Switch account





[Solo Contest] Anxious Adversity - ma nov 08, 2021 9:07 pm
Reyne Bijoux
Civilian
Reyne Bijoux

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 20
Rank: 1

[Solo Contest] Anxious Adversity A73b5f57cbf88d563bfbebe91733e67ccf64b83a_128
Babs
You shouldn't challenge fate when you're likely to lose
181
261
CHARACTER INFO

OOC INFO

A good guest does not overstay
Actually, a perfect guest stays at home
Ze had nachten wakker gelegen van het holocaster bericht wat ze gekregen had. Haar ouders hadden haar een helder en duidelijk bericht gestuurd. Ze hadden haar ingeschreven voor de Contest Battle en ze had een week om zich voor te bereiden. En dat had ze gedaan, naast het paniekerig huilen, heel veel zoeken en als bevroren op een stoel in haar gehuurde kamertje zitten, starend naar de wolken, immobiel in haar paniek. In de momenten dat ze niet totaal bevroren was in haar eigen angst, probeerde ze nog een beetje te oefenen. Ze had wel een paar combinaties die op.. iets begonnen te lijken, maar het deed weinig om de paniek in haar hart weg te jagen.

En hoe erg je ook de tijd probeerde te dwingen dat het zou stoppen met tikken, de dag des onheils kwam steeds sneller dichterbij. Reyne had overwogen om zichzelf gewoon te verbergen onder de dekens, ervoor te zorgen dat ze nooit meer uit haar kamer kwam, maar ze had zichzelf toch robotisch naar de Contest Hall bewogen. Haar hoed was ver over haar ogen gezakt terwijl paniek haar hart al naar haar keel had gejaagd en haar hoed iets over haar ogen gezakt was. Ze was nauwelijks verstaanbaar terwijl ze haar inschrijving afrondde met de receptioniste. Haar adem was bijna hyperventilerend, maar ze stond nog overeind. Desondanks voelde ze zich licht in haar hoofd worden terwijl ze naar achteren begeleid werd, naar de kleedkamer.

Ze had niet eens iets anders om aan te trekken. Ze trok haar hoed weer wat verder over haar ogen heen terwijl ze Celeste op haar schoot hield. De Minun liet kleine, sussende geluidjes gaan, maar het hielp weinig met haar opkomende paniek. Eén voor één werden de mensen vanuit de kleedkamer opgeroepen, totdat het uiteindelijk Reyne's beurt was. Ze wist niet dat haar spanning nog hoger kon komen, maar het voelde praktisch alsof ze zweefde, keek naar een ander, terwijl ze opstond en zich naar de backstage liet begeleiden. Onder lichte dwang liet ze haar Minun terugkeren naar de Pokéball zodat ze deze los kon laten op de stage. Een mevrouw haalde nog even een doekje langs haar klamme gezicht en deed nog wat poeder, zodat ze er wat beter uit zou zien in de spots.

Het liefste wilde ze wegrennen terwijl ze naar de stage begeleid werd. De vorige persoon kwam net naar buiten, begeleid door een daverend applaus voor haar optreden met haar Jigglypuff. Haar keel voelde afgeknepen. Er werd afgeteld. De camera's werden gericht en klaargemaakt. En met een zacht duwtje in haar rug, stond Reyne daar, op de spot waar ze haar debut zou maken. Haar vingers trilden rond haar Pokéball. Het ronde voorwerp viel bijna uit haar vingers terwijl ze hem gooide. Maar desondanks verscheen Celeste. De Minun spreidde haar armpjes, klaar voor alle aandacht, maar.. Er kwamen geen commando's uit haar trainer. De Minun haar oren gingen wat naar achteren terwijl ze omkeek, afwachtend tot een commando gezegd zou worden, een start, een begin. Maar er kwam niks. In plaats daarvan zag ze haar eigenaar, wie als bevroren in de spotlights stond.

Reyne had het niet meer, haar knieën knikten, haar keel was afgeknepen en het liefste wilde ze weer van de stage afrennen. Haar gedachten tolden terwijl ze als bevroren stond als een Deerling in de koplampen van een auto.

Ik wil hier weg. Ik kan dit niet. Iedereen kijkt naar me. De lichten zijn zo fel. Ik krijg geen lucht. Ik krijg geen lucht. Ik krijg geen lucht. Ik wil hier weg. Oh Arceus. Ik heb het verpest. Ik verpest alles. Ik had dit nooit moeten doen. Waarom ben ik hier. Ik heb het zo warm. Ik wil hier weg, ik wil hier zo graag weg. Waarom kan ik niet bewegen? Ik moet wat zeggen. Celeste wacht op me. Maar ik durf niet. Ik kan niks. Iedereen kijkt. Iedereen wacht. Iedereen lacht me uit. Ik kan ze hier niet horen lachen. Maar ik weet dat ze lachen. Ik wil hier weg. Ik wil hier weg. Ik wil hier weg. Ik wil hier weg. Ik wil hier weg. Ik wil hier weg. Ik wil hier weg. Ik wil hier weg. Ik wil hier weg. Ik wil hier weg. Ik wil hier weg. Ik wil hier weg. Ik wil hier weg. Ik wil hier weg. Ik wil hier weg. Ik wil hier weg. Ik wil hier weg. Ik wil hier weg. Ik wil hier weg. Ik wil hier weg. Ik wil hier weg. Ik wil hier weg. Ik wil hier weg. Ik wil hier weg. Ik wil hier weg. Ik wil hier weg. Ik wil hier weg. Ik wil hier weg. Ik wil hier weg. Ik wil hier weg. Ik wil hier weg. Ik wil hier weg. Ik wil hier weg-


cttw
Re: [Solo Contest] Anxious Adversity - ma nov 08, 2021 9:32 pm
Zeraora
Moderator
Zeraora

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 10

[Solo Contest] Anxious Adversity Zeraora-pokemon
Anouk
You saw nothing...
826
550
CHARACTER INFO

OOC INFO

SHOW CONTEST
DE JURY HEEFT BESLOTEN
Een van de jury leden stapt het podium op en begeleid je voorzichtig van het podium af. Je krijgt een bekertje water om te kalmeren, en het persoon dat na jou aan de beurt was, stapt het podium op.

Achteraf wordt er vertelt dat dit niet de eerste keer is dat ze dit zien gebeuren. Ze raden je aan om een beetje aan je zelfvertrouwen te werken voor je terug komt.

Re: [Solo Contest] Anxious Adversity - ma nov 08, 2021 9:38 pm
Reyne Bijoux
Civilian
Reyne Bijoux

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 20
Rank: 1

[Solo Contest] Anxious Adversity A73b5f57cbf88d563bfbebe91733e67ccf64b83a_128
Babs
You shouldn't challenge fate when you're likely to lose
181
261
CHARACTER INFO

OOC INFO

A good guest does not overstay
Actually, a perfect guest stays at home
Achteraf zou Reyne je vertellen dat het één grote waas was. Hoe ze uit de spotlights begeleid werd door een vriendelijk jurylid, hoe Celeste weer in haar armen sprong en haar hoofdje onder haar kin duwde. Het water trilde bijna uit het bekertje wat ze vast had terwijl ze in één van de zijkamers van de Contest Hall weer een beetje probeerde bij te komen. Het was er leeg, maar de ruimte vulde zich met het geluid van het spetterende optreden wat na haar plaatsvond, een livefeed tonend van de grote hal.

Langzaam maar zeker begonnen de tranen langs haar wangen naar beneden te lekken terwijl ze zich besefte wat er gebeurd was, terwijl ze door had dat ze zichzelf totaal voor paal had gezet. Waar ze zich had kunnen voorbereiden, had ze dat gedaan, maar het had allemaal niks uitgemaakt. Water uit haar bekertje liep langs haar handen naar beneden terwijl ze zich wat naar voren bewoog en begon te snikken. Ze wilde weer naar huis, naar haar kamer, naar de plek waar ze zich weer veilig kon verbergen. Maar dat was geen optie. Haar ouders hadden besloten dat ze wat van de wereld moest zien. Ze zouden het niet accepteren dat ze terugkwam. Misschien hadden ze ook wel gelijk, maar ze kon het niet... Ze kon het niet.


cttw
Re: [Solo Contest] Anxious Adversity - di nov 09, 2021 8:50 pm
Myrddin ó Murch
Crescent Moon
Myrddin ó Murch

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 22
Rank: 7

[Solo Contest] Anxious Adversity Naamloos
Jaz
I'm the definition of the worst kind of mean
124
1118
CHARACTER INFO

OOC INFO



Crescent Moon - Rank 1
no items used
Crescent Moon had hem gevraagd vandaag te helpen bij een contest hosting. Het was een soort van mini evenement waar nieuwe coördinators hun eerste show konden doen om te oefenen en te zien hoe het in echte contests aan toe ging. Veel hadden ze niet nodig om een evenement als deze veilig te houden dus hij was dan ook een van de enige rangers die er stond. Hij had plaats genomen aan de zijkant van het publiek en leunde tegen de muur ana terwijl hij zijn armen over elkaar had geslaan. Aisling zat zoals gewoonlijk op zijn schouder en scande de omgeving rustig met haar oogjes terwijl Morrígan blij op de grond naast hem zat. De espurr had wat bloemen buiten geplukt en was druk in de weer met iets te maken. Hij wist niet echt wat, maar goed. De psychic type was doof en zou daarom zeker geen last hebben van de luide muziek. Daarbij was de Archen immens loyaal aan hem en bleef deze aan hem plakken als wat. Daardoor vertrouwde hij beide buiten de ball. Blathnaid zou gegarandeerd bang worden van deze omgeving en Raeghann zou het vast in haar kopje krijgen dat zij ook eens op het podium wilde staan. Zo zou ze makkelijk iemands optreden kunnen verpesten.

Afwezig was hij wat naar zijn holo caster aan het staren toen er plots een bekende naam werd genoemd. Wacht es even.... HIj richtte zijn helderblauwe ogen op en zag al snel dat het inderdaad een bekende was. Reyne, de dame die hij had gered van de menigte op het harvest festival. De blondine vernauwde zijn ogen wat terwijl hij meteen wat meer overeind kwam. Wat deed zij hier? Ze ging al bijna dood van mensen rondom haar op straat. Dit kon niet gezond voor haar zijn. En aan de reactie van het meisje, was het duidelijk dat hij gelijk had. Ze liep volledig stil tot het punt dat een jurylid haar van het podium moest begeleiden. Myrddin knipperde even en fronste waarna een diepe, zware zucht van hem kwam. Kort gaf hij een zetje aan zijn Espurr, die meteen opkeek en achter de ranger aan begon te waggelen. Hij was inmiddels in beweging gekomen richting het kamertje waar ze haar hadden gebracht.

Rustig lichtte hij zijn partner voor vandaag in dat hij even zou checken of deze dame wel ok was. Zijn partner appte hem meteen een ok terug waarop Myrth zijn holo caster weg stak en kalm de kamer benaderde. Rustig klopte hij even op de deur van de kamer waar ze zat waarna hij rustig bleef wachten en in de tussentijd zijn boekje erbij nam. Ze was nog steeds een vrouw en ondanks al haar angsten respecteerde hij zeker haar privacy.

Blathnaid
LV 20
Aisling
LV 20
Morrígan
LV 20
Raeghann
LV 20
???
LV ??
???
LV ??

Re: [Solo Contest] Anxious Adversity - wo nov 24, 2021 8:39 pm
Reyne Bijoux
Civilian
Reyne Bijoux

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 20
Rank: 1

[Solo Contest] Anxious Adversity A73b5f57cbf88d563bfbebe91733e67ccf64b83a_128
Babs
You shouldn't challenge fate when you're likely to lose
181
261
CHARACTER INFO

OOC INFO

A good guest does not overstay
Actually, a perfect guest stays at home
Dikke tranen liepen langs haar wangen naar beneden. Elke keer dat ze haar hand langs haar wangen liet gaan om ze weg te vegen, kwamen er weer nieuwen. Haar vingers trilden en er was momenteel absoluut geen kalmte in haar te vinden terwijl de spanning iets los kwam uit haar lichaam. Maar tegelijkertijd voelde ze alsof de spanning en angst eindeloos leek. Ze zat helemaal alleen hier in de ruimte, haar Minun nog wel op schoot maar op dit moment vergeten in de zee van emoties. Ze wist gewoon domweg niet meer wat ze moest. Ze wist het echt niet meer. Ze kon niet van dit carrièrepad afwijken, niet zonder gigantische ruzie te riskeren. Er was geen uitweg.

Een plotselinge klop op de deur liet haar opschrikken en zelfs eventjes stoppen met snikken, tot de tranen weer onverbiddelijk over haar wangen begonnen te stromen. Weer probeerde ze ze ruw weg te vegen met haar mouw maar ze bleven stromen. Even overwoog ze om stil te blijven, maar al snel zonk het besef in dat dat geen zin had. Wie weet kwam er alsnog iemand binnen en dan gingen ze haar ook nog raar vinden dat ze niet geantwoord had. Daarom liet ze uiteindelijk haar stem alsnog hortend en stotend luiden, zacht maar net hoorbaar door de deur heen. ”J-ja?” Het trillen was zelfs hoorbaar in haar stem op het moment terwijl ze nog wat wegdook in de stoel, in de hoop dat er niemand binnen kwam.


cttw
Re: [Solo Contest] Anxious Adversity - wo nov 24, 2021 11:21 pm
Myrddin ó Murch
Crescent Moon
Myrddin ó Murch

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 22
Rank: 7

[Solo Contest] Anxious Adversity Naamloos
Jaz
I'm the definition of the worst kind of mean
124
1118
CHARACTER INFO

OOC INFO



Crescent Moon - Rank 1
no items used
Myrddin was opgegroeid tussen de vrouwen. Het was zijn mam, zijn zus en hem geweest van dag een. Zijn moeder had hem altijd gezegd dat ze gewillig een alleenstaande moeder was geworden en ze dus geen echte vader hadden. Hij had dat eerst niet zo goed gesnapt, maar uiteindelijk hadden al die raadsel zichzelf uitgewezen. Had hij ooit een vaderfiguur in zijn leven gemist? Hij zou zeggen van nee, maar misschien dat anderen daaar anders over zouden oordelen. In ieder geval wist de blonde dude hoe erg vrouwen op hun privacy stonden en hoe belangrijk het was deze met genoeg geduld te respecteren. Geduldig wachtte hij dan ook af, wachtende op een teken of een woord dat de ander liever geen bezoek wilde of dat hij op de kamer mocht komen. Het duurde nogal lang, maar uiteindelijk klonk de beverige stem van Reyne door de deur. Het was een teken dat hij toestemming had om binnen te komen. Wist hij veel dat ze juist het omgekeerde bedoelde.

Rustig duwde hij de klink naar beneden en wandelde hij binnen. Wel meteen liep Morri hem enthousiast voorbij. Vreemde geluiden kwamen van de dove Pokémon af terwijl ze wel meteen het meisje in de stoel spotte. De shiny Espurr piepte enthousiast, een glimlach op haar gezichtje. Ze ging naar de vrouw toe en begon enthousiast piepend dingen tegen haar te vertellen waarna ze even neerkeek op haar creatie waar ze aan had gewerkt; een bloemenkroontje gemaakt van madeliefjes. Myrddin kon het niet laten even te glimlachen bij het zien van het kleine wezentje die, ondanks alle tegenslagen, zo blij in het leven stond. Ze stak haar pootjes in de lucht in een poging de bloemen naar de dame uit te rijken. Het was een schat, door en door. Hij verdiende haar niet.

Rustig zette hij een stap binnen, waarna hij kalm de deur achter zich terug sloot. Hij had zijn boekje al klaar in zijn ene hand en eenmaal de klink los was gelaten, begon hij gretig te schrijven. Aisling leunde wat naar voren om even van het papier naar de dame te kijken en terug. Myrddin wandelde rustig naar de andere toe en stak even een hand op, een kleine glimlach nog steeds op zijn lippen. Rustig draaide hij het schriftje naar haar om, zodat ze de kans had om te lezen. 'Vind je het erg als ik even bij je kom zitten? Of heb je liever dat ik iets voor je haal?' STond er in het boekje gepend terwijl hij kalm naar de ander keek. De Archen kantelde haar kopje wat, maar hield zich verder gedeisd. De jongeman probeerde enkel goed te doen voor de ander, niet beseffende dat deze acties misschien niet het beste waren voor iemand zoals haar.

Blathnaid
LV 20
Aisling
LV 20
Morrígan
LV 20
Raeghann
LV 20
???
LV ??
???
LV ??

Re: [Solo Contest] Anxious Adversity - vr nov 26, 2021 12:12 pm
Reyne Bijoux
Civilian
Reyne Bijoux

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 20
Rank: 1

[Solo Contest] Anxious Adversity A73b5f57cbf88d563bfbebe91733e67ccf64b83a_128
Babs
You shouldn't challenge fate when you're likely to lose
181
261
CHARACTER INFO

OOC INFO

A good guest does not overstay
Actually, a perfect guest stays at home
Ze sloeg haar ogen heel kort op om te zien wie er precies door de deur gelopen kwam, maar liet ze heel erg snel weer zakken toen ze de persoon herkende. Het was de jongen die ze tegengekomen was op het festival, wie haar uit de menigte gehaald had voordat ze haar broer gevonden had. Welk geluk of pech haar nu weer getroffen had dat hij nu tegenover haar stond wist ze niet, maar wat ze wel wist was dat ze alleen maar nerveuzer werd doordat hij daar stond. Juist omdat hij haar de vorige keer al had moeten helpen en nu kwam hij haar weer in zo'n miserabele staat tegen.

Ze trok haar knieën wat hoger op terwijl haar Minun van haar schoot sprong, enthousiast zwaaiend naar Myrddin. Zij was wel vrolijk en sociaal, Reyne kon nog wel van haar leren op dat vlak. Maar Reyne leerde niet, daarvoor vond ze andere mensen veels te eng. Het welbekende schriftje werd uit de tas van de jongen gehaald toen hij dichterbij stond. Reyne sloeg haar blauwe ogen hierop iets op. Ze wist dat ze zo meteen moest lezen wat hij te zeggen had. Ergens vond ze het wel prettig. Ze had altijd chatten makkelijker gevonden dan fysiek met mensen praten. En dit had er toch iets van weg. Misschien kon ze... Ze schudde haar hoofd zachtjes bij zijn woorden en pakte vervolgens haar eigen holocaster erbij, waarna ze zijn nummer opzocht met de Nearby functie.


Is oké. Je mag blijven.


cttw
Re: [Solo Contest] Anxious Adversity - za nov 27, 2021 12:11 am
Myrddin ó Murch
Crescent Moon
Myrddin ó Murch

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 22
Rank: 7

[Solo Contest] Anxious Adversity Naamloos
Jaz
I'm the definition of the worst kind of mean
124
1118
CHARACTER INFO

OOC INFO



Crescent Moon - Rank 1
no items used
De Minum van Reyne kwam meteen blij in actie en sprong van haar trainer af om hem blij te begroeten. Myrddin glimlachte rustig naar het muisje en stak een hand op ter begroeting naar haar. Misschien dat de electric type het fijn zou vincen als hij Blathnaid er even uitliet. Maar dat was een zorg voor straks. Eerst moest iets anders afgehandelt worden, iets veel belangrijker; was Reyne ok? Hij probeerde haar rustig te benaderen, haar nog steeds ruimte te geven. Het voordeel van niet te kunnen praten was er nu wel dat er geen druk kwam om een gesprek te houden, stilte was het enige die kon volgen. Woorden zag je aankomen en misschien dat dat iets van zekerheid bracht. Hij wist niet of ze echt iets van een probleem had of gewoon zo van natuur was. Hij zou er in ieder geval zeker niet op doorvragen, dat was immers haar privacy.

Het bleef stil nadat hij zijn vraag neergepend had op het papier. Ze haalde haar Holo Caster boven en even kantelde de man zijn hoofd wat. Hm? Plots trilde zijn apparaatje, waardoor hij even verbaasd opkeek en het uit zijn zak haalde. Oh? Hij opende de app en keek kalm naar wat er stond. Ah... Had ze het liever zo? Vond hij helemaal niet erg. Of hij nu typte of schreef naar haar, het kwam op hetzelfde neer voor hem.


Ik heb sinds onze laatste ontmoeting een paar Pokémon erbij.
Ik denk dat m'n Espurr je iets wilt geven.


Morrígan stond nog steeds aan de stoel van de vrouw, haar armpjes de lucht in vergeven met de bloemenkroon die ze zelf had gewoven. Er was een trotse glinstering in haar ogen. Velen vonden haar ogen best eng, maar hij zag het niet. Ze waren groot, maar in vergelijking met andere Espurr lag er veel emotie in haar blik. Misschien was het de onschuld van het wezen dat het zo maakte. Het feit dat het niet van kwaad kon horen, enkel zien, en dat ze er nooit echt was aan bloot gesteld. Myrddin wist niet goed of hij zich daar zorgen om moest maken, opdat de kleine dan ook vrij gevoelig kon zijn op nieuwe of extreme dingen. Zoals een incident die hij moest oplossen ofzo. Hij glimlachte zachtjes en keek terug op naar Reyne, afwachtende op wat ze zou doen. Het leek hem het best om gewoon over wat domme, leuke dingen te praten. Pokémon leek hem een goede start.

Blathnaid
LV 20
Aisling
LV 20
Morrígan
LV 20
Raeghann
LV 20
???
LV ??
???
LV ??

Re: [Solo Contest] Anxious Adversity - zo nov 28, 2021 5:13 pm
Reyne Bijoux
Civilian
Reyne Bijoux

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 20
Rank: 1

[Solo Contest] Anxious Adversity A73b5f57cbf88d563bfbebe91733e67ccf64b83a_128
Babs
You shouldn't challenge fate when you're likely to lose
181
261
CHARACTER INFO

OOC INFO

A good guest does not overstay
Actually, a perfect guest stays at home
Haar vingers trilden terwijl ze een berichtje stuurde naar de jongen. Ze wist niet goed wat ze hem kon zeggen, wat ze wilde zeggen, maar ze wist wel dat het makkelijker was om het uit te spreken via de Holocaster. Dan hoefde je niet na te denken over de toon of of je stem het wel zou doen. Dan kon je gewoon typen… Dat aws wat ze ook jaren had gedaan vanaf haar kamer, echte interactie vermijdend en dit gat opvullend doormiddel van chat gesprekken.

De jongen opende zijn eigen holocaster toen deze afging. Ze wachtte in stilte af totdat zijn ogen over het scherm gegaan waren en zijn eigen vingers een reactie intypten. Ze wreef zelf haar vingers wat nerveus langs haar Holocaster heen, een lichte zenuwtrek waar ze zichzelf wat rustiger mee hield. Haar schermpje lichtte op met een antwoord. Eventjes keek ze omhoog naar de jongen, en vervolgens naar de Espurr. Een eerste lach sinds een hele tijd verscheen op haar gezicht toen ze de bloemen zag die de Espurr aandroeg. Oh… Dat was zo lief.

Met nog enigszins natrillende vingers pakte ze de bloemen aan, waarna ze bloemenkroon op haar eigen hoofd plaatste. Een voorzichtige glimlach kwam op haar gezicht terwijl ze sprak tegen de prachtige, zachtroze Pokémon. ”Dankjewel…” fluisterde ze stilletjes, het wel reddend om tegen de Pokémon te praten. Daarna kwam echter de jongen weer aan bod en begon ze weer iets te twijfelen, voordat haar vingers weer een reactie intikten.


Je Espurr is zeker nieuw? Hij is echt super lief. <3


Heb je nog meer nieuwe Pokémon?



cttw
Re: [Solo Contest] Anxious Adversity - ma nov 29, 2021 10:34 pm
Myrddin ó Murch
Crescent Moon
Myrddin ó Murch

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 22
Rank: 7

[Solo Contest] Anxious Adversity Naamloos
Jaz
I'm the definition of the worst kind of mean
124
1118
CHARACTER INFO

OOC INFO



Crescent Moon - Rank 1
no items used
Rustig keek hij toe hoe het meisje de kleine katachtige eindelijk opmerkte en een oprechte glimlach verscheen op zijn lippen terwijl hij het beeld voor zich met plezier aanschouwde. Het was fijn om Reyne wat... Beter te zien, dan dat ze daar zo stond te trillen op het podium. Het was ergens erg zielig om haar zo te zien. Waarom deed ze het? Werd ze door iemand gedwongen? Haar ouders? Andere familie? HIj maalde erover, vond het enorm jammer voor haar als ze echt geforceerd werd door iets of iemand. Ooit zou hij het bij haar aankaarten. Maar niet vandaag, vandaag had ze genoeg stress meegemaakt. Hij wilde dat de rest van haar dag aangenaam was. Hij wist niet goed wat zij zoal wilde doen. Als hij het inschatte dan verwachtte hij dat ze vast even alleen wilde zijn straks en misschien naar huis zou gaan. Maar hij zou geen vooroordelen trekken en kalm afwachten wat ze zou zeggen. Reyne bedankte de roze poes en even begon deze blije geluidjes te maken en te klappen met haar handjes. Ze wees dan ook even naar hoe het meisje de bloemenkroon opzette en keek enthousiast op naar haar trainer. Kijk dan pap! Kijk dan hoe mooi! Haar ogen spraken boekdelen en hij glimlachte teder naar het jonge wezen die met trots heen en weer keek tussen hem en haar creatie. Ze had er een talent voor, zeker voor Pokémon.

Zijn ogen gingen weer naar zijn holo caster toen deze weer trilde. Hij liet zijn helder gekleurde ogen even over de tekst gaan en zijn mondhoeken krulden nog wat op. Ze vond Morrígan lief, vond ie ook. Ze had goede smaak, zijn Pokémon waren immers allemaal schatjes. Met uitzondering tot Aisling, maar zelf die kon nogal lief zijn bij bepaald volk. Ook nu was de Archen op zijn schouder kalm en had ze haar kopje op zijn schouder gelegd, haar ogen gesloten.


Jazeker! Ze is doof, haar naam is Morrígan
Jup! Een Archen genaamd Aisling en een Cottonee genaamd Raeghann
Hold up dan haal ik Rae ook er even bij! ♥


Enthousiast pakte hij de ball van de paarse Pokémon erbij waarna deze al snel voor hem verscheen. Nieuwsgierig keek het traited wezen even rond voordat het dichter naar Reyne toe ging en even haar kopje kantelde, de ander onderzoekend aankijkende. Terwijl dat gebeurde nam de man ook de ball van Blathnaid erbij en liet hij de kleine gehaktbal er ook uit. Wel meteen keek de muis op en ging ze meteen naar de Minum toe om enthousiast te piepen, blij om haar terug te zien. Rustig stak Myr zijn arm wat uit en aaide hij het vogelding even over haar kopje, waardoor ze opkeek. Het beest kantelde haar kop wat en kroop wat de arm op. Voorzichtig zette Myr een stap naar voren, knielde hij bij haar neer en stak hij zijn arm op zodat Aisling de ruimte had naar boven te klimmen op de arm en even haar kopje uit te steken naar het meisje. Voorzichtig hield ze nog afstand. Myr wilde haar nog even op zijn arm houden, haar klauwen konden immers wel pijn doen. Hij knikte even naar het meisje, glimlachte rustig en knikte toen naar de Archen waarna hij even zijn vrije hand ophaalde en aantoonde waar Rey haar kon aaien, op de kop. Na dit voorgetoond te hebben haald hij zijn hand weg zodat zij de kans ertoe kon nemen mocht ze willen.

Blathnaid
LV 20
Aisling
LV 20
Morrígan
LV 20
Raeghann
LV 20
???
LV ??
???
LV ??

Re: [Solo Contest] Anxious Adversity - ma nov 29, 2021 10:56 pm
Reyne Bijoux
Civilian
Reyne Bijoux

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 20
Rank: 1

[Solo Contest] Anxious Adversity A73b5f57cbf88d563bfbebe91733e67ccf64b83a_128
Babs
You shouldn't challenge fate when you're likely to lose
181
261
CHARACTER INFO

OOC INFO

A good guest does not overstay
Actually, a perfect guest stays at home
Het was fijn om eventjes niet na te hoeven denken over wat er zojuist gebeurd was, over de druk die vanuit huis aan haar opgelegd werd om een coördinator te worden. Ze wist zo zo zeker dat haar ouders het goed bedoelden, dat ze haar wilden leren dat buiten niet zo eng was als ze dacht. Maar elke dag dat ze buiten was, leek het alleen maar enger te worden en haar angsten alleen maar groter, totdat ze haar leken te verzwelgen.

De Espurr bood in ieder geval al wat afleiding. Reyne stak haar handen voorzichtig uit om de Pokémon over de oren te aaien, wachtend op permissie van de roze kat totdat ze naderde. Maar al snel was ze afgeleid door nog meer Pokémon ten tonele verschenen. Haar aandacht ging eerst naar de prehistorisch uitziende vogel, die vond ze eigenlijk een beetje eng met de kraaloogjes en de vlijmscherpe tandjes. Maar de Cottonee vond ze echt heel leuk. Haar lach werd alleen maar breder terwijl ze naar het pluisje keek en de tranen droogden zich ook langzaam.


Je pluisje is echt prachtig



Die paarse kleur is echt super mooi! <3



Ik dacht dat ze ook andere kleuren konden hebben???

Voorzichtig hief ze haar blik op naar Myr, hem voor de eerste keer echt een beetje aankijkend in plaats van haar ogen verlegen afgewend te hebben. Ze had altijd wat tijd nodig om aan iemand te wennen, maar daarna ging het meestal steeds beter. Het was niet alsof ze reden had om te denken dat hij feral zou gaan ofzo.


cttw
Re: [Solo Contest] Anxious Adversity - ma nov 29, 2021 11:23 pm
Myrddin ó Murch
Crescent Moon
Myrddin ó Murch

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 22
Rank: 7

[Solo Contest] Anxious Adversity Naamloos
Jaz
I'm the definition of the worst kind of mean
124
1118
CHARACTER INFO

OOC INFO



Crescent Moon - Rank 1
no items used
Het geaai dat Reyne aanbood aan Morri zorgde ervoor dat ze enthousiast haar kopje tegen haar hand aandrukte, een zacht geluid van geluk ontglipte aan haar keel. De kat was zo lief, zag geen kwaad in de wereld of mensen rondom haar. Ze was zo zorgeloos, een zwaar contrast met hoe hij zich regelmatig voelde. Hij vroeg zih ergens af of het wezen misschien ooit over de krachten van telepathie zou beschikken en hoeveel dat haar zou veranderen. Hij was echt bang dat het niet goed voor haar zou aflopen en wilde haar afschermen van de wereld, maar hij wist dat dat uiteindelijk nutteloos was. Op een dag zou het tenminste uit de hand lopen. Rustig gebaarde hij even naar Aisling dat ze wat meer haar gewicht naar achteren moet brengen, wat ze deed, waardoor ze wat rustiger werd. Het leek er immers op dat Rey misschien niet zoveel had voor het wezen. Begrijpelijk. Hij vond het een vet wezen, helemaal leuk en intressant, maar misschien dat meiden daar anders tegenop zagen? Misschien was het een smaakverschil die ze gewoon natuurlijk hadden? Wie wist.

Zijn holo caster trilde weer en hij keek op en opende het apparaatje. Ah ja. De trait. Hij knipperde, keek op en zag hoe de Cottonee haar kans nam om dichter naar Reyne te gaan toen ze aan het typen was. Voorzichtig probeerde het fluffy wezen zich op het hoofd van het meisje te plaatsen, maar een waarschuwende blik van de trainer zorgde ervoor dat ze wel meteen even wat omhoog wipte en speels begon te giechelen. Niet nu, niet vandaag Rae. Kalm gingen zijn ogen terug naar beneden zodat hij kon lezen wat ze had gestuurd.


Ja! Ze is traited
Trait is Amethyst als ik me goed herinner, dus ze is net zoals Blathnaid ook traited maar Blath heeft Powder Blue.
Normaal zijn ze groen en shiny oranje, echt heel mooi
Ik vond haar in dit prachtige lavendelveld in het bos, was echt magische plek


Hij wist niet goed hoe Rey tegenover natuur stond, maar voor hem was het wel iets belangrijks. Het was de reden geweest waarom Crescent Moon hem zo aansprak. Hij vond natuur en milieu zo enorm belangrijk. Zijn ogen gingen even naar de kleine muis die aan zijn broek begon te trekken en even vormde er een 'o' van zijn mond waarna hij wat overeind kwam en zijn schoudertas opende. Rustig rommelde hij er wat in rond waarna hij een paar snoepjes eruit haalde en deze kalm naar de kleine Pokémon uithield. Enthousiast nam ze ze aan en ging ze terug naar de Minum, waarbij ze meteen eentje aan de ander uitreikte. Het was fijn te zien dat ze toch iets wilde delen soms. Rustig sloot hij de schoudertas en keek hij met een glimlachje naar de ander. Zou ze zich al wat beter voelen? Hij nam zijn holo caster voorzichtig terug bij de hand.


Heb je zin om even naar buiten te gaan straks?
Hoeft niet nu meteen natuurlijk, gewoon, straks

Blathnaid
LV 20
Aisling
LV 20
Morrígan
LV 20
Raeghann
LV 20
???
LV ??
???
LV ??

Re: [Solo Contest] Anxious Adversity - vr dec 03, 2021 1:37 pm
Reyne Bijoux
Civilian
Reyne Bijoux

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 20
Rank: 1

[Solo Contest] Anxious Adversity A73b5f57cbf88d563bfbebe91733e67ccf64b83a_128
Babs
You shouldn't challenge fate when you're likely to lose
181
261
CHARACTER INFO

OOC INFO

A good guest does not overstay
Actually, a perfect guest stays at home
De Espurr drukte enthousiast haar kopje tegen Reyne's hand aan, waarop het donkerharige meisje begon te grinniken. De warme pels kietelde aan haar hand en ondanks dat Espurr een beetje creepy uit de ogen kon kijken, was het meisje meteen verkocht bij het aanzien van het lieve wezentje. Pokémon, wat haar betrof, waren te vertrouwen, in tegenstelling tot mensen. En deze Espurr bewees het al direct weer. Voorzichtig kwam ze iets naar voren en begon ze onder de kin van de Espurr te kroelen. Uiteindelijk zat ze op haar knieën voor de Espurr, Holocaster in de ene hand, andere hand gebruikend om de Espurr te kroelen.

Ze maakte even een geschrokken geluidje toen iets op haar hoofd kroop en greep meteen naar haar eigen kruin, maar toen ze eenmaal voelde, was hetgeen wat op haar hoofd wilde zitten al verdwenen. Ze zag de Cottonee nog net weg hupsen en grinnikte zachtjes. Wat een brutale Pokémon. Zachtaardig dat ze was, kon ze wel met de meeste Pokémon omgaan. Ze was alleen zo verschrikkelijk onzeker dat ze dichtklapte bij elke vorm van menselijk contact.

Haar holocaster begon weer te trillen, waarna ze deze er weer bij pakte. Meerdere berichten van Myrddin vertelden haar het verhaal van zijn traited Pokémon. Amethyst.. Ja dat paste er ook wel bij inderdaad. De namen van zijn Pokémon zou ze waarschijnlijk nooit onthouden, maar ze was blij dat hij zo blij was met ze.

Dat klinkt prachtig! Waar is dat veld dan?


Ze zou het graag een keer willen zien. Ondertussen kreeg de Togedemaru ook nog snoep. Celeste keek een beetje verbouwereerd ernaar en vervolgens weer naar Reyne. Dat wilde zij ook! Maar voordat ze kon gaan schooien, werd haar al een snoepje aangeboden door de Togedemaru. Celeste stak kort haar tong uit naar haar eigen trainer en pakte het aan, meteen het in haar mond proppend zonder enige gratie. Reyne zuchtte, ze had haar Pokémon toch niet zo opgevoed, maar vervolgens richtte ze zich weer naar haar holocaster. Haar vingers hoverden over de toetsen bij de vraag van de jongen tegenover haar, maar in plaats van dat ze een bericht tikte, maakte ze voor het eerst oogcontact met de jongen en knikte ze heel zachtjes.


cttw
Re: [Solo Contest] Anxious Adversity - vr dec 17, 2021 11:48 pm
Myrddin ó Murch
Crescent Moon
Myrddin ó Murch

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 22
Rank: 7

[Solo Contest] Anxious Adversity Naamloos
Jaz
I'm the definition of the worst kind of mean
124
1118
CHARACTER INFO

OOC INFO



Crescent Moon - Rank 1
no items used
Rey was helemaal weg van de shiny Espurr en zo te zien zij ook van haar. De kleine Pokémon was helemaal aan het genieten van het geaai en had haar kopje tegen de hand van de coördinator aangedrukt, haar zogezegde enge oogjes dicht terwijl een zacht geluid van haar afkwam. Iets dat weg leek te hebben van spinnen. Myr glimlachte voldaan bij het aanzien van de twee. Ze leken beide heel erg blij te zijn en vooral het meisje leek al wat meer op haar gemak te zijn dan eerder. Het waren stappen in de goede richting. Het gaf hem een fijn gevoel om te zien dat hij iets goed deed en hij haar kon helpen. Al dan niet door zijn Pokémon. Het was dat hij iets kon bieden aan een ander en het eventjes wat beter moest maken. Dit was waarom hij zich bij crescent moon had gevoegd. Om mensen en Pokémon te helpen. Zo was zijn Espurr doof en er was niemand geweest die haar wilde nemen van het shelter. De woorden die hij soms kreeg over het beestje waren ook alles behalve lief. Dat ze eng was, vreemde ogen had en dat ze voor geen meter luisterde. Mensen konden zo gemeen zijn. Gaf hem maar gewoon Pokémon, die deden niet zo naar als hen.  

Nadat hij Raeghann even een waarschuwing toe had geschoten met zijn blik, richtte het donkerharige meisje zich op de holo caster. Ze leek te typen en al snel kreeg hij een berichtje terug. Hij knikte even glimlachend toen hij het las. Ja, het veld was prachtig geweest. Waar het was? Hij moest even nadenken, maar ver moest hij niet graven in zijn geheugen. Hij begon dan ook te typen in de holo caster. Nu hij er zo aan dacht. Het veld was niet zo enorm ver van hier. Het enigste probleem dat hij echter inzag was dat het misschien wat afgebrand was door de Talonflame. Hij moest even diep ademhalen bij de gedachte aan de vogel die een brandje was gestart in het veld bij de bloemen. Myr had niks kunnen doen buiten de Pokémon te redden en te lopen. Aangezien er geen verdere oproepen waren van bosbranden, nam hij aan dat het niet uit de hand was gelopen. Rustig gingen zijn vingers over het apparaatje terwijl hij verder typte.


Route 202, tussen hier en Sandgem dus
Ik zou aanbieden je er heen te brengen, als je wilt
Er was een Talonflame die wat vuur op het veld had gegooid, dus ik weet niet of er heel veel schade is...
Hoop van niet, zou jammer zijn.


Toen hij echter terug opkeek, zag hij dat het meisje hem eindelijk aankeek. Verbaasd knipperde Myr even, voordat hij een zachte glimlach op zijn lippen legde. Naar buiten gaan dus. Het zou haar in ieder geval goed doen. En met het aanbod van het lavandelveld, misschien dat het haar op betere gedachten kon brengen. Misschien dat hij even over haar lot als coördinator moest praten met haar, maar hij betwijfelde of ze dat zou appreciëren. De Archen op zijn schouder leunde wat naar voren toen ze door begon te krijgen dat ze misschien naar buiten zouden gaan. Enthousiasme was te lezen in haar blik. Domme kip dat het ook kon zijn soms.

Blathnaid
LV 20
Aisling
LV 20
Morrígan
LV 20
Raeghann
LV 20
???
LV ??
???
LV ??


CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum