[HE2021] Cofagrigus Candy Hunt - zo okt 31, 2021 9:15 am
Tales of Sinnoh
Administrator
| Ik wil meedoen aan de candy hunt! Naam karakter: Evan Clover Vakcode: A1 |
| Cofagrigus Candy Hunt Evan Clover Je betreedt het stille, donkere park. Pompoenkaarsen flikkeren als je voorbij loopt en in de verte hoor je het zachte gejammer van een ghostpokémon. Je zoekt en zoekt en uiteindelijk zie je in het schijnsel van het maanlicht een Dusk Stone liggen! Er is 10₽ van je account afgeschreven. |
| Ik wil meedoen aan de candy hunt! Naam karakter: Chloe Rose Vakcode: D10 |
| Ik wil meedoen aan de candy hunt! Naam karakter: Rani Ludovic Vakcode: B8 |
| Ik wil meedoen aan de candy hunt! Naam karakter: Dex Arrow Vakcode: B6 |
| Cofagrigus Candy Hunt Cloe Rose Je betreedt het stille, donkere park. Pompoenkaarsen flikkeren als je voorbij loopt en in de verte hoor je het zachte gejammer van een ghost pokémon. Je zoekt en zoekt en uiteindelijk zie je in het schijnsel van het maanlicht een blauwe Poffin liggen! Er is 10₽ van je account afgeschreven. Cofagrigus Candy Hunt Rani Ludovic Je betreedt het stille, donkere park. Pompoenkaarsen flikkeren als je voorbij loopt en in de verte hoor je het zachte gejammer van een ghost pokémon. Je zoekt en zoekt en uiteindelijk zie je in het schijnsel van het maanlicht een Moon Ball liggen! Er is 10₽ van je account afgeschreven. Cofagrigus Candy Hunt Dex Arrow Je betreedt het stille, donkere park. Pompoenkaarsen flikkeren als je voorbij loopt en in de verte hoor je het zachte gejammer van een ghost pokémon. Je zoekt en zoekt en uiteindelijk zie je in het schijnsel van het maanlicht een TM (Shadow Ball) liggen! Er is 10₽ van je account afgeschreven. |
| Ik wil meedoen aan de candy hunt! Naam karakter: Lucie Evien Vakcode: E4 |
| Ik wil meedoen aan de candy hunt! Naam karakter: Jörfi Apes Vakcode: B10 |
| Cofagrigus Candy Hunt Lucie Evien Je betreedt het stille, donkere park. Pompoenkaarsen flikkeren als je voorbij loopt en in de verte hoor je het zachte gejammer van een ghost pokémon. Je zoekt en zoekt en uiteindelijk zie je in het schijnsel van het maanlicht een Life Orb liggen! Er is 10₽ van je account afgeschreven. Cofagrigus Candy Hunt Jörfi Apes Je betreedt het stille, donkere park. Pompoenkaarsen flikkeren als je voorbij loopt en in de verte hoor je het zachte gejammer van een ghost pokémon. Je zoekt en zoekt en uiteindelijk zie je in het schijnsel van het maanlicht een Reaper Cloth liggen! Er is 10₽ van je account afgeschreven. |
| Ik wil meedoen aan de candy hunt! Naam karakter: Cerys Winters Vakcode: E7 |
| Ik wil meedoen aan de candy hunt! Naam karakter: Yasmin Lum Vakcode: E5 |
| Ik wil meedoen aan de candy hunt! Naam karakter: Megan Lynch Vakcode: E3 Ik wil meedoen aan de candy hunt! Naam karakter: William Sutton Vakcode: A6 Ik wil meedoen aan de candy hunt! Naam karakter: Hayden Fòlais Vakcode: D7 Ik wil meedoen aan de candy hunt! Naam karakter: Scarlet Lockwood Vakcode: C4 |
| Cofagrigus Candy Hunt Cerys Winters Je betreedt het stille, donkere park. Pompoenkaarsen flikkeren als je voorbij loopt en in de verte hoor je het zachte gejammer van een ghost pokémon. Je zoekt en zoekt en uiteindelijk zie je in het schijnsel van het maanlicht een TM (Venom Drench) liggen! Er is 10₽ van je account afgeschreven. Cofagrigus Candy Hunt Yasmin Lum Je betreedt het stille, donkere park. Pompoenkaarsen flikkeren als je voorbij loopt en in de verte hoor je het zachte gejammer van een ghost pokémon. Je zoekt en zoekt en uiteindelijk zie je in het schijnsel van het maanlicht een Poison Gem liggen! Er is 10₽ van je account afgeschreven. Cofagrigus Candy Hunt Scarlet Lockwood Je betreedt het stille, donkere park. Pompoenkaarsen flikkeren als je voorbij loopt en in de verte hoor je het zachte gejammer van een ghost pokémon. Je zoekt en zoekt en uiteindelijk zie je in het schijnsel van het maanlicht een Razor Claw liggen! Er is 10₽ van je account afgeschreven. Cofagrigus Candy Hunt Hayden Fòlais Je betreedt het stille, donkere park. Pompoenkaarsen flikkeren als je voorbij loopt en in de verte hoor je het zachte gejammer van een ghost pokémon. Je zoekt en zoekt en uiteindelijk zie je in het schijnsel van het maanlicht een Ghost Gem liggen! Er is 10₽ van je account afgeschreven. Cofagrigus Candy Hunt William Sutton Je betreedt het stille, donkere park. Pompoenkaarsen flikkeren als je voorbij loopt en in de verte hoor je het zachte gejammer van een ghost pokémon. Je zoekt en zoekt en uiteindelijk zie je in het schijnsel van het maanlicht een Poison Gem liggen! Er is 10₽ van je account afgeschreven. Cofagrigus Candy Hunt Megan Lynch Je betreedt het stille, donkere park. Pompoenkaarsen flikkeren als je voorbij loopt en in de verte hoor je het zachte gejammer van een ghost pokémon. Je zoekt en zoekt en uiteindelijk zie je in het schijnsel van het maanlicht een Poffin (blauw) liggen! Er is 10₽ van je account afgeschreven. |
| Ik wil meedoen aan de candy hunt! Naam karakter: Elise Cartier Vakcode: C2 |
| Ik wil meedoen aan de candy hunt! Naam karakter: Mortem Ashdown Vakcode: D5 |
Karakterkaart Gender: Female Age: 24 Rank: 2
CHARACTER INFO OOC INFO | Ik wil meedoen aan de candy hunt! Naam karakter: Elin Holt Vakcode: A10 |
| Cofagrigus Candy Hunt Elise Cartier Je betreedt het stille, donkere park. Pompoenkaarsen flikkeren als je voorbij loopt en in de verte hoor je het zachte gejammer van een ghost pokémon. Je zoekt en zoekt en uiteindelijk zie je in het schijnsel van het maanlicht een Black Glasses liggen! Er is 10₽ van je account afgeschreven. Cofagrigus Candy Hunt Mortem Ashdown Helaas heb je niet afdoende punten om te gaan zoeken! Is dat nou jammer.. Cofagrigus Candy Hunt Elin Holt Je betreedt het stille, donkere park. Pompoenkaarsen flikkeren als je voorbij loopt en in de verte hoor je het zachte gejammer van een ghost pokémon. Je zoekt en zoekt en uiteindelijk zie je in het schijnsel van het maanlicht een Dusk Ball liggen! Er is 10₽ van je account afgeschreven. |
|
Nieuwe (Ik heb nu wel genoeg punten ervoor xD) |
Karakterkaart Gender: Male Age: 21 Rank: 4
CHARACTER INFO OOC INFO | Ik wil meedoen aan de candy hunt! Naam karakter: Casimir Noirceur Vakcode: C4 |