Switch account





Be a freak - vr okt 22, 2021 9:03 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Be a freak 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

i've built my castleon broken dreams
Alain kende veel mensen en toch kende hij er weinig. Er waren enorm veel mensen die het café in en uit waren gekomen in de bijna vier jaar dat hij er werkte, zoveel mensen die aan de festivalkramen waren gekomen, en toch zo weinig mensen die meer van hem wisten dan de feiten aan de oppervlakte. Niet dat het uitmaakte. Toch? Hij had het prima naar z’n zin en misschien zou hij wat meer mensen ontmoeten nu hij zelf op pad ging. Toch was hij nerveus op de tweede dag van het festival, tijdens de enkele uren die hij verplicht vrij had moeten nemen van zijn baas om even ‘rust te nemen’. Snapte die man niet dat hij geen rust kon nemen? Hij was hier veel te zenuwachtig voor!

Dus, zoals ze van Alain konden verwachten, deed hij het enige wat hem logisch leek. Hij stapte op een café af met een naam die hij vaag ergens eens gehoord had. “Mag ik een koffie?” vroeg hij, terwijl hij nerveus over zijn schouder keek, nooit een blik werpende op degene die zijn bestelling aannam. Als zijn baas erachter kwam dat hij bij een andere koffietent ging hangen omdat dat vertrouwd voelde, in plaats van de rest van het festival te verkennen, dan had hij een probleem. Uiteraard was het goed bedoeld… maar Alain had al zo weinig plekken waar hij zich zeker voelde. Hij bleef daar liever van genieten, vasthoudend aan die zekerheid alsof het zijn lifeline was. In zekere zin was het dat ook.
note
Re: Be a freak - vr okt 22, 2021 10:05 pm
Angie Lennox
Civilian
Angie Lennox

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 26 years old
Rank: 3

Be a freak Cafe-coffee
A
Look at how far we get, with just a little love.
153
154
CHARACTER INFO

OOC INFO

Be a freak Pixel10Be a freak Oshawott

Het was nogal een probleem. Blueberry's korte armpjes. Hij had een kopje koffie laten vallen. Haar geluk was dat ze geen duur servies mee had genomen. Op het moment was het rustig dus had ze alle tijd om het op te poetsen. “Mag ik een koffie?” klonk een stem die haar vaag bekend voorkwam. Ah, ze had weer een klant. Angie kwam netjes overeind, klopte haar rok af en draaide zich richting haar brouwstelletje. "Natuurlijk, komt er aan. Een momentje alstublieft", zei ze, waarna ze haar hoofd richting de man draaide. Wacht eens even. "Alain!" zei ze met een vrolijke glimlach. Het was inmiddels al meer dan een jaar geleden dat ze hem voor het laatst had gezien. Ze kende hem nog uit de tijd dat ze een paar maanden lang bij verschillende cafeetjes had gewerkt. Dat was haar manier geweest van onderzoek doen naar de verschillende soorten die er waren en wat haar leuk leek om op te starten.
Re: Be a freak - zo nov 14, 2021 8:22 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Be a freak 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

i've built my castleon broken dreams
Alain knipperde een paar keer met zijn ogen toen hij een bekende stem hoorde. Zijn tweekleurige ogen vonden het blauwharige meisje al snel, waarna zijn lippen in een enorme grijns trokken. Hij opende zijn mond al snel, wenkbrauwen geheven en een vrolijke schittering in zijn ogen. Angie was één van de mensen die een korte tijd bij hem had gewerkt en, in tegenstelling tot sommige anderen, was ze altijd vriendelijk geweest. Daarbij zat ze ook in de groepschat, wat het handjevol mensen was waar hij zich comfortabel mee voelde.

Met diezelfde vrolijke lach op zijn gezicht begon hij te praten, “Angie! Ik—” Hij schudde zijn hoofd even. “Wat leuk! Ik wist niet dat je hier zou zijn,” ging hij door. Hij wilde niet overenthousiast lijken, maar het zien van een bekend gezicht in de drukte maakte hem wat comfortabeler met wat er om hen heen gebeurde. Met een lichte blos op zijn wangen keek hij haar net iets te lang aan, voor hij zichzelf wist te herpakken. “Hoe is ‘t?
note ~
Re: Be a freak - vr nov 19, 2021 4:23 pm
Angie Lennox
Civilian
Angie Lennox

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 26 years old
Rank: 3

Be a freak Cafe-coffee
A
Look at how far we get, with just a little love.
153
154
CHARACTER INFO

OOC INFO

Be a freak Pixel10Be a freak Oshawott

Angie merkte hoe ze beide helemaal oplichtte bij het zien van elkaar en grinnikte er zacht om. Wat was vriendschap toch soms een mooi en onverwachts iets. “Angie! Ik—” begon Alain. “Wat leuk! Ik wist niet dat je hier zou zijn,” zei hij. Oh. Oops. Misschien had ze het wel in de groepschat moeten zetten. Misschien waren er nog meer van de andere in de chat hier op het festival. Dan zouden zij ook langs kunnen komen. "Ik ben het vergeten op de groepschat te zetten", zei ze met een lichtelijk ongemakkelijke glimlach. Dit waren van die dingen die er compleet tussendoor schoten. Ze was zo druk geweest met het plannen van alles dat ze er niet aan had gedacht om haar vrienden op de hoogte te brengen. “Hoe is ‘t?” vroeg hij, waardoor ze uit haar gedachten werd getrokken. "Oh prima, m'n kraampje loopt goed. Winst is binnen" vertelde ze met een brede glimlach. Het was immers heel belangrijk, anders kon ze zich niet veroorloven om dit nog een keer te doen. "En met jou? Ben je hier alleen of met werk?"
Re: Be a freak - vr nov 19, 2021 9:14 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Be a freak 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

i've built my castleon broken dreams
Toen Angie zei het niet in de groepschat te hebben gezet, liet Alain een grinnik klinken. “Ik had ook niet gezegd dat ik zou komen,” gaf hij toe. “Eerlijk gezegd wist ik niet zeker of dat ‘t plan was tot ik hier was…” Het was geen grote verbazing, immers. Alain had een hekel aan grote menigtes en hij was liever niet op dit soort festivals. Maar, hij had zijn ouders beloofd dat hij zijn best zou doen en hij had al genoeg het idee dat hij iedereen teleur aan het stellen was. Het minste wat hij kon doen was zichzelf uit zijn comfortzone trekken en wat foto’s naar zijn ouders sturen.

Het zien van Angie was een last van zijn schouders. Hij vond comfort in een bekend gezicht en wist de wereld even te negeren terwijl Angie opmerkte dat ze winst aan het maken was met haar kraampje. “Als ik ooit kan helpen, hoef je maar te roepen,” beloofde hij goed bedoeld, totaal niet in acht nemende dat het een Maid Café was.

Nee, ik eh— Mijn ouders wilden foto’s,” gaf hij toe. Hij wreef met zijn hand even langs de achterkant van zijn nek. “Het is me wat… te druk.Veel te druk.
note ~
Re: Be a freak - za nov 20, 2021 5:09 pm
Angie Lennox
Civilian
Angie Lennox

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 26 years old
Rank: 3

Be a freak Cafe-coffee
A
Look at how far we get, with just a little love.
153
154
CHARACTER INFO

OOC INFO

Be a freak Pixel10Be a freak Oshawott

Het gegrinnik als reactie over haar opmerking over de groepschat had ze niet helemaal verwacht. “Ik had ook niet gezegd dat ik zou komen,” zei hij. Ah, ja, dat was waar ook. Niemand had er iets over gezegd dus als ze er wel waren, was ze niet de enige die er niets over had gezegd. “Eerlijk gezegd wist ik niet zeker of dat ‘t plan was tot ik hier was…” vulde Alain aan. Angie gaf een begrijpend knikje. Ze wist van zijn mening over grote groepen mensen en nam het hem dan ook niet kwalijk.

“Als ik ooit kan helpen, hoef je maar te roepen,” reageerde Alain. Ze kon haast niet anders dan grinniken om die opmerking. "Stel ik op prijs maar ik weet niet of het uniform je zal staan", zei ze met een geamuseerde glimlach op haar gezicht. Ze zag het al voor zich. Alain in een maid uniform. Alhoewel, misschien zou het gaan met een pruik? “Nee, ik eh— Mijn ouders wilden foto’s,” zei Alain, waardoor ze uit haar gedachten werd getrokken. “Het is me wat… te druk.” Kort keek Angie naar de lege tafeltjes en verder om zich heen. "Zal ik meegaan? Ik kan wel voor een half uurtje sluiten?" zei ze terwijl ze het 'gesloten' bordje al tevoorschijn haalde. Blueberry keek haar met vragende oogjes aan vanaf de grond, hij had geen idee wat er aan het gebeuren was. Niet gek ook aangezien vanuit daar Alain niet kon zien en hem überhaupt nog niet kende.
Re: Be a freak - za nov 20, 2021 9:12 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Be a freak 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

i've built my castleon broken dreams
Oh, Arceus.

Een rode kleur trok over Alain’s gehele gezicht, inclusief zijn oren, toen hij zich realiseerde over welk uniform Angie het had. Hij schudde zijn hoofd snel. “N-N-Nee,” bracht hij stamelend uit. “Daar— Daar had ik niet over nagedacht.” Nee, hij zou niet… Oh, wat stom.

Toen Angie opmerkte dat ze wel een half uurtje kon sluiten, keek hij haar met opgetrokken wenkbrauwen aan. “Weet je het zeker?” vroeg hij geïnteresseerd. Samen even over het festival lopen klonk gezellig. Met Angie aan zijn zijde zou hij zich al iets zekerder voelen en als hij zijn ouders (en de groepschat, uiteraard) een paar foto’s met Angie erin kon sturen, waren die ook weer gerust gesteld. Immers liet het zien dat hij niet alleen was, dat hij het op één of andere manier toch wist te redden. Een zachte glimlach trok bij die gedachte over zijn gezicht, voor hij weer met zijn hand langs zijn nek gleed. “Dat zou… Ik zou het waarderen,” gaf hij toe, net luid genoeg voor haar om te horen.
note ~
Re: Be a freak - za nov 20, 2021 10:03 pm
Angie Lennox
Civilian
Angie Lennox

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 26 years old
Rank: 3

Be a freak Cafe-coffee
A
Look at how far we get, with just a little love.
153
154
CHARACTER INFO

OOC INFO

Be a freak Pixel10Be a freak Oshawott

Cue the realisation. Alain's hoofd werd vuurrood. “N-N-Nee,” stamelde hij. “Daar— Daar had ik niet over nagedacht.” Angie kon niet anders dan even lachen om deze reactie. Wie zou dat nou niet doen? Het was in ieder geval duidelijk dat Alain zich niet zo makkelijk voor zich zag in een maid kostuum. En ze moest eerlijk zeggen, er waren maar weinig mannen die dat wel zouden doen. Het was immers al vrij lastig om vrouwen te vinden die het wilde.

“Weet je het zeker?” vroeg Alain als reactie op haar opmerking over het sluiten. Ze gaf een bevestigend knikje. Ze zat al aan haar quota van vandaag en waarschijnlijk zou het toch wel even rustig blijven. “Dat zou… Ik zou het waarderen,” zei Alain met een hand in zijn nek. Een kleine zucht verliet haar mond. "Je zal dan wel wat harder moeten praten want zo ga ik je niet verstaan tussen de mensen", zei ze met een plagende knipoog. Vervolgens bukte ze om Blueberry op te pakken en hem op het kraampje te zetten. De Oshawott keek nieuwsgierig naar de man aan de andere kant voor hij een begroetend geluidje maakte. "Blueberry kan wel even op het kraampje letten in de tussentijd."
Re: Be a freak - vr nov 26, 2021 8:45 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Be a freak 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

i've built my castleon broken dreams
Dan zou hij wat harder moeten praten. Alain trok zijn onderlip in een lichte pruil terwijl hij de ander met een diepe frons aankeek. Oké. “Nog een reden om de drukte te haten,” zei hij iets harder. Een diepe zucht gleed langs zijn lippen en hij schudde zijn hoofd even. Nee, hij was er absoluut geen fan van. Hoe kon hij ook? Hij had zich altijd enkel veilig gevoeld met de mensen die hij kende, een onzekerheid die de besluiten voor hem maakte in plaats van andersom.

Toen Angie zei dat Blueberry op haar kraampje kon letten, keek hij met een glimlach naar de Oshawott. “Hey,” groette hij de Pokémon kort, een vriendelijke glimlach op zijn lippen. Al snel keek hij terug naar Angie. “Is er nog iets wat je wil zien?” vroeg hij nieuwsgierig. Zij was immers aan het werk geweest, misschien had ze de kans nog niet gehad.
note ~
Re: Be a freak - di nov 30, 2021 8:12 pm
Angie Lennox
Civilian
Angie Lennox

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 26 years old
Rank: 3

Be a freak Cafe-coffee
A
Look at how far we get, with just a little love.
153
154
CHARACTER INFO

OOC INFO

Be a freak Pixel10Be a freak Oshawott

Ze kreeg een pruillip en een frons als reactie op haar opmerking. “Nog een reden om de drukte te haten,” zei Alain. Angie grinnikte kort voor ze haar schouders ophaalde. Hij sprak in ieder geval wel al wat luider. Als hij zo bleef praten dan zou ze hem hopelijk wel kunnen verstaan terwijl ze over het festival liepen.

“Hey,” begroette Alain haar Oshawott zodra ze de pokémon op het kraampje zette. Blueberry zwaaide vrolijk met een armpje om hem terug te begroeten. “Is er nog iets wat je wil zien?” vroeg hij haar vervolgens. Kort zette ze een hand tegen haar lippen terwijl ze nadacht. "Ik heb eigenlijk geen idee wat er allemaal te doen is behalve het doolhof", gaf ze eerlijk toe. Er was vast en zeker van alles te doen op het festival maar ze was zo druk bezig geweest met haar kraampje dat ze geen tijd had gehad om uit te zoeken wat dat nou allemaal precies was.
Re: Be a freak - wo dec 01, 2021 5:35 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Be a freak 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

i've built my castleon broken dreams
De ander gaf aan niet goed te weten wat er allemaal te doen was buiten het doolhof en Alain humde zachtjes. “Ah! Heb je al op de Tauros gezeten?” vroeg hij met een vrolijke glimlach. Hij had het zelf nog niet geprobeerd, maar het klonk wel leuk! Hij wist niet goed of hij het lang vol zou houden. Hij wist ook niet of het klonk als iets wat Angie zou willen doen. De meeste mensen leken er niet op te willen zitten, immers.

En anders is er ook de markt? Ik ben er nog niet echt overheen gelopen,” merkte hij op. Misschien was het anders wel een goed idee om gewoon bij de andere kraampjes te gaan kijken. Hij had gehoord dat er ook Pokémon werden verkocht, misschien was dat nog interessant.
note ~
Re: Be a freak - vr dec 03, 2021 9:25 pm
Angie Lennox
Civilian
Angie Lennox

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 26 years old
Rank: 3

Be a freak Cafe-coffee
A
Look at how far we get, with just a little love.
153
154
CHARACTER INFO

OOC INFO

Be a freak Pixel10Be a freak Oshawott

“Ah! Heb je al op de Tauros gezeten?” Langzaam draaide ze haar blik van zijn ogen naar haar uniform voor ze haar ogen weer terug omhoog draaide. "Als je een sport bh en broek voor me hebt, wil ik het overwegen", reageerde ze droogjes. Met een cup zoals de hare en een rok leek het haar niet super verstandig om op zo'n stier te gaan zitten. Dat trok alleen maar ongewilde aandacht. Niet het soort reclame dat ze voor haar café wilde maken.

“En anders is er ook de markt? Ik ben er nog niet echt overheen gelopen,” stelde Alain vervolgens voor. Dat was waarschijnlijk een betere optie. Ze was eigenlijk wel nieuwsgierig naar wat voor kraampjes er nog meer waren. Ze kon maar een klein deel zien vanuit haar eigenste. "Zullen we dat dan doen? Tenzij jij op de Taurus wil?" stelde ze voor terwijl ze Blueberry over zijn kopje aaide. Ze vertrouwde hem wel genoeg om op te letten dat er niets gestolen werd terwijl ze weg was.
Re: Be a freak - vr dec 03, 2021 10:40 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Be a freak 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

i've built my castleon broken dreams
Alain knipperde een paar keer verbaasd toen de ander opmerkte dat ze dan een broek en een sportbh nodig zou hebben. Hij keek naar beneden en zijn blik viel op de rok, waarna— Oh Arceus! Alain’s nek kleurde rood voor de kleur geheel over zijn gezicht trok en hij keek zijn vriendin verbaasd aan. Daar had hij niet eens over na gedacht. “Ik— Ah! Die heb ik niet,” antwoordde hij, zo verbaasd dat hij dom genoeg was om dat nog te zeggen. Alsof Angie echt dacht dat hij een tas met broeken en sportbh’s in haar maat had. In haar. Grote. Maat. Man, hij was gay.

De markt klonk als een betere plek. Alain wreef zijn hand langs de achterkant van zijn nek en knikte wat ongemakkelijk. “De markt klinkt goed,” gaf hij toe. Arceus, hij wist het ook voor elkaar te krijgen om zichzelf voor schut te zetten bij iedereen, of niet?
note ~
Re: Be a freak - zo dec 05, 2021 5:42 pm
Angie Lennox
Civilian
Angie Lennox

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 26 years old
Rank: 3

Be a freak Cafe-coffee
A
Look at how far we get, with just a little love.
153
154
CHARACTER INFO

OOC INFO

Be a freak Pixel10Be a freak Oshawott

Hoe vaak zou ze dit nog moeten laten merken voor hij het door zou hebben? Geen idee. Hij was er te gay voor. Zijn hoofd zag dan ook rood vanwege de schaamte en niet iets anders. “Ik— Ah! Die heb ik niet,” reageerde hij. Dat stond.. nogal op zich. Als hij wel een sport bh bij had, dan zou ze toch nogal wat vragen aan hem hebben. Die dan waarschijnlijk eerder een komisch antwoord zouden hebben dan iets serieus.

“De markt klinkt goed,” reageerde Alain met een ongemakkelijk knikje. Angie richtte zich tot haar Oshawott en aaide hem een keer over zijn hoofd. "Goed opletten dat er niets gestolen wordt", zei ze waarna ze het bordje naar 'gesloten' omdraaide. Ze nam het schortje af en vouwde deze op, om het vervolgens naast Blueberry te leggen. Op die manier liep ze wat minder als 'maid' rond en wat meer als 'persoon in een zwart jurkje'. "Zullen we gaan?" vroeg ze met een glimlach aan Alain.
Re: Be a freak - zo dec 05, 2021 8:34 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Be a freak 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

i've built my castleon broken dreams
Goed opletten dat er niets gestolen werd, vertelde Angie haar Pokémon. Alain keek even met een glimlach naar de Pokémon, voor hij weer naar Angie keek. Het was misschien beter dat ze het schortje afdeed. Niet dat Alain er veel van merkte. Hij scheen compleet blind te zijn voor wat anderen zagen in vrouwen. En hij had nog zo lang geroepen dat hij ‘bi’ was. Wat een grap. Hij hoorde haar nog vragen of ze zouden gaan, waarop hij enkel antwoordde, “Yeah.

Alain stak zijn handen in zijn zakken terwijl ze hun weg naar de markt maakten. “Dus, sta je altijd op dit soort events?” besloot hij haar te vragen. “Ik neem aan dat ik er nu niet aan ontkom er op te dagen…” Dus hij zou het wel fijn vinden als het betekende dat hij Angie daar kon zien. Hij voelde zich veilig bij haar, immers.
note ~
Re: Be a freak - ma dec 06, 2021 11:48 am
Angie Lennox
Civilian
Angie Lennox

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 26 years old
Rank: 3

Be a freak Cafe-coffee
A
Look at how far we get, with just a little love.
153
154
CHARACTER INFO

OOC INFO

Be a freak Pixel10Be a freak Oshawott

Bij haar kraampje was voor nu alles geregeld. Tijd om te bevestigen dat ze zouden gaan lopen. “Yeah.” Alain reageerde ook positief. Mooi. Dan kon ze eindelijk even pauze nemen.

Al snel voegde ze zich aan zijn zijde terwijl ze richting de markt liepen. “Dus, sta je altijd op dit soort events?” vroeg Alain vanuit het niets. “Ik neem aan dat ik er nu niet aan ontkom er op te dagen…” vulde hij aan voor ze kon reageren. Zacht schudde ze haar hoofd. "Nee, dit is de eerste keer. Het is een experimentje", vertelde ze. Het was een flinke gok geweest maar tot nu toe leek het allemaal wel goed te gaan. Dat was in haar ogen al vrij snel, namelijk als ze geen verlies maakte. Veel winst maakte ze niet als ze eerlijk moest zijn. Maar dat was niet erg. Zo lang ze er van kon leven was het al prima. "Waar wilde je ouders eigenlijk foto's van?" besloot ze te vragen. Aangezien dat volgens Alain de reden was dat hij zich op het festival bevond.
Re: Be a freak - vr dec 10, 2021 8:59 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Be a freak 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

i've built my castleon broken dreams
Een experiment, noemde Angie het. Alain humde zacht bij de woorden. “Een geslaagd experiment?” vroeg hij haar hoopvol, een lichte glimlach op zijn gezicht. Hij zou het erg fijn vinden als hij wist dat ze vaker op zulke festivals zou zijn, of het nou wel of niet met haar café zou zijn. Het was vreemd. Alain was altijd een extrovert geweest, iemand die energie haalde uit sociaal contact. Maar door zijn eigen onzekerheden, kostte het ook zoveel energie om met groepen mensen te gaan. Tegenstrijdigheden die zijn leven alleen maar vermoeiender maakten.

Ah! Ehm… Alles? Mij?” merkte hij op, toen Angie vroeg waar zijn ouders foto’s van willen. Hij haalde zijn Holo Caster tevoorschijn en klikte er één van een willekeurig kraampje, voor hij tot stilstand kwam en Angie even nieuwsgierig aankeek. “Selfie?” Een grijns trok over zijn gezicht terwijl hij haar aankeek. Een foto samen was altijd leuk, toch? Misschien dat z’n ouders zich dan minder zorgen zouden maken.
note ~
Re: Be a freak - ma dec 13, 2021 10:08 pm
Angie Lennox
Civilian
Angie Lennox

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 26 years old
Rank: 3

Be a freak Cafe-coffee
A
Look at how far we get, with just a little love.
153
154
CHARACTER INFO

OOC INFO

Be a freak Pixel10Be a freak Oshawott

“Een geslaagd experiment?” vroeg Alain haar. Ze antwoordde met een glimlachje en maakte een peace-sign. Het was goed genoeg gegaan om het vaker te kunnen doen. Daarentegen ook weer niet goed genoeg om hiermee op elk festival te gaan staan.

Ze besloot hem te vragen waar zijn ouders foto's van wilde. Dat was immers de reden dat ze met hem mee was gekomen voor een wandeling. Naast dat ze natuurlijk zijn gezelschap apprecieerde. “Ah! Ehm… Alles? Mij?” Angie grinnikte om de vreselijk onspecifieke beschrijving. In de tussentijd had Alain zijn holocaster er bij gepakt en maakte hij een foto van een willekeurig kraampje. Alain kwam tot stilstand en keek haar met een grijns aan keek. “Selfie?” vroeg hij. Ah. "Natuurlijk", zei ze met een glimlach terwijl ze haar haren netjes begon te positioneren. "Wil je nog een specifieke achtergrond?" vroeg ze. Misschien was het wel handig dat er nog wat van het festival te zien was op de achtergrond van de foto.
Re: Be a freak - wo dec 15, 2021 6:59 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Be a freak 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Alain grijnsde naar Angie toen ze een peace-sign maakte. “Dan weet ik waar ik heen vlucht op een volgend festival,” glimlachte hij half-grappend. Misschien dat het allemaal gemakkelijker zou worden. Hij was altijd een peoples-person geweest, het type persoon wat graag op plekken met volk was. Maar niet zoals hier, waar hij nauwelijks een stap kon zetten zonder iemand voor de voeten te lopen. Dat was waar hij zenuwachtig werd en waar de massa hem ging vermoeien, tenzij hij iemand bij had waar hij comfortabel mee was.

Een specifieke achtergrond? “Ehm…” Hij keek even rond en hield zijn Holo Caster op, voor hij een schattige hoek vond waarin je een kraampje met allerlei soorten fruit op de achtergrond zag. De kleuren maakten de achtergrond vrolijk en zomers, wat precies is waar hij naar zocht. Hij wenkte Angie om hem te joinen en zette een grijns op zijn gezicht.

Cute!
Re: Be a freak - do jan 13, 2022 10:14 pm
Angie Lennox
Civilian
Angie Lennox

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 26 years old
Rank: 3

Be a freak Cafe-coffee
A
Look at how far we get, with just a little love.
153
154
CHARACTER INFO

OOC INFO

Be a freak Pixel10Be a freak Oshawott

“Dan weet ik waar ik heen vlucht op een volgend festival,” zei Alain met een grijns. Angie grinnikte kort. Het zou leuk zijn als Alain tijdens een volgend event weer langs zou komen bij haar kraampje. Ze moest dan wel uit zoeken waar en wanneer dat zou zijn. Ze zou immers niet bij elk evenement aanwezig kunnen zijn.

Angie vroeg hem of hij nog een specifieke achtergrond wilde voor zijn foto. “Ehm…” Alain draaide een beetje in het rond met zijn holocaster in zijn handen. Uiteindelijk leek hij een goede hoek te vinden en wenkte hij haar zijn kant op. Snel ging ze bij hem staan en glimlachte ze vrolijk voor Alain de foto trok. “Cute!” zei hij zodra de foto gemaakt was. "Laat zien?" vroeg ze nieuwsgierig. Als het echt een goede foto was zouden ze weer verder kunnen lopen over de markt.
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum