Switch account

[Remy] Preliminary investigation - za okt 02, 2021 9:29 am
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart
Rank: 02

[Remy] Preliminary investigation BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Chloe was even gestopt om bij het podium te kijken waarop de breeder show werd gegeven. Zijzelf zou ook meedoen. Dus ze was eerst een beetje op voorverkenning. Ze zat in haar kar, Honor haar Bouffalant. Die ze had gekocht op het festival en Nora haar Girafarig, liepen samen voor de kar. Wylie zat op haar schoot. “Kijk Honor daar is het podium.” Ze kreeg steeds meer een idee wat voor show ze neer wilde zetten met haar. Ze had een leuk idee in haar hoofd, waarvan ze hoopte dat ze het leuk zouden vinden. Ze ging in ieder geval haar best doen en ze had er ook heel erg veel zin in. Dus was ze bezig om één van haar tuigen een beetje om te bouwen zodat ze kon gaan doen wat ze wilde doen, maar dat moest wel lukken. Nora strekte haar nek uit en raakte met haar neus het podium aan. Chloe schoot in de lach. Soms vergat ze even dat Nora zo’n lange nek had. Die kon werkelijk overal bij als zij dacht dat ze ver genoeg op afstand stond. Met een guitig koppie keek haar Girafarig vervolgens achterom. Ze hield wel van een grapje. Honor keek Nora wat bevreemd aan. Leek het toen weer van haar af te zetten en schraapte enthousiast met haar hoef over de grond. Zij leek ook zin te hebben in de show. Haar Shinx kwam overeind en keek haar wat vragend aan. “Ja, je mag wel even gaan kijken hoor!” Het was alleen maar goed als haar pokémon geen podium vrees hadden. Wylie sprong van haar schoot en trippelde het trappetje van het podium op.

[@Remy Norwood]
Re: [Remy] Preliminary investigation - zo okt 03, 2021 10:52 pm
Remy Norwood
Team Zekrom
Remy Norwood

Karakterkaart
Rank: 1

Daan
Hier een quote
20
53
CHARACTER INFO

OOC INFO

going back to
my roots
Gevolgd door zijn vrolijke Chinchou en bloedirritante Dreepy wandelde hij over het festivalterrein. De inwoners van Twinleaf Town waren werkelijk waar all out gegaan, misschien wel in een poging om hun dorpje weer goed op de map te krijgen. Remy kon het allemaal wel waarderen, waarschijnlijk omdat hij dol was op dit soort activiteiten, en dat doolhof was ook een waardevolle toevoeging. Remy was niet snel bang, al waren er bepaalde situaties die hij liever vermeed.

Er was niet veel aan de hand, maar een witte verschijning trok zijn aandacht. De roodharige man fronste, om vervolgens zijn lichaam in de richting van de vrouw te draaien waar de Pokémon vandaan kwam. ”Is dat een albino?” vroeg hij, in de richting van de Shinx knikkende, enigszins verbaasd omdat hij dat nog nooit eerder had gezien. Voor alles een eerste keer. Ondertussen zweefde Mortem in de richting van het witte ding, om vervolgens zijn tong uit te spelen en een salto in de lucht te maken.
030
no notes
Re: [Remy] Preliminary investigation - ma okt 04, 2021 8:49 pm
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart

Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze schrok op. Ze had niet doorgehad dat ze werd benaderd. Ze keek om naar de man die gevraagd had of Wylie een albino was. Ze knikte trots, met een glimlach rond haar lippen. “Ja klopt, ik heb hem van een andere breeder gekocht. Ik hoop met hem wat albino in mijn breeds te kunnen brengen.” Vertelde ze toen aan hem. “Mijn naam is Chloe.” Ze keek naar de Dreepy die naar haar Shinx zweefde. Wylie draaide zich om en begroette de Dreepy vrolijk. “Wat een leuke Dreepy heb je daar.” Zei ze toen tegen de ander. “Mijn albino Shinx heet Wylie trouwens.” Vertelde ze verder. “Voor de kar staan Honor, de Bouffalant en Nora, de Girafarig.” Honor schudde even met haar grote bos haar en Nora schraapte even begroetend haar hoef over de grond.
Re: [Remy] Preliminary investigation - di okt 05, 2021 10:40 pm
Remy Norwood
Team Zekrom
Remy Norwood

Karakterkaart

Daan
Hier een quote
20
53
CHARACTER INFO

OOC INFO

going back to
my roots
De Shinx was inderdaad een albino, eentje die de vrouw van een andere breeder had gekocht. Blijkbaar was zij dus ook een breeder. Interessant. Ze stelde zich voor als Chloe, waar hij kort op knikte. ”Remy,” stelde hij zich voor, waarna zijn ogen kort naar zijn eigen Pokémon werden getrokken. Deze was nog steeds druk bezig met het trekken van gekke bekken. De Dreepy vond zichzelf heel erg grappig, zoals gewoonlijk. ”Hij denkt dat ‘ie leuk is, maar het begint wel een beetje irritant te worden,” vertelde hij de vrouw terwijl zijn ogen op de Dreepy bleven hangen. Het ding had vandaag al voor genoeg problemen gezorgd, aangezien lang niet iedereen de grapjes kon waarderen. De vrouw stelde vervolgens haar Pokémon voor. ”Dat is een drukke boel,” merkte hij op, zijn wenkbrauwen opgetrokken terwijl hij naar het groepje Pokémon keek.
030
no notes
Re: [Remy] Preliminary investigation - wo okt 06, 2021 8:46 pm
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart

Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Wylie vond de gekke bekken van de Dreepy wel leuk. Hij begon vrolijk heen en weer te springen. Toen probeerde hij de Dreepy een lik te geven. Door omhoog te springen naar de pokémon van Remy. “Wylie schei eens uit.” Lachte ze. Remy vertelde dat het soms wel eens irritant was. “Ik herken het wel hoor. Nora houdt ook wel van grapjes.” De Girafarig keek iets wat schuldbewust achterom. Met een kop van; ‘wat bedoel je?’ Vervolgens zei de man dat het een drukke boel was bij haar. Iets wat beschaamd keek ze Remy aan. “Dit zijn er nog maar een paar.” Iets wat schaamrood kwam op haar wangen. Honor deed een stap opzij om om te kunnen kijken naar Chloe.
Re: [Remy] Preliminary investigation - za okt 09, 2021 11:34 am
Remy Norwood
Team Zekrom
Remy Norwood

Karakterkaart

Daan
Hier een quote
20
53
CHARACTER INFO

OOC INFO

going back to
my roots
De Dreepy bleef ongestoord doorgaan met het trekken van gekke bekken, tot Remy’s grote ergernis. Hij besloot zijn hoofd een beetje de andere kant op te draaien, zodat hij het gewoon niet hoefde te zien. De roodharige man knikte kort toen de vrouw hem vertelde dat ze het gedrag wel herkende in haar eigen Pokémon. Hij vroeg zich af of die van haar dat ook 24/7 bleef doen, of dat hij gewoon de pech had dat zijn Dreepy zo’n kronkel in zijn kop had dat hij het maar bleef herhalen. De man merkte op hoe ze redelijk wat Pokémon bij zich had, maar blijkbaar waren dat ze niet eens allemaal. ”Ik heb er nog maar drie,” merkte hij toen op, waarna hij kort naar zijn Chinchou en Dreepy keek. Twee van de drie had ze nu al gezien. ”Hoeveel heb je er in totaal?” Het kon nooit kwaad om de precieze nummers te weten.
030
no notes
Re: [Remy] Preliminary investigation - za okt 09, 2021 8:27 pm
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart

Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Wylie begon rondjes te rennen in een poging zijn eigen staart te grijpen. Waarschijnlijk om ook grappig te doen. Ze liet hem maar even begaan en keek kort naar Honor en Nora. Voordat ze haar volledige aandacht weer op Remy richtte. Die aangaf drie pokémon te hebben. “Drie is een mooi aantal hoor. Dan kun je je aandacht tenminste nog een beetje normaal verdelen. Ik weet soms van gekkigheid niet meer wie ik het eerste of laatste aandacht moet geven, maar ik doe mijn best. Ik hoop alleen dat het genoeg voor ze is.” Even leek er iets van haar onzekerheid door haar ogen te flitsten, maar dat was al snel weer weg. Toen Remy vroeg hoeveel ze er had. Ze durfde het eigenlijk bijna niet te zeggen. “18” Nu waren veel pokémon hebben misschien wel wat normaler bij een breeder, maar goed. Het waren er alsnog heel veel.

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum: