Switch account





[Plotter + TS] - zo sep 19, 2021 9:56 pm
Damon Marduk
Team Zekrom
Damon Marduk

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 29 years
Rank: 01

[Plotter + TS] BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
135
61
CHARACTER INFO

OOC INFO

When push comes to shove 
you'll know what I mean
You know I don't give a damn about what's "right" or pleasing everyone around me. Cause I know this world that brought us life wasn't made to keep everyone happy.
Welkom bij mijn Topic Search en Plotter! Ik heb hier al mijn karakters onder elkaar gezet en wat ze op dit moment bezig houdt. Wellicht kunnen we wat leuks plotten of in ieder geval een topic doen! Mijn karakters staan ook altijd open om topics te doen voor rank ups.

Lucie Evien

Lucie was best hard aan het stijgen in de rankings van Crescent Moon, ondanks dat haar vriendin Amélie haar waarschuwde voor de gevaren. De gevaren is ze tegengekomen. Bij een missie in de Black Market is ze aangevallen door Team Zekrom leden en zijn al haar Pokémon, behalve haar Raichu Ruddles, haar afgenomen. Om deze reden is ze gestopt bij Crescent Moon en een researcher geworden. Needless to say, ze heeft de pest hierin en haat Team Zekrom. Ze kijkt nog steeds uit naar haar verloren Pokémon.

Lucie is getraumatiseerd in haar jeugd. Toen ze nog maar 12 was, is ze met haar Piplup Prins een Gym Battle gaan doen. Door een freak accident is haar starter gestorven tijdens het gym gevecht. Eigenlijk had ze toen Pokémon battles afgezworen, maar Amélie probeert haar nu over deze angst heen te brengen. Kortom, Lucie probeert momenteel haar brokstokken weer bijeen te rapen.

Voor haar zoek ik mensen die haar een beetje steunen, maar ook mensen dei haar juist kunnen tegenwerken. Ze kan ook totaal niet tegen onverantwoordelijkheid met Pokémon. Vrienden uiteraard ook welkom.


Rosy Florbelle

Rosy is de dochter van Lilium Florbelle en Aiden Stark, voor de mensen die van PJ komen. Rosy heeft geen vuiltje aan de lucht gekend in haar jeugd, op het feit na dat haar vader heel heel hard is weggerend nadat haar moeder zwanger werd. Ze heeft hier niet echt een gemis aan daarentegen. Omdat haar moeder als de één of andere curling speler elk probleem voor haar weggebezemd heeft, is Rosy vrij naïef. Betekent niet dat ze onvriendelijk of verwend is daarentegen, ze is heel erg lief, maar de gevaren van de wereld ziet ze niet zo is.

Rosy is een trainer en is heel fanatiek aan het trainen om de champion te worden van de Pokémon league. Ook heeft Finn Strider een gigantische crush op haar, maar ze friendzoned hem genadeloos.

Voor haar zoek ik rivalen, vrienden, mensen die misschien gebruik maken van die naïviteit. Als mensen Finn willen zieken, is dat ook makkelijk via Rosy. xx


Lyra Estrella

Lyra heeft armoede gekend in haar jeugd. Met haar gezin die nog net niet op straat leefde na een brand en haar vader die hierna elke cent zoveel mogelijk spendeerde in verdovende middelen, was er niet veel geld om nog in leven te steken. Eerst begon ze met stelen, maar dit was te high risk low reward voor haar. Maar uiteindelijk vond ze iets waar ze goed in was, en dat was waarzeggen. Door goed observeren en de juiste woorden te gebruiken, wist ze voorspellingen vaag maar veelbelovend genoeg te houden dat mensen terug bleven komen. Maar uiteindelijk wilde ze wat anders.. en heeft ze al haar spaargeld gebruikt om naar Sinnoh te trekken en om een breeder te worden.

Lyra is een erg extravagant persoon, gek op cocktails en ook wel behoorlijk een flirt. Ze vindt het absoluut niet erg om eens een keer een man in de avond naar huis te nemen om een gezellige avond nog wat langer te maken.

Lyra is als de dood voor Fire Types en vuur in het algemeen door de brand in haar jeugd, waarbij ze ook gewond is geraakt.

Voor haar zoek ik vanalles, vrienden, ex'en, drinking buddies, the works.


Damon Marduk

Damon heeft altijd zijn leven aan de verkeerde kant van de wet geleefd, al vanaf jongs af aan. Het begon met kleine dingetjes, maar zoals een slippery slope betaamd, werd het steeds erger. Uiteindelijk zat hij volledig in het criminele circuit van Kanto. Maar de anderen in zijn groep waren onhandig en de Kanto politie pakte een deel van zijn groep op. Besluitend dat het te heet onder zijn voeten werd, verhuisde Damon na advies van een vriend naar Sinnoh om te kijken wat deze regio hem kon brengen.

Onder de vermomming van het zijn van een trainer, is Damon nu net lid geworden van Team Z. Hij is van plan om niet slechts een lage grunt te blijven, want dat is niet spannend. Damon is een arrogante kerel die wel vrij makkelijk in de omgang is, maar hij laat absoluut niet over zich heen lopen. Hij kan best wel vervelend en etterig zijn, maar is normaliter niet de beroerdste.

Voor Damon sta ik open voor veel, gooi maar wat qua plots.


I'm going to be the Anti-Hero
Feared and Hated by Everybody
Re: [Plotter + TS] - zo sep 19, 2021 10:06 pm
Aurora Castle
Researcher
Aurora Castle

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 1


[Plotter + TS] BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
175
308
CHARACTER INFO

OOC INFO

Als ik weer in de running ben, zou ik een topic tussen Chase en Lucie, Leeroy en Rosy en miss ook nog Leeroy x Damon wel leuk vinden?
Re: [Plotter + TS] - zo sep 19, 2021 11:35 pm
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 3

[Plotter + TS] BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ja lijkt me top! c: Zal ik de topics al aanmaken of wil je liever dat ik even wacht tot je weer in de running bent?
Re: [Plotter + TS] - ma sep 20, 2021 6:05 am
Aurora Castle
Researcher
Aurora Castle

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 1

[Plotter + TS] BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
175
308
CHARACTER INFO

OOC INFO

Nee, maak maar aan als je wilt. Ik wil gerust ook wel eentje doen zodat je niet alles zelf moet doen? Ik denk dat ik sowieso eind deze week weer het rpg'en herpak, dus dat gaat wel lukken!
Re: [Plotter + TS] - ma sep 20, 2021 7:55 pm
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 44
Rank: 03

[Plotter + TS] BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

Lucie x Chloe
Lyra x Dex(ze kunnen wel al eens samen een nachtje hebben gespendeerd als je dat leuk vind (a) )

En misschien kunnen we een plotje bedenken voor Damon, moet dan wel even brainstormen gheghe.
Re: [Plotter + TS] - ma sep 20, 2021 9:02 pm
Jirachi
Administrator
Jirachi

Karakterkaart
Gender: Vrouw
Age: 25
Rank: 10000

[Plotter + TS] BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
1105
758
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ja leuk! Zullen we die 2 in ieder geval doen? Ik DM je voor de rest wel ff xx
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum