Switch account





The unknown clouds our clear blue skies - vr dec 03, 2021 6:47 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

The unknown clouds our clear blue skies 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

i've built my castleon broken dreams
En nu voorzichtig doen,” sprak hij de Buneary voorzichtig toe, nadat deze haar verband los had getrokken tijdens het spelen met de Petilil. Hij sloeg zijn armen even over elkaar en keek de kleine Pokémon hoofdschuddend aan. Ze was duidelijk gehecht aan Zinnia, wat niet echt een verrassing was. De Petilil was enorm zachtaardig en sociaal, waar de zwarte Cacnea juist afstandelijk en koud was. Verbazingwekkend genoeg was hij toch heel voorzichtig met zowel Zinnia als Lara.

De twee kleine Pokémon maakten hun weg het veld weer op en gingen daar door met spelen, terwijl de Cacnea zijn armen over elkaar sloeg en met donkere ogen naar het tweetal keek. Alain knielde naast de Pokémon neer en aaide deze tevreden over zijn kop. “Je hoeft ze niet de hele tijd te beschermen, er is niets—

Te vroeg gesproken.

Er kwam iemand voorbij lopen en schijnbaar, na alles wat er was gebeurd, besloot de Cacnea dat dat al een te grote dreiging was. Hij sprong in het pad van de vreemde en hield zijn handen dreigend naar voren, boos ‘pratend’ alsof de ander zou begrijpen dat hij dreigde dat ze niet dichterbij de Petilil en Buneary mochten komen.

Eh? Ah! Sorry— Ik— Oh Arceus. Reed! Het spijt me hij is— Eh— Overprotective,” stamelde Alain terwijl hij op de Cacnea af stapte en deze streng aankeek. De Cacnea verlaagde zijn armen weer, maar bleef pislink kijken. Wat een Seedot.
note & Blake
Blake Miller
Coördinator
Blake Miller

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

The unknown clouds our clear blue skies BogusIncredibleBass-size_restricted
A
Hier een quote
0
133
CHARACTER INFO

OOC INFO

The unknown clouds our clear blue skies Sprite13The unknown clouds our clear blue skies Ninetales-alolanThe unknown clouds our clear blue skies MienfooThe unknown clouds our clear blue skies BunearyThe unknown clouds our clear blue skies LMfBS3PThe unknown clouds our clear blue skies RioluThe unknown clouds our clear blue skies Clear10

Misschien was het geen goed plan geweest om te lopen met haar twee probleem gevallen. Tegelijkertijd, that is. Rain wilde zo nu en dan nog wel eens in dingen bijten en Sun had af en toe de neiging om zelf op pad te gaan. Het was al vele malen beter sinds ze de twee had gevangen en gehaald. Maar alsnog. Makkelijk was het zeker niet. Ze moest haar ogen continu tussen de twee pokémon laten springen om te controleren dat ze geen domme dingen deden. Het bleek alleen dat een andere pokémon domme dingen probeerde te doen. Blake zette een stapje achteruit bij het zien van een zwarte Cacnea die hun het pad versperde. Met geheven armpjes was hij allemaal aan het praten. Dacht hij soms dat ze hem kon verstaan? Rain was er duidelijk geen fan van. De Riolu blootte zijn tanden en begon te grommen richting de zwarte pokémon. Daar gaan we weer. “Eh? Ah! Sorry— Ik— Oh Arceus. Reed! Het spijt me hij is— Eh— Overprotective,” stamelde een man die hun kant op kwam. Waarschijnlijk was hij de trainer. "Eerder agressief. Maar ik mag niets zeggen", zei ze terwijl ze de hangers aan Rain's kop vast pakte zodat hij de andere pokémon niet zou kunnen aanvliegen. Sun had in de tussentijd andere plannen en was stilletjes in de richting van een soortgenoot gelopen.
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

The unknown clouds our clear blue skies 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

i've built my castleon broken dreams
Agressief. Alain fronste even bij het woord. Hij slikte en wierp een onzekere blik op de Cacnea, welke geschrokken omhoog keek en zijn hoofd schudde. Alain haalde even diep adem en wreef zijn hand onzeker langs de achterkant van zijn nek. Was hij een slechte trainer? Moest hij de Cacnea beter onder controle krijgen? Dat was wat hij wilde… Maar hoe?

Ah. Zij had ook een… probleem. Alain knipperde verbaasd naar de Riolu. “Reed, kom op! Je had geen reden om zo te doen,” sprak hij de Cacnea toe, welke ontevreden naar de grond keek, maar uiteindelijk iets wat waarschijnlijk een half-assed excuus was mompelde naar de Riolu. “Sorry! Eh— Mijn andere twee zijn al eens aangevallen en—” Ik ook. “Hij denkt dat hij dat tegen moet houden.

Ondertussen keek de Buneary met vol enthousiasme naar de soortgenoot en begon deze op en neer te springen, tot deze haar hechtingen herinnerde en tot stilstand kwam. Er werd enthousiast geroepen en met armpjes gezwaaid, terwijl de Petilil wat voorzichtiger, maar wel vriendelijk was.
note ~
Blake Miller
Coördinator
Blake Miller

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

The unknown clouds our clear blue skies BogusIncredibleBass-size_restricted
A
Hier een quote
0
133
CHARACTER INFO

OOC INFO

The unknown clouds our clear blue skies Sprite13The unknown clouds our clear blue skies Ninetales-alolanThe unknown clouds our clear blue skies MienfooThe unknown clouds our clear blue skies BunearyThe unknown clouds our clear blue skies LMfBS3PThe unknown clouds our clear blue skies RioluThe unknown clouds our clear blue skies Clear10

Zowel trainer als Cacnea leken even wat geschrokken te zijn door haar beschrijving van het gedrag van de pokémon. Ach, niet haar probleem. Rain daarentegen, dat was wel een probleem. “Reed, kom op! Je had geen reden om zo te doen,” sprak de jonge man zijn pokémon toe. De Cacnea maakte zacht wat geluid, waarna Rain zijn neus de lucht in stak. Hij draaide zijn kop weg maar bleef de andere pokémon vanuit zijn ooghoeken in de gaten houden. “Sorry! Eh— Mijn andere twee zijn al eens aangevallen en—” begon de trainer het gedrag van zijn pokémon te verklaren. “Hij denkt dat hij dat tegen moet houden.” Blake gaf een kort knikje. Misschien moest zij het gedrag van haar pokémon ook maar even verklaren. "Rain hier komt uit de shelter dus ik zit nog midden in de heropvoeding", vertelde ze. De nadruk lag zo duidelijk op het laatste woord dat de Riolu haar even ongemakkelijk aan keek. Hij wist best dat zijn gedrag niet acceptabel was.

In de tussentijd was Sun een beetje verward door de verandering in enthousiasme van de andere Buneary. Ze kwam tot stilstand en hield haar kopje even scheef in aarzeling. Voorzichtig zette ze een stapje dichterbij en maakte een vragend geluidje. Misschien kwam het wel door de andere pokémon die er bij zat.
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

The unknown clouds our clear blue skies 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

i've built my castleon broken dreams
De andere Pokémon kwam uit de Shelter. Ah. Alain had daar nog nooit gekeken. Om eerlijk te zijn was zijn team al veel verder uitgebreid dan hij had gehoopt, waardoor niet alle Pokémon de aandacht kregen die ze verdienden. Hierdoor vroeg Alain zich wel eens af of hij misschien met een andere oplossing moest komen, vooral voor de Ponyta, maar voor nu… “Reed was een cadeau van mijn ouders en is al sinds dag één…” Zo, ja. Alain wreef weer even langs de achterkant van zijn nek. “Het was erger dan nu.” Dus er was vooruitgang? Dat was iets.

Hey! Rustig aan, kleine,” mompelde Alain, waarna hij op zijn te enthousiaste Buneary af stapte. “Je zit vol hechtingen, als je zo blijft springen zitten we weer in het Pokémon Center.” De Buneary kwam abrupt tot stilstand en de Petilil nam de tijd om nieuwsgierig iets dichterbij de andere Buneary te komen, terwijl Alain zijn armen over elkaar sloeg. “Je zou toch denken dat ze er zelf aan denkt om voorzichtiger te doen,” zuchtte hij. Maar, nee. Dat scheen niet in Lara’s hoofd voor te komen.
note ~
Blake Miller
Coördinator
Blake Miller

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

The unknown clouds our clear blue skies BogusIncredibleBass-size_restricted
A
Hier een quote
0
133
CHARACTER INFO

OOC INFO

The unknown clouds our clear blue skies Sprite13The unknown clouds our clear blue skies Ninetales-alolanThe unknown clouds our clear blue skies MienfooThe unknown clouds our clear blue skies BunearyThe unknown clouds our clear blue skies LMfBS3PThe unknown clouds our clear blue skies RioluThe unknown clouds our clear blue skies Clear10

Het begon er op te lijken dat door de uitleg van de een, de ander ook meer uitleg begon te geven. “Reed was een cadeau van mijn ouders en is al sinds dag één…”, vertelde de jonge man. Yikes. Stel je voor dat je een problematische pokémon krijgt, kun je ook moeilijk nee tegen zeggen. “Het was erger dan nu.” Yikes maal twee. Zij wist in ieder geval nog waar ze aan toe was. Als ze duidelijk hadden gemaakt dat het een probleem was though, which they didn't. “Hey! Rustig aan, kleine,” mompelde de ander plotseling. Ze zag nu pas dat Sun richting zijn Buneary was gegaan. Die blauw was. Ah, een traited. “Je zit vol hechtingen, als je zo blijft springen zitten we weer in het Pokémon Center.” Het viel haar nu pas op waar hij het over had. “Je zou toch denken dat ze er zelf aan denkt om voorzichtiger te doen,” zei hij. Kort keek ze naar Rain waarna ze haar hoofd schudde. "Helaas niet. Maar hoe komt ze daar aan?" vroeg ze over zijn Buneary. Dat waren immers redelijke verwondingen.
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

The unknown clouds our clear blue skies 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

i've built my castleon broken dreams
Alain keek verbaasd naar de Buneary toen er gevraagd werd hoe ze daaraan kwam. “Ah! Ehm… Toen ik haar vond was ze aangevallen door een Corviknight,” legde hij uit. Het was nou niet echt een eerlijk gevecht geweest, tussen zo’n jonge Buneary en een volledig geëvolueerde Corviknight. “Ze lag er al even en… de wonden waren vrij diep,” legde hij uit. Alain haalde even een zucht en borstelde zijn vingers door zijn grijze haren.

Zij en de Petilil zijn allebei niet… mijn Pokémon. Ik heb ze beide gewond en ziek gevonden en verzorg ze tot ze de keuze kunnen maken,” merkte hij op. Hij had het niet over zijn hart kunnen verkrijgen om de twee te forceren hem te joinen, zelfs al kreeg hij het idee dat er weinig twijfel was. De Buneary hing nog net niet de hele dag aan hem en ook de Petilil was erg aanhankelijk.

Ik denk… Ah… Als ik naar het Pokémon Shelter zou gaan zou ik alles willen adopteren…

En waarschijnlijk zat hij dan met allemaal Pokémon zo moeilijk als de Cacnea kon zijn.
note ~
Blake Miller
Coördinator
Blake Miller

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

The unknown clouds our clear blue skies BogusIncredibleBass-size_restricted
A
Hier een quote
0
133
CHARACTER INFO

OOC INFO

The unknown clouds our clear blue skies Sprite13The unknown clouds our clear blue skies Ninetales-alolanThe unknown clouds our clear blue skies MienfooThe unknown clouds our clear blue skies BunearyThe unknown clouds our clear blue skies LMfBS3PThe unknown clouds our clear blue skies RioluThe unknown clouds our clear blue skies Clear10

Zijn verbazing verbaasde haar. Het leek haar iets te zijn waar wel vaker naar gevraagd zou worden. Helemaal bij pokémon die zo lief en knuffelbaar er uit zagen als Buneary. “Ah! Ehm… Toen ik haar vond was ze aangevallen door een Corviknight,” begon de man met vertellen. “Ze lag er al even en… de wonden waren vrij diep,” vulde hij aan. Blake gaf een begrijpend knikje. "Dan heeft ze geluk gehad dat iemand haar op tijd heeft gevonden." Sun keek even om naar haar trainer bij het horen van de zachte toon. Dat was ze niet echt gewend. Meestal klonk Blake namelijk vrij neutraal of misschien soms wat boos.

“Zij en de Petilil zijn allebei niet… mijn Pokémon. Ik heb ze beide gewond en ziek gevonden en verzorg ze tot ze de keuze kunnen maken,” vertelde de jonge man haar vervolgens. Lichtjes trok ze een wenkbrauw op. Dat was wat overbodige informatie. Het was in ieder geval niet iets waar ze naar gevraagd had. Maar blijkbaar wilde hij het wel kwijt. “Ik denk… Ah… Als ik naar het Pokémon Shelter zou gaan zou ik alles willen adopteren…” Blake grinnikte kort. "Dan kan ik je alleen maar aanraden om er weg te blijven. De meeste pokémon daar zijn alles behalve makkelijk", zei ze terwijl ze een schuine blik richting haar Riolu gaf.

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum