Switch account

We paint white roses red - do sep 23, 2021 4:17 pm
Amélie Sioux
Team Zekrom
Amélie Sioux

Karakterkaart
Rank: 1

We paint white roses red BogusIncredibleBass-size_restricted
Wap
Hier een quote
0
864
CHARACTER INFO

OOC INFO

I'll be your dream tonightYour wish has come to life
Amélie had ervoor gezorgd dat ze bij elk Contest aan de TV geplakt zat. Hierbij was één meisje haar opgevallen die in korte tijd al twee trofeeën had weten te scoren. Uiteraard wilde ze wel eens voor zichzelf zien hoe dit meisje precies zou vechten, zodat ze zou weten hoe haar mogelijke tegenstander in een toekomstig contest zou zijn. Ze had dan ook gehoopt haar tegen te komen op het festival, dus toen ze het blonde meisje herkende, stapte ze daar met een glimlach op af.

Yasmin, toch? Hi!” groette ze haar. “Mijn naam is Amélie. Ik ben sindskort ook Coördinator en heb je op TV voorbij zien komen,” legde ze uit, waarna ze even opzij keek naar haar Mawile, welke een enthousiast kreetje liet horen.
note &Yasmin
Re: We paint white roses red - za sep 25, 2021 10:05 am
Yasmin Lum
Coördinator
Yasmin Lum

Karakterkaart
Rank: 04

Julia
Hier een quote
38
345
CHARACTER INFO

OOC INFO

Vandaag had ze Poppy, Klingel en Secret mee. Secret gleed achter haar aan. Poppy zat aan haar nek, met zijn vinnen om haar heen geslagen. Klingel hield ze in haar armen vast. De Chingling keek vrolijk om zich heen. Die wel gelukkig. Poppy keek niet zo blij, nu keek hij niet vaak blij eigenlijk. Ze maakte zich veel zorgen om de Popplio. Dat hoorden blije en enthousiaste pokémon te zijn. Het liet haar elke keer weer beseffen dat zijn trauma best diep zat. Ze keek om haar heen, naar de vele kraampjes van het festival. Het was toch altijd maar een gezellige rumoerige bedoeling, zo’n festival. Bij het Harvest festival was ze al vaker geweest, ook als klein meisje. Ze kwam hier immers vandaan. Ook nu sliep ze tijdens het festival weer bij haar ouders. Ze keek op toen iemand ineens haar naam riep. De vrouw die naar haar toekwam herkende ze niet direct. Al had ze haar dacht ze wel al vaker tijdens een contest gezien, nu ze iets beter nadacht. Zij was vast ook een coördinator. Ze glimlachte naar haar. “Hoi! Ja klopt ik ben Yasmin. Wat leuk dat je mij op tv hebt gezien, ben ik al zo beroemd?” Haar felrode ogen flonkerden ondeugend. “Volgens mij heb ik jou ook wel al eens op een contest gezien of niet?” Klingel wurmde zich uit haar greep en ging voor Amélie haar neus hangen. “Ooh en dat is Klingel.” Lachte ze.
Re: We paint white roses red - za sep 25, 2021 11:14 am
Amélie Sioux
Team Zekrom
Amélie Sioux

Karakterkaart

Wap
Hier een quote
0
864
CHARACTER INFO

OOC INFO

Amélie lachte kort toen het meisje vroeg of ze al zo beroemd was. Haar volgende vraag liet haar knikken. “Ik kijk graag naar de contests. Immers weet je maar nooit wanneer je tegenover elkaar komt te staan in een volgende ronde,” merkte ze rustig op. En voor zover ze had gezien, waren er maar een handjevol coördinators die aan elkaar gewaagd waren. Ze dacht dat Yasmin één van haar meest waardige tegenstanders kon zijn, dus het was tijd om eens af te tasten hoe dat precies zat.

Dit is Indi,” begon ze, waarbij de Dreepy in haar armen even een kreetje liet horen, “en dit is Selene.” Ze gebaarde naar de Mawile, wie haar handje vrolijk opstak. Selene was één van haar sterkste Pokémon en had al eens een lintje gewonnen. “Heb je zin om eens een oefengevecht te doen?” vroeg ze. “Tegen mijn Mawile hier,” sprak ze vervolgens, waarbij de Mawile haar vuisten balde. Zij had er in elk geval zin in!
note
Re: We paint white roses red - ma sep 27, 2021 9:00 pm
Yasmin Lum
Coördinator
Yasmin Lum

Karakterkaart

Julia
Hier een quote
38
345
CHARACTER INFO

OOC INFO

Amélie legde uit dat ze vaak naar contest keek. Yasmin straalde. “Dat probeer ik ook zo veel mogelijk te doen inderdaad. De shows van anderen kijken vind ik ook altijd enorm leerzaam.” Zei ze toen tegen de jonge vrouw. Amélie stelde haar Dreepy voor als Indi en haar Mawile als Selene. “Hallo Indi en Selene.” Vervolgde ze vrolijk. Toen vroeg de andere coördinator of ze zin had in een oefengevecht. Direct begonnen haar rode ogen te glinsteren. “Altijd.” Grijnsde ze een beetje ondeugend. “Dat zijn Poppy en Secret.” Stelde ze haar Popplio en Dragonair nog voor. Even leek ze na te denken, daarna wees ze naar Secret. “Dan gebruik ik Secret.” Zei ze toen tegen Amélie. Poppy sprong van de nek van de Dragonair en verschool zich half achter een lantaarnpaal. Waardoor Klingel snel naar hem toe ging, in een poging om hem op te beuren.
Re: We paint white roses red - ma sep 27, 2021 9:12 pm
Amélie Sioux
Team Zekrom
Amélie Sioux

Karakterkaart

Wap
Hier een quote
0
864
CHARACTER INFO

OOC INFO

De keuze om een Dragon-type in te zetten tegen haar Fairy-type Mawile was zeker iets wat Amélie niet verwachtte, dus ze liet de jonge coördinator even een fronsje zien. Toch verdween die al snel, terwijl ze knikte en naar de andere kant van het veld bewoog, zodat hun Pokémon zowaar de kans hadden om te bewegen.

Misty Terrain,” commandeerde Amélie de Mawile rustig. De Mawile bewoog haar kop even, waarna een grote koepel hen omringde. Waar het niet veel nuttigs deed, gezien Dragon Type attacks haar Mawile niets zouden doen, wist Amélie dat het nog wel in haar voordeel kon werken.

Laat maar zien wat je Dragonair in huis heeft,” glimlachte ze. Dit kon nog wel eens interessant worden. Of, dat hoopte ze tenminste.

note
Re: We paint white roses red - vr okt 01, 2021 8:46 pm
Yasmin Lum
Coördinator
Yasmin Lum

Karakterkaart

Julia
Hier een quote
38
345
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze zag dat Amélie verbaasd was over haar keuze, maar ze wilde dit gewoon graag met Secret gaan doen. Ze wist dat ze in het nadeel was met het type van haar Dragonair. Haar drakentype aanvallen zouden niet heel veel uithalen, maar dat was niet alles wat ze kon natuurlijk. Dus de andere vrouw moest niet denken dat ze het haar makkelijk ging maken. Ze was gegroeid sinds dat ze op de universiteit zat. Vechten was nog steeds niet haar favoriete bezigheid, maar ze werd er handiger in. Wat zelfverzekerder. Amélie creëerde een koepel van mist. Toen zei ze dat ze moest laten zien wat Secret kon. Er kwam een uitdagende flonkering in haar rode ogen. “Dat zal ik doen.” Lachte ze. “Twister op de mist Secret.” Haar Dragonair sloot de mist op in de twister en liet het omhoog schieten. Ondertussen draaide ze zelf ook rond in de kolk van de aanval. “Thunder Wave.” De elektriciteit cirkelde door de draaikolk en sprong soms eruit. Ze hoopte dat zo’n vonkje ook de Mawile van Amélie zou raken. In haar ooghoek zag ze Klingel en Poppy toekijken.
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum: