Re: Wonder Trade - di feb 01, 2022 7:11 pm
Tsuji Kiyoshi
Civilian
| Ik wil Wonder Traden! Pokémon ID: #934 Pokémon soort: Elekid |
| Ik wil Wonder Traden! Pokémon ID: #934 Pokémon soort: Elekid |
| Ik wil Wonder Traden! Pokémon ID: #730 Pokémon soort: Mimikyu |
| SEVIPER SHED SKIN Yoshi, je pokéball wordt omgeruild en een je krijgt een Seviper terug! Je nieuwe Pokémon is geregistreerd op ID#964. Er is 10₽ van je account afgeschreven. Door slechte behandeling heeft de Seviper mondrot. De Seviper kan zolang hij mondrot heeft niet bijten, maar met 2 weken behandelen moet het weer over zijn. SKITTY CUTE CHARM or NORMALIZE Mortem, je pokéball wordt omgeruild en een je krijgt een Skitty terug! Deze Skitty heeft de trait Albino. Je nieuwe Pokémon is geregistreerd op ID#965. Er is 10₽ van je account afgeschreven. Deze Skitty heeft door ziekte een erg dunne vacht opgebouwd. Tot het weer lente wordt, zal ze het altijd koud hebben buiten. Misschien een jasje breien? |
Karakterkaart Gender: Male Age: 21 Rank: 4
CHARACTER INFO OOC INFO | Ik wil Wonder Traden! Pokémon ID: #944 Pokémon soort: Voltorb |
Karakterkaart Gender: Female Age: 26 Rank: 0
CHARACTER INFO OOC INFO | HEATMOR GLUTTONY or FLASH FIRE Cas, je pokéball wordt omgeruild en een je krijgt een Heatmor terug! Tjongejongejonge wat een pracht Heatmor! Je nieuwe Pokémon is geregistreerd op ID#973. Er is 10₽ van je account afgeschreven. Deze Heatmor is heel knuffeling en heeft bovendien verlatingsangst, hij zal weigeren zijn pokébal in te gaan tot een bond van 10% |
| Ik wil Wonder Traden! Pokémon ID: #940 Pokémon soort: Makuhita Ik wil Wonder Traden! Pokémon ID: #932 Pokémon soort: Litten |
CHARACTER INFO OOC INFO | GALARIAN ZIGZAGOON PIKCUP or GLUTTONY Lucie, je pokéball wordt omgeruild en een je krijgt een Galarian Zigzagoon terug! Je nieuwe Pokémon is geregistreerd op ID#975. Er is 10₽ van je account afgeschreven. GOLETT IRON FIST or KLUTZ Lucie, je pokéball wordt omgeruild en een je krijgt een Golett terug! Je nieuwe Pokémon is geregistreerd op ID#976. Er is 10₽ van je account afgeschreven. |
| Ik wil Wonder Traden! Pokémon ID: #877 Pokémon soort: Lapras |
Karakterkaart Gender: Female ♀ Age: 26 Rank: 10/10
CHARACTER INFO OOC INFO | Cottonee PRANKSTER or INFILTRATOR Miko, je pokéball wordt omgeruild en een je krijgt een Cottonee terug! Je nieuwe Pokémon is geregistreerd op ID#977. Er is 10₽ van je account afgeschreven. |
Karakterkaart Gender: Male ♂ Age: 22 Rank: 4
CHARACTER INFO OOC INFO | Ik wil Wonder Traden! Pokémon ID: #916 Pokémon soort: Trapinch |
CHARACTER INFO OOC INFO | BRUXISH DAZZLING or STRONG JAW Lmao, je pokéball wordt omgeruild en een je krijgt een Bruxish terug! Je nieuwe Pokémon is geregistreerd op ID#978. Er is 10₽ van je account afgeschreven. |
Karakterkaart Gender: Male Age: 22 Rank: 7
CHARACTER INFO OOC INFO | Ik wil Wonder Traden! Pokémon ID: #967 Pokémon soort: Eevee |
| KAKUNA SHED SKIN Je pokéball wordt omgeruild en een je krijgt een Kakuna terug! Is het wormenseizoen weer begonnen? Je nieuwe Pokémon is geregistreerd op ID#980. Er is 10₽ van je account afgeschreven. |
| Ik wil Wonder Traden! Pokémon ID: #703 Pokémon soort: Lillipup |
| MANTYKE SWIFT SWIM or WATER ABSORB Je pokéball wordt omgeruild en een je krijgt een Mantyke terug! Je nieuwe Pokémon is geregistreerd op ID#981. Er is 10₽ van je account afgeschreven. |
Karakterkaart Gender: Male Age: 22 Rank: 7
CHARACTER INFO OOC INFO | Ik wil Wonder Traden! Pokémon ID: #942 Pokémon soort: Graveler |
| LUNATONE LEVITATE Je pokéball wordt omgeruild en een je krijgt een Lunatone terug! Je nieuwe Pokémon is geregistreerd op ID#982. Er is 10₽ van je account afgeschreven. |
Karakterkaart Gender: Male Age: 21 Rank: 4
CHARACTER INFO OOC INFO | Ik wil Wonder Traden! Pokémon ID: #772 Pokémon soort: Salandit |
|
|
| Ik wil Wonder Traden! Pokémon ID: #481 Pokémon soort: Solosis |