Switch account





[Journey - 204] Enjoying the fields - ma nov 29, 2021 2:28 pm
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 3

[Journey - 204] Enjoying the fields BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO

Journey Card
IT'S A WHOLE NEW PLACE

Wishlist: Speciale pony (Common Journey)

Terrein: Field

Modifier gebruikt: Nee


Maybe it's a dream
Maybe nothing else is real
Het lukte steeds beter om een band op te bouwen met haar nieuwe Whimsicott. Aquila had niet meer de neiging om er keihard vandoor te zweven bij welke windvlaag en daar was ze heel, heel dankbaar voor. Desondanks had ze nog steeds een harnasje om het lijfje van de Whimsicott gedaan. Als hij besloot om alsnog een field day te nemen, dan kon ze hem als een soort vlieger nog enigszins bij zich houden. Ze was begonnen met trainen van haar Pokémon voor een gym battle en ze wilde het binnenkort eindelijk gaan proberen. Ze had Am al een paar keer gezegd dat ze bijna het wilde proberen, maar ze was er oprecht bijna klaar voor nu.

Maar voor nu had ze een pauze. Ze liet zichzelf neerzakken op een rots en pakte een boekje uit haar zak, notitie makend van de Pokémon die ze op het moment was tegengekomen. Sinds ze haar onderzoeksonderwerp gekozen had, keek ze veel meer om zich heen naar afwijkende Pokémon. In ieder geval was researcher worden de juiste keuze geweest. Ze sloeg haar boekje open en begon wat te krabbelen, de lijn van haar Whimsicott onder haar voet geklemd zodat hij rond kon zweven wat hij wilde.


cttw
Re: [Journey - 204] Enjoying the fields - ma nov 29, 2021 2:33 pm
Cosmog
Administrator
Cosmog

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 26
Rank: 10/10

[Journey - 204] Enjoying the fields Tumblr_p9cmn8WeyF1wt9btro1_540
Wap
En met mijn gouden knakworst rol ik voor jou een ...
1081
835
CHARACTER INFO

OOC INFO

JOURNEY
"Oh nee!" roept een bruinharig meisje. Je schat haar een jaar of achttien. Ze kijkt met een lichte frons naar de Garchomp aan haar zijde. Ze speelt wat onzeker met een Pokéball in haar handen, terwijl ze iets mompelt over Ponyta's.

Hoe ga je hiermee om?
Re: [Journey - 204] Enjoying the fields - ma nov 29, 2021 3:00 pm
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 3

[Journey - 204] Enjoying the fields BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO

Maybe it's a dream
Maybe nothing else is real
Een lelijke streep kraste zich over de pagina toen een kreet van iemand haar liet schrikken. Intern vloekend keek ze naar de dikke potloodstreep die nu door haar aantekeningen heen stond, maar uiteindelijk liet ze alles er maar uit met enkel een zucht. Ze klapte haar boekje dicht, herpakte zichzelf en stopte haar irritatie weg, waarna ze de blik vond van een meisje en een.. oh Arceus, grote Garchomp. Als je een Garchomp had, dan was je al een behoorlijk ervaren training. Desondanks kon ze niet helemaal plaatsen wat er nu aan de hand was. Mompelde het meisje nou wat over Ponyta's?

Lucie liet het boekje in haar tas glijden en haalde Aquila weer binnen terwijl ze de aandacht richtte op het meisje. Na haar vorige avontuur was ze zowel huiverig als bang dat er iets mis kon gaan als ze zich niet bemoeide. De vorige keer eindigde het immers op een slachtpartij. "Is er iets aan de hand?" besloot ze te vragen. Misschien was het bemoeiierig, maar tegelijkertijd, als je zo dichtbij gaat lopen roepen, kon je het ergens wel verwachten he.


cttw
Re: [Journey - 204] Enjoying the fields - ma nov 29, 2021 3:13 pm
Cosmog
Administrator
Cosmog

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 26
Rank: 10/10

[Journey - 204] Enjoying the fields Tumblr_p9cmn8WeyF1wt9btro1_540
Wap
En met mijn gouden knakworst rol ik voor jou een ...
1081
835
CHARACTER INFO

OOC INFO

JOURNEY
Het meisje kijkt geschrokken op en lijkt even naar iets te zoeken in je ogen, voor ze zacht lacht wanneer ze het antwoord op een ongestelde vraag uit je gezicht weet te halen.

"Hi!" groette ze de ander met een enthousiaste zwaai. Ze veegde een pluk haar achter haar oor en liet een zachte zucht klinken. "Ik wil een Ponyta vangen. Ik heb gehoord dat er Ponyta rondlopen in kleuren die nooit eerder zijn gezien en dacht: dat is de Pokémon voor mij!" ratelde het meisje, waarna ze met haar duim over haar schouder naar de Garchomp wees. "Dus, mijn baas heeft me Vito hier geleend om mijn allereerste Pokémon te vangen! Maar ik liet de kudde schrikken en nu kan ik ze nergens meer vinden!"

Loop je door of blijf je bij het meisje en Vito?
Re: [Journey - 204] Enjoying the fields - ma nov 29, 2021 3:37 pm
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 3

[Journey - 204] Enjoying the fields BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO

Maybe it's a dream
Maybe nothing else is real
In ieder geval werd ze vriendelijk begroet. In ieder geval was dit niet een verloren kind opgevoed door een Ursaring. In ieder geval was hier tot op heden geen Ursaring, of stropers, of whatever. Je zou jezelf bijna opsluiten in huis in plaats van op avontuur te gaan. Lucie had, daarentegen, besloten om elk moment te nemen dat ze had. Het deed iets met je als je dacht dat je zou sterven.

Het meisje reageerde gelukkig positief en enthousiast. De Garchomp, zo bleek, was niet van haar en had ze geleefd. Wie noemde zijn Garchomp nou Vito? Bijna alsof je je hond Ari noemde. Ze trok haar wenkbrauwen iets omhoog bij de benaming van bijzonder gekleurde Ponyta. Dat klonk in ieder geval nog interessant. Lucie twijfelde daarentegen. Ze wilde er eigenlijk ook wel zelf eentje dan.. maar dit meisje haar eerste Pokémon.. Ach, observeren was ook goed. Dat wilde ze juist ook leren. "Ik doe studies naar bijzonder gekleurde Pokémon, we zouden anders wel samen kunnen gaan kijken?" stelde Lucie voor met een voorzichtige glimlach. Dit was in ieder geval geen creepy klein kind.


cttw
Re: [Journey - 204] Enjoying the fields - ma nov 29, 2021 3:42 pm
Cosmog
Administrator
Cosmog

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 26
Rank: 10/10

[Journey - 204] Enjoying the fields Tumblr_p9cmn8WeyF1wt9btro1_540
Wap
En met mijn gouden knakworst rol ik voor jou een ...
1081
835
CHARACTER INFO

OOC INFO

JOURNEY
De ogen van het meisje beginnen te sprankelen wanneer je aangeeft samen te gaan kijken. Ze knikt enthousiast en laat een zacht lachje horen. "Dat lijkt me gezellig! Dit is Vito en ik ben Virginia," stelt het meisje zich met uitgestrekte hand uit.

Na de voorstelronde wijst ze naar links. "Ik was van plan die kant op te gaan, omdat ik denk dat ik daar wat hoorde," begint ze, "maar dat is waar de Ponyta's voor het laatst zijn gespot." Ze wijst vervolgens naar rechts.

Misschien kun jij helpen een keuze te maken?
Re: [Journey - 204] Enjoying the fields - ma nov 29, 2021 3:51 pm
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 3

[Journey - 204] Enjoying the fields BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO

Maybe it's a dream
Maybe nothing else is real
De positieve houding van het meisje was aanstekelijk en Lucie kon het niet helpen om mee te lachen met haar vrolijke toon. Ze aaide Aquila kort over zijn wol en hield hem vervolgens in haar armen. Whimsicott werd vaak meegeblazen door de wind, dan kon je hem gelukkig ook zelf tillen. "Aangenaam Virginia, Vito," humde ze begroetend, waarna ze zichzelf ook begon voor te stellen. "Mijn naam is Lucie Evien, en deze ontsnapper is Aquila." Ook maar meteen verklaren waarom die etter ingesnoerd zat.

Het meisje begon vervolgens te vertellen over geluiden die ze gehoord had en over waar de kudde het laatst gezien was. Lucie twijfelde even voor een moment voordat ze antwoordde. "Laten we eerst gaan kijken of we sporen kunnen vinden van de kudde," merkte ze op na een lichte aarzeling. "Er zijn zoveel Pokémon die hier kunnen leven, geluiden hoeven niet per se de Ponyta's te zijn." Tenminste, dat klonk logisch in Lucie's oren. Ze was geen expert Pokémon tracker. "Let's go." En met die woorden sloeg ze het rechterpad in. Nu hopen dat die Garchomp de Ponyta's niet geheel opnieuw weg zou jagen, Arceus forbid.

[Lucie gaat rechts] 


cttw
Re: [Journey - 204] Enjoying the fields - ma nov 29, 2021 3:56 pm
Cosmog
Administrator
Cosmog

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 26
Rank: 10/10

[Journey - 204] Enjoying the fields Tumblr_p9cmn8WeyF1wt9btro1_540
Wap
En met mijn gouden knakworst rol ik voor jou een ...
1081
835
CHARACTER INFO

OOC INFO

JOURNEY
Ah, wat slim! Het meisje knikt enthousiast na je woorden en wenkt de Garchomp om te volgen. Ze houdt de Pokéball in haar handen en huppelt nog net niet terwijl jullie het pad volgen.

"Vito, kun jij kijken of je de kudde spot?" wordt er gevraagd, waarna de Garchomp zich lanceert en wegvliegt. Het meisje, Virginia, probeert ondertussen wat smalltalk te maken. Ze vraagt je naar je Class, hoeveel ervaring je al hebt, of je ook andere Pokémon hebt en vertelt trots hoe Vito de sterkste Pokémon is die ze ooit heeft gezien! Ze wilde al sinds kinds af aan een Ponyta, maar van haar ouders mocht dat nooit. Maar, nu was ze achttien en uit huis-- dus nu helpt haar baas haar om haar droom waar te maken!

Ze is misschien een beetje een kwebbelkous, maar het helpt in elk geval om de tijd door te komen tot de Garchomp terug komt.
Re: [Journey - 204] Enjoying the fields - ma nov 29, 2021 4:12 pm
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 3

[Journey - 204] Enjoying the fields BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO

Maybe it's a dream
Maybe nothing else is real
Oh Arceus, wat praatte dit meisje veel. Het was in ieder geval een vrolijke noot in dit gesprek, maar haar hoofd liep een beetje over. De Garchomp werd weggestuurd en vloog letterlijk ervandoor. Lucie had weinig met de Gible Line, maar ze kon zich voorstellen, terwijl ze de Garchomp zag gaan als een jumbo jet, dat ze goed waren voor gevechten. De landhaaien waren zeker imposant, meer iets waarmee Am bijvoorbeeld een gym zou nuken.

Lucie liet Aquila weer opstijgen de lucht in. De Whimsicott gilde uitgelaten en spreidde zijn armpjes, waarna hij weer vrolijk door de lucht heen stuiterde. "Ik ben een researcher en ik doe onderzoek naar anders gekleurde Pokémon en hoe deze kunnen overleven in het wild," vertelde Lucie, "En ik heb een vrij vol team, ik kan ze straks wel even laten zien anders?" Niet nu, want straks kwam de horde Ponyta eraan en werd het een Pokémon pandemonium. Ze zette haar hand haaks tegen haar voorhoofd aan om de zon uit haar ogen te houden terwijl ze in het rond tuurde. "Vito jaagt ze niet verder weg?"


cttw
Re: [Journey - 204] Enjoying the fields - ma nov 29, 2021 4:16 pm
Cosmog
Administrator
Cosmog

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 26
Rank: 10/10

[Journey - 204] Enjoying the fields Tumblr_p9cmn8WeyF1wt9btro1_540
Wap
En met mijn gouden knakworst rol ik voor jou een ...
1081
835
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ponyta
RUN AWAY or FLASH FIRE
Het meisje giechelt een keer wanneer je vraagt of Vito ze niet wegjaagt. "Vito weet wat 'ie doet," verzekert ze je met een scheve glimlach. En, haar woorden lijken niets minder dan waar te zijn, want al snel komt er één Ponyta in paniek op je af rennen.

Laat weten hoe je hiermee omgaat en tag het teamlid na jouw post.
Re: [Journey - 204] Enjoying the fields - ma nov 29, 2021 4:19 pm
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 3

[Journey - 204] Enjoying the fields BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO

Maybe it's a dream
Maybe nothing else is real
Vito wist wat hij deed, giechelde het meisje. Lucie, daarentegen, had hier zo haar twijfels over, aangezien het meisje zojuist nog gezegd had dat ze de gehele kudde had weggejaagd met haar geleende Garchomp. De kudde zou nu alerter zijn, misschien zelfs wel in paniek. Dan was het toch moeilijker om een Pokémon te zien, danwel te vangen.

Een luid geklop van hoeven op de aarde deed Lucie opkijken. Ze zag de vlammende manen eerder dan het paard zelf. Een Ponyta joeg briesend het pad af, eventjes kort tot stilstand komend en steigerend voor hen. De glanzende hoeven schopten in de lucht, maar gelukkig was het niet afdoende om schade aan te richten aan haar of Virginia. Lucie sprong wat achteruit en liet bijna het touwtje van Aquila los. De Ponyta maakte een machtige sprong met haar achterbenen, sprong opzij en donderde verder over het pad heen. "Vito weet wat hij doet," merkte ze op, nog iets op adem komend, waarna ze het pad begon te vervolgen. "Hij heeft in ieder geval Ponyta gevonden."

[Skip!]


cttw
Re: [Journey - 204] Enjoying the fields - ma nov 29, 2021 4:24 pm
Cosmog
Administrator
Cosmog

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 26
Rank: 10/10

[Journey - 204] Enjoying the fields Tumblr_p9cmn8WeyF1wt9btro1_540
Wap
En met mijn gouden knakworst rol ik voor jou een ...
1081
835
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ponyta
RUN AWAY or FLASH FIRE
"Ben je niet bang?" vraagt het meisje nieuwsgierig. "Dat iemand je Pokémon probeert te stelen als je zoveel speciaals hebt? Mijn baas zegt dat ik niet alleen naar buiten moet als ik er eenmaal één heb, niet zonder Vito..."

Ook zij laat de Ponyta voorbij schieten. Uiteindelijk komt er nog één aanrennen, nog meer in paniek dan de vorige. Verderop hoor je de hoeven van een volgende Ponyta al...
Re: [Journey - 204] Enjoying the fields - ma nov 29, 2021 4:31 pm
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 3

[Journey - 204] Enjoying the fields BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO

Maybe it's a dream
Maybe nothing else is real
Haar hart sloeg nog in haar keel terwijl ze de geschrokken Ponyta nakeek. Lucie lachte kort terwijl er een gedachte door haar hoofd schoot. Eerlijk was eerlijk, als een Garchomp uit het niks verscheen en haar zou opjagen. Dan zou ze ook heel heel hard rennen. Ze zette haar voorhoofd eventjes tegen haar hand en schudde haar hoofd. Arceus, je kon haar meteen onder de grond stoppen en haar laten opgraven door Waz over een X aantal jaar dan.

Pas daarna richtte ze haar aandacht weer op het meisje, wie haar een vraag stelde die veel door haar eigen hoofd was gegaan. Leven in angst, Pokémon die gestolen werden. Ja... Dat kon je doen. "Er zijn.. veel mensen die kwaad in de zin hebben." begon Lucie, na een korte stilte. "Als ik mijn Pokémon bij me heb, dan heb ik iemand bij me die me kan beschermen. Als jij eenmaal een band hebt met jouw eerste Pokémon en hem goed trained, dan kom je een heel eind. Net zoals dat Vito nu bij je is. " Ze sprong weer opzij voor een Ponyta, een mental note makend dat deze ook painfully average was. Helaas.

[Skip]


cttw
Re: [Journey - 204] Enjoying the fields - ma nov 29, 2021 4:36 pm
Cosmog
Administrator
Cosmog

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 26
Rank: 10/10

[Journey - 204] Enjoying the fields Tumblr_p9cmn8WeyF1wt9btro1_540
Wap
En met mijn gouden knakworst rol ik voor jou een ...
1081
835
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ponyta
RUN AWAY or FLASH FIRE
De ogen van het meisje beginnen te sprankelen bij het idee dat haar Pokémon ooit sterk genoeg is om haar te beschermen en ze knikt enthousiast. "Misschien kunnen we dan eens een gevecht doen!" stelt ze enthousiast voor. "Met onze Ponyta's!"

De volgende Ponyta die aan komt rennen is helaas net zo average, maar weet Virginia wel bijna omver te gooien. Oeps.
Re: [Journey - 204] Enjoying the fields - ma nov 29, 2021 4:42 pm
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 3

[Journey - 204] Enjoying the fields BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO

Maybe it's a dream
Maybe nothing else is real
Helaas ging het altijd al vrij snel dan over vechten. Iets waar Lucie nog steeds niet van hield. Ze ging een gym battle doen om iets aan zichzelf te bewijzen, niet omdat ze plotseling strijdlustig was. Haar glimlach werd wat zachter. "Wellicht ooit, ga eerst maar een band opbouwen met je Ponyta," merkte het blauwharige meisje op.

Als ze een Ponyta vonden die het meisje wilde daarentegen. Op dit moment leek dit namelijk nog niet te gaan gebeuren. Een nieuwe Ponyta donderde voorbij, Vito was duidelijk erg enthousiast. Het panische paard was zo geschrokken, dat ze bijna Virginia omver gooide. Het meisje wankelde op haar voeten, waarop Lucie gauw haar pols beetgreep en haar weer overeind trok. "Voorzichtig!" merkte Lucie op, gelukkig op tijd genoeg zijnde om ervoor te voorkomen dat het meisje op haar achterste zou vallen. Bijna viel ze zelf hierdoor voorover, maar ze wist te voorkomen dat ze allebei bleven staan.

[Groetjes Ponyta]


cttw
Re: [Journey - 204] Enjoying the fields - ma nov 29, 2021 5:11 pm
Cosmog
Administrator
Cosmog

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 26
Rank: 10/10

[Journey - 204] Enjoying the fields Tumblr_p9cmn8WeyF1wt9btro1_540
Wap
En met mijn gouden knakworst rol ik voor jou een ...
1081
835
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ponyta
RUN AWAY or FLASH FIRE
Het meisje lijkt wat geschrokken wanneer ze opzij wordt getrokken en bevriest compleet, maar weet zich uiteindelijk weer recht te krijgen en schenkt je een zachte glimlach als bedankje.

Net als ze iets wil zeggen, schiet de Garchomp tussen de bomen door, achter een laatste Ponyta aan. De Ponyta schiet voorbij en de Garchomp landt tevreden naast Virginia.
Re: [Journey - 204] Enjoying the fields - ma nov 29, 2021 6:07 pm
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 3

[Journey - 204] Enjoying the fields BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO

Maybe it's a dream
Maybe nothing else is real
Lucie sprong zelf met een geschrokken achteruit toen de Garchomp weer plotseling verscheen. Plotseling kon ze nog wat meer empathie uitbrengen naar de Ponyta die op de vlucht was geslagen. Een laatste Ponyta schoot nog een keer voorbij en daarna bleef het stil. Lucie keek nog even naar hoe de vlammende staart verdween tussen de struiken, waarna ze zich weer tot het meisje wendde.

Ze kon toch wel enige teleurstelling zien op het gezicht van Virginia en beet kort op haar lip. Dit leek immers de laatste Ponyta te zijn. "Wacht," merkte Lucie op, waarna ze in haar tas begon te graaien. Ze had nog lokaas en een doos met lokmaterialen. Misschien kon ze nog wat Ponyta's optrommelen voor het meisje... Vastbesloten drukte ze de knop van de Eject Button in voor nog een Ponyta.

[Gebruikt Eject Button]


cttw
Re: [Journey - 204] Enjoying the fields - ma nov 29, 2021 6:10 pm
Cosmog
Administrator
Cosmog

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 26
Rank: 10/10

[Journey - 204] Enjoying the fields Tumblr_p9cmn8WeyF1wt9btro1_540
Wap
En met mijn gouden knakworst rol ik voor jou een ...
1081
835
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ponyta
RUN AWAY or FLASH FIRE
Er wordt nieuwsgierig toegekeken terwijl je jouw Eject Button gebruikt. Het meisje opent haar mond om wat te vragen, maar kijkt geschrokken op als de actie nog een Ponyta weet te lokken. Helaas is ook deze doodgewoon. De Ponyta stopt voor je neus en bevriest bij het zicht van de Garchomp...
Re: [Journey - 204] Enjoying the fields - ma nov 29, 2021 6:20 pm
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 3

[Journey - 204] Enjoying the fields BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO

Maybe it's a dream
Maybe nothing else is real
De nieuwsgierige ogen op haar rug maakte dat ze nog wat extra druk voelde. Dit meisje was hier gekomen op zoek naar haar eerste Pokemon te vinden en die hadden ze nu niet gevonden. Ze beet kort op haar lip en schudde met haar hoofd. "Shit," mopperde ze, waarna ze nog een keer in haar tas groef. Ze wist dat ze nog één kans had. "Ik heb nog 1 Lure, misschien komt daar nog een Ponyta op af.." mompelde Lucie, waarna ze het potje op de grond plaatste en opendraaide.

De allerlaatste kans.

[Gebruikt Common Lure]


cttw
Re: [Journey - 204] Enjoying the fields - ma nov 29, 2021 6:39 pm
Cosmog
Administrator
Cosmog

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 26
Rank: 10/10

[Journey - 204] Enjoying the fields Tumblr_p9cmn8WeyF1wt9btro1_540
Wap
En met mijn gouden knakworst rol ik voor jou een ...
1081
835
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ponyta
RUN AWAY or FLASH FIRE
De Ponyta schiet er vandoor en het meisje laat een zucht klinken. "Ik weet toch echt zeker dat ze hier gezien zijn..." mompelt ze, maar ook na jouw lure komt er weer een saaie, doodgewone Ponyta aan.

Het meisje haalt een hand door haar haren en stelt voor om Holo Caster nummers uit te wisselen, mocht één van hen ooit een speciale Ponyta vinden. Dan zou het immers leuk zijn om die te ontmoeten, toch? Maar, voor nu wordt het wel erg laat en is het misschien tijd om terug te gaan naar werk.

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum