Switch account





[starter] simple and clean - zo okt 17, 2021 12:41 pm
Kaito Nomura
Crescent Moon
Kaito Nomura

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 18 years
Rank: 1

[starter] simple and clean BogusIncredibleBass-size_restricted
Kiek
Hier een quote
10
10
CHARACTER INFO

OOC INFO


Totsuzen no hikari no naka

Hij was met een sprongetje wakker geworden uit zijn bed. Vandaag was de dag dat hij zijn starter op mocht halen. Nog nooit eerder had de jongen zo snel zijn kleren aan getrokken. Zijn ingepakte tas stond al klaar en die sloeg hij handig over zijn schouder heen voordat hij de deur van zijn kamertje los trok en naar buiten stapte. Hij was in een lokaal hostel verbleven en vanaf vandaag zou hij beginnen met zijn traject als Crescent Moon lid.

Het kostte hem een uurtje lopen voordat hij bij het lab van de professor was. Het zag er vanbinnen niet uit als een lab. Tenminste, niet zoals uit de boekjes. Witte jassen, alles strak en steriel en overal reageerbuisjes. Zelfs de geur van ziekenhuis die hem in zijn dromen gekweld had was hier niet te vinden. "Hallo? Ik had een afspraak om mijn starter Pokemon op te halen?" vroeg hij toen maar in de ruimte. Misschien was de professor ergens achter?
Re: [starter] simple and clean - ma okt 18, 2021 9:03 pm
Suicune
Member
Suicune

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 21 y/o
Rank: 666

[starter] simple and clean BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
62
40
CHARACTER INFO

OOC INFO

Snivy
OVERGROW
De eerste Pokéball wordt geopend.

De Pokémon die zich laat zien is een Snivy!

egg move: magical leaf


Kies je deze Pokémon? Laat het weten in je volgende post en tag het betreffende teamlid!



Litten
BLAZE
De tweede Pokéball wordt geopend.

De Pokémon die zich laat zien is een Litten!

egg move: power trip


Kies je deze Pokémon? Laat het weten in je volgende post en tag het betreffende teamlid!



Oshawott
TORRENT
De derde Pokéball wordt geopend.

De Pokémon die zich laat zien is een Oshawott!

Kies je deze Pokémon? Laat het weten in je volgende post en tag het betreffende teamlid!
Re: [starter] simple and clean - ma okt 18, 2021 9:21 pm
Kaito Nomura
Crescent Moon
Kaito Nomura

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 18 years
Rank: 1


[starter] simple and clean BogusIncredibleBass-size_restricted
Kiek
Hier een quote
10
10
CHARACTER INFO

OOC INFO


Totsuzen no hikari no naka

De professor nam hem mee en liet hem kort het laboratorium zien. Kaito luisterde aandachtig naar de uitleg en kreeg van de professor een Pokedex en vijf Pokeballs uitgereikt, die hij in zijn tas stopte. Daarna liepen ze een andere kamer in. Daar lagen verschillende Pokeballs uitgesteld in een stelling. De professor maakte ze stuk voor stuk open en vertelde kort iets over de Pokemon. Snivy, Litten en Oshawott. Zijn ogen bleven hangen op de kleine blauwe otter.

Ze waren alle drie hartstikke schattig maar Kaito had gekozen. Hij liep naar de blauwe otter toe en stak zijn hand uit naar het beestje. "Hallo, ik ben Kaito!" stelde hij zich voor. De Pokemon rook aan zijn hand. "Wil jij met mij mee op avontuur? Ik beloof dat ik goed voor je zal zorgen." een grote wijde glimlach stond op het gezicht van de jongen geplakt terwijl hij het antwoord van de Pokemon afwachtte.
Re: [starter] simple and clean - ma okt 18, 2021 11:04 pm
Suicune
Member
Suicune

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 21 y/o
Rank: 666

[starter] simple and clean BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
62
40
CHARACTER INFO

OOC INFO


Oshawott
TORRENT
Je nieuwe Oshawott is geregistreerd onder ID #686
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum