Switch account





Unfamiliar - wo nov 03, 2021 8:11 pm
Ciora Escarra
Team Zekrom
Ciora Escarra

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22 years old
Rank: 4

Unfamiliar 2pwq
A
Set your life ablaze. Seek those that can fan the flames.
135
120
CHARACTER INFO

OOC INFO

Unfamiliar Coira_10Unfamiliar 155MS6Unfamiliar 757Unfamiliar 228MS6

Het was niet eens haar bedoeling geweest, maar daar liep ze dan. Midden door het terrein van de school. Werd het eigenlijk als illegaal gezien om hier te zijn als je geen student was van de school? Ze had oprecht geen idee. Haar voornaamste probleem was dat ze geen idee had hoe ze weer van dit terrein af kon komen. Het was haast een doolhof met al die gebouwen. Feu was helemaal de weg kwijt en liep naast haar in plaats van voor haar. Hono liep aan de andere kant en Ahi had zich op haar schouders genesteld. Het deed haar enkel meer lijken op een gewone trainer die van fire types hield.

Haar ogen vielen op een wel heel bijzondere pokémon. Het was een Raichu maar had een heel andere kleur dan ze van de pokémon gewend was. Zelfverzekerd stapte ze op de vrouw en haar pokémon af. "Hoi, ik heb een heel brutaal vraagje. Zou ik misschien even naar jouw Raichu mogen kijken en een paar foto's maken voor een breeder vriendin van me?" vroeg ze alsof dat ook echt haar doel was. Haar daadwerkelijke doel lag echter ergens anders. Ze wilde de foto's hebben voor Team Zekrom. Daar zouden de researchers er waarschijnlijk wel wat aan hebben. Misschien was het wel leuk voor een meer ervaren lid om te stelen zelfs.


[Eerste post voor Lucie]
Re: Unfamiliar - wo nov 03, 2021 9:05 pm
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 3

Unfamiliar BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO

Maybe it's a dream
Maybe nothing else is real
Ze had eventjes wat langs moeten brengen op de Trainer en Coördinator universiteit. Maar Arceus, wat was het een doolhof. Met Seiche in haar capuchon en Ruddles over haar schouder hangend liep ze dan ook door de straten heen, af en toe haar Holocaster kijkend naar de Tirtougle Maps app. Maar ze werd er nog niet heel erg veel wijzer van. Ze zuchtte terwijl ze langs een groepje studenten liep die wel de weg leken te weten. Eventjes twijfelde ze of ze ze de weg ging vragen, maar ze waren toen de hoek al om. Dus restte Lucie niks anders dan door te lopen.

Terwijl ze zelf een hoek passeerde, kwam iemand naar haar toe gelopen, een donker meisje met een pet op. Lucie knipperde wat verbaasd met haar ogen bij de vraag van het meisje maar tegelijkertijd, ze was al een keer gevraagd door een Breeder hiervoor. Dus heel gek was de vraag ook weer niet. "Uhm.. Sure? Ga je gang?" Ruddles zweefde ondertussen wat meer de lucht in, altijd dol op aandacht. Ondertussen kwam Seiche ook, al glitterend, uit haar capuchon, geïnteresseerd zoemend om vervolgens op Ruddles zijn hoofd te landen.

cttw
Re: Unfamiliar - do nov 04, 2021 4:53 pm
Ciora Escarra
Team Zekrom
Ciora Escarra

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22 years old
Rank: 4

Unfamiliar 2pwq
A
Set your life ablaze. Seek those that can fan the flames.
135
120
CHARACTER INFO

OOC INFO

Unfamiliar Coira_10Unfamiliar 155MS6Unfamiliar 757Unfamiliar 228MS6

Er was verwarring maar ook herkenning bij de vrouw. De vraag was waarschijnlijk nogal plotseling geweest maar ook al vaker gesteld. Niet heel gek. Een Alolan Raichu zag je hier al niet vaak, laat staan als het ook nog eens een traited versie was. "Uhm.. Sure? Ga je gang?" antwoordde de vrouw. Een glimlach verscheen op Ciora's gezicht toen de pokémon dichterbij kwam. Ze was er zo op gefocust dat ze de Cutiefly niet had opgemerkt. Het scheelde niet veel of ze had Hono en Ahi het bevel 'kill it with fire' gegeven. Feu niet aangezien hij nog niet zo nauwkeurig was en ze zelf liever niet in brand stond. Dit was geen normale Cutiefly maar deze glitterde langs alle kanten. Wat was dat nou weer voor gek ding? Traited, sure. Maar ook raar. Ze had het niet zo op bug types. "Heb je hun van breeders?" vroeg Ciora terwijl ze de Raichu nauwkeuriger bekeek. Ze probeerde de Cutiefly zo min mogelijk aandacht te geven maar dat was nog behoorlijk lastig met al die glinstering.
Re: Unfamiliar - do nov 04, 2021 7:44 pm
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 3

Unfamiliar BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO

Maybe it's a dream
Maybe nothing else is real
Lucie had al snel door aan de houding en de gezichtsuitdrukking van het meisje tegenover haar dat ze niet dol enthousiast werd van Seiche. Voorzichtig ving ze de zoemende Pokémon uit de lucht en drukte ze deze tegen zich aan. Enkele glitters vielen tussen haar vingers vandaan. Wat een rare Pokémon was het toch ook, maar het was wel grappig. Tenminste, Lucie vond het uit een wetenschappelijk oogpunt grappig. Zou deze Cutiefly het juist beter doen in de natuur? Of juist minder?

Het meisje wat ze getroffen had begon haar ondertussen vragen te stellen over Ruddles. De Raichu zweefde wat dichter naar haar toe en probeerde zijn neus tegen de camera aan te drukken, nieuwsgierig dat hij was. "Ruddles alsjeblieft, gedraag je, ze wilde een foto, geen extreme close-up." Ze schudde haar hoofd al grinnikend en keek daarna weer naar het meisje. "Ik heb Ruddles zelf gevangen, ik vond hem als een Pichu in de Friend Safari. Ik heb hem toen gevangen omdat ik bang was dat hij het in de natuur niet zou redden."

cttw
Re: Unfamiliar - vr nov 05, 2021 4:53 pm
Ciora Escarra
Team Zekrom
Ciora Escarra

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22 years old
Rank: 4

Unfamiliar 2pwq
A
Set your life ablaze. Seek those that can fan the flames.
135
120
CHARACTER INFO

OOC INFO

Unfamiliar Coira_10Unfamiliar 155MS6Unfamiliar 757Unfamiliar 228MS6

Gelukkig leek de vrouw door te hebben dat ze niet zo'n fan was van het rond gezoom van de Cutiefly. De pokémon werd vastgepakt zodat hij niet meer rond haar hoofd zou kunnen zweven. Dat zorgde er voor dat Feu het waarschijnlijk niet als eten zou zien en zijzelf er niet door zou worden afgeleid.

Ciora pakte haar holocaster er bij om een paar foto's van de pokémon te kunnen maken. Haar eerste shot was niet heel succesvol. "Ruddles alsjeblieft, gedraag je, ze wilde een foto, geen extreme close-up." Ciora grinnikte met de ander mee. Ze draaide haar holocaster zodat de ander de foto kon zien. Het was niet meer dan een grote zwarte neus omringt door wat bruine vacht. "Ik heb Ruddles zelf gevangen, ik vond hem als een Pichu in de Friend Safari. Ik heb hem toen gevangen omdat ik bang was dat hij het in de natuur niet zou redden." Ciora keek even van de vrouw naar de pokémon. Ahi was inmiddels op haar rug geklommen om de pokémon ook wat beter te kunnen bekijken. "Redden traited pokémon het dan minder goed in de natuur?" vroeg ze oprecht onwetend. Hono volgde met zijn kopje het gesprek tussen de twee vrouwen, steeds op en neer kijkend.
Re: Unfamiliar - ma nov 08, 2021 7:04 pm
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 3

Unfamiliar BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO

Maybe it's a dream
Maybe nothing else is real
Seiche zoemde nog wat in haar handen, maar besloot om niet heel erg veel verder te protesteren tegen haar plotselinge gevangenschap. Enkele toefjes glinsterend stof gingen nog van de lichtgevende Cutiefly af, maar voor de rest hield ze zich stil. Lucie wilde graag wat meer een band opbouwen met de Traited Pokémon, dus ze hield haar liever buiten de Pokéball, maar dan moest ze zich wel gedragen. Maar tegelijkertijd, het was al beter dan Aquila, die overal en nergens heen stuiterde. Arceus, Aquila bedoelde het niet slecht maar wat was het een moeilijk geval.

Ondertussen hing Ruddles het fotomodel uit. De Raichu zweefde een beetje door de lucht en lachte vrolijk terwijl er foto's van hem gemaakt werden. Hij surfde nog een beetje extra extravagant op zijn staart en draaide een rondje in de lucht. Werkelijk, ze had hem kunnen verkopen aan een coördinator. De jongedame die foot's van hem maakte, besloot vervolgens een vraag te stellen op Lucie's observaties. Lucie leunde met haar kin op de rug van haar hand, kijkend naar Ruddles en vervolgens naar Seiche, voordat ze antwoorde. "Dat is wel iets waar ik onderzoek naar doe. Zouden sommige traits beter kunnen overleven en anderen niet? Maakt dat dat mutatie zoals een specifieke Alolan of Galarian form uiteindelijk dominant wordt?" Ze lachte kort, beseffend dat ze aan het ratelen was. "Maar dat zijn allerlei dingen.. voor de toekomst. Ik ben nog aan het studeren."

cttw
Re: Unfamiliar - za nov 13, 2021 7:14 pm
Ciora Escarra
Team Zekrom
Ciora Escarra

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22 years old
Rank: 4

Unfamiliar 2pwq
A
Set your life ablaze. Seek those that can fan the flames.
135
120
CHARACTER INFO

OOC INFO

Unfamiliar Coira_10Unfamiliar 155MS6Unfamiliar 757Unfamiliar 228MS6

Het begon er op te lijken dat ze een vraag had gesteld die Lucie nog niet veel had gehoord. De blauwharige vrouw zette haar kind op haar hand en keek naar haar ongewone pokémon voor ze een antwoord gaf. "Dat is wel iets waar ik onderzoek naar doe. Zouden sommige traits beter kunnen overleven en anderen niet? Maakt dat dat mutatie zoals een specifieke Alolan of Galarian form uiteindelijk dominant wordt?" Dat was een, euh, lang antwoord. De ander leek het zelf ook door te hebben en lachte er om. "Maar dat zijn allerlei dingen.. voor de toekomst. Ik ben nog aan het studeren." Het zorgde wel een beetje voor verwarring. "Is dit niet de school voor trainers en coördinators? Je klinkt namelijk als een researcher?" vroeg ze. Hiermee verklapte ze dat ze hier eigenlijk ook niet thuis hoorde. Maar goed. Ze had nooit gezegd dat ze dat wel deed dus veel kwaad deed het niet.
Re: Unfamiliar - zo nov 28, 2021 5:52 pm
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 3

Unfamiliar BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO

Maybe it's a dream
Maybe nothing else is real
Het meisje leek een beetje overweldigd te zijn door de uitgebreidde uitleg die Lucie gaf. Een wat verontschuldigende blik verscheen in Lucie’s ogen, waarna ze wat over haar achterhoofd wreef. Het was misschien wat onhandig, zo erg veel ratelen, maar Lucie was om eerlijk te zijn zo blij dat ze eindelijk weer iets deed wat ze leuk vond. Am had stiekem altijd wel gelijk gehad, ze had nooit aan de rangers moeten beginnen. Ze was alleen te trots geweest om het zelf te zien. De vraag van het andere meisje leek haar wat verbaasd opkijken, waarna ze zachtjes even lachte. ”Klopt hoor, ik zit op de Researcher Universiteit, maar er is me gevraagd om een pakketje langs te brengen, dus dat doe ik nu even persoonlijk,” humde Lucie, waarna ze Ruddles een aai over zijn hoofd gaf. Seiche besloot vervolgens om toch zoemend los te komen uit haar handen. Lucie reageerde hier vrij acuut op en liet haar terugkeren in de Pokéball. Gedraag je Cutiefly.

cttw
Re: Unfamiliar - ma nov 29, 2021 9:44 pm
Ciora Escarra
Team Zekrom
Ciora Escarra

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22 years old
Rank: 4

Unfamiliar 2pwq
A
Set your life ablaze. Seek those that can fan the flames.
135
120
CHARACTER INFO

OOC INFO

Unfamiliar Coira_10Unfamiliar 155MS6Unfamiliar 757Unfamiliar 228MS6

Ze moest eerlijk zeggen dat ze niet had verwacht om vandaag een wetenschappelijke douche te krijgen. De meeste trainers waren brawl over brain en de meeste coördinatoren waren beauty over brain. Zelf was ze... fire over brain? Was dat een ding? Ze moest eerlijk toegeven dat ze zelf ook niet de slimste was. Dat was niet zo heel gek aangezien ze een heel deel van haar leven op straat had geleefd en school dan niet echt een optie was. ”Klopt hoor, ik zit op de Researcher Universiteit, maar er is me gevraagd om een pakketje langs te brengen, dus dat doe ik nu even persoonlijk,” vertelde het blauwharige meisje haar. Ze aaide haar pokémon over de kop terwijl Ciora nog een paar foto's schoot. Haar aandacht werd getrokken door Ahi, die nu over haar schouder naar de Alolan Raichu keek. Haar geluk was dat de ander haar Cutiefly snel terug in de bal stopte zodra deze ontsnapte. Het had niet veel gescheeld of Feu had er een sprong naar gemaakt, dat vertelde zijn ogen duidelijk. Vervolgens trok Hono haar aandacht door aan haar broekspijp te trekken. Oh ja, ze kwam hier niet om gezellig te praten. "Wat moest je langs brengen dan?" vroeg ze uit pure nieuwsgierigheid. En om informatie te winnen of ze misschien nog iets waardevols kon stelen.
Re: Unfamiliar - vr dec 03, 2021 12:27 am
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 3

Unfamiliar BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO

Maybe it's a dream
Maybe nothing else is real
Ze grijnsde wat verontschuldigend over haar nerd-out. Sinds ze eindelijk een beetje haar passie had gevonden, werd ze er enthousiaster en enthousiaster over. Tot op het punt dat ze af en toe leek te vergeten dat het niet de passie van iedereen was. Gelukkig leek het donkerharige meisje tegenover haar dit niet een groot probleem te vinden. In plaats daarvan richtte ze zich op wat Lucie moest afleveren aan de school hier. Lucie volgde de Pokémon van het meisje eventjes kort met haar ogen. Allemaal Fire Types. Zou ze een specifieke interesse hebben? Zoals Lucie zich vooral op Traits en Shinies richtte momenteel? Lucie klopte eventjes op de tas die ze over haar schouder had geslagen. Het waren research documenten van professor Cypress, maar ze was toch wat wantrouwiger geworden naar de wereld. ”Een aantal onderzoekstheses van een onderzoeker onder Cypress. Staan ook online gepubliceerd, maar ze willen graag een aantal exemplaren hier in de kast hebben staan.” Oftewel, totaal niet interessant.

cttw
Re: Unfamiliar - vr dec 03, 2021 6:51 pm
Ciora Escarra
Team Zekrom
Ciora Escarra

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22 years old
Rank: 4

Unfamiliar 2pwq
A
Set your life ablaze. Seek those that can fan the flames.
135
120
CHARACTER INFO

OOC INFO

Unfamiliar Coira_10Unfamiliar 155MS6Unfamiliar 757Unfamiliar 228MS6

Ergens had ze kunnen verwachten dat het antwoord wat ze kreeg totaal niet interessant zou zijn. After all, het enige interessante aan researchers waren de shiny en traited pokémon die ze soms bezaten. Of zo werkte het in ieder geval in haar ogen. Al dat onderzoek boeide haar niet zo heel veel. ”Een aantal onderzoekstheses van een onderzoeker onder Cypress. Staan ook online gepubliceerd, maar ze willen graag een aantal exemplaren hier in de kast hebben staan.” Een moeilijke blik verscheen op Ciora's gezicht. "Zijn zulke theses niet ontzettend saai? Zowel het schrijven als lezen er van?" besloot ze lekker brutaal te vragen. In haar ogen was achter een bureautje papieren lezen en schrijven een van de saaiste dingen die er bestonden. Niet gek ook aangezien ze het zelf nooit had moeten doen. "Zou ik misschien mee mogen lopen. Ben wel nieuwsgierig hoe het er binnen uit ziet" zei ze waarna ze kort grinnikte. Die informatie zou namelijk misschien ook ooit wel ven pas komen. Plus, ze was daadwerkelijk nieuwsgierig.
Re: Unfamiliar - vr dec 03, 2021 10:57 pm
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 3

Unfamiliar BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO

Maybe it's a dream
Maybe nothing else is real
Lucie trok de tas weer iets meer over haar schouder heen. Het pakket begon ietwat zwaar te worden terwijl ze hier bleef beppen. Ruddles, daarentegen, draaide nog vrolijk een rondje om de gesprekspartner van zijn eigenaar heen, vrolijke piepjes op haar loslatend. Lucie trok haar wenkbrauwen iets op naar de Raichu, glimlachend naar hem. Eén blik was meestal genoeg en als hij goed in zijn vel zat, zat zij goed in haar vel.

Ondertussen vroeg haar gesprekspartner redelijk recht door zee of theses niet verschrikkelijk saai waren. Lucie keek haar even verbaasd aan en barstte daarna kort in lachen uit. "Ja, dat zijn ze, nog saaier om te schrijven dan om ze te lezen moet ik zeggen," humde Lucie vrolijk. Het veldwerk was where it was at. "Ze zeggen wel eens dat een these een stukje van je ziel eruit rukt wanneer je het schrijft." Zijzelf keek er niet naar uit in ieder geval. Ze haalde haar schouders wat op toen het meisje vroeg of ze mee mocht. "Sure, het zal wel vrij saai zijn, maar mijn zegen heb je."

cttw
Re: Unfamiliar - zo dec 05, 2021 2:19 pm
Ciora Escarra
Team Zekrom
Ciora Escarra

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22 years old
Rank: 4

Unfamiliar 2pwq
A
Set your life ablaze. Seek those that can fan the flames.
135
120
CHARACTER INFO

OOC INFO

Unfamiliar Coira_10Unfamiliar 155MS6Unfamiliar 757Unfamiliar 228MS6


De verbazing was duidelijk af te lezen van het gezicht van de ander. Misschien niet heel gek aangezien haar vraag toch wel erg recht door zee was. Uiteindelijk schoot de ander in de lach, waarschijnlijk om de zelfde reden. "Ja, dat zijn ze, nog saaier om te schrijven dan om ze te lezen moet ik zeggen," vertelde Lucie. Een scheve grijs verscheen op Ciora’s gezicht. Ze was ergens toch wel opgelucht dat ze gelijk had met haar aanname. Ze kon het zich eigenlijk niet anders voorstellen als saai. Maar misschien waren er mensen die er anders over dachten. "Ze zeggen wel eens dat een these een stukje van je ziel eruit rukt wanneer je het schrijft." Ditmaal was het Ciora die grinnikte. ”Dat is dus waarom zo veel researchers zo dood uit hun ogen kijken”, grapte ze.

Op haar vervolg vraag haalde de ander haar schouders op. "Sure, het zal wel vrij saai zijn, maar mijn zegen heb je." Ciora gaf een kort knikje voor ze haar vraag nog wat verder toelichtte. ”Ben gewoon nieuwsgierig dus zal vast wel wat te zien zijn”, zei ze met een schouder ophaal. Het zou vast wel goed komen. Als ze een beetje rond kon kijken was er vast genoeg informatie te vinden.
Re: Unfamiliar - wo dec 29, 2021 7:38 pm
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 3

Unfamiliar BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO

Lucie Evien schreef:
Maybe it's a dream
Maybe nothing else is real
Ze hees de tas nog een keertje extra over haar schouder heen, de papieren zwaar in haar tas. Het leek nite zo erg veel, een stapel papieren, maar het was een verraderlijk iets, was al gebleken. Gelukkig was het meisje met wie ze sprak prettig gezelschap. Wist Lucie veel, ze had even veel stranger danger als haar Pokémon zelf. Was niet heel erg handig eigenlijk. Ze schoot in de lach bij de opmerking van het meisje tegenover haar. "Is het zo duidelijk?" grapte ze met een grijns. Zijzelf was nog niet aan een scriptie begonnen, maar ze zou ook een keer moeten. "Nee ik heb het meer op veldwerk, een scriptie gaat nog een ding worden," verzuchtte ze, waarna ze een deur opende en een gebouw binnen liep. "Ik hoop dat jij betere levenskeuzes maakt?"

cttw
Re: Unfamiliar - do jan 13, 2022 8:23 pm
Ciora Escarra
Team Zekrom
Ciora Escarra

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22 years old
Rank: 4

Unfamiliar 2pwq
A
Set your life ablaze. Seek those that can fan the flames.
135
120
CHARACTER INFO

OOC INFO

Unfamiliar Coira_10Unfamiliar 155MS6Unfamiliar 757Unfamiliar 228MS6

Haar opmerking over de vermoeidheid van de researchers viel duidelijk in goede aarde. "Is het zo duidelijk?" grapte Lucie terug. Met een grijns haalde ze haar schouders op. Het was haar in ieder geval opgevallen dat de researchers er vaker moe uit zagen dan het gemiddelde persoon. Was zij even blij dat ze geen werk had waar ze zo extreem veel bij moest nadenken. "Nee ik heb het meer op veldwerk, een scriptie gaat nog een ding worden," vertelde Lucie. Ze had absoluut geen idee wat een scriptie inhield behalve dat je waarschijnlijk ergens over zou moeten schrijven. De deur van een gebouw werd open getrokken, waarna ze Lucie naar binnen volgde. "Ik hoop dat jij betere levenskeuzes maakt?" werd haar gevraagd. Uuhh... Hoe verstandig was het om daar een eerlijk antwoord op te geven? "Buiten het feit dat ik zo broke als wat ben? Ik hoop van wel", zei ze met een schouder ophaal. Deels eerlijk! Dat was een ding. Toch? "Heb je al ideeën voor je scriptie?" besloot ze te vragen terwijl ze haar ogen over het interieur van het gebouw liet gaan.
Re: Unfamiliar - ma jan 24, 2022 1:02 pm
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 3

Unfamiliar BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO

Maybe it's a dream
Maybe nothing else is real
De glazen schuifdeur gleed voor Lucie open terwijl ze met haar nieuwe companion naar binnen liep. Het meisje vertelde dat ze zo broke was als wat, maar dat ze voor de rest wel hoopte dat ze goeie keuzes maakte. ”Trainer?” vroeg ze op sympathieke toon. Je moest immers wel battle winnen om geld te krijgen, maar daarvoor moest je eerst goed genoeg zijn. Lucie kon zich voorstellen dat dat wel een spanningsveld met zich meebracht. Ondertussen werd haar gevraagd of ze al ideeën had voor haar scriptie. Lucie rekte zich eventjes uit en sloeg haar ogen op naar het plafond van de gang waar ze doorheen liepen. ”Ik wil iets doen met traited Pokémon,” vertelde het blauwharige meisje, ”het is toch bijzonder dat ze alleen in onze regio zijn? Dat is toch raar?”

cttw
Re: Unfamiliar - wo feb 02, 2022 8:24 pm
Ciora Escarra
Team Zekrom
Ciora Escarra

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22 years old
Rank: 4

Unfamiliar 2pwq
A
Set your life ablaze. Seek those that can fan the flames.
135
120
CHARACTER INFO

OOC INFO

Unfamiliar Coira_10Unfamiliar 155MS6Unfamiliar 757Unfamiliar Houndour

Haar ogen gingen over het interieur van het gebouw. Het zag er eigenlijk helemaal niet zo anders uit dan ze had verwacht. ”Trainer?” werd er gevraagd. "Yup, een zonder badges though." Met dat antwoord kwam ze tot de conclusie dat ze misschien maar eens een gym moest gaan uitdagen als ze die leugen wilde ophouden. Op een gegeven moment zouden haar pokémon zo sterk zijn dat het gek was dat ze nog geen badges had. Ze besloot de ander te vragen naar haar scriptie om het gesprek weer van haar weg te draaien. ”Ik wil iets doen met traited Pokémon,” vertelde Lucie ”het is toch bijzonder dat ze alleen in onze regio zijn? Dat is toch raar?” Wacht huh. In haar gedachten ging ze even terug naar haar tijd in de andere regios. Huuuuh? Het was eigenlijk zo vanzelf gekomen dat ze dat nooit had doorgehad. Midlife crisis incoming. "Nu je het zegt, ik kan me niet herinneren dat ik er gezien heb ik Kanto en Alola." Natuurlijk waren er regionale variaties mar dat was niet het zelfde als traits? Of wel? Het was haar vakgebied niet, en dat voor een reden.
Re: Unfamiliar - do feb 03, 2022 4:37 pm
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 3

Unfamiliar BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO

Maybe it's a dream
Maybe nothing else is real
Het donkerharige meisje was een trainer, maar wel eentje zonder badges. Lucie glimlachte hierop bemoedigend. Ondanks dat ze zelf een hekel had aan gym battles en alles wat daarbij hoorde, probeerde ze niet in dit onderwerp te verzanden als iemand anders wel oprecht enthousiast was. Wat had dat immers voor nut? ”Komt wel, je ziet eruit als iemand die capabel met trainen omgaat,” merkte Lucie op. Het meisje zag er niet uit als van die warhoofden die maar eventjes dachten wat te gaan doen. Daarna maakte het meisje de fout om te beginnen over Traited Pokémon, Lucie’s huidige passie research project. De blauwharige kon er heel erg veel over vertellen en deed dat ook met alle liefde. ”Je hebt die regionale vormen die net zo erfelijk lijken te zijn als traits,” humde Lucie enthousiast, ”En je hebt ook hier in Sinnoh nu Pokémon die van type veranderen, dus het is allemaal heel erg bijzonder.” Je kon zoveel eraan onderzoeken!

cttw
Re: Unfamiliar - zo feb 13, 2022 6:52 pm
Ciora Escarra
Team Zekrom
Ciora Escarra

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22 years old
Rank: 4

Unfamiliar 2pwq
A
Set your life ablaze. Seek those that can fan the flames.
135
120
CHARACTER INFO

OOC INFO

Unfamiliar Coira_10Unfamiliar 155MS6Unfamiliar 757Unfamiliar Houndour

”Komt wel, je ziet eruit als iemand die capabel met trainen omgaat," reageerde Lucie. Hah. Die had duidelijk meer vertrouwen hierin dan zijzelf. Het capabel met trainen omgaan was ook wel grappig eigenlijk, als zij wist hoe ze met de gemiddelde pokémon om ging. Haar eigen pokémon behandelde ze echter wel goed. Dat was haar familie in haar ogen. ”Je hebt die regionale vormen die net zo erfelijk lijken te zijn als traits,” vertelde Lucie vrolijk over de traits. Uuuh, dit was het deel waar Ciora's brein afhaakte. ”En je hebt ook hier in Sinnoh nu Pokémon die van type veranderen, dus het is allemaal heel erg bijzonder.” Aan de ene kant had ze het idee dat ze wel begreep wat Lucie vertelde maar aan de andere kant? Ze had geen idee. "Maar waar moet je eigenlijk zijn?" vroeg ze terwijl ze met haar handen in haar zakken naar een van de borden keek. Al die nummers, er zat vast logica in maar die zag ze nog niet.
Re: Unfamiliar - vr feb 18, 2022 11:55 pm
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 3

Unfamiliar BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO

Maybe it's a dream
Maybe nothing else is real
Lucie haar blik gleed over de diverse nummers die aan de muur hingen. Het was heel efficient, precies zoals ze verwachtte van een universiteitsgebouw. Alle afdelingen waren genummerd en de borden waren tegelijkertijd ook pijlen. Ze kon zelfs in de verte ook nog bordjes zien die je verder naar de volgende afdelingen zou brengen. Dit kon zelfs zij vinden. Ze keek eventjes naar haar nieuwe metgezel en glimlachte breed. "Pokémon biodiversiteit," humde ze, terwijl ze naar een bordje wees. "Dus nummer 34, zou op de derde verdieping moeten zijn." Ze hees de tas nog wat hoger op haar rug terwijl ze door liep, de trap op naar boven. Liften waren voor watjes. Lucie had benen en die ging ze gebruiken ook. Dus, terwijl ze nog een keertje terugkeek naar het meisje, volgde ze het bordje en ging ze een trap op.

cttw
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum