Switch account





Like a castle - zo dec 05, 2021 8:42 pm
Yasmin Lum
Coördinator
Yasmin Lum

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 16
Rank: 04

Like a castle BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
38
345
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze was weer opweg naar school. Alle festivals van de afgelopen tijd waren leuk geweest. Poppy was zelfs geëvolueerd. De Brionne hupste achter haar aan. Hij luisterde wel ietsje beter nu, gelukkig. Anders kon ze hem er niet zo uitlaten. Hij paste niet meer in de reismand. Het was alleen nog steeds niet helemaal oké tussen hen. Ze wist gewoon niet compleet tot hem door te dringen, ondanks dat hun band steeds sterker werd. Alaska zat op haar schouder. Ze had haar jas aan, dus daarop had ze de coolpack gelegd. Zo had zij er niet echt last van en kon haar Snom toch lekker koel zitten. Klingel zat op haar andere schouder en had zijn lijfje weer om haar nek geslagen, als een sjaaltje. Sinds het kouder werd deed hij dat en eigenlijk vond ze dat best wel lekker. Dan werd haar nek niet zo fris. Ze zag de T&C University alweer voor haar opdoemen.

[@Aurora Castle]
Re: Like a castle - do dec 09, 2021 5:17 pm
Aurora Castle
Researcher
Aurora Castle

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 1

Like a castle BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
175
308
CHARACTER INFO

OOC INFO

Aurora liep met Leaf, haar Bayleef, aan haar zijde door de straten van Jubilife City. Ze had haar Bayleef eruit gelaten om een beetje aan het bondprobleem te werken dat ze hadden sinds dat ze Leaf geadopteerd had uit de shelter. Het was niet dat ze terughoudend deed naar Aurora – ze week zelfs amper van Aurora’s zijde wat dat betrof – maar ze was als de dood voor andere mannen, wat ook de reden was dat ze Leaf er liever niet uit liet als ze afsprak met Aydin. Ze dacht dat hij van alle mensen die ze had ontmoet wel de meest geschikte persoon kon zijn om Leaf van haar bondprobleem af te kunnen helpen – al dacht ze dat Tyson daar ook wel goed in zou zijn – maar ze wilde het liever niet op haar geweten hebben dat hij een roede vol tegen zijn gezicht zou krijgen. Haar blauwe ogen gleden naar opzij en verrassing was op haar gelaat te zien toen ze Yasmin herkende, het blonde meisje dat ze had ontmoet in de Lost Tower. Zij had toen een demonstratie gegeven van haar Pokémon en nadien hadden ze een gevecht gehad. Het was weer een hele tijd geleden sinds ze elkaar hadden gezien en Aurora versnelde haar pas zodat ze in Yasmin’s blikveld kwam te lopen. ”Yasmin!” riep ze en ze begon te wuiven naar het meisje verderop om haar aandacht te trekken. Hopelijk zou de blondine haar nog herkennen na al die tijd dat ze elkaar niet gezien hadden.
Re: Like a castle - ma dec 13, 2021 3:49 pm
Yasmin Lum
Coördinator
Yasmin Lum

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 16
Rank: 04

Like a castle BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
38
345
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ineens hoorde ze een stem achter haar. Ze keek om en zag Aurora naar haar wuiven. Jeetje, dat was lang geleden! Er brak direct een brede lach op haar gezicht door. “Aurora!” Groette ze terug. Klingel merkte haar enthousiasme op en liet zijn bel vrolijk rinkelen. Ook Alaska kirde vrolijk. Poppy keek zoals gewoonlijk stug de andere kant op. Hij sloeg zijn vinnen over elkaar en negeerde de nieuwkomers compleet. Yasmin liep blij op het andere af. “Lang niet gezien. Hoe gaat het met jou?” Vervolgde ze met een glimlach. Ze vond het echt leuk om haar weer te zien.
Re: Like a castle - za dec 18, 2021 3:56 pm
Aurora Castle
Researcher
Aurora Castle

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 1

Like a castle BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
175
308
CHARACTER INFO

OOC INFO

Een vlaag van opluchting ging door haar heen toen de blondine direct op haar begroeting reageerde. Het was immers een hele tijd geleden dat ze elkaar nog eens gezien hadden en er was veel gebeurd in de tussentijd. Niet alleen op vlak van Pokémon, maar ook op vlak van de keuzes die ze had gemaakt en de mensen die ze had ontmoet. En onverwachte gevoelens die ze had gekregen. ”Prima!” zei ze enthousiast. ”Ik ben recent geleden van license veranderd. Ik ben een researcher geworden,” vertelde ze toch wel op een lichtelijk trotse toon. Ze had er heel lang over getwijfeld en ze had tegen haar gevoel in nog een gym battle gedaan, maar ze had het gevecht niet afgemaakt omdat het simpelweg niet haar ding was geweest. Nu dat ze de knoop voor zichzelf had doorgehakt, voelde ze zich toch een stuk beter in haar vel. Leaf had zich eerst verscholen achter haar been, maar kwam behoedzaam tevoorschijn toen ze zag dat het een vrouw was dat voor haar stond. ”En hoe is het met jou?” vroeg ze. Introducties van hun Pokémon zouden later nog wel volgen. Aurora was meer benieuwd naar hoe het met Yasmin zelf ging.
Re: Like a castle - vr dec 24, 2021 11:16 am
Yasmin Lum
Coördinator
Yasmin Lum

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 16
Rank: 04

Like a castle BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
38
345
CHARACTER INFO

OOC INFO

Aurora vertelde haar dat ze van license veranderd was. Wow! Dat was nogal een stap. Ze keek het oudere meisje dan ook wat verrast aan. Ze had dat eigenlijk niet zien aankomen. Ze leek zo enthousiast met trainen, maar misschien had ze dat verkeerd gezien. Bij haar was het natuurlijk ook gaan knellen toen haar pokémons begonnen te evolueren, maar dat had niet perse aan haar license gelegen. Ze vond het leuk om coördinator te zijn. Leuker dan trainster in ieder geval. Ze had laatst een keer een gym gedaan, maar dat had ze maar zenuwslopend gevonden hoor. Nee, liet haar maar op het podium staan. “Hoe dat zo? Trainster paste toch niet helemaal bij je? Ik ben blij voor je dat je nu dan wel gevonden hebt wat bij je past.” Lachte ze enthousiast naar de ander. Aurora vroeg toen hoe het met haar ging. “Met mij gaat het goed. Ik ben me aan het voorbereiden voor mijn volgende show. Die wil ik graag met Poppy doen, maar daarvoor moeten we toch nog wat dichter bij elkaar komen.” Vertelde ze toen aan haar. Klingel ging naar Leaf toe en maakte wat salto’s voor haar. Alaska bleef bij haar op haar schouder zitten. Even keek ze naar Poppy. Uhm ja… ze moesten echt nog wat dichter tot elkaar komen.
Re: Like a castle - di dec 28, 2021 5:01 pm
Aurora Castle
Researcher
Aurora Castle

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 1

Like a castle BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
175
308
CHARACTER INFO

OOC INFO

Yasmin leek verrast te zijn door haar keuze, maar dat had Aurora ook wel verwacht. De blondine had natuurlijk niks meegekregen van haar intense struggle nadat ze met Morgan had gevochten. En al die keren erna dat ze naar een gym was gegaan, wat er nog maar twee waren geweest. Maar dat was genoeg geweest om de doorslaggevende factor te zijn, al had Thunder dat nieuws een stuk minder goed kunnen verwerken dan de rest. Hij hield van vechten en Aurora maakte een mental note dat ze anders Aydin nog wel eens zou vragen voor een gevecht zodra hij op haar niveau was. ”Als je bijna steeds in huilen uitbarst omdat je Pokémon verslagen op het veld liggen, dan kun je niet lang trainer blijven zijn,” zei ze met een zachte zucht. ”Het was natuurlijk prima als ze het goed deden en ik had ook wel strategisch inzicht, maar op een gegeven moment raakte ik in paniek als ik ze niet voldoende kon beschermen, tot op het punt dat ze het dan zelf op moesten lossen.” Ze glimlachte wat beschaamd. ”Ik denk dat researcher me gewoon meer ligt zodat ik me kan verdiepen in het opvoeden van Pokémon. Ik hoop ooit zelf wat Pokémon wat te mogen geven zodra ik genoeg ranks heb behaald om dat te doen, maar dat duurt nog wel even.” De mentale rust die ze had gekregen door de beslissing die ze had gemaakt, was eigenlijk al fijn genoeg. Ze luisterde aandachtig naar wat de blondine zei over haar doelstellingen en ze knikte glimlachend. Leaf keek behoedzaam naar de Chingling die vrolijk rondjes maakte, maar leek het niet eng of vervelend te vinden. Dat was al een goed teken. ”Heb je ondertussen al veel shows achter de rug?” vroeg ze. Ze kon zich niet herinneren of het de eerste show was waar Yasmin voor aan het oefenen was toen ze elkaar voor het eerst hadden ontmoet*. Ze dacht van wel.


OOC: *Beter gezegd: Freedje kan het zich niet herinneren en is te lui om terug te gaan lezen smh
Re: Like a castle - wo dec 29, 2021 2:06 pm
Yasmin Lum
Coördinator
Yasmin Lum

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 16
Rank: 04

Like a castle BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
38
345
CHARACTER INFO

OOC INFO

Aurora zei dat ze steeds in huilen was uitgebarsten als haar pokémon op het veld lagen. Ze knikte, dat begreep ze heel erg goed. “Ik heb ook een gym geprobeerd en ik begrijp heel goed wat je bedoeld.” Zei ze dan ook. “Het is echt niet fijn om te zien als ze pijn hebben. Ergens is het mooi dat ze zo voor je door het vuur willen gaan, maar het is ook lastig om te zien. Ik ben er daardoor ook echt achter dat gymgevechten niets voor mij zijn. De ervaring is goed voor een keer, dat hadden mijn docenten aangeraden. Ik houd het alleen wel bij maar één keer.” Lachte ze toen. Ja, dat was echt genoeg geweest voor haar stressniveau. “Goed van je, dat je dan die keuze hebt gemaakt. Ik hoop echt dat je je weg goed weet te vinden als Researcher.” Vervolgde ze toen tegen Aurora. Het andere meisje vroeg naar haar contest. “Ik heb inmiddels aan zeven contests meegedaan.” Zei ze tegen Aurora. “Zes gewonnen.” Vervolgde ze met een trotse blik in haar ogen. Ze keek naar haar pokémon. Klingel sneakte steeds wat dichterbij Leaf. Alaska was van haar schouder gekropen en naar Aurora gegaan. Ze probeerde via haar been op haar schouders te klimmen. Poppy negeerde hun nog steeds.
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum