Switch account





[Fossil] Ancient Bugs - zo okt 31, 2021 3:21 pm
Victoria Alastair
Researcher
Victoria Alastair

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23
Rank: 1

[Fossil] Ancient Bugs B6ef5aa31c78fdb894f59cd2013f5baf
Linn
Boo
12
122
CHARACTER INFO

OOC INFO


Een fossil.

En hij was echt.

Of dat was haar verteld door de man die de prijs in haar handen had gedrukt. Echt zeker van de hele zaak was ze niet, want wat als het gewoon een plastic replica was? Nee, ze zou niet teveel ervan moeten hopen, als het daadwerkelijk een fossil was, was de kans waarschijnlijk nog eens héél klein om het tot leven te wekken. Wie wist überhaupt hoe dat moest?

Een snelle internetsearch en ze kwam erachter dat dit vaak een taak was van een professor. Iets waar zij ooit naartoe ging werken, indien haar doel om researcher te worden niet plots zou veranderen. Nee, het bleek dat ze na een week weer terug op weg moest naar Sunyshore City, waar ze voor een tweede keer Professor Willow’s Lab in moest stappen. Hopelijk had de vrouw tijd voor haar.

De atmosfeer binnen het lab was niet veranderd sinds de laatste keer, al lag alles op een andere plek dan de keer ervoor. De chaos was er nog steeds. Vita zette een voorzichtige stap over wel erg duur ogende equipment, zichzelf afvragend waarom het überhaupt op de grond stond vlak naast de deur. Dat was vragen om problemen.

”Ik eh..” ze zette haar tas neer op het bureau. ”Hey,” Misschien kon ze beter daar mee starten. ”Ik heb op het Harvest Festival een fossil gewonnen.. en ik vroeg me af of jij daar meer mee kon?” De vrouw keek haar vragend aan, waardoor Vita de indruk had dat haar eerste request niet heel duidelijk was. ”Het is volgens mij een Claw Fossil, maar ik weet het ook niet helemaal zeker.. ik had op het internet gelezen dat een professor hier meer mee kon en-”

’Mag ik de fossil zien?’

Oh!

”Ja natuurlijk!” Bracht ze zo snel mogelijk over haar lippen, waarna ze haastig haar tas opende en voorzichtig de fossil uit de twee handdoeken tevoorschijn haalde en aan de vrouw overhandigde. Hopelijk was het een echte fossil, want anders zou ze hier toch wel een beetje voor gek staan.

Heeft een claw fossil!
Re: [Fossil] Ancient Bugs - zo okt 31, 2021 5:57 pm
Zeraora
Moderator
Zeraora

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 10

[Fossil] Ancient Bugs Zeraora-pokemon
Anouk
You saw nothing...
826
550
CHARACTER INFO

OOC INFO

Anorith
BATTLE ARMOR
Gefeliciteerd! Je Anorith met ID  #720 is geregistreerd.



Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum