Switch account





Doppelganger - za dec 11, 2021 9:54 pm
Blake Miller
Coördinator
Blake Miller

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

Doppelganger BogusIncredibleBass-size_restricted
A
Hier een quote
0
133
CHARACTER INFO

OOC INFO

Doppelganger Sprite13Doppelganger Ninetales-alolanDoppelganger MienfooDoppelganger BunearyDoppelganger LMfBS3PDoppelganger RioluDoppelganger Clear10

Wandelen met haar probleem pokémon om er mee te bonden was altijd... een avontuur. Het ging met Sun inmiddels al een heel stuk beter. De Buneary rende niet meer van haar weg zodra ze de kans kreeg en begon steeds beter naar haar te luisteren. Rain daarentegen zat nog vol met problemen. De Riolu wilde misschien niet overal meer in bijten maar had nog wel een paar agressie problemen waaraan gewerkt moest worden. Ze had dan ook niet verwacht dat het niet haar pokémon was maar zijzelf, die voor problemen zorgde. Ze was rustig aan het lopen toen ze iemand haar naam had horen roepen. Daardoor was ze ongemakkelijk achter haar aan het kijken terwijl ze liep en zo vol tegen iemand aan gedraaid. Ze had het daadwerkelijk aan Rain te danken dat ze nu niet met haar dure broek op het asfalt zat. "Ah sorry, ik hoorde mijn naam maar zag niet waar het vandaan kwam." Ze gaf het niet graag toe maar het was wel haar eigen schuld dat ze tegen de ander aan was gelopen. Een verontschuldiging was hier op zijn plek.


[Eerste post voor Blake]
Re: Doppelganger - ma dec 13, 2021 11:31 am
Blake Edwards
Civilian
Blake Edwards

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25
Rank: 1

Doppelganger BogusIncredibleBass-size_restricted
Bunny
Hier een quote
8
7
CHARACTER INFO

OOC INFO

Blake was vandaag met de bus naar Hearthome City gekomen om wat inkopen te doen. Ze had een nieuwe deftige blouse nodig voor misschien te proberen solliciteren bij een aantal bars of winkels of zo, zodat ze éxtra inkomen kon hebben om snel alleen te gaan lopen. Daarnaast was ze ook eens binnengeweest in een hardware winkel, waar ze allerlei coole nieuwe snuifjes hadden. De nieuwste Holo Caster zag er heel mooi uit, maar die was nog iets te duur. Misschien als hij later eens in korting was.. Plots schrok Blake op. Ze kon zwéren dat ze net iemand haar naam hoorde roepen; maar ze keek om zich heen en zag niemand bekend. Had ze het zich ingebeeld? Sowieso was het niet onmogelijk dat iemand hier haar kende. Hearthome was een grote stad en best wat mensen die ze vroeger gekend had zouden nu vast hier wonen. Maar terwijl ze achterom keek, botste plots iemand tegen haar op. Blake viel een beetje achteruit, maar sloeg erin om te blijven staan. Ze keek weer naar voren, waar een meisje van ongeveer haar leeftijd stond die zich excuseerde omdat ze haar naam gehoord had. "Oh! Ik dacht dat iemand mijn naam riep!", antwoordde ze. Haar oog dwaalde af naar de pokemon die de ander bij zich had, en onwillekeurig zette ze een stap naar achter, weg van de beesten. Brr.
Re: Doppelganger - di dec 14, 2021 2:45 pm
Blake Miller
Coördinator
Blake Miller

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

Doppelganger BogusIncredibleBass-size_restricted
A
Hier een quote
0
133
CHARACTER INFO

OOC INFO

Doppelganger Sprite13Doppelganger Ninetales-alolanDoppelganger MienfooDoppelganger BunearyDoppelganger LMfBS3PDoppelganger RioluDoppelganger Clear10

Haar ogen focuste zich op degene waar ze tegenaan was gelopen. De ander was iets kleiner dan haar geweest maar wel ongeveer de zelfde leeftijd. Alleen het litteken over haar ene oog viel nogal op voor Blake. Haar hele leven was 'uiterlijk' namelijk een belangrijke factor geweest, of ze dat nou leuk vond of niet. Ze hadden in ieder geval geluk gehad dat ze beide nog op hun voeten stonden. Al was het van haar kant te danken aan de hulp van Rain. "Oh! Ik dacht dat iemand mijn naam riep!", reageerde de ander op haar verklaring. Huh? Een lichte frons verscheen over haar gezicht. Die werd niet beter zodra de ander een stap achteruit zette zodra Sun haar een beetje benaderde. "Wacht... heet jij ook Blake?" vroeg ze om te bevestigen dat ze de zelfde stem hadden gehoord. De vraag was dan nog naar wie van de twee het bedoeld was. Of dat er nog een derde persoon met die naam hierin de buurt rond liep.
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum