Switch account





Torn [&Lunar] - ma okt 11, 2021 9:12 am
Auri Nighte
Coördinator
Auri Nighte

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24
Rank: 1

Torn [&Lunar] 3N9X42
Mari
You can call me Queen Bee
35
94
CHARACTER INFO

OOC INFO

Momo
Lvl 20
Nina
Lvl 20
Toby
Lvl 10
Moby
Lvl 20
Lara
Lvl 20
???
Lvl ??
Bug Catcher Auri
Huiswerk, iew. Het hoorde bij de meeste scholen, en blijkbaar dus ook bij deze hooggeprezen school voor trainers en coördinators. Auri vond het maar niks. Waar waren de coole dingen naartoe waar ze over gehoord had? De lessen waarbij je een pokémon gevecht kon houden? Waar was dat grote trainingsveld anders voor? Ze stopte het huiswerk in haar tas en ging naar buiten, naar het trainingsveld waar ze net nog aan dacht. Eenmaal buiten liet ze Momo uit haar pokéball. De snom volgde haar trainer op weg naar het veld.
Toen ze bij het trainingsveld aankwam, keek Auri eventjes rond of er anderen waren wie ze kon uitdagen voor een gevecht. Er waren niet veel mensen of pokémon hier, dus veel keuze had ze niet. “Hey!” riep ze over het veld, “Wil iemand hier een pokémon gevecht doen met mij?” Nu nog hopen dat er anderen waren die daar ja op zouden zeggen. Momo deed haar best om intimiderend over te komen, maar dat was nog best moeilijk voor een snom.
@Lunar Tear // geen idee of dit werkt
Re: Torn [&Lunar] - wo okt 13, 2021 11:49 pm
Lunar Tear
Coördinator
Lunar Tear

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 2

Torn [&Lunar] BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
36
88
CHARACTER INFO

OOC INFO



Ze moest nog steeds wennen aan het feit dat ze nu ook naar school ging. Ze deed haar best om er zoveel mogelijk voor te doen en het hielp haar ook zeker om een betere coördinator te worden, maar het was allemaal zeker niet makkelijk. Misschien dat ze zich daarom ook naar het trainingsveld had begeven in de hoop wat van haar combinatie ideeën in de praktijk uit te voeren. Het ging tenslotte niet alleen om het show deel, maar ook om hoe je kon vechten tegen andere coördinators. Ze werd uit haar gedachten gehaald toen er iemand vroeg om een gevecht. "Ik wil wel," De vraag was natuurlijk wel wat voor een gevecht de ander in gedachten had. "Had je al wat regels in gedachten?" Ze moest zelf tenslotte oefenen voor enkele gevechten en dubbele gevechten, dus voor haar maakte het niet heel erg uit.


Note: -
Re: Torn [&Lunar] - di okt 19, 2021 9:16 am
Auri Nighte
Coördinator
Auri Nighte

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24
Rank: 1

Torn [&Lunar] 3N9X42
Mari
You can call me Queen Bee
35
94
CHARACTER INFO

OOC INFO

Momo
Lvl 20
Nina
Lvl 20
Toby
Lvl 10
Moby
Lvl 20
Lara
Lvl 20
???
Lvl ??
Bug Catcher Auri
Er antwoordde al snel iemand op haar vraag om een pokémon gevecht. Een jonge vrouw met wit haar zei dat zij wel een gevecht zou willen, en vroeg vervolgens of Auri al wat regels in gedachten had. Ja, daar had ze nog niet bij stilgestaan. “Hmm,” de roodharige trainer dacht eventjes na over de opties die er waren voordat ze een voorstel deed, “Dubbelgevecht waarbij we allebei in totaal twee pokémon gebruiken? Jij mag beginnen, als je dat wil.” Auri keek even naar de kleine snom die naast haar op de grond stond. Momo leek zich nog steeds stoerder voor proberen te doen dan dat ze daadwerkelijk was, Auri vond het ergens wel komisch. “Ik ben Auri, trouwens, en dit is Momo.” Het was wel net zo netjes om haarzelf en haar pokémon te introduceren voordat ze deze bleke chick ging inmaken met een gevecht.
Re: Torn [&Lunar] - zo dec 05, 2021 11:05 pm
Lunar Tear
Coördinator
Lunar Tear

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 2

Torn [&Lunar] BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
36
88
CHARACTER INFO

OOC INFO



Twee pokemon gebruiken? Daar kon ze wel mee inkomen. Dan was het niet maar een pokemon gebruiken en zouden ze wat meer kunnen uittesten dan alleen Treecko. Dat zou zeker goed uitkomen voor haar. Auri was de naam van de ander en ze liet kort haar blik op de Snom vallen. Jade zou het mogelijk nog lastig kunnen hebben tegen die pokemon wist ze. ”Dat klinkt goed, ik begin met Jade hier denk ik.” Zei ze, terwijl ze naar de Treecko wees. ”Mijn naam is Lunar.” Stelde ze haarzelf ook nog voor. ”Zal ik deze kant van het veld nemen? En jij die kant?” Vroeg ze aan Auri, terwijl ze voor haarzelf naar de plek achter haar wees.


Note: -
Re: Torn [&Lunar] - vr dec 24, 2021 9:28 am
Auri Nighte
Coördinator
Auri Nighte

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24
Rank: 1

Torn [&Lunar] 3N9X42
Mari
You can call me Queen Bee
35
94
CHARACTER INFO

OOC INFO

Momo
Lvl 20
Nina
Lvl 20
Toby
Lvl 10
Moby
Lvl 20
Lara
Lvl 20
???
Lvl ??
Bug Catcher Auri
Haar tegenstander introduceerde zichzelf als Lunar, en haar treecko als Jade. Mooie namen, vond Auri. “Zal ik deze kant van het veld nemen? En jij die kant?” Stelde Lunar vervolgens voor. Auri knikte instemmend. “Is goed.” Zei ze voordat ze naar de kant van het veld liep die Lunar aangewezen had. Ze had gezegd dat Lunar mocht beginnen, maar besloot toch om alvast haar tweede pokémon voor dit gevecht uit de bal te laten. Het was een dubbelgevecht, dus ze zouden ieder met twee pokémon tegen elkaar vechten. Een joltik verscheen naast Momo op het veld, en niet zomaar een joltik, maar Moby! Auri keek naar Lunar, benieuwd wat haar tweede pokémon en natuurlijk haar eerste zet zouden zijn.
@Lunar Tear // two smol buggers
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum