Re: [HF2021] Tauros' Rodeo Ride - di okt 05, 2021 10:01 pm
Azrael Salazar
Researcher
| Doe mij maar zo'n wilde rodeo rit! Naam karakter: Azrael Salazar |
| Doe mij maar zo'n wilde rodeo rit! Naam karakter: Azrael Salazar |
| RODEO RIDE That was a wild ride! De Tauros bokt en schopt en weet je er na een tijd van 6 seconden af te werpen! Omdat je zo dapper bent geweest in de rodeoring, krijg je het volgende als troostprijs: Cowboy Hat |
| Doe mij maar zo'n wilde rodeo rit! Naam karakter: Surtr Damask |
| RODEO RIDE That was a wild ride! De Tauros bokt en schopt en weet je er na een tijd van 19 seconden af te werpen! Omdat je zo dapper bent geweest in de rodeoring, krijg je het volgende als troostprijs: Cowboy Hat |
| Doe mij maar zo'n wilde rodeo rit! Naam karakter: Jax Atwood |
| RODEO RIDE That was a wild ride! De Tauros bokt en schopt en weet je er na een tijd van 17 seconden af te werpen! Omdat je zo dapper bent geweest in de rodeoring, krijg je het volgende als troostprijs: Cowboy Hat |
Karakterkaart Gender: Male Age: 22 Rank: 7
CHARACTER INFO OOC INFO | Doe mij maar zo'n wilde rodeo rit! Naam karakter: Myrddin ó Murch |
Karakterkaart Gender: Female Age: 26 Rank: 0
CHARACTER INFO OOC INFO | RODEO RIDE That was a wild ride! De Tauros bokt en schopt en weet je er na een tijd van 22 seconden af te werpen! Omdat je zo dapper bent geweest in de rodeoring, krijg je het volgende als troostprijs: Cowboy Hat |
| Doe mij maar zo'n wilde rodeo rit! Naam karakter: Hayley Archer |
| RODEO RIDE That was a wild ride! De Tauros bokt en schopt en weet je er na een tijd van 3 seconden af te werpen! Omdat je zo dapper bent geweest in de rodeoring, krijg je het volgende als troostprijs: Cowboy Hat |
| DE UITSLAG IS BEKEND These are the real cowboys Op de eerste plek staan Sylvester Krueger & Mikazuki Shirokuma, met een score van 29 seconden. Gefeliciteerd! Jullie prijs is een Tauros met de trait Fluffy. Ze staan geregistreerd onder ID #712 (voor Sylvester) en ID #713 (voor Mikazuki). TM Giga Impact Op de tweede plek staat Kiana Mahi'ai, met een score van 28 seconden. Gefeliciteerd! Je hebt een TM Giga Impact gewonnen en mag deze toevoegen aan je PC. TM Surf Op de derde plek staat Chase Litt, met een score van 24 seconden. Gefeliciteerd! Je hebt een Adrenaline orb gewonnen en mag deze toevoegen aan je PC. |