Switch account

[Lucie] Feathers - zo okt 17, 2021 6:10 pm
Lillian Siegmund
Team Zekrom
Lillian Siegmund

Karakterkaart
Rank: 1

[Lucie] Feathers BogusIncredibleBass-size_restricted
Jaz
Hier een quote
5
156
CHARACTER INFO

OOC INFO

Breeder - Rank 1
no items used
Normaal ging hij niet naar dit soort events. Er was weinig voor hem te doen en het enigste dat hij kon zien gebeuren was dat hij geld verloor. Misschien dat hij ergens een knappe of rijke vent aan de haak kon slaan voor de avond, maar daar stopte het ook. Het was iets dat hij ook gewoon langs straat kon doen, dan deed je het tenminste niet voor de onschuldige oogjes van kindjes. De man zuchtte even en nam even een gretige trek van zijn peuk, voordat hij deze tussen zijn vingers liet glijden en kalm de rook uitblies. HIj had kalm plaats genomen op een ietwat vervallen muurtje aan de rand van het festival. Hij had zijn Pokémon uit hun ball gelaten waardoor hij eruit zag als de lokale vogelhobo. Naast hem had Jellies plaats genomen, helemaal gepuffed en lekker dik zat ie daar. Hij had het zich gemakkelijk gemaakt zo dicht bij zijn favorite persoon of ook wel zijn trainer. Candy en Bliss zaten voor het muurtje en zaten elkaar wat schoon te maken, moeder dochter gedoe waarschijnlijk. STardust had rustig een tak wat boven het muurtje gevonden waar hij het zich gemakkelijk had gemaakt.. En Sage? Die zat lekker op het hoofd van de man. Hij had geprobeerd de baby af te leren daar te gaan zitten maar nope, hij bleef er maar zitten. Een zware zucht kwam van hem af, waarbij hij nog een laatste trek nam van zijn sigaret, voordat hij deze tegen het steen aanduwde om deze te doven. Zijn rode ogen bleven gefixeerd op het gebaar, waardoor hij niet door had dat Cody, zijn half slapende Zubat, eindelijk overeind was gekomen. Hij had immers een gemakkelijk plekje gevonden in een boom verderop... En nu was hij schijnbaar ontwaakt uit zijn slaap. Met wilde slagen van zijn vleugels begon de vleermuis rond te fladderen, waarbij hij al snel tegen van alles en iedereen aan begon te botsen.

candy
LV 10
jellies
LV 10
Cody
LV 10
Bliss
LV 1
Stardust
LV 10
Sage
LV 1

Re: [Lucie] Feathers - zo okt 17, 2021 9:27 pm
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Rank: 3

Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO

Wat deed je als je een Shaymin had die geen sense van stranger danger had? Nou, deze maar beter aanlijnen want Lucie was heel hard achter de Pokémon aan aan het lopen die had besloten dat ze er wel van tussen kon. De Shaymin was zich van geen kwaad bewust, vond alles leuk. Lucie daarentegen wist dat de wereld vol problemen en kwaad zat dus ze wilde maar wat graag de Shaymin ervan behoeden. Haar Buneary, Comet, zat rustig op haar rugzak te chillen en keek af en toe grinnikend toe hoe Lucie naar voren boog en misgreep. De Shaymin, daarentegen, had haar ogen gericht op iets wat ze interessant vond en rende vrolijk door. Totdat ze voor een jongen met meerdere vogels tot stilstand kwamen. De gras egel kwam tot stilstand voor een roze Ducklett, waarna Lucie hijgend en puffend tot stilstand kwam. "Sorry... ze is.. enthousiast," verontschuldigde ze zich.
Re: [Lucie] Feathers - zo okt 17, 2021 10:26 pm
Lillian Siegmund
Team Zekrom
Lillian Siegmund

Karakterkaart

Jaz
Hier een quote
5
156
CHARACTER INFO

OOC INFO

Breeder - Rank 1
no items used
Kalm liet de man zijn ogen over het publiek gaan. Als een boer die zijn volgende koe uitzocht voor de slacht. Niet gretig of hebberig, maar gewoon observerend, zoekende... Naar dat ene stukje vlees dat hem het meeste geld kon opbrengen. Het was een kunst om het meest vuile volk te kunnen herkennen, eentje die velen met schaamte beaamde te hebben, maar niet hem. Hij nam trots in het feit dat hij ergens wel een beetje vuil kon zijn. Het was het enigste dat hij kon en in de plaats van er tegen te vechten had geleerd het leren te aanschouwen als een talent, iets waar hij in uitblonk.

Het kwade gekwaak van Candy liet de man even opkijken. Een vragende blik werd gericht op het egeltje die nu naast zijn shiny starter stond. De Ducklett zette meteen een paar passen naar achter, gevolgd door haar dochter, Bliss, die haar moeder meteen immiteerde. Een vrouw voegde zich al snel bij hun. Op haar woorden begon de vrouwelijke man even zachtjes te glimlachen, waarbij hij even zijn handen naast zich op het muurtje plaatste. Sage, die nog steeds op zijn hoofd zat, keek ook even op. "Ah geen probleem. Ik denk dat mijn diva er meer problemen heeft dan ik," zei hij, duidelijk doelende op de knalroze eend die even beledigd opkeek naar haar trainer. Lillian glimlachte even onschuldig naar zijn vogel voordat hij het kopje van Jellies tegen zijn hand aan voelde. Kalm begon hij de Starly te aaien, waarbij hij even naar de dame knikte. "Ik snap het volkomen, ze kunnen een handvol zijn," en met die woorden kwam Cody met een plof naast hun op de grond. De Zubat had voor wat opschudding gezocht opdat hij een verschrikkelijke vlieger was, maar had eindelijk zijn trainer gevonden. Stardust keek even op bij het geluid en rafelde even kort met zijn donzige vleugels voordat hij terug zijn ogen sloot. Lillian fronste even en liet een zucht horen. Oh well, het was hopen dat niemand kwam klagen.

candy
LV 10
jellies
LV 10
Cody
LV 10
Bliss
LV 1
Stardust
LV 10
Sage
LV 1

Re: [Lucie] Feathers - zo okt 17, 2021 10:34 pm
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart

Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO

Nebula keek met nieuwsgierige grote ogen naar de prachtige roze eend tegenover haar. Het was net alsof ze een grote roze bloem was, wat de SHaymin betrof, lekker fluffy en zacht uitziend. Ja, Nebula vond de Ducklett prachtig. Helaas was deze liefde totaal niet wederzijds. De Ducklett stapte achteruit en kwaakte wat verongelijkts, wat de Shaymin luchtig negeerde. In plaats daarvan besloot Lucie in te grijpen bij het schouwspel, op haar hurken gaand en de Shaymin op schoot trekkend. Met interesse keek ze nog even naar de Ducklett, opmerkend dat de Pokémon een shiny was. Wat een prachtige Ducklett, en wat lief zo roze.

De jongen observeerde dat de Ducklett het erger vond dan dat hij de brutale Shaymin vond, dus Lucie knikte, trok de Shaymin nog wat verder op schoot en keek vervolgens naar de Ducklett. "Het spijt me, mevrouw," merkte ze op met een zachte glimlach, waarna ze de band tussen de Ducklett en de Pokémon ernaast opmerkte. Waren ze familie? Goede vrienden? In ieder geval leuk om zoveel cohesie te zien tussen twee Pokémon. "Ze zijn erg close," merkte ze op met een glimlach. Comet was ondertussen van haar rugzak afgesprongen en leunde tegen haar heup aan, een beetje verlegener rond de grote groep vogels. Plotseling kwam de Zubat naar beneden geploft en Lucie viel bijna achteruit van schrik, nog net haar balans bewarend. "Wow, je hebt wel echt een hele vlucht aan vogels," lachte ze toen ze haar balans weer had.
Re: [Lucie] Feathers - zo okt 17, 2021 10:46 pm
Lillian Siegmund
Team Zekrom
Lillian Siegmund

Karakterkaart

Jaz
Hier een quote
5
156
CHARACTER INFO

OOC INFO

Breeder - Rank 1
no items used
Lillian liet zijn ogen even naar de dame gaan, die een poging deed om haat excuses aan te bieden aan Candy. De eend daarintegen trok haar bek op in een hooghartige beweging, eentje die haar dochter snel nadeed. LIl zichtte even en schudde zijn hoofd. Hoe langer hij Bliss bij de shiny hield hoe meer ze van haar gedrag begon over te nemen en ergens... Wilde hij dat niet. Ondanks dat hij niks tegen zijn starter had, wilde hij niet opgescheept zijn met twee divas die klaagden over van alles en nog wat. Op de opmerking van de ander knikte de man even. "Moeder en dochter," zei hij, lichte trots in zijn stem. "De Fletchling was mijn eerste zelf gefokte Pokémon," Kort floot hij even, waarbij hij zijn hand uithield. Wel meteen, als op commando en zoals verwacht van een goed getrainede Pokémon, vloog Bliss op. Ze hoverde even heen en weer en lande netje op zijn vingers, waarbij hij even onder haar kopje kroelde met zijn andere hand. "Vogel Pokémon hechten zich veel beter als je ze van jongs af aan al kent heb ik gemerkt," het was vast ook zo bij andere Pokémon, maar vogels waren gewoon.. Tja, het waren vaak prooidieren, zoals de soort in zijn hand, en die vertrouwden niet zo snel. Hij kon dit soort gedrag immers niet verwachten van Stardust of Candy. Misschien dat Jellies het nog zou doen, maar hij was gek gebonden aan hem dus tja.

De dame leek even te verschieten van Cody, waarop hij kort even een blik schoot naar de Zubat. "Ja, ik vind het belangrijk dat ze veel uit hun ball zijn, is goed voor hun," Hij glimlachte rustig en hield zijn hand op, waardoor Bliss meteen opvloog en kalm naast de Swablu lande boven hen. Sage keek even slaperig op, waarbij zijn ogen kort de ander volgde. "De naam is Lillian, ik ben een vogel breeder, maar ik neem ook andere Pokémon van de flying egg group onder mijn hoede," zei hij kalm met een glimlach naar de vrouw met een knikje.

candy
LV 10
jellies
LV 10
Cody
LV 10
Bliss
LV 1
Stardust
LV 10
Sage
LV 1

Re: [Lucie] Feathers - zo okt 17, 2021 11:04 pm
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart

Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO

]
Oh, nou, haar excuses vielen niet in goede aarde. In plaats daarvan draaide de Ducklett haar kopje weg en stak ze haar snavel in de lucht. Oké dan, prima. Lucie kon het niet helpen om te lachen, wat een attitude zat er in dat malle ding. Ze glimlachte zelf nadat ze Nebula over haar hoofdje kroelde. "Kijk nou wat je gedaan hebt," zei ze tegen de Shaymin met een glimlachje, waarna ze ook Comet een aai over haar hoofdje gaf. De Buneary was zeer aanhankelijk en ze wilde niet dat ze zich jaloers ging voelen.

De jongen vertelde dat hij een breeder was en vertelde haar vanalles over vogel Pokémon. Lucie ging zitten en sloeg haar armen over haar knieën heen, met interesse luisterend naar wat de jongen te vertellen had. Op zich klonk het allemaal wel logisch, hij had duidelijk een gevoel voor vogels en veel kennis van zaken. "Geldt dat alleen voor vogel Pokémon of ook voor andere Pokémon?" besloot ze te vragen. Het laatste leek haar ergens logisch?

Nadat ze bekomen was van de Zubat, lachte ze zachtjes, waarna ze naar de jongen keek. "Ben je.. niet bang dat je er misschien eentje uit het oog verliest?" Daarom liep ze zelf nooit met haar hele team. Zeker sinds dat haar Pokémon gestolen waren, durfde ze het gewoon niet meer. "Lucie is de naam, ik ben een Researcher. Ik moest toevallig nog bij een breeder meelopen voor mijn stages. Vind je het erg als ik je een paar vragen stel?"
Re: [Lucie] Feathers - ma okt 18, 2021 12:14 pm
Lillian Siegmund
Team Zekrom
Lillian Siegmund

Karakterkaart

Jaz
Hier een quote
5
156
CHARACTER INFO

OOC INFO

Breeder - Rank 1
no items used
Candy was helemaal van haar stuk gebracht en dat liet ze merken. Man, hij kon enkel maar bedenken wat voor stuff de eend door was gegaan voordat ze bij hem terecht was gekomen. Haar edelheid kwam van ergens, al dan niet van haar vorige eigenaar. Misschien werd ze aanboden door de andere Ducklett in het wild, misschien was het gewoon iets dat bij alle shiny Pokémon voorkwam, hij wist het eerlijk gezegd niet zo goed. De vrouw begon echter te spreken, waardoor Lillian even opkeek. Hij bracht zijn handen naar Sage en bracht het uiltje van zijn hoofd naar zijn schoot. Hm... "Dat weet ik niet, ik ben zelf alleen bekend met vogel Pokémon. Candy, mijn kleine Diva, was mijn starter en ik heb eigenlijk nog helemaal geen interesse gehad in een andere soort Pokémon," zei hij zacht lachend. De reden dat hij Cody was, was simpel. Hij had de ZUbat nodig voor breeding en egg moves. Daarbij kon het beest ook nog heel sterk worden. En ergens was het toch wel een vogel, toch?

Aandachtig luisterde de roodharige man naar de vrouw, waarop hij even begon te fronsen bij haar uitspraak. Hm... Had ze een slechte ervaring hiermee? "Niet echt, ik weet dat als ze in de problemen komen ze kunnen wegvliegen," Dat was het voordeel aan vogels, ze konden een richting uit dat zij niet konden; in de lucht. "Ze blijven ook gewoon bij me, geen idee waarom. Misschien trek ik wel gewoon vogels aan," hij lachte even zachtjes op die woorden. SOmmige mensen hadden dat toch? Dat ze Pokémon aantrokken. Nou, misschien dat hij wel een of ander gek vogelmannetje was die gewoon onweerstaanbaar was voor vogels. Niet dat hij erover klaagde, hij was gek van zijn gevederde maatjes. Toen de vrouw zich voorstelde als Lucie, knikte de man even naar haar. Haar volgende woorden zorgden ervoor dat hij een zacht glimlach op zijn lippen kreeg. "Sure! Gooi ze m'n kant op," sprak de man enthousiast trerwijl hij rustig het kopje van zijn Rowlet begon te kroelen. De baby Pokémon begon zachtjes te piepen en drukte zich liefkozend tegen zijn trainer aan.

candy
LV 10
jellies
LV 10
Cody
LV 10
Bliss
LV 1
Stardust
LV 10
Sage
LV 1

Re: [Lucie] Feathers - ma okt 18, 2021 2:11 pm
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart

Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO

De jongen sprak in ieder geval met veel liefde over zijn Shiny Ducklett, ondanks dat ze een beetje diva gedrag vertoonde. Elke Pokémon had zo ook zijn persoonlijkehid. Orion, toen Lucie hem nog had, had ook een attitude van hier tot Tokio. Een korte scheut van verdriet ging door haar hart heen, die ze zo snel als ze kon ook weer onder duwde. Niet aan denken. Ze duwde alle herinneringen weer onder water en begon automatisch over de oren van haar Buneary te aaien. Het konijn drukte vervolgens haar neus onder de hand van haar eigenaar en maakte zachte geluidjes. Ze besloot haar aandacht weer te richten op de jonge vogelbreeder. ”Ja, dat klinkt logisch, als je zo’n passie hebt voor bepaalde Pokémon dan verdiep je je daar natuurlijk in,” merkte Lucie op met een lach, waarna ze haar Shaymin weer op de grond zette. Nebula leek weer enigszins gekalmeerd en bleef op haar plek, gapend. Misschien had ze zichzelf eindelijk uitgeput.

De jongen leek zich geen zorgen te maken om de grote kudde Pokémon die hij om zich heen verzameld had. Als ze in de problemen waren, konden ze wegvliegen. Maakte dat nog verschil als iemand het op je gemunt had? Ze besloot er echter niet op in te gaan, humde alleen in overeenstemming tegen de observatie van de jongen. ”Ik denk dat ze de passie die je hebt voor ze wel voelen, misschien straal je iets uit,” merkte ze op met een glimlach. Ze sloot haar armen om haar knieën heen en ging wat gemakkelijker zitten. Het was wat Lucie betrof een beetje een kip en het ei situatie. Wat was er eerder? De passie die de vogels aantrok? Of het aantrekken van vogels wat de passie veroorzaakte. Iets om over na te denken. Maar voor nu moest ze eerst nadenken over haar vragen. Ze lachte vrolijk naar de jongen. ”Dank je!” reageerde ze goed gehumeurd, ”ik vroeg me ten eerste af op basis van wat je je combinaties samenstelt? Wat zoek je in een vogel Pokémon?”

Re: [Lucie] Feathers - ma okt 18, 2021 5:29 pm
Lillian Siegmund
Team Zekrom
Lillian Siegmund

Karakterkaart

Jaz
Hier een quote
5
156
CHARACTER INFO

OOC INFO

Breeder - Rank 1
no items used
Kalm luisterde Lillian naar wat Lucie te zeggen had, waardoor hij kalm glimlachte en knikte naar haar. Dat was een goede observatie. HIj zou er ook vanuit gaan dat een hondenfanaat zich ook verdiepte in dat soort pokémon en niet in hetgeen dat hij deed. Hij was zelf zodanig gebeten door het vogelvirus dat hij geen kant meer op kon en eigenlijk vond hij het ook niet erg. De dame plaatste het egeltje op de grond, waardoor de breeder even naar het beestje bleef kijken, zijn hand op Sage houdende. Was dat geen legendary Pokémon? Hm... Hij fronste even, maar keek al snel terug op naar de ander. Hij had eerlijk gezegd weinig interesse in speciale Pokémon. Voor hem was een vogel veel meer waard dan een of ander special snowflakeje die hem weinig kon schelen.

Jellies duwde zich wat meer tegen zijn trainer aan, waardoor hij even kalm zijn hand op het gevederde bolletje legde en deze aaide. Bij de woorden van de ander, lachte hij even. Misschien, dat was wel een leuke hypothese. Hij vond het wel iets hebben en knikte daarom ook al snel naar de ander. "Ja, misschien wel," sprak hij rustig. STardust opende haar ogen even en liet haar blik op het duo vallen, voordat ze rustig even omkeek naar Bliss, die rustig een gesprek met de ander aan probeerde te gaan. Het gesnatter en gefluit waren een leuk geluidje die hij zeker graag hoorde en hij sloot even genietend zijn ogen. Lucie stelde echter al snel haar eerste vraag, waardoor Lillian al snel weer opkeek. Hm? "Momenteel persoonlijkheid, ik kijk naar welke Pokémon een sterker ouderinstinct heeft, maar ik denk dat ik me later wel op traits zou willen richten. AL dan niet selectie doende om iets unieks te kunnen bereiken," even knipperde hij waarna hij langs zijn kin streek, een bedenkelijke uitdrukking op zijn fijn gevormde gezicht. "Ik vind persoonlijkheid erg belangrijk, dus dat is echt het belangrijkste voor mij... Maar ik weet ook dat sommige mensen zich meer focussen op egg moves en dergelijke. Ik probeer daar ook wel voor te kijken. Ik ben momenteel opzoek naar een goede Hoothoot om een uiltje met wat goede egg moves te verkrijgen," sprak hij rustig, waarna hij weer begon te glimlachen. "Het is een klein projectje, een probeersel. IK zal wel zien wat er gebeurd," Jup, dit hele gedoe was immers meer een passie project dan een echt inkomen. Zijn echte inkomen tja... Dat kwam van andere plaatsen.

candy
LV 10
jellies
LV 10
Cody
LV 10
Bliss
LV 1
Stardust
LV 10
Sage
LV 1

Re: [Lucie] Feathers - ma okt 18, 2021 8:49 pm
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart

Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO

De jongen begon uitgebreid te vertellen over zijn overwegingen als een breeder. Terwijl de jongen begon te vertellen, opende Lucie haar tas waaruit ze een klein, blauw notitieblokje trok en een pen. Al snel sloeg Lucie haar blok open en begon ze mee te schrijven, kleine notities maken over de overwegingen die de breeder allemaal maakte in zijn carrière. Ondanks dat zijzelf nooit heel veel interesse had gehad in zelf breeden, vond ze het interessant om te horen waar de jongen allemaal rekening mee hield. "Ben je al wel eens een Pokémon tegengekomen met een minder sterk ouder instinct? Herken je dat aan hun gedrag voor het breeden?" besloot ze te vragen aan de jongen met oprechte interesse. Het leek haar immers beroerd als dat misging wanneer het al eigenlijk te laat was. Dan zat je zelf met de baby en een Pokémon die er niet voor wilde zorgen.

Tevens begon de jongen over een projectje waar hij mee bezig was, een probeersel noemde hij het. "Ik heb wel eens gehoord, fokken is gefundeerd gokken," merkte Lucie geamuseerd op. "Wil je dan egg moves bij een Rowlet of bij de Hoothoot zelf?" besloot ze te vragen, haar blik gericht op de knappe uil die de jongen bij zich had.

Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum: