Switch account





I float up to the moon ღ - wo apr 07, 2021 11:54 pm
Monika Devine
Coördinator
Monika Devine

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 18 y.o.
Rank:

I float up to the moon ღ BogusIncredibleBass-size_restricted
Michelle
Hier een quote
21
32
CHARACTER INFO

OOC INFO

If I had a flower for every time I thought of you...
Pfoe.. dit was it.. De rede waarom ze naar Sinnoh was gekomen. Kanto lag nog dicht in haar hart. Ze mistte haar huis en haar ouders. Mistte haar zus die met hele andere plannen vertrokken was naar het oosten van Sinnoh. Maar dit was haar droom en haar toekomst.

Een compleet verlaten gebouw.. De twee Eevee's om haar benen hadden het al opgegeven met haar gestaar en waren in de zon gaan liggen op het beton. Lieten zichzelf opwarmen terwijl ze elkaar rustig aan het wassen waren. Maar zij was blijven staan voor de ingang, haar achterhoofd in haar nek gebogen terwijl ze omhoog keek. De kleine paarse blob op haar schouder. "Dit is wat ik wil." Mompelde ze meer tegen zichzelf. Het was niet eng, het was enkel een beeld dat ze moest vormen voor zichzelf. Een plan dat ze moest maken stapje voor stapje. "Dus Blob wat zeg jij er van?" Ze keek schuin naar de ditto die mee bewoog op haar schouder. De nietszeggende ogen terugstarend naar haar. Ze had de Ditto gevonden op haar eerste stapjes buiten de stad en hoewel hij niet officieel haar pokemon nog was bleef hij toch wat bij haar in de buurt hangen. Nieuwsgierigheid had ze besloten want uit hem zelf kwam niet veel van informatie. "Hier wil ik heen met de Eevee's. Om hun schoonheid te laten zien." Ze glimlachte en zette haar handen in haar zij. "Iedereen zal versteld staan, als ik die twee eindelijk eens in het gareel krijg." Ze knikte naar de twee en grinnikte tegen Ditto haar hoofd schuddend.
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum