[Finn] Deals in the Dark - ma sep 20, 2021 6:18 pm
Damon Marduk
Team Zekrom
| When push comes to shove you'll know what I mean You know I don't give a damn about what's "right" or pleasing everyone around me. Cause I know this world that brought us life wasn't made to keep everyone happy. De zon was ondertussen al aan de horizon voorbij getrokken terwijl Damon zich over straat bewoog met zijn Charmander op zijn schouder. De lantaarns flikkerden gestaag aan, één voor één in de rij. Met een snuif keek Damon eventjes om zich heen, kijkende naar hoe ramen dichtgetrokken werden en luiken gesloten werden. Hier en daar stond een vuilnisbak, uitpuilend. Veilstone City was niet de meest enerverende stad, ook niet de meest schone. Maar hij vond het prima, mensen keken je niet aan op straat en zeiden niks als je wat deed. Zoals nu. Hij zag exact wie hij moest hebben. Een wat oudere, scharminkelige man die zenuwachtig doorliep. Damon grijnsde zwakjes terwijl hij zijn pas versnelde. Al snel had hij de man bij de arm, welke hij achter zijn rug draaide. De man kermde, maar toen Damon hem tegen een muur drukte, zijn gezicht tegen de bakstenen, stopte het gekerm en maakte het al snel plaats voor getril. Damon bracht zijn gezicht dichter bij het oor van de man. ”Je weet prima waarom ik hier ben, dus ik zou maar heel.. heel snel die Pokémon teruggeven,” Even bleef het stil, waarna Damon de arm van de man nog eventjes wat extra aandrukte. ”We kunnen dit ook moeilijk doen.” murmelde hij, maar al snel rolde er een Pokéball over de grond heen. Nog eventjes bleef Damon druk houden op de arm van de man, maar daarna liet hij hem los, de Pokéball van de grond trillend. ”Altijd fijn om zaken te doen, now scram.” |