Switch account





What you see is what you get [TS] - wo apr 07, 2021 10:34 pm
Aurora Castle
Researcher
Aurora Castle

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 1

What you see is what you get [TS] BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
175
308
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hallo iedereen!

Nu ik mijn karakters een beetje uitgewerkt heb en ze op Aurora na al heb bespeeld in de RPG, vond ik het wel eens tijd worden voor een overzichtelijke topic search.

Lance Fields

Lance bevindt zich momenteel in het noorden van Sinnoh. Hij is een trainer en heeft drie Pokémon: Dratini, Slugma en Shinx. Hij is beleefde, respectvolle en rustige jongen die zijn zaken goed op orde heeft en die altijd orde in de chaos vindt. Hij zal zich niet snel uit laten dagen door anderen, maar kan wel rechtvaardig zijn in situaties dat dit nodig is. Zijn doel is om de Champion te worden, maar ook om zijn kennis zo veel mogelijk uit te breiden en is een vriendelijk type dat meestal wel met iedereen over een komt.

Hazel Lockwood

Hazel bevindt zich momenteel in het westen van Sinnoh. Zij is een trainer en heeft twee Pokémon: Rex (Jangmo-o) en Aether (Starly). Ze is niet op haar mondje gevallen, brutaal, spottend, uitdagend en een ruziezoeker. Ze vindt het leuk om anderen op de toppen van hun tenen te zien lopen en het bloed onder hun nagels vandaan te halen, maar kan iemand wel wurgen als ze hetzelfde doen bij haar. Ze kan het niet vaak vinden met iemand maar als ze iemand toe laat, is ze wel een vriend voor het leven. Ook haar doel is om Champion te worden, maar zij wil alles het liefste alleen doen en accepteert geen hulp.

Ace Specter

Ace bevindt zich momenteel in het westen van Sinnoh. Hij is lid van Crescent Moon en heeft twee Pokémon: Igneel (Houndour) en Inpulsa (Elekid). Hij is kil aangelegd, heeft altijd zijn mening klaar en is behoorlijk opvliegerig. Hij houdt er niet van om uitgedaagd te worden, maar gaat er wel op in als het gebeurt. Deze jongen heeft een gereserveerde houding en zal met zijn sarcastisch commentaar en opvliegerige karakter niet snel vrienden maken. Zelfs wanneer je bevriend met hem zou geraken, heeft hij nog steeds een sarcastische, botte benadering waar je tegen moet kunnen. Zijn doel is om naam te maken in Crescent Moon en zo snel mogelijk de ladder omhoog te klimmen.

Aurora Castle

Aurora moet nog geaccepteerd worden. Ze zal zich in het oosten van Sinnoh bevinden. Ze zal een trainer worden, haar Pokémon worden later nog toegevoegd. Aurora is een lieve meid met een zachtaardig karakter die door een accident in haar verleden niet van geweld houdt. Ze is klungelig en impulsief en houdt van avontuur, wat haar vaak in onverwachte, meestal vervelende situaties brengt. Ze is erg vrolijk en kan er niet tegen als ze iemand ziet die niet vrolijk is, dus zal ze die persoon altijd proberen op te vrolijken. Ze is iemand waar je echt je verhaal bij kunt doen en die naar je luistert. Haar doel is om een goede trainer te worden voor haar Pokémon en along the way wat badges te verdienen, maar er zit geen druk achter.

Zo, dit zijn ze. Ik hoop dat er wat animo voor is en dat we nog wat combo's kunnen verzinnen om mee te posten <3

Groetjes
Freedje
Re: What you see is what you get [TS] - wo apr 07, 2021 10:42 pm
Sunset Dekay
Trainer
Sunset Dekay

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 20
Rank:

What you see is what you get [TS] BogusIncredibleBass-size_restricted
Julya
Hier een quote
26
22
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ik heb wel interesse in een topic met Ace x Sunset! Klinkt erg interessant, Sunset is vrij onzeker, verlegen etc. Ze is opzich stabiel, maar kan snel onderuit gehaald worden.
Zij is ook in west Sinnoh Smile
Re: What you see is what you get [TS] - wo apr 07, 2021 10:50 pm
Hazel Lockwood
Trainer
Hazel Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

What you see is what you get [TS] BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
311
360
CHARACTER INFO

OOC INFO

Oeeeh, dat klinkt zeker interessant! Ik zal deze wel voor mijn rekening nemen en dan zie je hem dit weekend wss verschijnen c:
Re: What you see is what you get [TS] - wo apr 14, 2021 1:40 pm
Hazel Lockwood
Trainer
Hazel Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

What you see is what you get [TS] BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
311
360
CHARACTER INFO

OOC INFO

Bump (Ik zoek er nog wat voor als ik dit weekend weer kan posten Very Happy)

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum