Switch account

Hoedjesman en drugskinkel - ma okt 18, 2021 3:44 pm
Misha Violante
Civilian
Misha Violante

Karakterkaart
Rank: 02

Hoedjesman en drugskinkel BogusIncredibleBass-size_restricted
Lianne
Hier een quote
126
177
CHARACTER INFO

OOC INFO

We're gonna nuke each other up boys
Leunend tegen een popcornkraampje loerde Misha tussen luie ogen door naar de menigte voor hem. De avond begon te vallen, de straatlantaarns waren al aan en hij was uit op entertainment. Hij had net een flinke snuif genomen van zijn magische substantie en zag er naar uit om met hernieuwde aandachtigheid over het festivalterrein te struinen. Misschien een biertje achterover kletsen al was hij daar huiverig voor geworden sinds dat een keer grandioos mis ging na een flinke dosis poeder. Maar hey, je leefde maar één keer toch. Zijn bleke, blauwe ogen vielen op een figuur met een hoedje. Het leek wel alsof er een soort gloed de man om zijn greep had en Misha nog nooit zo graag iemand mee had willen trekken achter een kraampje. Of het kwam door het licht van de straatlantaarn. Eender wie. Misha duwde zich soepel van het kraampje af, griste een bak popcorn mee toen de kraampjeseigenaar niet keek en liep naar de man toe. "Hey, kerel, wil je een popcorntje? Je ziet er namelijk heel zoet uit en kunt vast wel wat zouts gebruiken." Dikke vette knipoog.  
notes
Elyon©
Re: Hoedjesman en drugskinkel - do okt 21, 2021 2:45 pm
Kylian Tousignant
Crescent Moon
Kylian Tousignant

Karakterkaart
Rank: 1

Hoedjesman en drugskinkel Cc0f948211bb3e74cef4766bdefac4ee
Wap
Hier een quote
0
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

it’s retribution timei won’t run, the guilt is mine
Moe was een understatement. Kyle wreef de achterkant van zijn hand, nog altijd bedekt door de zwarte handschoen, even langs zijn oog. Zijn hoeveelste koffie was dit al? Vier? Misschien was hij de tel ergens kwijtgeraakt. Hij had na de akkefieten van die ochtend een dutje moeten doen, maar somehow was dat er nooit van gekomen. Of nou ja, somehow… Helaas wist hij precies waarom. De exacte reden waarom hij uberhaupt wakker was om het belletje aan te nemen. De reden waarom hij altijd wakker was.

Weggezonken in een wereld ver van hier, merkte Kyle niet eens op dat er iemand op hem af was gelopen. Pas toen er tegen hem werd gesproken, bewoog hij zich met een schok om. De helderblauwe ogen onderzochten het gezicht van de vreemde, voor hij zeker wist dat hij de man niet kende. En toen pas drongen de woorden die hij had gesproken tot hem door. De verbazing verdween van zijn gezicht, plaatsmakend voor een frons. Zijn mond trok hij in een strakke lijn, terwijl hij een stap naar achteren zette en zijn blik even over de man liet glijden.

Dat is de slechtste pick-up line die ik ooit heb gehoord,” loog hij zonder enige moeite. Hij had één slechtere gehoord. Of wel, dat was niet echt een pick-up line, maar goed. “Probeer het morgen nog eens.” En met die woorden zette hij zijn sigaret weer aan zijn lippen, waarna hij zijn blik richtte op de mensen die van de tweede festivaldag genoten.
note
Re: Hoedjesman en drugskinkel - vr okt 22, 2021 4:23 pm
Misha Violante
Civilian
Misha Violante

Karakterkaart

Lianne
Hier een quote
126
177
CHARACTER INFO

OOC INFO

De ander leek totaal niet onder de indruk van zijn pick-up line en, Misha moest het toegeven, dit was een van zijn mindere. "Playing hard to get? Spannend." Zei hij waarna hij de sigaret van de ander overpakte en er zelf een haal van nam. "Geen zorgen. Ik heb tijd. Geduld. Als jij wilt dat ik het morgen nog eens probeer, dan doe ik dat. Net zo lang tot het werkt." Hoogmoed kwam altijd voor de val. Of was het na de val? In ieder geval voelde hij zich fantastisch. Zelfverzekerder dan ooit. Hij zou deze man vast wel mee krijgen, dat geloofde hij echt. Hij blies de rook uit langs het gezicht van de man en stak die toen weer tussen diens lippen. Hij rookte het type dat Misha ronduit smerig vond, maar voor hem zou hij wel willen doen alsof hij het lekker vond. 
Re: Hoedjesman en drugskinkel - za okt 23, 2021 4:34 pm
Kylian Tousignant
Crescent Moon
Kylian Tousignant

Karakterkaart

Wap
Hier een quote
0
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

De sigaret werd van zijn lippen gevist, waarop Kyle een wenkbrauw optrok. Hij hoorde de woorden van de ander en trok zijn wenkbrauwen nu samen. Was deze man oké? Hij hoorde hoe hij meldde het morgen weer te proberen, waarop Kyle even geamuseerd humde. “Zeker. Zelfde tijd en plek?” vroeg hij nonchalant, alsof hij hier morgen nog zou zijn. Nee, morgen zou hij allang weer op weg zijn, weg van Twinleaf Town. Het festival was leuk geweest, maar niet zijn voornaamste reden om naar Sinnoh te komen.

De sigaret werd terug op zijn lippen gelegd en Kyle schudde zijn hoofd, maar deed er niets aan. In plaats daarvan viste hij zijn Holo Caster uit zijn broekzak.

En vandaag in waarom ik mijn vertrouwen in de mensheid ben verloren:
“Wil je een popcorntje? Je ziet er namelijk heel zoet uit en je kunt vast wel wat zouts gebruiken.”
ann <3
wat

vitamin d deficiency
en ik maar denken dat ky de slechtste flirt was

hey
waste of oxygen
soort zoekt soort

ik ben een goede flirt !!
waste of oxygen
well put me in a dress and call me sally. Ik geloof je als ik ‘t zie.

Met een diepe zucht lockte hij het scherm weer, waarna blauwe ogen zich richtten op de man naast ‘m. “Je ziet eruit alsof je bent overreden,” merkte hij rustrig op. Hoe kon iemand eruit zien alsof hij zes dagen onder een rijdende vrachtwagen had geslapen en alsnog de audacity en bovenal de confidence hebben om te flirten?

En dan met zo’n pick-up line?
note
Re: Hoedjesman en drugskinkel - ma okt 25, 2021 2:08 pm
Misha Violante
Civilian
Misha Violante

Karakterkaart

Lianne
Hier een quote
126
177
CHARACTER INFO

OOC INFO

Misha rolde met zijn ogen toen meneer zijn holocaster pakte. Was hij zó oninteressant. Poh! Wat een ellende. Hij besloot om het moment te grijpen om zelf een sigaret uit zijn zak te vissen maar in zijn onhandigheid tuimelde er van alles mee naar buiten. De pokebal van Scarlett vergrootte en klikte open, een zakje met een witte poeder gleed naar buiten gevolgd door zijn pakje sigaretten. Heel nonchalant pakte hij het zakje en duwde die als eerste terug in zijn broekzak alvorens hij de rest terug stopte. Scarlett reikte hem haar eigen pokebal aan maar niet voordat ze met een slaperige kop het knopje van de bal indrukte en weer naar binnen werd gezogen. Misha blies een geërgerde adem uit en ging weer rechtstaan. Dat had wel een beetje soepeler gemogen. "Gelukkig zie jij er stukken beter uit. Dan kun jij dat doen voor ons alletwee." Ging hij verder alsof niet zojuist zijn hele broekzakinhoud onceremonieel over de straat had gepleurd.
Re: Hoedjesman en drugskinkel - zo okt 31, 2021 1:43 pm
Kylian Tousignant
Crescent Moon
Kylian Tousignant

Karakterkaart

Wap
Hier een quote
0
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Met een schuin oog keek Kyle toe hoe de man vanalles uit zijn zakken gooide. Hij hief een wenkbrauw toen hij opmerkte wat er precies tussen de gevallen spullen lag en liet een zucht klinken. Hij keek nog even naar de groepschat, waarna hij zijn Holo Caster weer wegstopte en zijn blauwe ogen op de man focuste, geen intentie hebbende om te helpen met het tafereel wat zich aan zijn voeten afspeelde. Waarom zou hij ook? Hij was zelf miserabel genoeg, hij had weinig zin om zich in andermans miserie te mengen.

De Treecko was hem ook opgevallen en hij klemde zijn kaken even op elkaar, maar besloot er niet op te reageren toen deze weer terug werd gekeerd. Immers zorgde de volgende opmerking ervoor dat hij zijn neus in afschuw optrok. “Was dat alles?” besloot hij ongeamuseerd te vragen, terwijl hij zijn gezicht weer in de plooi trok en de man strak aan bleef kijken. Het was tijd voor deze maffo om zich om te keren en door te lopen. Hopelijk zouden ze elkaar dan nooit meer zien.
note
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum: