen de wangen van de Phanpy en Cufant. Die vrolijk hun slurven over de rug van Conner en Birr legden. Een warme uitdrukking gleed over Chloe haar gezicht. Zelfs Cael leek van haar schoot te willen, dus zette ze de Corsola voorzichtig op de grond. Toen hoorde ze een stem achter haar. Ze keek om en zag een ander meisje rond haar leeftijd op haar af komen, met net zo’n geëvolueerde Eevee als zij had. Wat leuk! Chloe lachte naar haar. “Ze zijn zeker mooi!” Beaamde ze. Conner en Birr stapten bij de olifantjes vandaan en renden blij naar de pokémon van het meisje toe. “Mijn naam is Chloe, dat zijn Conner en Birr.” Ze wees naar haar geëvolueerde Eevees. Eerst naar de pokémon met rechtopstaande oren en daarna naar die met hangoortjes. ”Dat is Breckin en een Cufant die met mij mee reist.” Ze knikte naar de Phanpy en de Cufant. “En dit is Cael.” De Corsola was door het nieuwe gezelschap weer voor haar rolstoel gaan zitten, dat hij weer opgepakt wilde worden. Ze boog voorover en zette de Corsola weer op haar schoot.
Re: Playing together is so much better - vr sep 10, 2021 1:38 pm
Ivy Linwood
Coördinator
Ivy Linwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 1

Playing together is so much better BogusIncredibleBass-size_restricted
Ema
Hier een quote
38
89
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze zijn zeker mooi!’, beaamde het andere meisje toen en ze zag hoe de drie Phanteons het goed met elkaar konden vinden, wat haar blij maakte. En wat ook fijn was, was dat Bruintje niet de enigste Eevee was die geëvolueerd was naar deze evolutie. Dan was hij tenminste niet alleen en dat gaf dan een gevoel van samenhorigheid. Haar ogen kregen pretlichtjes toen ze zag hoe haar Phanteon vrolijk omging met de andere twee Phanteons. ‘Mijn naam is Chloe, dat zijn Conner en Birr’ deze wees naar de twee geëvolueerde Eevees en ze knikte erop. ‘Dat is Breckin en een Cufant die met mij mee reist’, vertelde deze verder. ‘En dit is Cael’ vervolgens zette het ander meisje de Corsola weer op haar schoot en Ivy bedacht zich dat dat best wel veel Pokémon waren. Maar zij was waarschijnlijk al meer ervaren dan Ivy zelf als het ging om Pokémon. “Aangenaam! Ik ben Ivy en dat is Bruintje” ze toonde aan met haar hand dat zij Ivy was en de Phanteon Bruintje. Nou ja, het zou ook een beetje raar zijn geweest als zij diegene was geweest die Bruintje heette. “Trouwens, heb jij trouwens een idee welke evolutie dit is? Ik herken hem niet”, vroeg ze aan de ander. Beide zij als haar Pokédex hadden geen informatie gegeven op deze evolutie van de Eevee. En het was dan nog zo’n interessante.
Re: Playing together is so much better - vr sep 10, 2021 3:53 pm
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 02

Playing together is so much better BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

De andere jonge vrouw stelde zich voor als Ivy en haar pokémon als Bruintje. “Ook aangenaam.” Lachte ze naar haar. Ondertussen probeerden Breckin en de Cufant bij haar op schoot te kruipen. “Gosh willen jullie er nu ook nog bij? Nou kom maar dan.” Grijnsde ze. Ze voelde het gewicht toch niet op haar benen. Al moest ze altijd wel opletten dat ze ze niet overbelaste. Dat was het gevaar als je delen van je lichaam niet voelde. Met een glimlach keek ze naar de drie pas geëvolueerde Eevees. Die elkaar hartelijk begroette. Conner en Birr wilde Bruintje maar wat graag meenemen in hun spel. Ivy vroeg of zei wist wat voor evolutie ze waren geworden, waarop ze haar hoofd schudde. “Nee, ik ken heel veel pokémonsoorten. Alleen deze evolutie ken ik niet. Hij staat ook niet in de pokédex. In mijne niet tenminste. Ik weet niet hoe dat met die van jou zit? Maar ik denk dat we iets nieuws hebben ontdekt. Is Bruintje ook pas geëvolueerd?” Vroeg ze toen aan de andere vrouw terwijl ze Cael zachtjes en geruststellend aaide.
Re: Playing together is so much better - vr sep 10, 2021 4:18 pm
Ivy Linwood
Coördinator
Ivy Linwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 1

Playing together is so much better BogusIncredibleBass-size_restricted
Ema
Hier een quote
38
89
CHARACTER INFO

OOC INFO

Haar ogen gleden nog steeds naar de verschillende Pokémon die de ander bijhad. Ze waren allemaal erg mooi en uniek en het meisje wenste dat ze ook ooit wat meer Pokémon zou hebben. Want des te meer, des te beter, zeiden ze altijd. ‘Ook aangenaam’, lachte ze naar haar. ‘Gosh willen jullie er nu ook nog bij? Nou kom maar dan’, de twee pokémon probeerden op haar schoot de kruipen – en Ivy nam aan dat er waarschijnlijk wat was met haar benen. Omdat ze in een rolstoel zat en niets voelde van het gewicht van de Pokémon. Persoonlijk zou Ivy het erg lastig vinden als ze moest geweten hebben dat haar benen helemaal niets konden voelen en de ander was dus zeker sterk qua karakter als ze gewoon door kon gaan zonder iets in haar weg te laten staan. In ieder geval begroette de andere twee Phanteons elkaar hartelijk en Bruintje deed maar al te graag mee met hun spelletje. Over die drie gesproken schudde Chloe haar hoofd bij de vraag die ze had gesteld. ‘Nee, ik ken heel veel pokémonsoorten. Alleen deze evolutie ken ik niet. Hij staat ook niet in de pokédex. In de mijne niet tenminste. Ik weet niet hoe dat met die van jou zit? Maar ik denk dat we iets nieuws hebben ontdekt. Is Bruintje ook pas geëvolueerd?’ Ivy schudde haar kop bij de eerste stelling en knikte bij de tweede. “Er stond ook niets in mijn Pokédex – en ja, Bruintje is een paar minuten geleden geëvolueerd”, meldde ze aan de ander. Ze waren alle drie gloednieuw en het maakte haar trots wetende dat ze iets nieuws hadden ontdekt. “Dit is dan wel een heel speciaal moment”, lachte ze.
Re: Playing together is so much better - vr sep 10, 2021 8:41 pm
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 02

Playing together is so much better BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ivy beaamde dat haar pokémon ook net was geëvolueerd. “Gosh wat bijzonder zo! Op hetzelfde moment.” Vervolgde ze vrolijk. “Heb je meer pokémon dan Bruintje?” Misschien voelde het nog wel specialer als het je enige pokémon was. Dat kon Chloe niet zeggen, eigenlijk had ze er zelf veel te veel. Oeps, haha. “Zullen we naar buiten gaan?” De Lost Tower had toch altijd iets merkwaardigs, nu helemaal natuurlijk. Het maakte alleen dat Chloe er niet perse heel erg lang binnen hoefde te blijven eigenlijk. Even keek ze weer naar de spelende pokémon. Die leken zich in ieder geval wel helemaal op hun plek te voelen hier. Ach Birr en Conner waren buiten ook altijd wel vrolijk, dus het zou vast goed komen. Misschien dat Cael buiten ook weer wat meer zou ontspannen. Misschien was dat ijdele hoop, maar ach wie weet. “Ik ben breeder trouwens, wat ben jij?” Vroeg ze vervolgens aan de andere jonge vrouw.
Re: Playing together is so much better - zo sep 12, 2021 3:22 pm
Ivy Linwood
Coördinator
Ivy Linwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 1

Playing together is so much better BogusIncredibleBass-size_restricted
Ema
Hier een quote
38
89
CHARACTER INFO

OOC INFO

Als ze dan beide geen informatie in de Pokédex hadden gevonden betekende het echt dat ze iets nieuws hadden ontdekt over de Eevees, en daarbij kwam de vraag hoe deze Eeveelutie dan ging noemen. Maar dat was een zorg van later, voorlopig was Ivy gewoon blij dat de resultaat van de opeense gloei iets goeds was geworden en niet kwam uit pijn of vreemde Eevee catnip ofzo. ‘Gosh wat bijzonder zo! Op hetzelfde moment’, zei Chloe vrolijk en het rozeharige meisje knikte enthousiast. “Ja! Je zou zelfs kunnen zeggen dat ze alle drie Evolutie Buddies zijn”, grinnikte ze plezierig. Bruintje zou nu waarschijnlijk de andere twee Phanteons voor altijd in zijn geheugen bewaren. Want hij vond nieuwe vrienden leuk, zeker wanneer ze iets speciaals gemeen hadden. ‘Heb je meer pokémon dan Bruintje?’, werd er aan haar gevraagd en ze schudde jammer genoeg haar kop. “Nee, Bruintje is mijn enigste. Maar ik zou wel graag meer  hebben in de toekomst” ja dat was zo. Ze wilde héél graag meer in de toekomst hebben: Want des te meer je er had, des te meer je had om van te houden. En dan kon ze veel meer liefde aan ze uitdelen. ‘Zullen we naar buiten gaan’, stelde de andere vrouw voor en Ivy knikte als reactie. Want de Lost Tower was nu wel speciaal, maar het was nog steeds donker en super eng. Ze stapte naar buiten en wenkte met haar kopje dat Bruintje mee moest komen. Hij wilde voorlopig graag bij de andere twee blijven, dus hij hoopte dat die ook mee zouden komen naar buiten. ‘Ik ben breeder trouwens, wat ben jij?’ ze wreef haar haren nog eens uit haar gezicht voor ze rondkeek en antwoordde; “Ik ben een Coördinator!” ze was nog niet echt goed op pad met deze richting, maar ze kwam er wel. Zij en Bruintje hadden gewoon héél veel voorbereidingstijd nodig.
Re: Playing together is so much better - za sep 18, 2021 1:47 pm
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 02

Playing together is so much better BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze glimlachte toen Ivy zei dat ze evolutie buddies waren. “Nou inderdaad!” Bruintje was haar enige pokémon. Dan leek het haar helemaal speciaal als die dan ook nog op deze manier evolueerde. Echt super leuk. Ivy vond het gelukkig ook goed om naar buiten te gaan. Ze hoorde de pootjes van al haar pokémon achter haar aan trippelen Ze vertelde dat ze coördinator was. “Ooh wat leuk, dat leek mij ook wel wat. Als ik niet zeg maar, in een rolstoel had gezeten.” Ze hield niet meer zo van in de spotlights staan. Anders had ze het misschien wel overwogen. Nu vond ze breeder zijn veel prettiger en het werd ook steeds interessanter, naarmate ze meer pokémon om haar heen verzamelde. Toen ze weer buiten waren haalde ze een borstel uit de tas aan haar rolstoel. “Connor en Birr kom eens. Laat mij die mooie nieuwe vacht van jullie eens netjes maken.” De Phanteons trippelde naar haar toe. Ze borstelde de vacht van haar pas geëvolueerde pokémon glad. Hun vacht was wat lichter geworden, maar de structuur was nog steeds hetzelfde. Toen reikte ze Ivy haar borstel aan. “Wil jij ook?” Vroeg ze aan het andere meisje.
Re: Playing together is so much better - zo sep 19, 2021 4:34 pm
Ivy Linwood
Coördinator
Ivy Linwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 1

Playing together is so much better BogusIncredibleBass-size_restricted
Ema
Hier een quote
38
89
CHARACTER INFO

OOC INFO

Terwijl zij naar buiten stapte zag ze hoe Bruintje vlak naast haar mee wandelde. Ze was niet gewend aan zo’n grote Bruintje, voor haar was hij nog steeds deels een Eevee. Maar over tijd zou het waarschijnlijk wel wennen – het was voor hem ook een beetje wennen om het feit dat hij niet zo klein meer was, en een totaal ander figuur. Gelukkig was hij wel nog bruin, Ivy had al wat moeite gehad met naamaanpassingen te bedenken. Straks was die nog Blauwtje of Groentje, terwijl hij oorspronkelijk Bruintje was. En eerlijk gezegd had het meisje dat niet leuk gevonden. In ieder geval had ze aan Chloe verteld hoe ze een coördinator was en luisterde verder naar wat zij te zeggen had, wat was dat ze het ook had overwogen als ze niet in een rolstoel had gezeten. De blik in haar blauwe ogen werd een beetje bezorgd, het was natuurlijk niet leuk als je iets niet kon doen door een beperking. “Ik vind het heel erg voor je dat je in een rolstoel moet zitten”, sprak ze met wat medeleven. Zij zou het zelf ook niet leuk gevonden hebben en ze begreep het dat de ander dan ook niet op het podium wilde gaan staan als ze in een rolstoel zat. “Maar ik denk dat breeder zijn wel even leuk is als coördinator” als Ivy niet zo’n drang had om in de spotlights te staan, dan had ze ook graag een breeder willen zijn. Stel je voor, al die schattige eieren. Het leek haar erg leuk! En dan had je heel veel Pokémon!

Vervolgens haalde de ander een borstel naar buiten en riep haar twee phanteons bij haar om ze te borstelen. Ze zagen er allemaal erg zacht uit, waarschijnlijk één van de dingen die ze hadden behouden van het Eevee zijn. Des te zachter des te beter, zeiden sommige ook altijd. Opeens reikte Chloe de borstel naar haar toe en vroeg of ze ook wilde borstelen. Even staarde ze naar de borstel voor ze met plezier knikte en de borstel in haar handen nam: om vervolgens de zachte textuur van de vacht van de phanteon te aaien. Ze borstelde op een rustig tempo en genoot er wel van. Het was altijd prettig om een pokémon te borstelen, vond ze. Het was ook op te merken op de manier waarop ze borstelde .
Re: Playing together is so much better - do sep 23, 2021 7:49 pm
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 02

Playing together is so much better BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ivy zei dat ze het erg vond voor haar. Er vormde zich een zwak glimlachje rond haar lippen terwijl ze het meisje aankeek. “Dat hoeft niet hoor, ik heb er mee om leren gaan.” Vertelde ze toen aan haar. Toen het allemaal was gebeurd had ze veel te verwerken gehad en dat verwerkingsproces had niet geholpen bij haar revalidatie. Uiteindelijk had ze er steeds beter mee om leren gaan en nu probeerde ze er zo min mogelijk meer aan te denken. Wat ze allemaal had moeten laten. Ze keek liever naar wat ze nog wel kon en welke droom ze op kon bouwen. Haar eigen boerderij, met pokémon die voor de kar konden. Het glimlachje ging over in een grote lach toen Ivy zei dat haar wel net zo leuk leek om breeder te zijn. “Ooh dat geloof ik ook wel inderdaad! Het bevalt me tot nu toe heel erg goed. Ik vind het heerlijk om een beetje met ze te frutselen en ze te leren om voor de kar te lopen.” Vervolgde ze toen. Ze keek toe hoe het meisje haar pokémon begon te borstelen, waar ze duidelijk van genoot. Het was ook heerlijk om je pokémon soms gewoon even lekker te verwennen.
Re: Playing together is so much better - vr sep 24, 2021 4:26 pm
Ivy Linwood
Coördinator
Ivy Linwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 1

Playing together is so much better BogusIncredibleBass-size_restricted
Ema
Hier een quote
38
89
CHARACTER INFO

OOC INFO

Chloe zei dat ze het niet erg hoefde te vinden omdat ze ermee had leren omgaan. En om eerlijk te zijn, Ivy keek wel op naar mensen met zulke karakters. Dat ze zich niet lieten stoppen door enig probleem dat hen in de weg stond, ze gingen ermee om als de normaalste zaak in de wereld. En dat was iets wat ze heel erg bewonderde aan anderen, zoals deze vrouw nu bijvoorbeeld. Ondertussen, terwijl ze daarover dacht – genoot haar pokémon van het geborstel. Haar hand kamde hem ritmisch en elke keer dat ze de actie herhaalde, maakte hij een kirrend geluidje. Hij vond geborsteld worden heel fijn, dat was wel duidelijk. Zelfs als het nu geen kleine schattige Eevee meer was. Vervolgens sloot het meisje af met een krabbelende aai over de rug van haar phanteon voor ze de borstel weer uithield naar Chloe, als teken dat ze het terug mocht hebben. Waarna ze luisterde wat er nadien werd gezegd. “Dat kan ik me wel voorstellen ja! Als ik geen coördinator was, was ik waarschijnlijk ook een breeder. Het lijkt me gewoon zo leuk en het levert waarschijnlijk unieke ervaringen op” het zou wel voelen alsof alle pokémon je vrienden waren op dat punt!
Re: Playing together is so much better - wo sep 29, 2021 7:56 pm
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 02

Playing together is so much better BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Uiteindelijk reikte het andere meisje haar de borstel weer aan. Ze glimlachte en pakte hem van haar over. “Dankjewel.” Toen stopte ze de borstel weer in de tas die aan haar rolstoel hing. Ze knikte toen Ivy aangaf dat het vast unieke ervaringen opleverde. “Zeker. Het is heel bijzonder om een pokémon uit een ei te laten komen. Je verzorgt ze dan echt vanaf het begin zeg maar. Voor sommigen zoek ik dan een nieuw baasje, wat ik ook altijd speciaal vind. Om iemand blij te kunnen maken met een pokémon die ik zelf heb gebreed. Dat zijn toch een beetje mijn kindjes.” Lachte ze toen. Ze keek naar Conner en Birr. Toen wees ze eventjes naar Conner. “Conner heb ik zelf gebreed. Hij komt uit een Seel en een Espeon.” Vertelde ze toen aan de andere jonge vrouw. Hij was niet haar eerste breed, maar wel de eerste breed die ze zelf had gehouden. Dus hij was stiekem wel heel erg speciaal voor haar. Nu helemaal, nu hij een Phanteon was geworden.

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum