Switch account





In between - ma nov 29, 2021 9:13 pm
Jett Maltos
Crescent Moon
Jett Maltos

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25 years old
Rank: 6

In between  8203e5481b0cf2ca5b8d0de6a8599ffe
Anouk
You don't get what you want... You get what you work for.
32
333
CHARACTER INFO

OOC INFO

In between  Sprite12In between  JolteonIn between  RaichuIn between  Luxio----In between  848-------In between  848

Het idee had goed geklonken. Met alleen Zoro naar de stad gaan zodat hij wat meer aan mensen kon wennen. Het feit dat hij het nodig vond om te grommen naar alles en iedereen die te dichtbij kwam hielp namelijk niet echt bij haar werk. Het probleem was alleen dat hij nog niet heel goed vooruitgang wilde boeken tijdens deze oefening. Ze moest de Luxio nogal eens een keer corrigeren en dat werd eigenlijk steeds vermoeiender. Haar aandacht werd getrokken door een aantal mensen die stonden te kijken naar posters op een muur. Zodra de groep weer doorliep besloot ze zelf ook maar eens te kijken. Het bleek Team Zekrom propaganda te zijn. Een zucht rolde over haar lippen voor ze de poster van de muur scheurde. Dat konden ze als Crescent Moon dus echt niet gebruiken. Snel maakte ze er een ronde prop van. Met een boogje gooide ze de prop papier richting een openbare prullenbak. Dat was waar dit soort posters thuis hoorde als je het haar vroeg.


[Eerste post voor Flynn]
Re: In between - do dec 02, 2021 4:46 pm
Flynn Kershaw
Trainer
Flynn Kershaw

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 28
Rank: 01

In between  BogusIncredibleBass-size_restricted
Quinty
Hier een quote
0
34
CHARACTER INFO

OOC INFO

De hele ochtend was hij bezig geweest, onder het waakzaam oog van zijn Meowth, die op de vensterbank plek had genomen en er zo te zien niet meer vanaf wilde komen. Hij kon haar geen ongelijk geven, daar moest het heerlijk warm zijn. Zelf zat hij op de grond, met een stuk plastic voor hem en verschillende potten en bakken. Waarom was vandaag de dag dat alles herpot moest worden. Flynn zuchtte zachtjes, dit was nou niet echt hoe hij de dag wilde beginnen, maar nu hij er alleen voor stond, moest hij wel. Hij haalde een hand over zijn voorhoofd heen, waardoor een streep modder ontstond. Gelukkig was hij bijna klaar en kon hij eindelijk naar buiten toe. Zijn helder blauwe ogen gleden naar de enkele roos die in een vaasje water stond, die zou hij vandaag meenemen. Eens zien of hij iemand hier gelukkig mee kon maken. Snel gooide hij de pot vol met aarde, drukte het goed aan en zetten deze terug op de plek waar die vandaan kwam. Nu eerst douchen.
Stoom rolde uit de badkamer, terwijl Flynn met een handdoek rond zijn middel terug de kamer in liep, de gordijnen dicht deed en zich omkleden. Lyss was ondertussen verplaatst naar de bank, waar ze opnieuw in slaap was gevallen. Echt, hij wilde soms ook een pokémon zijn, puur en alleen voor dit leventje. Prima leek het hem zo. Nadat hij de stropdas goed had gedaan en het jasje losjes over zijn schouders had gehangen, greep de man zijn spullen en floot de Meowth bij zich. Lyss rekte zich uit, geeuwde en sprong daarna van de bank naar hem toe. Snel greep hij de roos uit het water en liep naar buiten toe.

Zijn blik viel op een groepje mensen die aan het kijken waren naar posters op de muur. Hij had gezien hoe steeds meer mensen aan het kijken waren bij de propaganda van Team Zekrom. Flynn bedacht zich dat hij ook eens meer informatie erover moest gaan opzoeken, niet om zich erbij aan te sluiten, maar om zijn nieuwsgierigheid te kwellen. Zijn ogen volgde een meisje, die op straat was met een Luxio, die de posters van de muur trok en deze in de prullenbak deed. Een glimlach gleed over zijn gezicht heen, terwijl hij op haar af liep en haar de blauwe roos voor hielt. "A rose by any other name...?" zei hij vriendelijk. Eens zien of ze hem af kon maken, of wat er dan ook zou gebeuren.
Re: In between - vr dec 03, 2021 5:16 pm
Jett Maltos
Crescent Moon
Jett Maltos

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25 years old
Rank: 6

In between  8203e5481b0cf2ca5b8d0de6a8599ffe
Anouk
You don't get what you want... You get what you work for.
32
333
CHARACTER INFO

OOC INFO

In between  Sprite12In between  JolteonIn between  RaichuIn between  Luxio----In between  848-------In between  848

Dat klusje was ook weer geklaard. Ze wilde zich net omdraaien toen ze bijna met haar gezicht in een blauwe roos liep. Verward zette ze een half pasje achteruit. "A rose by any other name...?" sprak de man aan de andere kant van de bloem. Was dat shakespeare? Verward keek ze op en neer van de bloem naar hem. Wat was dit? "Would smell as sweet?" maakte ze de quote vol verwarring af. Zoro begon zachtjes te grommen richting de man. Hij vond het niets dat hij zomaar zijn trainer had benaderd. Jett zuchtte waarna ze met haar scheenbeen tegen de Luxio aan duwde. De pokémon keek haar even aan en staakte zijn gegrom, voor nu. "Dit is toch niet zo'n scam waarbij ik moet betalen als ik die roos aanneem?" vroeg ze, sceptisch over deze situatie. Dit was ook een first voor haar en ze had nou eenmaal geleerd dat niet iedereen te vertouwen was. Helemaal knappe mensen wilde hun looks nog wel eens gebruiken om iemand te verleiden.
Re: In between - vr dec 03, 2021 8:54 pm
Flynn Kershaw
Trainer
Flynn Kershaw

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 28
Rank: 01

In between  BogusIncredibleBass-size_restricted
Quinty
Hier een quote
0
34
CHARACTER INFO

OOC INFO

De glimlach op zijn gezicht werd breder toen ze de zin afmaakte en hij klapte eventjes in zijn handen. "Goed zo, goed zo. Je kent je literatuur, bravo," zei hij met vrolijke toon in zijn stem. Hij hielt haar de roos voor, maar ging wel overeind staan, zodat hij niet met zijn gezicht in het hare hing. Zo erg was hij nou ook weer niet. Flynn keek eventjes omlaag toen hij gegrom hoorde van de Luxio, die meteen naar achter werd geduwd door de dame met wie hij semi in gesprek was. Hij vroeg zich af wat voor een gevecht dit ging worden, als hij Lyss uit haar pokéball zou halen, misschien maar beter om dat niet te doen. Toen er aan hem gevraagd werd of hij een scam was en of ze moest betalen als ze de roos aan zou nemen, keek hij haar toch wel een beetje bedroeft en beledigd uit. "Zie ik er echt uit als een of andere scam?" zei hij beledigd, maar een glimlach brak zijn niet zo serieuze gezicht. "Nee, een beetje gratis reclame voor het familiebedrijf, maar ik deel graag rozen uit aan dames die het verdienen."
Re: In between - za dec 04, 2021 6:37 pm
Jett Maltos
Crescent Moon
Jett Maltos

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25 years old
Rank: 6

In between  8203e5481b0cf2ca5b8d0de6a8599ffe
Anouk
You don't get what you want... You get what you work for.
32
333
CHARACTER INFO

OOC INFO

In between  Sprite12In between  JolteonIn between  RaichuIn between  Luxio----In between  848-------In between  848

De man klapte in zijn handen. Goed zo, goed zo. Je kent je literatuur, bravo,"  zei hij waarna hij recht overeind ging staan. Dat was al iets prettiger dan in het gezicht van een wild vreemde zitten. De roos bleef hij echter voor haar houden. Waarschijnlijk was het de bedoeling dat ze hem aanpakte, maar daar wachtte ze nog even mee.

"Zie ik er echt uit als een of andere scam?" vroeg de man, duidelijk een combinatie van bedroeft en beledigd. Alleen niet voor lang. Een glimlach verscheen binnen de kortste keren weer op zijn gezicht. "Nee, een beetje gratis reclame voor het familiebedrijf, maar ik deel graag rozen uit aan dames die het verdienen." Jett maakte een 'aah' gebaar met haar mond voor ze besloot de roos toch maar aan te pakken. Voorzichtig draaide ze de blauwe bloem rond tussen haar vingers. "Dus waarom zou ik het verdienen?" vroeg ze met een geamuseerde, opgetrokken wenkbrauw.
Re: In between - di dec 28, 2021 6:07 pm
Flynn Kershaw
Trainer
Flynn Kershaw

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 28
Rank: 01

In between  BogusIncredibleBass-size_restricted
Quinty
Hier een quote
0
34
CHARACTER INFO

OOC INFO

Zijn kleine theater trucje hielp gelukkig, want ze nam de roos aan en draaide 'm tussen haar vingers door. Een glimlach speelde op zijn gezicht, terwijl hij een halve stap naar achter zetten. Ze vroeg aan hem waarom ze het verdiend had en keek haar geschrokken aan. Daarna wees hij naar de poster die ze van de muur af getrokken had. "Je helpt de wereld een beetje beter te worden," zei hij met een grijns op zijn gezicht. "Omdat het goed bij je ogen past." Flynn keek haar aan en knipoogde. "Of gewoon omdat ik vind dat je er knap uit ziet en hoopte dat ik de roos kon gebruiken om je over te krijgen om met mij een kopje koffie te gaan drinken?" Hij trok een pruillipje, maar glimlachte al snel weer. "Dit it work?" vroeg hij daarna, met toch wel een lichte twijfel in zijn stem.
Re: In between - wo jan 12, 2022 4:17 pm
Jett Maltos
Crescent Moon
Jett Maltos

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25 years old
Rank: 6

In between  8203e5481b0cf2ca5b8d0de6a8599ffe
Anouk
You don't get what you want... You get what you work for.
32
333
CHARACTER INFO

OOC INFO

In between  Sprite12In between  JolteonIn between  RaichuIn between  Luxio----In between  848-------In between  848

Het feit dat hij een stap achteruit zette nadat ze de roos aanpakte deed Zoro goed. Zijn boze houding werd al snel wat rustiger. De man reageerde een beetje geschrokken van haar vraag, voor hij naar de restanten van de poster wees. De hoekjes waar hij was vastgeplakt, zaten nog op de muur. "Je helpt de wereld een beetje beter te worden," antwoordde hij met een grijns. "Omdat het goed bij je ogen past." De knipoog was een beetje extra maar goed. De kleur was wel ongeveer het zelfde als die van haar ogen. "Of gewoon omdat ik vind dat je er knap uit ziet en hoopte dat ik de roos kon gebruiken om je over te krijgen om met mij een kopje koffie te gaan drinken?" Okay dat was eerlijk, ze kon het wel waarderen. Jett grinnikte zacht. "Dit it work?" vroeg hij met toch wel wat twijfel in zijn stem. Misschien zat er toch minder zelfvertrouwen achter dan in eerste instantie had geleken. Kort liet ze haar blik naar Zoro gaan. "I guess it did. Ik sla koffie niet af", reageerde ze met een glimlach.
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum