Switch account

[Alex] Visiting a farm - zo okt 03, 2021 9:24 pm
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart
Rank: 02

[Alex] Visiting a farm BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze had het voor elkaar gekregen om zichzelf bij een boerderij het erf op te praten. Nu was het niet heel erg moeilijk geweest eigenlijk. Ze had maar een heel klein beetje puppyoogjes hoeven opzetten. Een beetje naar Honor hoeven wenken, dat ze graag wilde zien van wat voor soort boerderij haar Bouffalant vandaan kwam. Nu rolde ze achter de boer aan. Ze had Breckin en Aillis eruit. Haar olifantjes rende voor haar uit en hingen nieuwsgierig om de man heen. Honor liep daarentegen op haar dooiegemakje achter het stel aan. Haar Bouffalant was zo te zien totaal niet onder de indruk. Waarschijnlijk omdat ze wel gewend was om op zo’n boerderij rond te lopen. De boer wees naar een trekker die in de schuur stond. Chloe haar ogen werden groot, wat was dat ding enorm zeg. Ze vond het maar wat interessant allemaal. Ze hoopte dat zij binnenkort ook haar boerderijtje op kon zetten, wel een stuk kleiner welles waar. Maar dat maakte niet uit.

[@Alex Stone]
Re: [Alex] Visiting a farm - do okt 28, 2021 1:25 pm
Alex Stone
Trainer
Alex Stone

Karakterkaart
Rank: 1

Freedje
Hier een quote
62
60
CHARACTER INFO

OOC INFO

Blijkbaar bevond zich in de buurt waar het Harvest Festival werd gehouden ook een boerderij. Alex, die alle kraampjes ondertussen al wel gezien had en die het een beetje beu begon te worden om hier rond te lopen, liep met zijn handen in zijn zakken en Ikari achter zich aan naar het boerderijtje, waar hij een vrouw in een rolstoel met een paar Pokémon bij zich achter iemand aan zag rollen. Waarschijnlijk was het de eigenaar van dit pand, wist hij veel. Alex zag hoe ze met stralende ogen naar een tractor keek en hij haalde kort zijn wenkbrauw op. Wat kon er in Arceus’ naam zo interessant zijn aan een boerderij? Hij kneep zijn ogen samen en keek naar de Pokémon die ze bij zich had. Ikari maakte al een beweging naar voren en stak zijn handen al omhoog, maar Alex hield hem tegen door zijn hand uit te steken. ”Niet nu,” siste hij, al klonk zijn stem wel geamuseerd. ”Dadelijk worden we nog betrapt.” Ikari snoof onder zijn adem door, maar luisterde wel naar zijn trainer en Alex keek weer in de richting van de vrouw. Hij wandelde wat verder zodat ze zijn voetstappen duidelijk kon horen en glimlachte naar haar zodra hij bij haar stond. ”Wat denk je?” vroeg hij geamuseerd aan haar. ”Zouden we er een ritje op mogen maken?” Hij knikte naar de tractor. Niet dat hem dat een bal interesseerde, maar hij moest ergens beginnen, toch?

OOC: Deze was me totaal ontgaan, sorry!
Re: [Alex] Visiting a farm - ma nov 01, 2021 3:44 pm
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart

Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ineens hoorde ze wat achter haar. De boer had het ook gehoord en keek verstoord achterom. Hij keek naar de jongen die het erf op was gewandeld. Zonder hem dat eerst te vragen. ‘Het is niet de bedoeling dat iedereen hier zomaar heen komt.’ Zei hij dan ook. Honor zette zichzelf tussen haar en de nieuwkomer in. Direct beschermend, de ogen van de Bouffalant stonden alert. De jongen vroeg of ze een ritje zouden mogen maken. De vraag was naar haar gericht. Ze keek de eigenaar van de boerderij aan. “Dat is niet aan mij. Dit is niet mijn erf en niet mijn trekker.” Ze keek de jongen vervolgens wat onderzoekend aan. Ergens vond ze het wel wat onbeschoft wat hij deed. Breckin en Aillis kwamen ook weer naar haar toe getrippeld. Ze wilden de jongen en de Meditate begroeten.
Re: [Alex] Visiting a farm - vr nov 05, 2021 2:06 pm
Alex Stone
Trainer
Alex Stone

Karakterkaart
Rank: 1

Freedje
Hier een quote
62
60
CHARACTER INFO

OOC INFO

Alex onderdrukte de neiging om met zijn ogen te gaan rollen toen zowel de boer als het meisje zich redelijk afwijzend tegenover hem gedroegen. Hij zette zijn meest onschuldige blik op en stak zijn handen in de lucht. ”Sorry,” zei hij gladjes. ”Ik dacht dat uw erf onderdeel was van het festival. Het ziet er zo verzorgd en toegankelijk uit.” Daar leek de boer wel mee in zijn nopjes te zijn en hij gaf een knikje naar Alex, zijn houding iets meer ontspannen zijnde. Wat was het toch gemakkelijk om iemand om te praten door wat vleierij. Stelletje dwazen. De boer kwam terug op de opmerking van Alex door te zeggen dat ze nu geen ritje konden maken omdat het te druk was met het festival, maar dat ze wel gerust de tractor eens van binnen mochten bekijken. Ikari had zijn scherpe blik naar de Bouffalant voor hun gericht en stak zijn hand omhoog. Alex gaf zijn Meditite een zetje voordat hij een Confusion uit kon voeren op de Pokémon en knikte naar de tractor. ”Zullen we dan maar?” vroeg hij met een grijns. ”Oh ja, mijn naam is trouwens Alex en deze druktemaker is Ikari.” Hopelijk had ze niet gezien dat Ikari haar Pokémon pijn had willen doen. Dat zou zijn façade wel eens beetje onderuit halen, namelijk.
Re: [Alex] Visiting a farm - ma nov 15, 2021 11:22 am
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart

Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Chloe volgde het gesprek tussen de twee heren. Er bleef iets aan deze jongen hangen. Ze wist niet zo goed wat het was, maar ze bleef berekenend bij hem. Dat voelde Honor ook. Haar Bouffalant hield ze scherp in de gaten en spande haar spieren toen ze naar de Meditite keek. Chloe volgde haar blik en zag nog net hoe de jongen zijn pokémon een setje gaf. Zag ze de ogen van die Meditite nu gloeien. Ze mochten op de trekker zitten. Ze keek hem wat droogjes aan toen hij vroeg of ze in de trekken zouden gaan. Ja, hoe kwam ze daar dan? Ze zag het ook niet zo zitten als hij haar tilde eigenlijk. De boer kwam naar haar toe. ‘Zal ik je er even inzetten?’ Ah gelukkig. Ze knikte. De boer tilde haar uit de rolstoel het trappetje van de trekker op. “Mijn naam is Chloe, dat is Honor.” Vertelde ze terwijl de boer haar de trekker intilde. “Mijn druktemakers beneden zijn Breckin en Aillis.” Ze knikte naar haar Phanpy en Cufant. De boer zette haar op de grote bestuurderstoel en klapte het andere stoeltje van de berijderstoel open voor Alex.
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum: