Re: [HF2021] Grow a Pumpkaboo - wo sep 29, 2021 10:06 am
Lugia
Administrator
| GROW A PUMPKABOO It's not about size, it's how you use it. Je plukt een Pumpkaboo uit het veld en laat hem opmeten. De hoogte leest 64cm! |
| GROW A PUMPKABOO It's not about size, it's how you use it. Je plukt een Pumpkaboo uit het veld en laat hem opmeten. De hoogte leest 64cm! |
| Ik wil meedoen met de Pumpkaboo wedstrijd! Naam karakter: Gwen Fletcher |
| Ik wil meedoen met de Pumpkaboo wedstrijd! Naam karakter: Alaric Merz |
| GROW A PUMPKABOO It's not about size, it's how you use it. Gwen plukt een Pumpkaboo uit het veld en laat hem opmeten. De hoogte leest 46cm! GROW A PUMPKABOO It's not about size, it's how you use it. Alaric plukt een Pumpkaboo uit het veld en laat hem opmeten. De hoogte leest 65cm! |
| Ik wil meedoen met de Pumpkaboo wedstrijd! Naam karakter: Rosy Florbelle |
| GROW A PUMPKABOO It's not about size, it's how you use it. Rosy plukt een Pumpkaboo uit het veld en laat hem opmeten. De hoogte leest 72cm! |
| Ik wil meedoen met de Pumpkaboo wedstrijd! Naam karakter: Azrael Salazar |
| GROW A PUMPKABOO It's not about size, it's how you use it. Azrael plukt een Pumpkaboo uit het veld en laat hem opmeten. De hoogte leest 30cm! |
| Ik wil meedoen met de Pumpkaboo wedstrijd! Naam karakter: Victor Schultz |
| GROW A PUMPKABOO It's not about size, it's how you use it. Victor plukt een Pumpkaboo uit het veld en laat hem opmeten. De hoogte leest 54cm! |
| DE UITSLAG IS BEKEND Woa, that's enormous! Op de eerste plek staan Misha Violante & Rosy Florbelle, met een score van 72 cm. Gefeliciteerd! Je prijs is een Shiny Super Size Pumpkaboo. Ze staan geregistreerd onder ID #714 (voor Misha) en ID #715 (voor Rosy). TM Phantom Force Op de tweede plek staat Alaric Merz, met een score van 65 cm. Gefeliciteerd! Je hebt een TM Phantom Force gewonnen en mag deze toevoegen aan je PC. Ghost Gem Op de derde plek staat Remy Norwood, met een score van 64 cm. Gefeliciteerd! Je hebt een Ghost Gem gewonnen en mag deze toevoegen aan je PC. |