Switch account





And I oop- - wo nov 24, 2021 9:53 am
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

And I oop- 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

reyrey 💙💙
hoe ga ik dit uitleggen? trainerlicense.jpg
 
Re: And I oop- - wo nov 24, 2021 2:57 pm
Reyne Bijoux
Civilian
Reyne Bijoux

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 20
Rank: 1

And I oop- A73b5f57cbf88d563bfbebe91733e67ccf64b83a_128
Babs
You shouldn't challenge fate when you're likely to lose
181
261
CHARACTER INFO

OOC INFO

Alain ~
Niet.
 
Re: And I oop- - wo nov 24, 2021 3:12 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

And I oop- 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

reyrey 💙💙
ah... maar reyne ik kan niet tegen ze liegen maar ik kan moeilijk zeggen "er is een gekke man zonder wenkbrauwen die me uitdaagde dus ik verloor mn ability to think en heb mn license omgezet omdat ik wil bewijzen dat Pokémon VRIENDEN zijn en dat hij een SEEDOT is en toen sloeg hij één van m'n vrienden in elkaar en het is mijn schuld en nu ga ik gyms doen mama krijgt een rolberoerte.
 
Re: And I oop- - wo nov 24, 2021 3:15 pm
Reyne Bijoux
Civilian
Reyne Bijoux

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 20
Rank: 1

And I oop- A73b5f57cbf88d563bfbebe91733e67ccf64b83a_128
Babs
You shouldn't challenge fate when you're likely to lose
181
261
CHARACTER INFO

OOC INFO

Alain ~
Heeft iemand iets in je drinken gedaan...? Heb je koorts? Ik geloof dat je ijlt.
 
Re: And I oop- - wo nov 24, 2021 3:42 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

And I oop- 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

reyrey 💙💙
ah... nee oke luister ik was aan het bonden met m'n nieuwe pokemon en toen kwam er iemand met de AUDACITY om te zeggen dat pokémon niets meer dan tools zijn om te luisteren naar ons??? of wat ie ook zei dus ik werd boos en toen zei ik dat zn pkm nooit sterk zouden worden als hij ze afhankelijk maakte van hem en nu moet ik dat bewijzen het lijkt er ook op dat mn eigen pokémon liever gyms doen? anyhow, dus ik was wat aan t mopperen op die kerel in mn groepchat en toen maakte mYR EEN FOTO EN TOEN WERD IE BOOS EN TOEN GINGEN ZE VECHTEN en nu weet ik niet wat ik kan doen want volgens mij zitten ze er allebei mee en myr is on his way dus we gaan wat drinken maar idk ik voel me er niet goed bij. ik heb 't idee dat ik die ander ook moet ondersteunen???? het is mijn schuld ik weet zn naam niet eens ik neig naar diablo volgens mij drinkt ie 't bloed van zn vijanden voor ontbijt, lunch en avondeten anyhow - nu ben ik dus trainer  
 
Re: And I oop- - zo nov 28, 2021 5:08 pm
Reyne Bijoux
Civilian
Reyne Bijoux

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 20
Rank: 1

And I oop- A73b5f57cbf88d563bfbebe91733e67ccf64b83a_128
Babs
You shouldn't challenge fate when you're likely to lose
181
261
CHARACTER INFO

OOC INFO

Alain ~
Myr? Myrrdin? Wat.. Zal ik anders langskomen? Het klinkt als een heel verhaal immers.. Zou je dat goed vinden? Woon je al ergens?
 
Re: And I oop- - zo nov 28, 2021 5:21 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

And I oop- 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

reyrey 💙💙
ja! pap en mam zijn bezig met de laatste details voor de verhuizing. ik wilde helpen met het in elkaar zetten van de meubels, maar, ik citeer: 'ga jij maar lekker trainen voor je eerste contest jongeman!' zucht. dus ik kan er over een paar dagen in. wat dacht je van volgend weekend? ik stuur het adres dan nog toe. het is in canalave! ik zorg voor snacks (´꒳`)♡ 
 
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum