Switch account





[HE2021 - GGT] I want you to like me… - za nov 13, 2021 8:01 pm
Yasmin Lum
Coördinator
Yasmin Lum

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 16
Rank: 04

[HE2021 - GGT] I want you to like me… BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
38
345
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze ging de ghost tour doen met Poppy. Ze deed vaak dingen met hem. In de hoop dat het hun band zou versterken. Het leek wel steeds wat beter te gaan, maar hij moest nog steeds niet heel veel van haar hebben. Dat vond ze enorm lastig. Ze deed zo haar best, maar haar Popplio was geen makkelijke pokémon. Zijn verleden belemmerde hem enorm. Hij leek het moeilijk te vinden om haar toe te laten en dat vond Yasmin lastig, want ze wilde zo graag. Ze wist dat ze hem de tijd moest gunnen. Dat hadden haar docenten al vaak tegen haar gezegd, maar het bleef lastig. Poppy zat in haar armen terwijl ze het paadje van het bos inliep. Ze keek even naar de lantaarntjes die ze er opgehangen hadden. Vaak hing er een papieren spookje naast. Ergens vond ze het best wel spannend, zo’n ghost tour. Alleen ook wel weer heel erg leuk, al voelde ze dat er al wat adrenaline door haar aderen stroomde. Haar Popplio keek wat verveeld om zich heen, het leek hem allemaal niet zo te deren.
Shaymin
Administrator
Shaymin

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 4 mentaal
Rank: 420

[HE2021 - GGT] I want you to like me… Pokemon-eatig
Kiek
egel is life
265
164
CHARACTER INFO

OOC INFO

Phantump
NATURAL CURE or FRISK
Een gure wind huilt terwijl hij door de bossen raast. Plotseling hoor je een akelig geluid achter je, wat zou dat kunnen zijn...?

Opeens verschijnt een wilde Phantump achter je!

Vang je de Pokémon of laat je hem gaan? Je hebt hierna 2 pogingen over.
Yasmin Lum
Coördinator
Yasmin Lum

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 16
Rank: 04

[HE2021 - GGT] I want you to like me… BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
38
345
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze schrok op toen ze iets vreemds achter haar hoorde. Ze draaide zich om, Poppy nog steeds in haar armen houdend. Haar Popplio staarde de Phantump kalmpjes aan. Ook Yasmin ontspande zich weer. Het was zo’n boompjes pokémon. Ze wist even de naam niet meer. Ze waren in ieder geval niet gevaarlijk. Al had hij haar wel laten schrikken. Maar goed, het was niet voor niks een ghost tour natuurlijk. Ze slikte eventjes. Draaide weer terug en liep verder over het donkere bospaadje. Hoe verder ze liep, hoe spannender ze het eigenlijk vond worden. Toch zette ze door, ze wilde dit. Het waren alleen maar ghost pokémon, het kwam wel goed. Hield ze zichzelf voor.
Shaymin
Administrator
Shaymin

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 4 mentaal
Rank: 420

[HE2021 - GGT] I want you to like me… Pokemon-eatig
Kiek
egel is life
265
164
CHARACTER INFO

OOC INFO

Gastly
LEVITATE
Een gure wind huilt terwijl hij door de bossen raast. Plotseling hoor je een akelig geluid achter je, wat zou dat kunnen zijn...?

Opeens verschijnt een wilde Gastly achter je!

Vang je de Pokémon of laat je hem gaan? Je hebt hierna 1 pogingen over.
Yasmin Lum
Coördinator
Yasmin Lum

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 16
Rank: 04

[HE2021 - GGT] I want you to like me… BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
38
345
CHARACTER INFO

OOC INFO

Er liep een koude rilling over haar rug. Toen ze opnieuw omkeek en er een Gastly achter haar zichtbaar werd. Gosh wat waren die Gastly’s toch griezelig. Ze versnelde haar pas nog wat meer over het bospaadje. Eigenlijk vond ze dit toch wel wat eng. Die Ghost tour. Ze in haar ééntje in het bos met spookpokémon. Aan de andere kant was ze natuurlijk niet helemaal alleen. Poppy was bij haar. Alleen haar Popplio wilde nog steeds niet echt op haar reageren. Dus telde dat dan eigenlijk wel. Ze probeerde hem over zijn kopje te aaien, maar hij ontweek haar hand snel en keek haar zelfs wat boos aan. Nee, waarschijnlijk telde dat niet echt. Steun aan hem had ze in ieder geval niet.
Cosmog
Administrator
Cosmog

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 26
Rank: 10/10

[HE2021 - GGT] I want you to like me… Tumblr_p9cmn8WeyF1wt9btro1_540
Wap
En met mijn gouden knakworst rol ik voor jou een ...
1081
835
CHARACTER INFO

OOC INFO

Honedge
NO GUARD
Een gure wind huilt terwijl hij door de bossen raast. Plotseling hoor je een akelig geluid achter je, wat zou dat kunnen zijn...?

Opeens verschijnt een wilde Honedge achter je!

Vang je de Pokémon of laat je hem gaan? Je hebt hierna geen pogingen over.

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum