Switch account





[HE2021] Devil Trigger - zo nov 07, 2021 4:07 pm
Mortem Ashdown
Team Zekrom
Mortem Ashdown

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 46 y/o
Rank: 1

[HE2021] Devil Trigger BogusIncredibleBass-size_restricted
Quinty
Hier een quote
5
139
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ah yes, de avond begon te vallen. De perfecte kans voor dit festival. De spooky lampjes gingen aan en de mensen in costumes leken bijna te veranderen in datgene waarin ze verkleed waren. Mortem vermaakte zich prima, met een drankje in zijn handen, Sparda en Trish die bij of rond hem zaten en zijn ogen gericht op de jongeren die plezier hadden in dit hele festival. Hij gebruikte het vooral om zich weer onder de Sinnoh mensen te begeven en te kijken in hoeverre de mentaliteit was veranderd ten opzichte van toen hij vertrok uit dit helhol. Hij snoof eventjes toen een grote groep jongeren langs kwam zetten en wat van de rommel op de grond gooide. Hij knipte met zijn vingers naar Trish, die snapte gelukkig wat hij bedoelde. De Mimikyu schoot in de richting van de jongeren en maakte zichzelf groot, voordat ze liet zien wat er onder het doek zat wat ze over zich heen droeg. Er klonken verschillende kreten, spullen werden van de grond gepikt en bij het vuil gegooid, voordat ze ervandoor rende. Mortem grinnikte zachtjes, voordat hij zijn hoed over zijn ogen heen legde en een slok van zijn drankje nam. Wat heerlijk, die vochtige avondlucht. Of te wel, regenen binnenkort. Joepie.


[+Iris Westfall]
Re: [HE2021] Devil Trigger - do nov 11, 2021 1:38 pm
Iris Westfall
Trainer
Iris Westfall

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 2

[HE2021] Devil Trigger BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
431
228
CHARACTER INFO

OOC INFO

Iris grijnsde. Het vorige evenement was nog niet afgelopen of het nieuwe had zich al aangekondigd. Ze had Cobra als enige uit zijn bal gelaten omdat ze vond dat hij van de vier die ze bij zich had het minste op het toneel verscheen. Ze wilde een band met hem opbouwen, in hoeverre de Servine het toe zou laten. Hoewel ze haar best had gedaan om hem te laten evolueren, leek hij haar nog steeds niet te vertrouwen. En dan was er nog dat litteken op zijn kopje waar ze zich zorgen over maakte en waar hij al eens lelijk naar haar uit had gehaald toen ze het aan had willen raken. Zijn liaan was vrij hard op haar onderarm neergekomen en had een bloederige striem achtergelaten, eentje die zeker weten een litteken achter zou laten. Ze was niet boos op hem geworden omdat ze wist dat het zelfverdediging moest zijn. Ze had de vrouw die haar de Servine, toen nog een Snivy, had overhandigd ook niet meer teruggevonden, anders had ze het daar wel aan kunnen vragen. Cobra liep een eindje voor haar uit, weigerend om onderdeel uit te maken van haar team. Iris had buiten enkele trainingen tegen wilde Pokémon, die al niet zo soepel liepen, het nog niet gewaagd om hem al voor gevechten tegen trainers uit zijn bal te laten. Dan moest hun vertrouwensniveau hoger zijn. Haar blik werd getrokken door een groepje luid lachende jongeren die hun afval op de grond gooiden en niet eens de moeite namen om het op te ruimen. Ze klakte afkeurend met haar tong, maar werd verrast door een Pokémon die op het toneel verscheen en hun daar al heel gauw verandering in liet brengen. Ze lachte hardop toen ze hun hoorde gillen en hun het afval op zagen ruimen, waarna ze zich uit de voeten maakten. Haar blik gleed naar een man verderop naar wie de Pokémon terugkeerde en met een glimlach om haar lippen stapte ze op hem af. ”Dat is nog eens een effectieve manier om de wereld te verbeteren,” zei ze geamuseerd tegen de man. ”Die moet ik onthouden.” Ondanks dat Cobra zijn afstand hield, was zijn blik toch waakzaam naar de man gericht en stonden zijn lianen vanbinnen al gespannen om aan te vallen als dat nodig was.
Re: [HE2021] Devil Trigger - di nov 23, 2021 9:21 pm
Mortem Ashdown
Team Zekrom
Mortem Ashdown

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 46 y/o
Rank: 1

[HE2021] Devil Trigger BogusIncredibleBass-size_restricted
Quinty
Hier een quote
5
139
CHARACTER INFO

OOC INFO

Eeeeeen daar ging zijn rust. Mortem gromde zachtjes en zuchtte, terwijl hij zijn hoef verder terug op zijn hoofd zetten en keek naar wie hem deze keer was komen storen. Zo te zien was het een jongere dame, die hem een complimentje gaf over zijn manier van de vervuilers wegjagen. Hij grinnikte zachtjes en legde een been over de ander heen, tewijl hij relaxt op het bankje bleef zitten. "De jeugd tegenwoordig weet niet wat ze de regio aan doen," zei hij op een kalme toon, terwijl hij merkt dat Sparda op de grond sprong om te kijken wat deze Servine aan moest. Mortem floot schel en de Sneasel keek hem aan alsof hij zijn jacht had verpest. "Eigen schuld als je gewond raakt," sprak hij tegen de pokémon, terwijl hij zijn schouders ophaalde en zich weer richtte op de jongedame voor hem. "En met wie heb ik 't genoegen?" vroeg hij daarna, terwijl hij zijn blik over heen liet glijden en zijn hoed goed op zijn hoofd zetten.
Re: [HE2021] Devil Trigger - zo nov 28, 2021 12:03 pm
Iris Westfall
Trainer
Iris Westfall

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 2

[HE2021] Devil Trigger BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
431
228
CHARACTER INFO

OOC INFO

Iris perste haar lippen om elkaar om een giechel in te houden toen de man zijn opmerking over de jeugd maakte. ”Ik weet niet of ik me nu beledigd moet voelen of niet,” zei ze op een plagerige toon tegen haar, al was wel duidelijk uit haar houding dat ze zich niet aangesproken voelde. Zij gooide haar afval immers wel netjes weg. En zo hoorde het ook, toch? De uitwisseling tussen de Sneasel van de man en haar Servine was haar niet ongemerkt voorbijgegaan en haar spieren spanden zich lichtelijk aan toen ze zag dat Cobra zijn ogen vernauwde naar de Sneasel. Ze stond al klaar om hem terug te fluiten, maar de man was haar voor en Cobra ontspande wat toen de Sneasel zich van hem afwendde, al was het duidelijk dat hij uit zou halen als dat nodig was. ”Mijn naam is Iris en dat daar is Cobra,” zei Iris met een glimlach tegen de man. ”En wie bent u?” Ondertussen ging ze naast Cobra staan om hem een zacht zetje te geven. ”Vergeef me voor zijn gedrag. Ik weet niet wie die vorige trainer met hem gedaan heeft, maar veel goeds kan het niet geweest zijn.” Ze wees met een ietwat sombere blik naar het litteken dat prominent aanwezig was op de zijkant van het kopje van Cobra. De Pokémon was als Snivy met geweld behandeld en dat leek haar wel duidelijk, zowel van het litteken op zijn kopje als zijn gedrag. Ze wilde dat ze de tijd terug kon draaien en dit wist voordat ze de Snivy had ontvangen van de trainer, want ze was er vrij zeker van dat de vrouw van wie ze de Snivy had gekregen, ook diegene was die hem mishandeld had.
Re: [HE2021] Devil Trigger - do dec 02, 2021 8:08 pm
Mortem Ashdown
Team Zekrom
Mortem Ashdown

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 46 y/o
Rank: 1

[HE2021] Devil Trigger BogusIncredibleBass-size_restricted
Quinty
Hier een quote
5
139
CHARACTER INFO

OOC INFO

Zijn mondhoek ging iets omhoog toen hij hoorde wat ze zei en met een knipoog zei hij: "Die laat ik aan jou over." Voordat hij een hand over zijn stoppelbaardje heen haalde en daarna zijn handen terug in zijn zakken deed. Hij keek met een blik naar zijn pokémon, die een poging deed om de Servine te intimideren. Mortem zuchtte zachtjes, echt, als dat ding aanvalt is 'ie er geweest. Maar aan de andere kant, wist hij ook hoe Sparda was en die liep niet weg voor een gevecht. Hij snoof eventjes en de Sneasel keek omhoog naar zijn trainer, waarna hij afdroop en achter hem ging staan. Dat was beter. Het meisje stelde zich voor als Iris en haar pokémon als Cobra. Een toepasselijke naam, dat moest hij haar geven, al was het eerder iets wat hijzelf aan een Arbok of een Seviper zou geven. Maar goed, dit was haar keuze, dus waarom zou hij er iets van zeggen. Misschien was hij gewoon de oude, traditionele zak. Zou ook heel goed kunnen. "Mortem Ashdown, en dit is Sparda." Stelde hij zichzelf daarna voor, terwijl hij met zijn voet de Sneasel iets dichterbij duwde. Zijn ogen vernauwde zich toen Iris uitlegde hoe het kwam dat de Servine zo'n gedrag vertoonde. "Zwarte markts, of asiel?" vroeg hij op een donkere toon, terwijl hij zijn blik gericht hielt op de Servine.
Re: [HE2021] Devil Trigger - vr dec 17, 2021 8:54 am
Iris Westfall
Trainer
Iris Westfall

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 2

[HE2021] Devil Trigger BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
431
228
CHARACTER INFO

OOC INFO

Iris trok een pruillipje naar de man toen hij zijn opmerking maakte, maar moest daarna wel lachen. Ze mocht hem wel. Hij was ouder dan de gemiddelde persoon die ze kende en waar ze mee om zou gaan, maar ze had uit haar ervaring met Mace geleerd dat oudere mannen ook heel aangenaam in omgang konden zijn. Bovendien was ze zeker niet iemand die anderen onderschatte en had ze veel respect voor mensen die op oudere leeftijd nog iets besloten te doen dat zogenaamd meer weggelegd zou zijn voor de jeugd. Ze had natuurlijk geen idee wat de man voor een occupatie had, maar aangezien hij een Pokémon had, vermoedde ze dat hij wel een trainer of een researcher kon zijn. Of één van de andere beroepen, natuurlijk. De man stelde zichzelf voor als Mortem en zijn Sneasel als Sparda. ”Mooie namen,” merkte Iris met een glimlach op, al verflauwde deze weer wat toen Mortem zijn opmerking maakte over de Servine. ”Geen van beiden. Ik heb hem van een vrouw gekregen in ruil voor geld. Ze zei dat ze het geld hard nodig had en ik kon een Grass type wel gebruiken in mijn team, dus het leek me een goede deal. Ik heb haar ontmoet op een festival en ze was alweer weg voordat ik gegevens van haar had, alsof ze er vanaf wilde zijn. Nu begrijp ik wel waarom.” Op het litteken na leek Cobra gelukkig geen schade te hebben geleden, maar soms was één ding al genoeg en Iris hoopte dat ze gaandeweg zijn vertrouwen wel zou kunnen winnen. Maar dat ze zich een soort van erin had laten luizen, dat was één ding dat zeker was. Ze beschouwde Cobra echter als een waardevol onderdeel van haar team, of hij nu een handleiding had of niet. Maar dat ze nu redelijk knullig naar de oudere man over zou komen, was vast wel één ding dat zeker vast moest staan.
Re: [HE2021] Devil Trigger - ma dec 27, 2021 9:56 pm
Mortem Ashdown
Team Zekrom
Mortem Ashdown

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 46 y/o
Rank: 1

[HE2021] Devil Trigger BogusIncredibleBass-size_restricted
Quinty
Hier een quote
5
139
CHARACTER INFO

OOC INFO

Mortem trok een wenkbrauw op toen hij een compliment kreeg over zijn naam. Sparda? oké. Maar waarom zijn naam? Vreemde generatie was het toch, dat nu rondliep. Hij luisterde naar wat ze te zeggen had over haar pokémon en zijn opgetrokken wenkbrauw zakte weer, maar maakte plaats voor een frons. "Niet veel beter dus," sprak hij op een kalme toon, al zat er een moeilijk te plaatsen ondertoon in zijn stem. Hij mompelde wat dingen binnemonds, waarbij de woorden "broodfok" en "verschrikkelijke mensen" net te horen waren. Hij snoof eventjes, zetten zijn hoed weer recht op zijn hoofd en rekte zich uit. "Durf je 't aan, als ik je een kop koffie aanbied?" vroeg hij daarna. Hij had gemerkt dat de gemiddelde leeftijd van de mensen die hij was tegengekomen toch wel een stuk onder hem lag en dat niet iedereen er erg blij mee was als een wat oudere man iets voorstelde. Iets met ongemakkelijk overkomen ofzo. Te intimiderend, geen idee. Deze generatie voelde zich al snel op de teentjes getrapt als iemand vriendelijk probeerde te doen. Hoffelijkheid bestond niet meer en echt als hij er iets over te zeggen had, zou hij iedereen een fatsoenlijke opvoeding hebben gegeven. Al moest Mortem toegeven dat hij er niet echt uitzag als iemand die wist hoe je hoffelijk moest zijn. Dit hielp dan ook niet bij zijn eerdere probleem.
Mortem knipperde met zijn ogen toen hij een zachte prik van Sparda in zijn kuit kreeg. Oh, hij was in gedachten verzonken geraakt. "Uh, dus, koffie?" vroeg hij daarna, iets wat ongemakkelijk, terwijl hij in zijn nek wreef en hoopte dat ze nog geen antwoord had gegeven.
Re: [HE2021] Devil Trigger - di dec 28, 2021 2:55 pm
Iris Westfall
Trainer
Iris Westfall

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 2

[HE2021] Devil Trigger BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
431
228
CHARACTER INFO

OOC INFO

Iris humde instemmend toen Mortem aangaf dat het niet veel beter was dan de eerdere opties die hij had genoemd. Het amuseerde haar wel dat hij vervolgens verwensingen onder zijn adem door mompelde en een paar ving ze ook op, maar ze zei er niks van omdat ze hem honderd procent gelijk gaf. Als ze die vrouw nog eens tegen zou komen, zou ze haar waarschijnlijk de huid volschelden. Ze hoopte dat Cobra vroeg of laat over zijn trauma heen zou komen en haar zou accepteren als zijn trainer. Tot dan zou ze hem niet dwingen om te vechten in een trainer- of gymgevecht als hij dat niet zou willen. Ze knipperde wat verrast met haar ogen toen de man haar een kopje koffie aanbood en een brede grijns verscheen om haar lippen. ”Mag chocolademelk ook? Ik hou niet zo van koffie,” bekende ze. Het leek er echter op dat de man haar niet gehoord had en in gedachten verzonken voor zich uit keek, totdat zijn Sneasel hem een por met zijn klauw gaf. Iris gniffelde zachtjes, maar besloot om het niet gênant voor hem te maken en deed net alsof ze hem de eerste keer ook niet gehoord had. ”Maak van die koffie een chocolademelk en we hebben een deal,” zei ze op een plagerige toon tegen hem. Haar blik gleed kort langs de kraampjes die zich in het pretpark bevonden en ze zag toevallig een kraampje waar ze ook eten verkochten. ”Durf jij het aan als ik je trakteer op een wafel?” vroeg ze toen aan hem, haar ogen glinsterend van de pret terwijl ze haar blik weer naar hem wendde. Hij mocht misschien wat ouder zijn dan haar, maar daar voelde ze zich niet echt geïntimideerd door. Mace was ook ouder dan haar en met hem had ze ook een fijn gesprek gehad. Leeftijd wilde niet altijd wat zeggen en soms was de oudere generatie veel gemakkelijker en leuker in omgang dan zij van haar eigen leeftijd.
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum