Switch account





[Gym Challenge] Stop buggin' me - wo okt 20, 2021 11:34 am
Iris Westfall
Trainer
Iris Westfall

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 2

[Gym Challenge] Stop buggin' me BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
431
228
CHARACTER INFO

OOC INFO

Trainer Card
A CHALLENGER APPEARS!

   

   Dayla (Phanteon)
   #458, lv.020
   

   Lark (Absol)
   #459, lv.020
   

   Lacoste (Croconaw)
   #480, lv.020
   

   Cobra (Servine)
   #679, lv.020
   


Iris zou liegen als ze zei dat ze geen spanning door haar lijf voelde gieren toen ze naar het gebouw wandelde waar haar eerste gymgevecht plaats zou vinden. Ze had de trainingen van haar Pokémon voltooid en met een nieuwe teammember erbij, hoe wantrouwend deze ook tegenover haar was, was ze er vrij zeker van dat ze een goede kans zou maken om haar gym battle te winnen. Ze hield er echter ook rekening mee dat het goed kon zijn dat ze hem opnieuw zou moeten uitdagen, maar dat was een optie waar ze niet al te lang bij stilstond. Daar zou ze immers geen voldoening uit halen als ze zichzelf te lang bezighield met zulke denigrerende gedachten. Haar Pokémon kenden nu in elk geval meer aanvallen dan toen ze het op moest nemen tegen die Lilligant en die Lucario, waar ze wel blij om was. Met een beperkte moveset moest je immers heel creatief zijn om je battle te winnen, had ze al wel gemerkt. Iris liep het gebouw binnen en liet zichzelf registreren, waarna ze voorbij de balie naar de achterkant van het gebouw liep, waar het veld zich bevond. ”Mijn naam is Iris Westfall en ik kom je vandaag uitdagen voor een gevecht,” sprak ze zo helder mogelijk terwijl ze het trillen van haar handen probeerde te negeren. Het was spanning, maar het was vooral gezonde spanning. Dat dan weer wel.
Re: [Gym Challenge] Stop buggin' me - do okt 21, 2021 4:40 pm
Zeraora
Moderator
Zeraora

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 10

[Gym Challenge] Stop buggin' me Zeraora-pokemon
Anouk
You saw nothing...
826
550
CHARACTER INFO

OOC INFO

GYM BATTLE
VALERIA PAGE
Welkom, challenger.

Vandaag gebruiken we allebei 2 Pokémon in een single-battle.
Mega-evolutie is niet toegestaan.
De trainer kiest als eerste de Pokémon om mee te vechten.
Er mag niet van Pokémon worden gewisseld tijdens het gevecht.

Je gym-challenge is hiermee gestart. Je mag nu een post maken waarin jij jouw eerste Pokémon kiest. Vervolgens tag je het betreffende teamlid.
Re: [Gym Challenge] Stop buggin' me - za okt 23, 2021 1:37 pm
Iris Westfall
Trainer
Iris Westfall

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 2

[Gym Challenge] Stop buggin' me BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
431
228
CHARACTER INFO

OOC INFO

Iris probeerde zich zo goed mogelijk op de woorden te concentreren die de gymleader tegen haar zei. Ze gingen twee Pokémon gebruiken, zij mocht niet wisselen, maar ze mocht wel als eerste haar Pokémon kiezen. Iris was slim genoeg om te weten dat dit de gymleader in een voordeel zou plaatsen omdat ze dan een Pokémon kon kiezen dat goed was tegen Iris, maar daar was weinig aan te doen. En ze wist dat ze met een Bug type gym te maken had en dat een Dark type dan wel het laatste was wat je moest kiezen, maar toch nam ze de Poké Ball van haar Absol. Ze had namelijk wel wat trucjes met hem waarmee ze het meeste kon omzeilen van de schade die een Bug type hem kon aanrichten en ze vertrouwde hem erop dat hij zijn best zou doen en misschien wel het gevecht zou winnen. ”Lark, ik kies jou!” riep ze dan ook, waarna ze de Poké Ball van haar Absol in een boogje naar voren gooide. Haar Absol kwam er vol zelfvertrouwen uit, zijn blik scherp gericht naar zijn tegenstander. Zijn lage grom toonde aan dat hij er klaar voor was en Iris voelde een deel van haar zenuwen wegebben. Ze kon dit. Nee, zíj konden dit.
Re: [Gym Challenge] Stop buggin' me - za okt 23, 2021 8:32 pm
Zeraora
Moderator
Zeraora

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 10

[Gym Challenge] Stop buggin' me Zeraora-pokemon
Anouk
You saw nothing...
826
550
CHARACTER INFO

OOC INFO

GYM BATTLE
VALERIA PAGE
Frosmoth, lv20
Shield Dust

De Gym-leader kiest ervoor om Frosmoth in te zetten. Deze begint met een Icy Wind. Succes!

Je mag nu het eerste gevecht uittypen. Vervolgens tag je het betreffende teamlid.
Re: [Gym Challenge] Stop buggin' me - zo okt 31, 2021 9:40 am
Iris Westfall
Trainer
Iris Westfall

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 2

[Gym Challenge] Stop buggin' me BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
431
228
CHARACTER INFO

OOC INFO

Iris keek toe hoe een Frostmoth tevoorschijn kwam. ”Detect!” riep ze snel toen ze hoorde dat de gymleader riep dat haar Frostmoth Icy Wind moest doen. ”Volg daarna meteen op met Air Slash!” Een schild zorgde ervoor dat Lark niet geraakt werd door de Icy Wind, waarna de hoorn op de zijkant van zijn kop meteen begon te gloeien en er vervolgens een witte flits naar de Frostmoth vloog. Iris hoorde aan het gekrijs van de Bug en Ice type dat het geraakt was met de Air Slash, maar tot haar verrassing volgde het moment dat de Frostmoth even niet kon aanvallen niet. In plaats daarvan werd er meteen Stun Spore geroepen. ”Detect!” riep Iris weer snel, waarop er Powder Snow geroepen werd. Omdat Lark niet twee keer achter elkaar zijn Detect kon uitvoeren, werd hij door de Powder Snow geraakt en Iris maakte een mental note dat ze Detect enkel en alleen kon gebruiken voor status effecting moves. Anders zou het te riskant zijn. Gelukkig werd haar Absol niet getroffen door een frozen status en Iris besloot om meteen weer in actie te schieten. ”Gebruik Quick Attack nu hij dichtbij is!” riep ze, waarop haar Absol naar voren schoot en tegen de Frostmoth knalde. ”Gebruik nu Double Team om jezelf te verdubbelen en ga daarna over naar een Air Slash!” In een mum van tijd had Lark ervoor gezorgd dat er meerdere kopieën van zichzelf over het strijdveld verdeeld stonden en begonnen op allen hun hoorns te gloeien. De gymleader besloot om haar Frostmoth te laten rond vliegen en op alle Absol’s een Stun Spore uit te voeren. Vlak nadat de hoorns afgevuurd werden, zag Iris dat de juiste Absol uit het rijtje werd uitgekozen en hoewel de Air Slash flink wat schade moest hebben toe gericht, had Lark nu wel een paralyzed status opgelopen.

Infestation was het volgende wat geroepen werd. ”Gebruik Detect!” riep Iris, maar Lark’s paralyzed status trad op dat moment in en Lark wist de aanval niet te verweren. Iris beet op haar onderlip toen ze zag dat insecten om Lark heen begonnen te vliegen en hem voor één moment tegen de grond hielden. Struggle Bug riep de gymleader. ”Kom hem tegemoet met Quick Attack!” riep Iris. Zowel de gymleader als de Frostmoth werden verrast door Lark die naar voren schoot in plaats van het te proberen te ontwijken en de Frostmoth zijn Struggle Bug werd onderbroken door Lark die tegen hem aan knalde. ”Lark, gebruik nogmaals Quick Attack, maar deze keer om op zijn rug te komen. Probeer hem tegen de grond te krijgen!” riep Iris. Arceus zij dank trof de paralyzed status hem niet en hoewel de insecten weer om hem heen vlogen, klemde Lark zijn kaken op elkaar om de opdracht uit te voeren. Het plotselinge gewicht op zijn rug zorgde ervoor dat de Frostmoth lager begon te vliegen en Iris kwam weer op een nieuw idee. ”Gebruik Knock Off en volg het op met Air Slash!” De druk op de Frostmoth werd even weggenomen omdat Lark omhoog sprong, maar kwam daarna weer even hard terug en zowel haar Absol als de Frostmoth gingen tegen de grond toen Lark zijn gewicht weer verplaatste op de rug van de Frostmoth. Lark rolde van de Frostmoth af en zijn hoorn begon te gloeien, waarna hij weer een Air Slash in de richting van de Frostmoth wierp. Omdat de Frostmoth tegen de grond lag, kon hij niet meteen wegkomen en werd dan ook vol geraakt door de Air Slash. ”Gebruik Double Team en volg daarna weer op met Air Slash. Laat hem niet ontkomen!” riep Iris. Ze zag hoe Lark een derde keer getroffen werd door de Infestation van eerder, maar hij worstelde zich er doorheen en probeerde een Double Team uit te voeren. Deze mislukte omdat zijn paralyzed status intrad en dus begon Lark’s hoorn te gloeien en schoot hij weer een Air Slash op de nog steeds op de grond liggende Frostmoth af. Ze hoorde de gymleader roepen dat haar Frostmoth moest counteren met Powder Snow en Iris keek gespannen toe hoe de Frostmoth overeind probeerde te komen om de Air Slash tegemoet te komen met zijn Powder Snow.
Re: [Gym Challenge] Stop buggin' me - zo okt 31, 2021 5:48 pm
Zeraora
Moderator
Zeraora

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 10

[Gym Challenge] Stop buggin' me Zeraora-pokemon
Anouk
You saw nothing...
826
550
CHARACTER INFO

OOC INFO

GYM BATTLE
VALERIA PAGE
Frosmoth, lv20
Shield Dust

De pokémon weet moeizaam overeind te komen. De Powder Snow zorgt er voor dat de Air Slash niet raakt en komt met een hoge snelheid op Lark af. Beide pokémon zien er niet goed uit.

Je mag nu verder gaan met het gevecht uittypen. Vervolgens tag je het betreffende teamlid.
Re: [Gym Challenge] Stop buggin' me - zo nov 07, 2021 9:36 am
Iris Westfall
Trainer
Iris Westfall

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 2

[Gym Challenge] Stop buggin' me BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
431
228
CHARACTER INFO

OOC INFO

Iris beet kort op haar onderlip toen de Powder Snow ervoor zorgde dat de Air Slash niet raakte, maar wel door de Air Slash heen sneed en met hoge snelheid naar Lark kwam. ”Lark, ontwijk met Quick Attack!” riep ze snel. Wonder boven wonder wist Lark de Powder Snow te ontwijken en Iris zag hoe hij verder door gleed over het ijs… Wacht! Ze wist misschien een nieuwe tactiek! De gymleader droeg haar Frostmoth op om Struggle Bug te doen, waarvoor de Bug en Ice type dichterbij Lark moest vliegen. Dit was haar kans. ”Lark, richt je Air Slash op de grond!” riep ze. Lark had een vreemde blik in zijn ogen, maar deed wat ze vroeg en Iris keek toe hoe het ijs van de grond opspatte en tegen de Frostmoth botste. Dat zou niet heel erg veel doen, maar in elk geval was zijn zicht nu zodanig beperkt dat hij Lark niet zou zien. ”Richt je Air Slash door die ijsbarrière heen, Lark!” riep ze naar haar Absol. Lark, die nu in de gaten kreeg wat Iris wilde doen, liet de hoorn op zijn kop weer gloeien en rende naar voren, waarna hij door de ijspegels heen sprong en zijn aanval op de Frostmoth richtte, die daar totaal door overdonderd was. Het momentum dat hij neerkwam op het ijs zorgde ervoor dat hij weer wat verder doorgleed, wat er nog net niet voor zorgde dat hij zijn evenwicht verloor. De gymleader droeg haar Frostmoth op om een Infestation te doen en Iris besloot weer gebruik te maken van het ijs. ”Gebruik Quick Attack en richt je poten op het ijs, Lark!” riep ze. Het resultaat was dat haar Absol als een speer langs de Frostmoth heen schoot, waardoor de Frostmoth geen tijd had om hem te raken met zijn Infestation. ”Gebruik nogmaals Quick Attack om terug te komen en ga daarna meteen over naar een Air Slash!”

Haar blik gleed zorgelijk naar haar Absol. Hoewel ze door de Struggle Bug heen was geraakt daarnet met die stunt, had het er wel voor gezorgd dat de ijspegels die Lark had geïncasseerd kleine schrammetjes veroorzaakt hadden. Hij begon er bovendien moe uit te zien, al was dat ook wel voor de Frostmoth te zeggen. Ze hoopte dat deze Air Slash ervoor zou zorgen dat de Frostmoth tegen de grond zou gaan. Ze keek in spanning toe hoe Lark als het ware weer over het ijs gleed, waardoor hij binnen een mum van tijd bij de Frostmoth was. Er werd geroepen om Powder Snow te doen, maar deze keer wilde Iris niet weer dezelfde fout maken. ”Gebruik Double Team om jezelf te vermenigvuldigen en dan pas Air Slash, Lark!” veranderde ze dan ook nog net haar tactiek op het laatste moment. Ze zag hoe Lark met veel krachtinspanning ervoor zorgde dat er meerdere Absol’s op het terrein in een cirkel om Frostmoth heen ontstonden en hoe die allemaal hun hoorn lieten gloeien terwijl de Frostmoth in een cirkel rond bewoog om zijn Powder Snow op goed geluk te laten raken. Het volgende moment werd het tweetal omringd door een wit licht dat van de Air Slash afkomstig was en kon Iris niet zien of de Air Slash een succes was of niet.
Re: [Gym Challenge] Stop buggin' me - zo nov 07, 2021 4:29 pm
Zeraora
Moderator
Zeraora

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 10

[Gym Challenge] Stop buggin' me Zeraora-pokemon
Anouk
You saw nothing...
826
550
CHARACTER INFO

OOC INFO

GYM BATTLE
VALERIA PAGE
Vivillon, lv20
Compound Eyes

Langzaam dwarrelt de Frosmoth naar de grond. Hij is uitgeschakeld. Het ziet er naar uit dat Lark ook niet lang meer op zijn poten kan blijven staan. Gymleader Valeria kiest Vivillon als haar volgende pokémon.

Je mag nu het tweede gevecht uittypen. Vervolgens tag je het betreffende teamlid.
Re: [Gym Challenge] Stop buggin' me - do nov 11, 2021 1:30 pm
Iris Westfall
Trainer
Iris Westfall

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 2

[Gym Challenge] Stop buggin' me BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
431
228
CHARACTER INFO

OOC INFO

Een glimlachje gleed om Iris’ lippen toen Frosmoth tegen de grond ging. Ze wist dat Lark het ook niet meer lang ging volhouden, dus zou ze niet al te veel tijd meer verspillen aan aanvallen ontwijken. Ze zou nu vol ten aanval gaan. De Frostmoth werd teruggekeerd en een Vivillon kwam tevoorschijn. Gust werd er meteen geroepen, waarop Iris riep dat haar Absol een Air Slash moest uitvoeren. De Air Slash en de Gust gingen langs elkaar heen en zowel haar Absol als de Vivillon werden geraakt. De gymleader liet haar Vivillon meteen dichterbij komen om Struggle Bug uit te voeren, waarop Iris riep dat haar Absol naar voren moest komen met een Quick Attack. Hoewel het leek alsof Lark moeiteloos tegen de Vivillon knalde, zakte hij later toch door zijn poten en Iris keerde hem terug naar zijn bal. Ze bedankte hem en dacht kort na, waarna ze besloot om Lacoste op het veld te sturen. ”Lacoste, begin met Scary Face!” riep ze. Ze zag dat er zweetdruppeltjes op het voorhoofd van de Vivillon verschenen toen Lacoste een eng gezicht trok naar de Pokémon en wist dat haar Speed status daardoor naar beneden zou gaan, wat ze nodig zou hebben als ze wilde dat Lacoste sneller was. Poison Powder werd er geroepen en Iris kon op geen methode komen om dat te ontwijken, dus werd Lacoste niet veel later door het paarse poeder geraakt dat over hem neerdwarrelde. Ze wist niet zeker of ze liever Stun Spore had gehad dan dit, maar daar was nu weinig aan te veranderen. Het betekende gewoon dat ze niet te veel tijd kon verspillen met aanvallen. Psybeam werd er geroepen en Iris wist deze keer wél een goede methode te vinden om te ontwijken. ”Lacoste, gebruik je Water Gun op de grond!” riep ze.

Een krachtige waterstraal was dat volgde en haar Croconaw schoot te lucht in. ”Volg nu op met Ice Beam. Richt op haar vleugel!” riep Iris. Lacoste roteerde zichzelf in de lucht, waarna er een krachtige straal ijs naar de Vivillon schoot. Zowel de Bug en Flying type als de gymleader hadden dit duidelijk niet verwacht; de gymleader wist niet te ontwijken en de ijsstraal knalde vol tegen de vleugel van de Vivillon. Dat gedeelte van haar vleugels veranderde naar een ijsblok waardoor de Vivillon naar beneden begon te zakken. ”Volg op met Bite!” Nu dat de Speed status naar beneden was gezakt en ze ook nog eens belemmerd werd door het ijs kon Lacoste succesvol eerder bij de Vivillon komen voordat ze een aanval kon uitvoeren en klemde zijn kaken hard in haar andere vleugel. ”Schud haar nu van je af en volg op met Water Gun!” riep Iris. Ze had haar Croconaw al twee keer paars zien gloeien tijdens zijn arsenaal aan aanvallen en ook nu gloeide hij weer paars. Ze probeerde er niet te veel aandacht aan te besteden en zich te focussen op de strijd. Hoe sneller ze die Vivillon neer kon krijgen, hoe beter. Psybeam werd er snel geroepen toen Lacoste zijn bek opende om een krachtige waterstraal naar de Vivillon te spuiten. De twee aanvallen gingen rakelings langs elkaar heen en beide Pokémon weken naar achteren toen ze door hun aanvallen geraakt werden. Iris zag dat Lacoste gelukkig geen confused status op had gelopen; dat ze kon ze er echt niet bij gebruiken. ”Lacoste, richt je Ice Beam op de grond!” riep ze. Lacoste keek even verward over zijn schouder, maar deed toch wat ze vroeg en zorgde ervoor dat een cirkel van ijs ontstond. Psybeam werd er inmiddels weer geroepen, het moment waar Iris op gewacht had.

”Glijd over het ijs op die Psybeam te ontwijken. Gebruik daarna je Ice Beam en probeer haar te raken terwijl je het ijs gebruikt om jezelf te manoeuvreren, Lacoste!” Haar Croconaw, die eindelijk leek te begrepen waar ze naartoe wilde werken, begon het ijs te gebruiken om de krachtige psychische straal die op hem af werd gevuurd te ontwijken. Ondertussen opende hij zijn bek zodat hij zijn Ice Beam’s af kon vuren. Het ijsblok van Vivillon’s vleugel was inmiddels gesmolten waardoor de Vivillon succesvoller kon ontwijken, al ging Lacoste soms zo snel dat ze alsnog werd geraakt. Light Screen werd er geroepen, waardoor de Ice Beam’s van Lacoste minder hard zouden raken en dus minder schade zouden doen. Iris wist dat dit het moment ging worden om tot actie over te gaan, want ondertussen zoog de poisoned status van Lacoste veel energie weg. ”Lacoste, glijd over het ijs naar de Vivillon toe en gebruik je Water Gun om je omhoog te katapulteren!” riep ze naar haar Croconaw. Het ijs gaf Lacoste het laatste zetje om omhoog te springen, waarna hij zijn Water Gun opnieuw naar de grond richtte en daardoor op gelijke hoogte met de Vivillon kwam. ”Gebruik Bite!” Nog voordat de Vivillon weg kon vliegen, gebruikte Lacoste al zijn kaken om zich aan haar vleugels vast te houden. De pijn en het extra gewicht van Lacoste zorgde ervoor dat de Vivillon geen andere keuze had dan opnieuw lager te vliegen. ”Laat los en volg op met Ice Beam!” riep Iris op hetzelfde moment dat de gymleader riep dat haar Vivillon Psybeam moest uitvoeren. Iris zag nog hoe Lacoste zichzelf naar beneden liet vallen en over het ijs naar achteren gleed, waarna hij zijn bek opende en een krachtige ijsstraal naar voren liet komen, op hetzelfde moment dat de Vivillon een Psybeam creëerde. De twee sterke aanvallen raakten elkaar volop en veroorzaakten een explosie waardoor Iris niet kon zien wie dat geraakt was en wie niet. En wie mogelijk nog overeind stond en wie niet meer.
Re: [Gym Challenge] Stop buggin' me - do nov 11, 2021 8:29 pm
Zeraora
Moderator
Zeraora

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 10

[Gym Challenge] Stop buggin' me Zeraora-pokemon
Anouk
You saw nothing...
826
550
CHARACTER INFO

OOC INFO

GYM BATTLE
VALERIA PAGE
Vivillon, lv20
Compound Eyes

De rook van de explosie klaart op. Het ziet er naar uit dat beide pokémon nog niet zijn uitgevochten.

Je mag nu verder gaan met het tweede gevecht uittypen. Vervolgens tag je het betreffende teamlid.
Re: [Gym Challenge] Stop buggin' me - zo dec 05, 2021 11:45 am
Iris Westfall
Trainer
Iris Westfall

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 2

[Gym Challenge] Stop buggin' me BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
431
228
CHARACTER INFO

OOC INFO

De explosie klaarde eindelijk op en hoewel Lacoste gelukkig nog niet tegen de grond was gegaan, was dat met de Vivillon ook niet het geval en Iris knarste met haar tanden. Ze had gehoopt dat die paar Ice Beam’s de truc wel zouden doen, maar ze nam aan dat ze het verkeerd gedacht had. Ze wist dat de poison status van Lacoste ook langzaam aan hem aan het vreten was en ze wilde dit niet te lang rekken. ”Lacoste, gebruik opnieuw je Ice Beam, maar verander deze keer héél het veld in een ijsbaan,” droeg ze hem op toen de gymleader weer Psybeam riep. Het leek erop dat dat de aanval zou zijn waar de gymleader zich aan vast zou houden, wat Iris er op liet focussen dat zij zich ook aan één aanval zou houden. Die Light Screen zou niet veel langer nodig hebben om te verzwakken zodat de Ice Beam’s van Lacoste weer veel deden, maar dat moment moesten ze natuurlijk wel rekken. Lacoste ontweek de Psybeam die naar hem gericht werd en opende zijn bek, waarna hij in de rondte ijs begon te spuwen. Omdat de grond al bedekt was met een laagje ijs, waren het enkel de randen van het veld die hij nog met een ijslaag kon bedekken. ”Gebruik dezelfde tactiek als voorheen!” riep Iris toen er een nieuwe Psybeam werd afgeroepen. De Psybeam raakte Lacoste slechts deels en de Croconaw gromde onder zijn adem door terwijl hij zich af begon te zetten over het ijs. Nadat Lacoste één keer over heel het veld was gegleden, zag Iris dat de Light Screen begon te verzwakken. ”Nu, Lacoste!” riep ze en de Croconaw draaide zich om, waarna hij zijn Ice Beam op de Vivillon richtte. Op haar vleugel, om precies te zijn. De Vivillon was niet snel genoeg om te ontwijken en de straal ijs raakte haar vol in haar vleugel.

Lacoste gromde van de pijn toen een volgende Psybeam hem recht raakte omdat hij op zijn weg was naar de Vivillon. ”Counter met Ice Beam!” riep Iris en ze keek toe hoe de aanvallen hun tegenstanders recht langs elkaar heen raakten. ”Glijd nu over het ijs toe en gebruik het momentum van het ijs om jezelf tegen die Vivillon te knallen!” Een soort van zelf bedachte Tackle, ook al kende Lacoste die aanval niet. Het goede nieuws van de tweede Ice Beam was dat deze keer de vleugel van de Vivillon wél bevroren was, waardoor ze de aanstormende Croconaw niet kon ontwijken. Iris zag dat Lacoste zijn best deed om zijn evenwicht te behouden terwijl hij weer paars gloeide, iets wat hij al een paar keer gedaan had. Zweetdruppeltjes gleden over zijn lichaam naar beneden en Iris wist dat hij het niet lang meer vol ging houden. Maar die Vivillon ook niet. ”Scratch!” riep ze nadat Lacoste zijn lichaam tegen de Vivillon had gegooid. ”Meteen opvolgen met Ice Beam!” Was ze te bruut? Misschien wel, maar ze had er genoeg van om Lacoste te zien lijden. Ze zag hoe haar Croconaw uithaalde met zijn klauw, de Vivillon geen kans gevend om iets terug te doen. De Ice Beam in zijn bek begon al te laden toen de gymleader paniekerig riep dat haar Vivillon Psybeam moest doen. Een fel licht van paars en blauw mengde zich met elkaar en Iris balde haar vuisten zenuwachtig terwijl ze hoopte dat hetgeen wat ze had gedaan genoeg was. En dat Lacoste het nog heel even vol zou houden.
Re: [Gym Challenge] Stop buggin' me - ma dec 06, 2021 1:58 pm
Zeraora
Moderator
Zeraora

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 10

[Gym Challenge] Stop buggin' me Zeraora-pokemon
Anouk
You saw nothing...
826
550
CHARACTER INFO

OOC INFO

GYM BATTLE
VALERIA PAGE
Butterfly Badge

Zodra het felle licht dooft zie je dat de Vivillon plat op de grond ligt en jouw pokémon nog net op zijn poten staat.

Valeria overhandigt je de Butterfly Badge en je ontvangt 10₽ voor je overwinning. Gefeliciteerd!

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum