Switch account





[plotter/TS/???] gib - do nov 25, 2021 8:04 pm
Ama von Absol
Civilian
Ama von Absol

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25
Rank: 1

[plotter/TS/???] gib BogusIncredibleBass-size_restricted
Marieke
Hier een quote
74
63
CHARACTER INFO

OOC INFO

Tyson Brown
About

Tyson is een vriendelijke (en uhhhhh kinda innocent?) goth boi en coördiantor. Hij houdt van zijn pokémon en laat deze graag zien aan anderen (zeker Sparkles, zijn shiny traited arcanine). Hij komt uit Laverre City in Kalos en is een behoorlijke softie die eigenlijk wil proberen om iedereen blij maken.

Plot ideas????

Ik heb nog niet echt leuke plot ideeën voor hem, maar laat me het me zeker weten als jij iets leuks weet met één of meerdere van jouw characters.

Mocht je 'm willen romancen, dan laat ik je met alle liefde weten dat Tyson bi is ;3 Hij is niet echt bezig met liefde en bijbehorende dingen, voor nu is hij meer gefocust op zijn avonturen in de Sinnoh regio.

Ama von Absol
About

Ama is een beginnende breeder die zich focust op ghost-types en in de toekomst misschien ook andere pokémon waar een negatief stigma omheen hangt. Ze is gefascineerd met bijgeloof, maar praat niet echt graag. Ze doet het wel, maar meer om niet extreem awkward over te komen (niet dat dat altijd echt lukt tho)...

Plot ideas????

Misschien dat mede-breeders haar wat tips kunnen geven? idk... Ik heb voor Ama ook niet echt vaste ideeën, dus laat het me weten als jij wel iets hebt.

Ama is momenteel voor geen meter geïnteresseerd in romantiek, waarschijnlijk is ze aromantisch maar dat durf ik nog niet met zekerheid te zeggen.

Auri Nighte
About

Auri is de dochter van de persoon die de PJ mensjes onder ons zullen kennen als Lubbock/Leroy Nighte. Ze heeft haar moeder nooit echt gekend, maar haar vader heeft haar best goed opgevoed. Ze is een erg fanatieke pokémon trainer en heeft een obsessie met bug-types.

Plot ideas????

Niet echt een plot of zo, maar Auri is erg fanatiek als het aankomt op pokémongevechten en kan heel slecht tegen haar verlies, dus doe daarmee wat je wil. Een echte rivaal is ook nog een leuk idee :3

Mocht je Auri willen romancen, dan uhhh... ze is een disaster lesbian. Eigenlijk een walking disaster in het algemeen ngl :'D

Pamela van der Vloed
About

Pamela is een extreem impulsieve vlogger die niet bepaald de beste keuzes maakt in haar leven. Ze is erg sociaal en doet haar best om anderen te helpen, maar of dat nou altijd goed gaat.... Momenteel is ze nog een trainer, maar ze is van plan om te proberen zich bij de Crescent Moon te voegen.

Plot ideas????

Hier heb ik echt geen flauw idee voor, sorry...

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum