[Solo Contest] Anxious Adversity - ma nov 08, 2021 9:07 pm
Reyne Bijoux
Civilian
Karakterkaart Gender: Female Age: 20 Rank: 1
CHARACTER INFO OOC INFO | A good guest does not overstay Actually, a perfect guest stays at home Ze had nachten wakker gelegen van het holocaster bericht wat ze gekregen had. Haar ouders hadden haar een helder en duidelijk bericht gestuurd. Ze hadden haar ingeschreven voor de Contest Battle en ze had een week om zich voor te bereiden. En dat had ze gedaan, naast het paniekerig huilen, heel veel zoeken en als bevroren op een stoel in haar gehuurde kamertje zitten, starend naar de wolken, immobiel in haar paniek. In de momenten dat ze niet totaal bevroren was in haar eigen angst, probeerde ze nog een beetje te oefenen. Ze had wel een paar combinaties die op.. iets begonnen te lijken, maar het deed weinig om de paniek in haar hart weg te jagen. En hoe erg je ook de tijd probeerde te dwingen dat het zou stoppen met tikken, de dag des onheils kwam steeds sneller dichterbij. Reyne had overwogen om zichzelf gewoon te verbergen onder de dekens, ervoor te zorgen dat ze nooit meer uit haar kamer kwam, maar ze had zichzelf toch robotisch naar de Contest Hall bewogen. Haar hoed was ver over haar ogen gezakt terwijl paniek haar hart al naar haar keel had gejaagd en haar hoed iets over haar ogen gezakt was. Ze was nauwelijks verstaanbaar terwijl ze haar inschrijving afrondde met de receptioniste. Haar adem was bijna hyperventilerend, maar ze stond nog overeind. Desondanks voelde ze zich licht in haar hoofd worden terwijl ze naar achteren begeleid werd, naar de kleedkamer. Ze had niet eens iets anders om aan te trekken. Ze trok haar hoed weer wat verder over haar ogen heen terwijl ze Celeste op haar schoot hield. De Minun liet kleine, sussende geluidjes gaan, maar het hielp weinig met haar opkomende paniek. Eén voor één werden de mensen vanuit de kleedkamer opgeroepen, totdat het uiteindelijk Reyne's beurt was. Ze wist niet dat haar spanning nog hoger kon komen, maar het voelde praktisch alsof ze zweefde, keek naar een ander, terwijl ze opstond en zich naar de backstage liet begeleiden. Onder lichte dwang liet ze haar Minun terugkeren naar de Pokéball zodat ze deze los kon laten op de stage. Een mevrouw haalde nog even een doekje langs haar klamme gezicht en deed nog wat poeder, zodat ze er wat beter uit zou zien in de spots. Het liefste wilde ze wegrennen terwijl ze naar de stage begeleid werd. De vorige persoon kwam net naar buiten, begeleid door een daverend applaus voor haar optreden met haar Jigglypuff. Haar keel voelde afgeknepen. Er werd afgeteld. De camera's werden gericht en klaargemaakt. En met een zacht duwtje in haar rug, stond Reyne daar, op de spot waar ze haar debut zou maken. Haar vingers trilden rond haar Pokéball. Het ronde voorwerp viel bijna uit haar vingers terwijl ze hem gooide. Maar desondanks verscheen Celeste. De Minun spreidde haar armpjes, klaar voor alle aandacht, maar.. Er kwamen geen commando's uit haar trainer. De Minun haar oren gingen wat naar achteren terwijl ze omkeek, afwachtend tot een commando gezegd zou worden, een start, een begin. Maar er kwam niks. In plaats daarvan zag ze haar eigenaar, wie als bevroren in de spotlights stond. Reyne had het niet meer, haar knieën knikten, haar keel was afgeknepen en het liefste wilde ze weer van de stage afrennen. Haar gedachten tolden terwijl ze als bevroren stond als een Deerling in de koplampen van een auto. Ik wil hier weg. Ik kan dit niet. Iedereen kijkt naar me. De lichten zijn zo fel. Ik krijg geen lucht. Ik krijg geen lucht. Ik krijg geen lucht. Ik wil hier weg. Oh Arceus. Ik heb het verpest. Ik verpest alles. Ik had dit nooit moeten doen. Waarom ben ik hier. Ik heb het zo warm. Ik wil hier weg, ik wil hier zo graag weg. Waarom kan ik niet bewegen? Ik moet wat zeggen. Celeste wacht op me. Maar ik durf niet. Ik kan niks. Iedereen kijkt. Iedereen wacht. Iedereen lacht me uit. Ik kan ze hier niet horen lachen. Maar ik weet dat ze lachen. Ik wil hier weg. Ik wil hier weg. Ik wil hier weg. Ik wil hier weg. Ik wil hier weg. Ik wil hier weg. Ik wil hier weg. Ik wil hier weg. Ik wil hier weg. Ik wil hier weg. Ik wil hier weg. Ik wil hier weg. Ik wil hier weg. Ik wil hier weg. Ik wil hier weg. Ik wil hier weg. Ik wil hier weg. Ik wil hier weg. Ik wil hier weg. Ik wil hier weg. Ik wil hier weg. Ik wil hier weg. Ik wil hier weg. Ik wil hier weg. Ik wil hier weg. Ik wil hier weg. Ik wil hier weg. Ik wil hier weg. Ik wil hier weg. Ik wil hier weg. Ik wil hier weg. Ik wil hier weg. Ik wil hier weg- |