Switch account

[Chloe] Not in the right state of mind - do sep 23, 2021 8:27 pm
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Rank: 3

[Chloe] Not in the right state of mind BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze had zojuist een ticket gekocht voor de maze, maar had besloten om eerst nog eventjes een flesje drinken te halen. Het was een lange dag en wist zij veel hoe lang die maze kon duren? Met Ruddles die over haar schouder hing en Snow die haar op de voet volgde met Ava op haar rug, bleef Lucie nerveus over haar schouder kijken. Ze zou ze niet snel kwijtraken, maar nog steeds voelde ze haar hart een slag overslaan elke keer dat ze zich bedacht dat ze ze misschien wel kon kwijtraken. Zoals Prins, zoals haar vorige team. Ze kneep het flesje onbewust wat samen in haar hand, de fles kraakte zachtjes. Pas toen ze dat geluid hoorde en een zacht kopje van Ruddles kreeg, besefte ze zich het en liet ze haar grip weer wat los. Met een zachte zucht kroelde ze de muis over zijn wang, waarna ze ook haar hand even op de hals van Snow legde. Arceus, ze moest ontspannen.

Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart
Rank: 02

Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze had Nora en Honor voor de kar. Gelukkig was dit festival breed genoeg opgezet dat ze er met haar kar doorheen kon. Dus had ze haar pokémon ingespannen en was met ze op pad gegaan. Het was toch fantastisch al die kraampjes, al die leuke dingen die je kon doen. Ze wilde zeker nog een keer naar het doolhof en ze had ook een lootje gekocht. En het belangrijkste. Ze had Honor gekocht. De Bouffalant was een geboren menpokémon. Zo snel ze haar ervoor had gezet was het goed geweest. Dat was wel eens anders. Misschien omdat Honor hier geboren was, op een boerderij. Misschien zat het gewoon in haar genen. Ze hadden haar gezegd dat ze nog nooit voor een kar had gestaan, maar ze deed alsof ze niet anders gewend was. Wylie zat op haar schoot. Ze had de Albino Shinx gekocht van Hayley. Hayley had ook met haar Phanteon gebreed en zij mocht dan ook een keer met haar Minncino. Daar had ze ook zin in! Haar blik viel op een jonge vrouw die nogal hardhandig in haar drinkflesje leek te knijpen. Ze spoorde haar pokémon nog wat meer aan en ging naast haar rijden. “Hoi!” Groette ze haar vrolijk. In de hoop haar ook weer een beetje op te kunnen vrolijken.
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart

Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO

Zachtjes drukte Snow haar neus iets in de hand van Lucie, terwijl Ruddles iets over haar schouder heen hing. De twee Pokémon voelden haar state of mind perfect aan. Het waren dan ook lieverds. Zelfs Ava, met wie ze nog wat minder een band had gekweekt, keek enigszins bezorgd uit haar jasje toe. Lucie lachte wat verontschuldigend naar haar Pokémon en wuifde de problemen weg. "Geen zorgen jongens, komt allemaal wel weer goed, heus," beloofde ze, "Kijk ik lach alweer." Meerdere verwijtende blikken zeiden al dat haar lach niet overtuigde. Met een zuchtje schudde ze haar hoofd. Oké, fair enough. Misschien was het wel een zegen dat iemand hen benaderde voor afleiding. Lucie had haar alleen niet horen aankomen. Wat knap was, gezien het meisje met een Bouffelant aankwam. "Oh uhm, hallo," probeerde Lucie met een voorzichtige glimlach, "Kan ik je ergens mee helpen?" Waarom zou het meisje haar anders benaderd hebben?

Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart

Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Rustig reed ze met de kar naast de andere vrouw, die haar nu pas opmerkte. Ze had interessante pokémon bij haar. Eentje had een trait leek het op. Ze groette haar wat ongemakkelijk terug, maar Chloe bleef gewoon vriendelijk naar haar glimlachen. Ze vroeg of ze haar ergens mee moest helpen. Even gleed er iets van verrassing over haar gezicht, toen schudde ze grijnzend haar hoofd. “Nee hoor, ik kwam gewoon even hoi zeggen.” Vervolgde ze toen tegen haar. “Mijn naam is Chloe. Voor de kar staan Honor en Nora.” Ze wees eerst naar de Bouffalant en daarna naar de Girafarig. “En dit is Wylie.” Ze legde even haar hand op het koppie van haar Shinx. “Je leek zo in gedachten, dus ik dacht misschien heb je even wat afleiding nodig.” Zei ze toen wat voorzichtig.
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart

Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het meisje had een kar waar ze Pokémon voor had gespannen. Eigenlijk was het wel slim bedacht, de Pokémon gebruiken om je voort te trekken als je zelf niet meer kon lopen. Lucie was echter vooral blij dat ze daar zelf nooit mee had hoeven dealen. Ze had twee werkende benen en hoopte dat dat nog heel erg lang zo zou blijven. Hoe fijn het ook was dat Pokémon je daarmee konden helpen, was ze gesteld op haar zelfstandigheid.

Het meisje stelde haar en haar Pokémon voor, waarna Lucie met een voorzichtige glimlach knikte, nog steeds niet zeker wat ze van haar moest. ”Aangenaam Chloe, je hebt prachtige Pokémon,” merkte het meisje op, ”Dit zijn Ruddles, Snowstorm en Avalanche,” stelde ze haar Pokémon voor, waarna ze eventjes naar ze keek met een warme glimlach. ”Zag ik er zo in gedachten uit?” besloot ze te vragen, opnieuw ongemakkelijk.

Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart

Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

De andere jonge vrouw stelde haar pokémon voor. Honor schudde even met de enorme bos manen, Nora schraapte even met haar hoef over de grond. Waarschijnlijk ook even ter begroeting. Wylie sprong naar Snowstorm toe. Hij hupste vrolijk voor de pokémon heen en weer. “Dankjewel!” Lachte ze blij. “Jij hebt ook prachtige pokémon.” Complimenteerde ze die van haar. Ze meende dat ook oprecht. Ruddles had zo te zien ook een trait, net als Nora en Wylie. Ze wees dan ook even naar de pokémon. “Traited?” Vroeg ze. Toen ze vroeg of ze er zo in gedachten uit had gezien, wees ze vervolgens naar het flesje drinken. “Die moest het in ieder geval ontgelden.” Zei ze met een klein plagerig grijnsje om haar lippen.
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart

Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO

Lucie's glimlach werd wat meer oprecht toen ze over Ruddles begon. De Raichu was haar grote trots, haar rots in de branding en de Pokémon van haar team die ze het meeste vertrouwde. Hij leek perfect aan te voelen wat zij wilde en andersom kon ze hem ook altijd aflezen. Ze vroeg zich wel eens af of hun band nog sterker kon dan dat hij nu al was. Ze was in ieder geval heel erg tevreden met hoe ze met elkaar omgingen. "Traited," bevestigde ze met een glimlach, "Hij staat geregistreerd als Chocolate," merkte ze op, waarna ze een hand langs zijn wang liet gaan. De Raichu leunde mee en al snel gaf Snowstorm haar een wat verongelijkte kopstoot. Auw. Zelfs Ava stuiterde eventjes op de rug van de impact. "Jaloers kind," mopperde ze, al glimlachte ze nog steeds terwijl ze de Amaura een aai over de bol gaf. Daarna keek ze naar haar flesje en zag ze dat ze die inderdaad flink gekreukeld had. "Oh.. ja inderdaad. Nou ja het was niks," zei ze snel. Met een wildvreemde delen dat ze zich zorgen maakte over haar gestolen Pokémon... Nah.

Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart

Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

De vrouw vertelde dat Ruddles inderdaad traited was. Dat hij geregistreerd stond als Chocolate. “Wat prachtig!” Vervolgde ze. Ze knikte naar Honor en Nora voor de kar. “Nora is Dark Brown.” Vertelde ze toen aan de ander. Haar Girafarig was immers ook geen normale Girafarig. Daarna keek ze naar haar Shinx. “Wylie is Albino.” Ging ze verder. Ze lachte toen de andere pokémon van Lucie jaloers leek te worden. Oei, dat leek alleen wel een pijnlijke kopstoot. De andere vrouw keek naar haar flesje en gaf aan dat het niks was. Dus haalde Chloe even haar schouders op. Als ze het er niet over wilde hebben was dat prima, dat hoefde van haar ook echt niet. Maar ze wist zeker dat het niet niks was geweest. “Waar was je naar op weg?” Vroeg ze, om het onderwerp te veranderen.
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart

Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO

Pas nu keek ze goed naar de Girafarig, zich beseffende dat de Pokémon inderdaad ook niet normaal gekleurd was voor een Girafarig. Dark Brown zou hij zijn. Is.. dat niet hetzelfde als Chocolate? Dark Brown, Chocolate, same same. Ze zou Breeders nooit begrijpen, of wie al die rare traitnamen verzon. "Ze is prachtig," zei ze echter, "Trait's zijn zo bijzonder. Het is alsof er een eindeloze waterval aan opties bestaat." En, eerlijk? Zo voelde het ook. Shinies waren één ding, maar Traits leken een geheel ander level te zijn. Ze wierp even een blik naar het kaartje in haar hand voordat ze antwoordde. "Ik wilde de maze proberen." Ze was wat claustrofobisch, maar wat kon er nou mis gaan? Famous last words.

Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart

Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Lucie gaf aan dat ze prachtig was. Waardoor Chloe even begon te stralen. “Dankjewel!” Glimlachte ze naar de andere jonge vrouw. Ze knikte toen Lucie verder sprak over de traits bijzonder waren. “Dat zijn ze zeker. Het maakt het breeden nog spannender. Ik vind het altijd al spannend met mijn farm pokémon, maar een trait geeft soms toch wel nog wat extra spannends.” Beaamde ze toen. Lucie gaf aan dat ze de maze wilde proberen. Ook Chloe haar blik gleed naar het kaartje. Aha! Die had ze nog niet gezien. “Dat wil ik ook nog gaan doen inderdaad! Het doolhof klinkt interessant.” Vervolgde ze toen.
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart

Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO

De breeder tegenover haar leek erg enthousiast over heel veel dingen. Lucie vond het bijzonder om te zien, maar het was waarschijnlijk wel goed, een passie over iets hebben. Lucie dacht dat ze haar passie gevonden had bij de Rangers, maar dat bleek absoluut niet zo te zijn. Researching was beter, maar het was het nog niet helemaal. Ze besloot al deze gedachtenstromen echter niet met het meisje tegenover haar te delen, dat was nergens voor nodig. ”Dat lijkt me inderdaad heel erg spannend, hou je alle babies dan ook zelf?” besloot Lucie te vragen. Zo leek ze in ieder geval nog wat geïnteresseerd in haar ongemak. Maar toen het meisje begon dat ze het doolhof ook wilde gaan doen kreeg Lucie het toch wat benauwd. Ze wilde toch niet tegelijkertijd met Lucie? Oh Arceus, waarom had ze een makkelijk aanspreekbaar hoofd. ”Oh echt? Nou ik zou niet te lang wachten. De kaartjes waren bijna op”

Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart

Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Lucie vroeg of ze alle eieren zelf hield. Ze schudde haar hoofd. “Niet allemaal, maar het merendeel wel. Ik kan natuurlijk niet alles houden en ik spaar ook. Ik wil uiteindelijk mijn eigen boerderij openen.” Vertelde ze toen aan de andere vrouw. “Ik probeer wel altijd het mooiste plekje voor ze te zoeken, dat wel natuurlijk!” Vervolgde ze nog. Lucie zei dat de kaartjes bijna op waren. “Ooh echt?” ze keek even in de richting van het kraampje waar je kaartjes kon kopen. “Dan ga ik zo maar even een kaartje kopen.” Dan moest ze snel zijn dus. “Misschien zien we elkaar wel weer een keer, dan ga ik die kant op.” Glimlachte ze naar Lucie.

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum: