Switch account





Lucia della Rovere
Trainer
Lucia della Rovere

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 19
Rank:

you climbed the cliff edge and took the plunge BogusIncredibleBass-size_restricted
Sans/San
Hier een quote
41
116
CHARACTER INFO

OOC INFO

I'll never soften my grip.
Ze legde haar hand tegen de de stenen rand aan die de ingang van de grot bedekte. Hoewel de zon zijn gloed duidelijk over dit deel van de opening had geslagen voelde dat niet zo. Het was koud. Als ze van gevoel alleen een oordeel zou moeten trekken zou ze het zeker aan zien als ijs. In contrast waaide er een warme wind de grot in. Er kwam geen geluid uit de spleet, het was dood stil. Maar toch voelde het net alsof er een stem vanuit de duisternis haar toesprak; "kom binnen, en ontdek alle wonderen die ik te bieden heb." Lucia trok een wenkbrauw op, ze was in conflict met haarzelf. Aan de ene kant wilde ze de uitnodiging aanvaarden en de grot binnen stappen. Maar aan de andere kant; zou dat wel zo slim zijn? Vele Pokémons noemde dit hol hun thuis, en zouden het zeker niet leuk vinden als zij zomaar even kwam binnen wandelen. En was ze wel sterk genoeg om haar zelf en Vito te verdedigen? Het jonge meisje zuchtte en stopte haar handen in de zakken van het jacket dat ze aan had. Wat een gezeik was ook.


Lance Fields
Trainer
Lance Fields

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 17 years old
Rank: 2

you climbed the cliff edge and took the plunge BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
38
64
CHARACTER INFO

OOC INFO

Zijn tocht naar Eterna City vervolgde zich. Nu dat hij genoeg in Sandgem Town had getraind en hij wel het idee had dat Shinx sterker begon te worden, leek het hem een goed idee om zijn pad te vervolgen naar de stad waar hij zijn eerste gym battle kon gaan doen. Het pad van Jubilife City naar Floaroma Town was niet erg lang, maar hij moest er wel eerst een grot voor door en hij had zowel Shinx als Dratini uit hun ball gelaten zodat hij optimale bescherming zou hebben als hij naar binnen zou gaan. Zijn Dratini hing zoals altijd trouw om zijn nek en zijn Shinx liep voor hem uit. Slugma had hij expres in zijn ball gelaten omdat de Pokémon vaak uitdaging zocht waar er niks viel te vinden en in een grot met mogelijk agressieve Pokémon was dat wel het laatste wat hij nodig had. Lance bereikte de ingang van de grot en zag daar een meisje van rond zijn leeftijd staan dralen. Een frons verscheen tussen zijn wenkbrauwen en hij naderde haar rustig. ”Ben je ook op weg naar Eterna City?” vroeg hij en hij knikte haar toe op een beleefde, begroetende toon. Misschien, als ze hetzelfde doel voor ogen hadden, konden ze samen een tijdje reizen tot ze de grot uit zouden zijn.
Lucia della Rovere
Trainer
Lucia della Rovere

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 19
Rank:


you climbed the cliff edge and took the plunge BogusIncredibleBass-size_restricted
Sans/San
Hier een quote
41
116
CHARACTER INFO

OOC INFO


I'll never soften my grip.
”Ben je ook op weg naar Eterna City?” Lucia haalde diep adem en schudde haar hoofd. Ze was helemaal niet van plan om daar heen te gaan. Ze wilde enkel de grot in, het ontdekken. Ze draaide haar kop half om naar de vreemdeling. Hij had een Dratini om zijn nek hangen. Alsof het een sjaal was. Het was een schattig beestje, en zeer zeldzaam had ze gehoord. Daarom schatte ze de kans dat ze zelf ooit zo'n wezen in haar team mocht hebben laag in. Ze keek opzij en spotte daar een Shinx. Een jonkie nog. Toen ze aan haar reis begon was de eerste Pokémon die ze in het wild had gezien een Luxray. Ze wist nog goed overrompeld ze was toen ze stoere beest zag op een heuveltje. Zo trots zo onbevreesd... "Niet echt, maar als je daar heen gaat wil ik wel mee?" Stelde ze toen voor, het zou beter zijn als ze samen de grot in zouden trekken. Daarbij was ze nog helemaal niet in het noorden van Sinnoh geweest. Dus dit was een mooie kans om dat deel van de regio beter te leren kennen.


Lance Fields
Trainer
Lance Fields

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 17 years old
Rank: 2

you climbed the cliff edge and took the plunge BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
38
64
CHARACTER INFO

OOC INFO

Een kleine glimlach kwam om Lance’s lippen toen de blik van het meisje op zijn Dratini bleef hangen. Dratini was iemand die wel de aandacht trok omdat hij zo zeldzaam was om te vinden en Lance was trots dat de kleine draak Pokémon van hem was. Zijn blik gleed naar beneden op hetzelfde moment dat die van het meisje dat deed en hij glimlachte toen hij Shinx verbeten terug naar haar zag kijken, alsof het zichzelf nu al wilde bewijzen. Het leek erop dat van al zijn Pokémon Dratini het rustigste karakter had. Zijn blik gleed weer naar het meisje toen ze zijn aandacht trok met haar woorden en hij gaf haar een knikje. ”Dat lijkt me leuk,” zei hij op een beleefde toon tegen haar. ”Ik ben op weg naar Eterna City voor mijn eerste gymgevecht, maar ik blijf altijd overal een beetje lang hangen omdat ik zo veel mogelijk van Sinnoh wil ontdekken.” Hij glimlachte wat schaapachtig. ”Vlakbij Sandgem Town is waar ik Shinx heb gevonden.” Hij knikte naar het jonkie aan zijn voeten. ”Wie zijn jouw Pokémon?” vroeg hij vervolgens geïnteresseerd terwijl hij aanstalten maakte om naar binnen te gaan.
Lucia della Rovere
Trainer
Lucia della Rovere

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 19
Rank:


you climbed the cliff edge and took the plunge BogusIncredibleBass-size_restricted
Sans/San
Hier een quote
41
116
CHARACTER INFO

OOC INFO


I'll never soften my grip.
Ze lachte en haalde haar tas van haar schouders. Met een snelle beweging haalde ze er twee ballen uit. "Ik zou je het kunnen vertellen, maar ik denk dat een demonstratie leuker is." Ja, hij en zijn Pokémon hadden al hun kansen gehad om te schitteren. Nu was het haar beurt om een beetje te flexen. Ze drukte op de knoppen die in de ronde objecten geschroefd waren en wachtte rustig af. Maar gelukkig duurde het niet lang voordat beide ballen opensprongen en er twee wezens uit kwamen "De riolu is mijn starter, gekregen van professor Hazel. Hij heet Vito trouwens." Legde ze uit terwijl ze de pocketmonster een speelse tikje tegen zijn hoofd gaf. Het beestje vulde zijn wangen met lucht en keek strak naar de grond. Het getinte meisje grinnikte zachtjes, hij was zo schattig als hij boos was. "En dit," ze richtte haar aandacht op haar Popplio. "Is Donata, ik heb haar gevangen in de Friend safari." Toen de zeehond achtige Pokémon merkte dat er over haar gesproken werd begon ze te poseren. Wat een uitslover was ze soms toch ook. "En ik weet wat je bedoeld, als ik jouw hier niet tegen gekomen was dan had ik sowieso mijn weg terug gemaakt naar de stad." Ze schonk hem een knikje en stopte de Pokémon ballen weer terug in haar tas. Het was beter om haar dieren even er uit te hebben. Je wist immers maar nooit wat hun allemaal te wachten stond in die grot. "Kom laten we gaan, je kan me wel meer vertellen over je eerste gym challenge als we aan het lopen zijn." Ze gebaarde dat ze hem moest volgen en liep voorzichtig de duistere opening binnen.


Lance Fields
Trainer
Lance Fields

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 17 years old
Rank: 2

you climbed the cliff edge and took the plunge BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
38
64
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het leek erop dat ze twee Pokémon had, aan de ballen te zien die ze uit haar rugtas haalde. Lance keek verwonderd toen hij zag dat er een Riolu en een Popplio uit de ballen kwamen. Hij had eerlijk gezegd verwacht dat Popplio de starter zou zijn en niet Riolu, maar ze bewees anders door te zeggen waar ze de Pokémon vandaan had gehaald. ”Dat is al een behoorlijke verzameling dat je daar hebt,” zei hij op een bewonderende toon tegen haar, grinnikend toen hij de Popplio zag poseren. Hij zwaaide naar beide Pokémon en wees vervolgens naar de tweede bal die hij aan zijn riem had hangen. ”Ik heb ook nog een Slugma, maar als ik hem uit zijn bal laat, dan komen we geen meter vooruit en niet omdat hij traag is.” Lance schudde zijn hoofd en zuchtte zachtjes. ”Hij houdt nogal van uitdagen, dus hij daagt iedere Pokémon op zijn pad uit en weet altijd wel ergens ruzie te zoeken.” Het was een attitudeprobleem waar Lance nog aan moest werken, maar dat was natuurlijk niet één twee drie zo gedaan en dus hield hij Slugma liever in zijn bal als het vooruit moest gaan. Hij gaf een knikje naar het meisje en liep de grot binnen. ”Ik heb ontdekt dat er twee mogelijkheden zijn om uit te dagen. Eentje zou zich in Eterna City bevinden en de andere in Celestic Town.” Hij wist nog niet wat hun specialiteit was, maar dat kon hij ook wel ergens opzoeken, dacht hij zo. ”En wat ben jij van plan?” vroeg hij beleefd aan haar. Zijn Dratini keek inmiddels nieuwsgierig naar de Pokémon onder zich, maar vond het iets aangenamer om bij Lance te blijven en dus ging hij niet naar de grond om de Pokémon te ontmoeten. Dat zou misschien later wel komen, op een rustiger moment.
Lucia della Rovere
Trainer
Lucia della Rovere

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 19
Rank:


you climbed the cliff edge and took the plunge BogusIncredibleBass-size_restricted
Sans/San
Hier een quote
41
116
CHARACTER INFO

OOC INFO


I'll never soften my grip.
Het was wel duidelijk dat hij van praten hield, maar dat vond Lucia juist fijn. Liever dat, dan een verlegen iemand waar geen woord uitkwam. Dan hing er gelijk een ongemakkelijke sfeer. Ze merkte dat Donata een beetje moeite had met hun bij houden, niet zo gek ook. Aangezien haar lichaam vooral gemaakt was voor het water, en niet voor grotten. Ze stopte even snel en nam het beestje in haar armen. Om dan weer snel naar de zijde van te man te rennen. Ze zag dat haar Riolu een beetje geïrriteerd was om het feit dat hij moest lopen, maar voor hem was het simpelweg makkelijker. De man vertelde over zijn plan, en ze luisterde oprecht geïnteresseerd. Hij vroeg toen wat haar plan was, en het getinte meisje dacht even na. "Ik heb nog niet echt een plan." Liet ze hem weten. Haar plan voor nu was gewoon om door te trainen. Donata had ze nog niet zo lang en hadden dus niet echt een goede draai kunnen vinden. En Vito, hij was zeker wel een stuk sterker geworden maar... niet genoeg om een gym aan te kunnen. "Maar, zou je je Pokémons niet eerst evolueren? Je Shinx bijvoorbeeld, die is al vrij snel bij zijn tweede stage toch?" Ze gleed met haar blik naar het blauw gekleurde wezen. Ze had geleerd dat Shinx naar zijn tweede evolutie ging op level 15, en dan was niet zo ver weg vond ze zelf. "Zodat je een beetje beter in je schoenen staat snap je?" De gym leaders waren immers niet normale trainers. Dus kon je altijd beter niks aan het lot over laten.


Lance Fields
Trainer
Lance Fields

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 17 years old
Rank: 2

you climbed the cliff edge and took the plunge BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
38
64
CHARACTER INFO

OOC INFO

Lance gaf een knikje toen het meisje zei dat ze niet echt een plan had. ”Soms is geen doel hebben en gewoon zien waar de dag je brengt ook geen slechte instelling,” zei hij met een glimlach tegen haar. Als hij eerlijk was, dan had hij naast het plan in grote lijnen om een gym uit te dagen ook niet echt een duidelijk doel voor ogen. Ja, hij wilde Champion worden, maar hij ging niet alles op alles zetten om dat doel te bereiken. Hij gaf zijn Dratini een aai over zijn bol toen deze een zacht geluidje maakte en richtte zijn blik weer naar het meisje toen ze haar woorden sprak. ”Ik moet nog veel met ze trainen voordat ik er überhaupt aan kan denken om een gym ook effectief uit te gaan dagen,” gaf hij haar gelijk. ”Alles op zijn tijd, toch? Shinx en ik moeten eerst nog een beetje aan elkaar wennen en het is niet alsof ik van vandaag op morgen in Eterna City wil zijn.” Hij glimlachte naar het meisje. ”Al ben ik wel iemand die al een beetje vooruitdenkt, dus vergeef het me als ik te veel over de gyms praat,” verontschuldigde hij zich met een glimlachje. ”Mijn naam is trouwens Lance,” stelde hij zichzelf voor, want dat waren ze vergeten om te doen toen ze hun Pokémon aan elkaar voorstelden. Hij wist haar naam ook nog niet, maar die zou vast wel volgen.

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum