Switch account

[Iris] Little eggs - do okt 21, 2021 12:59 pm
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart
Rank: 02

[Iris] Little eggs BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze liep met haar kar over het festival. Ze hoopte dat ze Iris nog zou treffen. In het opbergvak van haar kar lagen namelijk twee eieren. Eentje voor haar eigen breedprogramma en eentje die voor Iris was. Een ei van Kian en Finola. Haar Ponyta liep op dat moment weer voor de kar. Kian en Nora. Kian genoot er duidelijk van om weer eens voor de kar te staan en haar Girafarig leek zijn gezelschap ook wel te kunnen waarderen. Dus dat was mooi. Ze had ook Maud weer mee. De Houndour trippelde voor de kar uit. Haar Ditto zat op haar schoot. Carey keek voorzichtig om hem heen, maar hij leek het verder wel leuk te vinden. Ineens stond Maud stil en staarde een kant op. Ze had ze al een paar keer verteld dat ze hoopte Iris nog te treffen, wie weet had Maud haar gevonden.

[@Iris Westfall]
Re: [Iris] Little eggs - za okt 23, 2021 1:29 pm
Iris Westfall
Trainer
Iris Westfall

Karakterkaart
Rank: 2

Freedje
Hier een quote
431
228
CHARACTER INFO

OOC INFO

Omdat Chloe had gezegd dat ze elkaar zouden treffen op het harvest festival was Iris nog steeds op het festival aanwezig. Het waren een beetje de laatste momenten van het festival, want Iris wist dat het binnenkort gedaan zou zijn, maar elkaar treffen op het festival was natuurlijk het gemakkelijkste en dus was Iris dan ook op het festival blijven rond lopen. Ze had Lark uit zijn bal gelaten en gaf hem aan dat hij op een meisje met een kar vol met farm Pokémon moest letten. Haar Absol gromde een half uur later onder zijn adem door en gaf haar een klein zetje, waarna hij knikte in de richting van een persoon die aan haar omschrijving voldeed. Een brede grijns brak uit op het gezicht van Iris terwijl ze zich haastte om zich zichtbaar te maken voor Chloe. ”Hé!” sprak ze enthousiast, waarna ze haar arm kort om de vrouw heen sloeg om haar een knuffel te geven. Iris was immers het type dat graag knuffelde met mensen die ze kende en aardig vond. Ze liet de vrouw weer los en glimlachte toen ze twee eieren in de kar zag liggen. ”Ik kan de conclusie trekken dat het gelukt is?” vroeg ze grinnikend. Ze wist dat het of een Ponyta of een Blitzle zou zijn, maar dat zou ze dan wel zien als het ei uit zou komen. Beiden waren prima voor haar.
Re: [Iris] Little eggs - ma okt 25, 2021 10:19 am
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart

Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze trok aan de leidsels van Kian en Nora toen ze Iris ook zag. Maud had dus wel gelijk gehad. Ze glimlachte, natuurlijk had haar Houndour gelijk. Dat had ze immers altijd. De andere vrouw kwam naar haar toe en sloeg haar armen om haar heen. Chloe was er even door verrast, maar beantwoorde haar knuffel wel. Ze was het gewoon niet zo gewend dat mensen haar knuffelden. Behalve Chase dan… gheghe. “Hé Iris” Zei ze toen. Ze zag Iris naar de eieren kijken. Ze knikte en wees naar het ei van haar Ponyta en Blitzle. “Die is voor jou.” Vervolgde ze toen. Carey sprong van haar schoot en nam de vorm van de Absol aan. Haar blik gleed naar haar Ditto. Carey deed dat echt heel snel, dat hij van vorm veranderde. Ze vroeg zich wel eens af waarom hij dat deed. Even ontstond er een ernstige frons in haar voorhoofd. Haar gedachten gingen namelijk direct weer naar het ei van Ceylin en Dilan. Ze slikte en richtte gauw haar aandacht weer op het heden. Ze wist zeker dat het deze keer wel goed zou komen. Iris vertrouwde ze wel. Ze pakte een doek en rolde het ei van Kian en Finola er voorzichtig in. Ze hield het nog eventjes vast, voordat ze het naar Iris toe reikte.
Re: [Iris] Little eggs - zo okt 31, 2021 10:07 am
Iris Westfall
Trainer
Iris Westfall

Karakterkaart

Freedje
Hier een quote
431
228
CHARACTER INFO

OOC INFO

Iris moest toch wel kort grinniken toen ze merkte dat de vrouw haar licht onwennig terug knuffelde. Ze begreep het wel. Iris was zelf best wel los met dat soort dingen, maar ze wist dat niet iedereen zo was. Ze maakte zich los van de knuffel en keek even kort naar Lark toen deze verrast onder zijn adem door gromde. Ze richtte haar blik naar voren en zag al snel de reden: de Ditto van Chloe was veranderd in een Absol. Lark gromde zachtjes naar de Absol tegenover hem, maar deed verder geen moeite om er contact mee te maken en Iris legde kort geruststellend haar hand op zijn kop. Iris wachtte geduldig tot Chloe het ei aan haar zou overhandigen. Het was haar ontgaan door naar haar Absol te kijken dat Chloe zich zorgen maakte en een brede grijns ontstond dan ook weer om haar lippen toen het ei van de Ponyta en de Blitzle naar haar toegereikt werd. Zo voorzichtig mogelijk pakte ze het aan en hield het goed vast in haar armen. ”Ik zal je meteen iets laten weten zodra het ei is uitgekomen,” beloofde ze de vrouw. ”En verwacht daarna maar een hele reeks selfies en foto’s. Je zal me echt beu worden van hoe erg ik je op de hoogte ga houden,” zei ze lachend. Ze streek haast liefdevol over het oppervlakte van het ei waarna ze voorzichtig dichter naar de Ponyta van Chloe liep en haar hand afwachtend naar hem uitstrekte. ”Jij ook bedankt,” zei ze dankbaar tegen de Ponyta, wachtend of hij haar gebaar zou accepteren of niet. Niet elke Pokémon vond dat leuk en ze wachtte liever op toestemming dan dat ze zomaar iets deed.
Re: [Iris] Little eggs - di nov 02, 2021 8:54 am
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart

Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

“Carey…” Zei ze wat zuchtend. Haar Ditto keek haar aan. Keek naar de Absol die voor hem stond te grommen. Keek vervolgens naar Finola en veranderde toen maar gauw in een Blitzle. Hij ging naast Finola staan, die hem wat bevreemd aankeek. Ze legde haar oren waarschuwend in haar nek. “Finola… Gosh jongens laat jullie even van jullie goede kant zien willen jullie.” Ze grijnsde wat verontschuldigend naar Iris. Kian schraapte met zijn hoef over de grond en proestte toen ze het ei overhandigde aan Iris. Zijn ei. Ze schoot in de lach door de volgende woorden van Iris. “Dankjewel! Heel graag zelfs, dat stelt me gerust. Ik had laatst een minder leuke ervaring.” Even flitste er wat droevigs door haar blik heen. Kian spitste zijn oren toen de andere vrouw naar hem toe kwam lopen met het ei. Hij stak zijn neus uit. Drukte even zijn neus tegen het ei en legde toen kort zijn neus op haar schouder. Chloe keek er verrast naar. Dat was de eerste keer dat ze hem dat zo zag doen. Ook Maud keek van Kian naar Iris en weer terug. Vreemd hoor, leek ze te denken.
Re: [Iris] Little eggs - zo nov 07, 2021 9:47 am
Iris Westfall
Trainer
Iris Westfall

Karakterkaart

Freedje
Hier een quote
431
228
CHARACTER INFO

OOC INFO

Iris giechelde toen Chloe haar Pokémon berispte. ”Ach, laat ze toch lekker doen, joh,” zei Iris en ze maakte een wegwerpgebaar naar Chloe ten teken dat het haar niet veel uitmaakte hoe dat Chloe’s Pokémon zich gedroegen. Ze vond het altijd wel leuk om Pokémon heen en weer te zien bikkelen, zo lang het natuurlijk wel niet te chaotisch of gewelddadig werd. Dat was minder leuk om te zien. ”Ik weet zeker dat Lark zich op een gegeven moment ook wel thuis zal voelen bij hun.” Ze negeerde de priemende cynische blik die haar Pokémon haar toewierp en richtte in plaats daarvan haar aandacht op de woorden van de vrouw. De droevige blik ontging haar niet en een zorgelijke blik ontstond in haar ogen. ”Wat is er dan gebeurd?” vroeg ze op een zachte toon. Haar blik gleed kort naar de Ponyta toen deze kort zijn neus tegen haar schouder duwde en voorzichtig liet ze haar vrije hand naar zijn wang gaan, waar ze hem streelde. Ze was voorzichtig dat ze de vlammen van de Ponyta niet raakte, al had ze gehoord dat die enkel pijn konden doen wanneer de Pokémon zich bedreigd voelde. Haar blik gleed weer terug naar Chloe en ook Lark keek afwachtend op naar de vrouw.
Re: [Iris] Little eggs - ma nov 15, 2021 8:02 pm
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart

Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Carey had door dat Finola dat ook niet zo leuk leek te vinden. Dus veranderde hij weer verder. Dit keer in een Houndour. Hij ging naast Maud staan. Die keek hem droogjes aan, maar liet hem verder begaan. Ze vond het niet zo erg, ze maakte zich niet zo snel druk. Tenzij het om het welzijn van Chloe ging. Voor de rest vond ze veel wel prima. Chloe glimlachte om de woorden van Iris. Goed dan, ze hoopte dat Lark zich inderdaad straks wat prettiger zou voelen. Toen vroeg de ander wat er was gebeurd. Haar blik werd ernstig terwijl ze naar het onderonsje tussen Kian en Iris keek. Het was mooi om te zien, hoe haar Ponyta tegen Iris deed. “Ik had in opdracht een ei van mijn Deerling en Skiddo gebreed. In ruil voor Carey. Daarna heb ik er nooit meer wat van gehoord. Het ging ook wel heel erg snel, alsof ze het snel afgehandeld wilde hebben.” Het had niet goed gevoeld.
Re: [Iris] Little eggs - zo nov 28, 2021 11:51 am
Iris Westfall
Trainer
Iris Westfall

Karakterkaart

Freedje
Hier een quote
431
228
CHARACTER INFO

OOC INFO

Iris en Lark wisselden snel een blik met elkaar uit toen Chloe haar woorden sprak. Ze wist dat Lark op veel vlakken teruggetrokken kon zijn en zich heel erg cynisch gedroeg, maar hij had diep vanbinnen een behulpzaam karakter of gewoon een neiging naar problemen opzoeken, want hij gaf Iris een bevestigend knikje nadat ze elkaar aan hadden gekeken. ”Weet je nog hoe dat die persoon er uit ziet? Dan kunnen Lark en ik een oogje in het zeil houden,” zei ze met een glimlach tegen Chloe. Niet dat ze er heel veel tegen konden doen, maar misschien konden ze die persoon dan tegenkomen en zien hoe de Pokémon het er van af bracht. ”We kunnen er dan misschien niet heel veel mee doen, maar als ik haar of hem zou tegenkomen, dan kan ik je op zijn minst vertellen of de Pokémon er goed uitziet of niet.” Het klonk allemaal een beetje als een onrealistische droom zoals ze het vertelde, maar Iris was optimistisch genoeg om te geloven dat er vast wel een kans bestond dat ze de persoon die Chloe misschien zou willen omschrijven voor haar tegen zou komen op een festival of iets dergelijks. En nu het meisje als een vriendin voor haar aan begon te voelen, wilde Iris niks anders dan haar helpen.
Re: [Iris] Little eggs - di nov 30, 2021 11:25 am
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart

Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Iris vroeg wie diegene was. Normaal gaf ze niet zomaar iets prijs over de mensen die een ei bij haar hadden gekocht, maar in dit geval lag dat toch wel een beetje anders. Ze maakte zich echt zorgen om de baby en alle informatie erover was dan zeer welkom. “Ze had een donkere huidskleur en een petje op toen ze het ei kwam ophalen.” Vertelde ze toen aan Iris. Ja, wat kon ze nog meer vertellen? Ze vond het altijd best lastig iemand te omschrijven. Helemaal als ze niet zo heel goed had opgelet. “Ze had zwart haar.” Vervolgde ze toen. “Dat was het wel een beetje denk ik.”
Re: [Iris] Little eggs - zo dec 05, 2021 3:28 pm
Iris Westfall
Trainer
Iris Westfall

Karakterkaart

Freedje
Hier een quote
431
228
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het viel haar al mee dat het iemand was met een donkere huidskleur. Niet dat dat veel wilde zeggen, maar dat viel toch al wel wat meer op dan iemand met bijvoorbeeld een lichte huid en blond haar. Het zou waarschijnlijk nog zoeken naar een speld in een hooiberg zijn, maar in elk geval had ze dan al wel iets om mee te werken. ”Ik houd het mee in het oog,” beloofde ze de vrouw. ”Een donkere vrouw met zwart haar en een Skiddo of Deerling moet wel opvallen, denk ik.” Of dat hoopte ze dan toch. ”En ik weet dat het moeilijk is, maar probeer jezelf er alsjeblieft niet te hard in op te vreten. Het is een wijze les voor als je in de toekomst gaat breeden voor iemand anders, maar het is nu gebeurd en je kunt er weinig aan veranderen.” Ze pakte haar Holo Caster uit haar zak en bewoog deze even heen en weer voor Chloe’s neus. ”En vraag ook zeker de contactgegevens van de mensen voor wie je doet breeden. Dan kun je ze op de man af vragen hoe dat het me je Pokémon gaat.” Zij zou sowieso contact houden met Chloe, maar ze wist dat niet iedereen die verantwoordelijkheid op zich nam of dat simpelweg gewoon niet wilde. Het was wat het was.
Re: [Iris] Little eggs - ma dec 06, 2021 12:17 pm
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart

Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze glimlachte toen Iris aangaf het in de gaten te houden. “Dankjewel.” zei ze tegen de andere jonge vrouw. Het was fijn als iemand zo meedacht. Ze knikte ernstig bij de volgende woorden van Iris. Dat wist ze ook wel, maar toch was het moeilijk om het van haar af te zetten. Ze gaf om haar pokémon en ze wilde hun kinderen het beste plekje geven. “Dat ga ik inderdaad in het vervolg ook altijd doen.” Ze zou vanaf dat moment inderdaad altijd de contactgegevens vragen. Het overkwam haar zeker niet nog een keer zo. Al was de vraag wat je er dan aan kon veranderen natuurlijk. Als je de contactgegevens had maar iemand was nog niet goed voor zijn of haar pokémon. Ja, stalken kon je. Dat wel.
Re: [Iris] Little eggs - vr dec 17, 2021 9:46 am
Iris Westfall
Trainer
Iris Westfall

Karakterkaart

Freedje
Hier een quote
431
228
CHARACTER INFO

OOC INFO

Iris wuifde het weg toen Chloe haar bedankte. Het was voor Iris vanzelfsprekend dat ze Chloe daarmee zou helpen. Ze mocht de vrouw graag en niet alleen omdat ze haar een Pokémon ei had gegeven. ”Maak je in elk geval geen zorgen om dit Pokémon ei. Je gaat nog gek worden van het aantal selfies dat ik je ga sturen eer dat dit schatje is uitgekomen.” Ze grijnsde naar Chloe en streek toen vervolgens liefdevol over het oppervlakte van het ei. ”Ik kan niet wachten tot het ei uitkomt. Ik gok dat het een mannetje is en dat het een Ponyta wordt. Wat denk jij?” vroeg ze met een grijns aan Chloe. ”Oh, we moeten ook zeker eens afspreken zodra het ei uitgekomen is! Ik durf te wedden dat Kian vast ook nieuwsgierig is naar zijn zoontje of dochtertje.” Ze streek nog eens zachtjes over de snuit van de Ponyta, hem warm aankijkende.
Re: [Iris] Little eggs - ma dec 20, 2021 3:49 pm
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart

Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Iris gaf aan dat ze zich echt geen zorgen hoefde te maken en dat ze genoeg selfies zou maken. Waarop Chloe even zachtjes giechelde. “Hartstikke leuk!” Zei ze dan ook. Toen gaf Iris aan dat ze dacht dat er een mannelijke Ponyta uit het ei zou komen. “Net als Kian.” Glimlachte ze. “Hmmm… ik denk dan een vrouwelijke Blitzle, lekker tegenovergesteld.” Grinnikte ze naar Iris. Ze deed voor de grap het tegenovergestelde, want ze had geen idee. Sommigen zeiden dat ze dat aan voelden, maar daar geloofde Chloe niet zo in. Ze zag het altijd wel, maar raden was wel grappig natuurlijk. Het was hartverwarmend om Iris en Kian zo te zien.
Re: [Iris] Little eggs - di dec 28, 2021 2:32 pm
Iris Westfall
Trainer
Iris Westfall

Karakterkaart

Freedje
Hier een quote
431
228
CHARACTER INFO

OOC INFO

Een brede grijns sierde Iris’ lippen toen Chloe aangaf dat ze het leuk vond als Iris haar selfies zou sturen. Iris was op dat vlak wel iemand die dat vaak deed. Ze had Darren al vaak genoeg foto’s van zichzelf gestuurd met haar Pokémon. Soms kreeg ze daar een reactie op, soms las hij het ook en zei hij er verder niks op. Wat ze eigenlijk wel zo’n beetje van hem verwachtte. Haar blik gleed weer naar Chloe toen deze aangaf dat ze dacht dat het een vrouwelijke Blitzle zou worden. ”In beide gevallen zullen het in elk geval trotse ouders zijn,” zei ze op een tevreden toon. Ze wierp kort een blik om zich heen en liet haar blik toen naar haar Holo Caster glijden. Haar hart maakte een sprongetje in de lucht toen ze opmerkte dat het bijna het uur was dat ze met Darren had afgesproken; de melding dat ze met hem had afgesproken verscheen ook echt net op haar scherm. Lekker weer dan. ”Oh, ik ben bijna vergeten dat ik met een vriend van me af heb gesproken!” zei ze gehaast tegen Chloe. ”Ik laat je iets weten zodra het ei uitgekomen is en dan spreken we meteen af,” beloofde ze de dame, waarna ze naar Chloe snelde om haar een zijdelingse knuffel te geven. ”Tot gauw!” riep ze vervolgens en ze draaide zich een rondje om haar as, waarna ze in de richting begon te hollen waar ze met Darren af had gesproken. Zij en haar slechte geheugen dan ook!

OOC: Een beetje afgeraffeld, maar zullen we een nieuw topic openen dat Iris het uitgekomen ei aan Chloe laat zien? c:
Re: [Iris] Little eggs - ma jan 03, 2022 4:15 pm
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart

Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze glimlachte. “Trotse ouders zullen het zeker zijn!” Beaamde ze. Toen begon Iris over dat ze met een vriend had afgesproken. “Oepsie, ga maar gauw dan.” Vervolgde ze tegen haar. Ze gaf een knikje toen ze tot gauw zei. “Tot snel.” Zei ze de ander gedag. Ze draaide de kar om en reed bij Iris vandaan. Een blije glimlach rond haar lippen. Ze was blij dat ze het ei aan Iris had gegeven.

[Topic uit]
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum: