Unfamiliar - wo nov 03, 2021 8:11 pm
Ciora Escarra
Team Zekrom
Karakterkaart Gender: Female Age: 22 years old Rank: 4
CHARACTER INFO OOC INFO | Het was niet eens haar bedoeling geweest, maar daar liep ze dan. Midden door het terrein van de school. Werd het eigenlijk als illegaal gezien om hier te zijn als je geen student was van de school? Ze had oprecht geen idee. Haar voornaamste probleem was dat ze geen idee had hoe ze weer van dit terrein af kon komen. Het was haast een doolhof met al die gebouwen. Feu was helemaal de weg kwijt en liep naast haar in plaats van voor haar. Hono liep aan de andere kant en Ahi had zich op haar schouders genesteld. Het deed haar enkel meer lijken op een gewone trainer die van fire types hield. Haar ogen vielen op een wel heel bijzondere pokémon. Het was een Raichu maar had een heel andere kleur dan ze van de pokémon gewend was. Zelfverzekerd stapte ze op de vrouw en haar pokémon af. "Hoi, ik heb een heel brutaal vraagje. Zou ik misschien even naar jouw Raichu mogen kijken en een paar foto's maken voor een breeder vriendin van me?" vroeg ze alsof dat ook echt haar doel was. Haar daadwerkelijke doel lag echter ergens anders. Ze wilde de foto's hebben voor Team Zekrom. Daar zouden de researchers er waarschijnlijk wel wat aan hebben. Misschien was het wel leuk voor een meer ervaren lid om te stelen zelfs. [Eerste post voor Lucie] |