Switch account





[HE2021 - GGT] Toxic - di nov 16, 2021 7:44 pm
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 44
Rank: 03

[HE2021 - GGT] Toxic BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij had de Nidoran mee, naar het bos. Er kon één pokemon mee met de ghost tour. Hij had nog even getwijfeld. Bella was geen optie. De Metapod zou er veel te zenuwachtig van worden. Elec had wel gekund, maar omdat Bella niet in haar pokéball wilde, wilde hij haar ook niet alleen achterlaten. Dus kon de Electivire het beste op haar passen. Dat was aan Elec wel toevertrouwd namelijk. Het voelde dus het fijnste voor Mace om de Nidoran mee te nemen. De Nidoran trippelde vrolijk naast hem mee. Ze had er wel zin in leek het. Al zat ze officieel niet in zijn team vond hij dat hij haar best wel mee mocht nemen. Zolang zij er lol in had. Ze keek uitdagend om haar heen toen ze het bospaadje in liepen. Ze keek naar de lantaarntjes die bewogen in de wind.

Re: [HE2021 - GGT] Toxic - wo nov 17, 2021 8:26 pm
Cosmog
Administrator
Cosmog

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 26
Rank: 10/10

[HE2021 - GGT] Toxic Tumblr_p9cmn8WeyF1wt9btro1_540
Wap
En met mijn gouden knakworst rol ik voor jou een ...
1081
835
CHARACTER INFO

OOC INFO

Golett
IRON FIST or KLUTZ
Een gure wind huilt terwijl hij door de bossen raast. Plotseling hoor je een akelig geluid achter je, wat zou dat kunnen zijn...?

Opeens verschijnt een wilde Golett met Hidden ability achter je.

Vang je de Pokémon of laat je hem gaan? Je hebt hierna nog 2 poging(en) over.
Re: [HE2021 - GGT] Toxic - za nov 20, 2021 9:02 am
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 44
Rank: 03

[HE2021 - GGT] Toxic BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

Fanatiek draaide de Nidoran zich om toen de Golett achter hun verscheen. Volgens mij met de bedoeling om in de aanval te gaan. Met een handgebaar suste Mace de situatie. “Nidoran niet doen. Je hoeft niet iedereen direct aan te vallen.” Glimlachte hij naar haar. Er lag een onschuldige blik in haar ogen toen ze hem aankeek. Mace schoot in de lach. Toen liep hij door over het bospaadje. De Golett verdween weer tussen de bomen. Hij had even de defense houding aangenomen, maar toen Mace was gaan praten had ook hij dat weer laten varen.
Re: [HE2021 - GGT] Toxic - ma nov 22, 2021 5:31 pm
Cosmog
Administrator
Cosmog

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 26
Rank: 10/10

[HE2021 - GGT] Toxic Tumblr_p9cmn8WeyF1wt9btro1_540
Wap
En met mijn gouden knakworst rol ik voor jou een ...
1081
835
CHARACTER INFO

OOC INFO

Misdreavus
LEVITATE
Een gure wind huilt terwijl hij door de bossen raast. Plotseling hoor je een akelig geluid achter je, wat zou dat kunnen zijn...?

Opeens verschijnt een wilde Misdreavus met egg move: wonder room achter je.

Vang je de Pokémon of laat je hem gaan? Je hebt hierna nog 1 poging(en) over.
Re: [HE2021 - GGT] Toxic - di nov 23, 2021 10:46 am
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 44
Rank: 03

[HE2021 - GGT] Toxic BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

Zijn Nidoran gromde ineens. Hij keek op en zag een Misdreavus in de lucht zweven. Hij legde geruststellend zijn hand op de rug van de Nidoran. “Het is oké, kom maar.” Hij gaf de Nidoran een extra zetje om haar weer mee te krijgen. Ze keek even op naar Mace, keek toch ook nog even naar de Misdreavus. Die hun nieuwsgierig opnam, maar verder niets deed. Toen trippelde ze toch maar weer met Mace mee. Ze wilde het liefste actie ondernemen, dat was aan alles te zien. Het was dat Mace mee was, dat ze alle pokémon niet aanviel.
Re: [HE2021 - GGT] Toxic - za nov 27, 2021 2:30 pm
Cosmog
Administrator
Cosmog

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 26
Rank: 10/10

[HE2021 - GGT] Toxic Tumblr_p9cmn8WeyF1wt9btro1_540
Wap
En met mijn gouden knakworst rol ik voor jou een ...
1081
835
CHARACTER INFO

OOC INFO

CORSOLA (Galar)
WEAK ARMOR
Een gure wind huilt terwijl hij door de bossen raast. Plotseling hoor je een akelig geluid achter je, wat zou dat kunnen zijn...?

Opeens verschijnt een wilde Corsola  achter je.

Vang je de Pokémon of laat je hem gaan? Je hebt hierna nog 0 poging(en) over.
Re: [HE2021 - GGT] Toxic - wo dec 01, 2021 9:17 pm
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 44
Rank: 03

[HE2021 - GGT] Toxic BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

Er verscheen weer een pokémon achter hun. Een Galarian Corsola die keer. Een mooie pokémon, maar hijzelf had er op het moment weinig aan. Hij was bezig met het uitdenken van een nieuw onderzoek en daar paste een Corsola niet in. Dus gunde hij de Corsola enkel even een knikje en keek de Nidoran ergens toch weer wat streng aan. Bang dat ze anders weer zou proberen om aan te vallen, wat echt niet nodig was. Hij liep naar de uitgang van het bospaadje. Ach, het was zeker leuk en interessant geweest.

[Topic uit]
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum