Switch account





Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

If no one ever told you, it's all gonna be okay 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Vandaag zou Rey langskomen. Alain was er niet heel blij mee. Niet omdat hij zijn zusje niet wilde zien— Arceus, wat wilde hij haar graag zien, maar omdat hij wist dat ze zich zorgen zou maken. De vorige keer had hij de deur geopend en was ze geschrokken van wat ze had gezien. Die keer was niets geweest; hij had zich toen vooral zorgen gemaakt om Cas, wie er veel slechter uit had gezien dan hij zelf.

De witte eilandpleister naast zijn oog was licht verborgen door de losse pluk haar, maar het deed… helaas weinig. Het gips om zijn hand irriteerde hem mateloos, maar hij had vandaag de mitella zowaar om zijn nek hangen om de hand omhoog te houden tegen zwelling. De korte mouwen van het losvallende shirt lieten zijn rechterarm, welke verbonden was, goed zien. De meerdere eilandpleisters op zijn bovenlichaam waren, gelukkig, onzichtbaar. Dat daar eigenlijk verband omheen had gemoeten liet hij maar stil. Het was hel geweest om dat voor elkaar te krijgen en uiteindelijk had hij maar besloten zichzelf vol te plakken met de fucking pleisters. Het zag er niet uit en het was alles behalve handig, maar nog een keer daar zitten en proberen het verband om zijn lijf te krijgen terwijl de beweging al pijn deed aan zijn ribben? Nee, bedankt.

Een broek aandoen die geen losse joggingsbroek was, was al een ding op zich. Knopen? Ongekend. Maar, uiteindelijk had Alain zich dan toch weten aan te kleden. Grote vent was ‘ie toch. Een simpele, zwarte broek en een los zittend, te groot geel shirt. Dat moest het dan maar doen vandaag. Hij had graag een wit shirt aangetrokken, maar nu hij geen was kon draaien ging zijn kast behoorlijk snel leeg en hij had besloten dat het idee van Cas in zijn kleurrijke shirts de arme jongen pijn moest doen. Dus was hij zelf maar de regenboog af aan ‘t gaan alsof hij het fucking zonnetje in huis was op het moment.

Hij deed zijn best.

Het maken van de taart was een absolute ramp geweest en Alain was er niet zeker van of hij Cas vaker liet helpen, of zou bakken met een gebroken pols. Misschien zodra hij dat helse gips af kon doen en over kon gaan op een brace. Hij haalde even een hand door zijn haar, waarvan het veel te lang had geduurd om de chocolade eruit te wassen, en wierp een blik op zijn blote arm. De schaafwonden daar waren oppervlakkig, maar om te zeggen dat het er goed uit zag…

De bel ging en Alain duwde zichzelf overeind voor Cas kon reageren. “Kom eraan!” verzekerde hij Rey terwijl hij zijn weg naar de deur maakte. Hij legde zijn goede hand op de klink en trok zijn arm uit de mitella, terwijl hij even een moment nam om zijn rust te vinden. Hij had op Alaric niet goed gereageerd…

Dit is Rey. Je zusje. Rey, Rey, Rey, Rey.

Niemand was belangrijker dan Rey.

En met die gedachte opende hij de deur en keek hij zijn zusje met een zwakke glimlach aan.

Hey, zus.
Reyne Bijoux
Civilian
Reyne Bijoux

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 20
Rank: 1

If no one ever told you, it's all gonna be okay A73b5f57cbf88d563bfbebe91733e67ccf64b83a_128
Babs
You shouldn't challenge fate when you're likely to lose
181
261
CHARACTER INFO

OOC INFO

A good guest does not overstay
Actually, a perfect guest stays at home
Sinds het telefoontje met Alain, was hij niet meer uit haar hoofd geweest. Ze had diep adem gehaald en haar ouders gebeld, een paniekaanval gefaked. Ze had ze vaak genoeg en eerlijk, met alles momenteel zat ze ook niet ver van een daadwerkelijke aanval. Ze had ze gesmeekt of ze langs konden komen, zo snel mogelijk.

Dat hadden ze, al zuchtend, gedaan.

Waarschijnlijk met de gedachte dat het nooit meer goed zou komen met hun dochter. In plaats daarvan hadden ze een oplossing, je angsten head-on facen. Ze hadden haar weer ingeschreven voor een contest, vlak na de kerst. Dat was genoeg voor een daadwerkelijke paniek aanval. Want ze wilde niet meer op dat podium, aangestaard worden door zoveel mensen. Alain was haar zoveel meer schuldig dan een taart.

Maar Alain's huidige status bleef meer aan haar knagen dan die wanhoop. Hij was gewond, alweer. Wat was er met haar lieve grote broer gebeurd? En, als hun ouders niet langs waren gekomen, had hij het haar uberhaupt verteld? Dat stak haar nog het meest en deed haar ogen vullen met tranen. Ze had heel vrolijk gedaannover de app, maar zag his haar uberhaupt niet meer zitten nu hij leukere vrienden ontmoet had? Ze was immers maar Rey, niet bijzonder, vol met angsten, en waarschijnlijk heel saai in zijn drukke sociale leven.

Desondanks stond ze aan zijn deur, in haar armen een hele grote Teddiursa knuffel met BETERSCHAP op de buik gestikt. De knuffel was zo groot, dat ze met haar wang tegen de wang van de knuffel kon rusten terwijl ze hem vast had. Cerise en Celeste hadden samen nog een fruitmand vast. De deur ging open en de in haar ogen enigszins onenthousiaste begroeting sneed recht door haar hart heen. Het was alleen maar een bevestiging, ze was helemaal niet welkom. Samen met de schok om hem zo gewond te zien, kneep haar keel praktisch af. "Hey.. ik.. uhm.. heb iets voor je.." Haar blik iets afwendend, hield ze de beer omhoog voor hem.



cttw
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

If no one ever told you, it's all gonna be okay 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Tweekleurige ogen zochten eerst de blauwe ogen van zijn zusje, voor hij de Teddiursa in haar armen opmerkte. Beterschap. Hij keek vervolgens naar de twee Pokémon, waarvan er één duidelijk nieuw was, voor zijn blik weer werd getrokken omdat Rey tegen hem sprak. Hij voelde een vreemde opluchting toen zijn hart niet in zijn keel schoot om Rey’s bijzijn. Hij bleef nog even staan, alsof hij verwachtte dat de paniek elk moment kon komen, voor een opgeluchte zucht eindelijk over zijn lippen rolde.

Langzaam, bijna als in slow-motion, nam hij de knuffel beet met zijn goede hand. Hij bewoog zijn hand opzij en liet het ding, zonder zelf te draaien, langzaam naast zich op de grond vallen. “Rey, ik—” begon hij zacht. Hij opende zijn mond om nog wat te zeggen, maar voelde zijn kaak strak trekken en de tranen achter zijn ogen branden. Nee, nee, niet weer…

Zonder nog wat te zeggen stapte hij naar voren en sloeg hij zijn armen om zijn zusje heen, waarbij hij haar dicht tegen zich aantrok en zijn gezicht in haar haren rustte. Hij histe zacht bij de pijn die door zijn ribben schoot, maar drukte dit naar achteren. Het maakte niet uit.
Reyne Bijoux
Civilian
Reyne Bijoux

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 20
Rank: 1

If no one ever told you, it's all gonna be okay A73b5f57cbf88d563bfbebe91733e67ccf64b83a_128
Babs
You shouldn't challenge fate when you're likely to lose
181
261
CHARACTER INFO

OOC INFO

A good guest does not overstay
Actually, a perfect guest stays at home
De knuffel werd aangepakt terwijl ze deze zo voorzichtig omhoog hield. Haar ogen vochten met haar brein, zoekend naar een expressie op Alain's gezicht terwijl ze het liefste wilde wegkijken om het niet te zien. In plaats daarvan zag ze de beer op de grond ploffen. Haar lip begon eigenijk al iets te trillen bij het aangezicht. Zie je nou we-

Plotseling werd ze in een knuffel getrokken. Haar ogen sperden zich open en even was haar gehele lichaam star. Maar vervolgens liet ze zich tegen Alain aansmelten. Ze liet zich slap gaan in zijn armen en drukte haar gezicht zachtjes tegen zijn borstkas aan en sloot nog voorzichtiger haar armen om zijn borstkas heen. Ze had de gebroken ribben immers herinnerd. Ze wist niet waar de tranen vandaan kwamen, of het opluchting was of toch schrik van net of het contest wat in haar nabije toekomst lag. Wat ze wel wist was dat ze zachtjes in de trui van haar broer snikte. "Ik heb je z-zo gemist." hikte ze zachtjes.



cttw
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

If no one ever told you, it's all gonna be okay 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ik jou ook, Rey,” verzekerde hij zijn zus na haar woorden. Alain was altijd een sociaal en zorgzaam persoon geweest, iemand die zich bekommerde om mensen die hij niet altijd even goed kende. Cas was daar een goed voorbeeld van. Maar, niemand was ooit zo belangrijk geweest als zijn zus. Zelfs al hadden ze geen slechte gezinssituatie gehad, was het nooit optimaal geweest. Het had altijd een beetje gevoeld als zij vs de rest.

Toen hij haar eenmaal los liet, had hij pas door dat er een traan was ontsnapt. Deze veegde hij weg met de achterkant van de hand die niet in het gips zat, voor hij even een zucht liet klinken. “Ik heb de taart gemaakt die ik je beloofd had,” vertelde hij haar met een voorzichtige glimlach. Hij realiseerde zich dat het niet genoeg was en dat niets ooit genoeg zou kunnen zijn voor alles wat ze voor hem deed, maar het was iets om de situatie wat luchtiger te maken. Daarbij was het iets geweest om hem bezig te houden, zelfs al was het een enorm frustrerende bezigheid geweest.

Kom je binnen?” vroeg hij, waarbij hij de deur opende en voor haar opzij stapte. Er was veel gebeurd en hij had het idee dat hij haar opnieuw tekort schoot, maar misschien zou ze zich minder ongerust maken als hij zich vandaag sterk kon houden.

Reyne Bijoux
Civilian
Reyne Bijoux

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 20
Rank: 1

If no one ever told you, it's all gonna be okay A73b5f57cbf88d563bfbebe91733e67ccf64b83a_128
Babs
You shouldn't challenge fate when you're likely to lose
181
261
CHARACTER INFO

OOC INFO

A good guest does not overstay
Actually, a perfect guest stays at home
Ze had haar voorhoofd tegen Alain's borstkas gedrukt, voorzichtig aangezien ze wist dat hij vanalles gebroken had. Die kerel had meer pech van een gemiddelde Murkrow. Pas toen hij los begon te laten, maakte ze zich langzaam los van hem, om hem toch nog enigszins behoedzaam aan te kijken, een voorzichtige glimlach op haar gezicht. Hij had haar ook gemist. Die woorden stelden haar heel iets gerust, maar nog niet helemaal.

Maar gelukkig had hij ook nog taart gemaakt. Haar ogen sperden zich wat verder open en haar blik gleed onwillekeurig naar het gips. Eigenlijk maar saai, zo'n witte arm. Misschien zou ze straks nog een stift kunnen pakken ofzo. "Met die arm? Dat vind ik heel erg knap, dankjewel," merkte ze op met een zachte glimlach, waarna ze zich langzaam besefte dat Casimir hier waarschijnlijk ook was. Die toch enigszins enge koos wenkbrauwloos.

Terwijl dat besef inzonk, was Alain alweer half naar binnen gestapt, haar de doorgang aanbiedend. Rey bleef echter staan en na een lichte twijfel schoot haar hand toch naar voren. "Je.. vriend is hier toch? Kunnen we nog even.. samen praten?" Haar stem was tot een trillende fluistering gezakt van emotie. De belofte van hun ouders rinkelde in haar hoofd. Ze wist zeker dat haar emoties hoog zaten. Ze zou het verhaal waarschijnlijk niet over haar lippen kunnen krijgen bij een halve vreemde.



cttw
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

If no one ever told you, it's all gonna be okay 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Alain liet zijn zus een zwakke glimlach zien toen ze hem vertelde dat het knap was dat hij een taart had gebakken in zijn huidige staart. “Cas heeft… een poging gedaan tot helpen,” verzekerde hij haar. Met zijn eigen gebroken arm. “De keuken zag eruit alsof er oorlog was geweest, maar ‘t was het waard.” De taart zag er misschien niet helemaal zo perfect uit als waar hij normaal voor was gegaan, maar hij wist dat het goed zou smaken en… daar moesten ze het maar even mee doen.

Konden ze nog even samen praten? Alain fronste, maar knikte langzaam en trok de deur op een kier. “Is alles oké?” vroeg hij bezorgd, waarna hij haar even twijfelend aankeek. Het leek er niet op dat ze gewond was, dus dat was één ding. “Heeft iemand iets gedaan?” vroeg hij haar direct erna. Als iemand met zijn vingers aan zijn kleine zusje had gezeten, dan zou hij met liefde een gips-afdruk bij diegene in het gezicht achterlaten.
Reyne Bijoux
Civilian
Reyne Bijoux

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 20
Rank: 1

If no one ever told you, it's all gonna be okay A73b5f57cbf88d563bfbebe91733e67ccf64b83a_128
Babs
You shouldn't challenge fate when you're likely to lose
181
261
CHARACTER INFO

OOC INFO

A good guest does not overstay
Actually, a perfect guest stays at home
De keuken zag eruit alsof er oorlog was geweest. Oh Arceus, wat moet dat dan een gedoe geweest zijn. Reyne knipperde even verbaasd met haar ogen, maar schoot vervolgens in de lach, zachtjes haar hoofd schuddend. "Als het nog niet gelukt is, help ik wel met opruimen," beloofde ze hem glimlachend. Zij had immers nog twee werkende handen. Kon niet iedereen hier zeggen.

Maar eerst... Een sidderende zucht ontsnapte haar terwijl haar keel weer iets dichtgeknepen werd van stress. Alain, natuurlijk, was meteen bezorgd, waardoor ze zich nog net wat opgejaagd voelde. "Nee, nee!" bracht ze uit, "Nee.. Niemand heeft heeft wat gedaan." Toch begonnen tranen omhoog te bubbelen bij haar ooghoeken, toch begon ze iets te hyperventileren. "Maar pap en mam.. Ze hebben me weer ingeschreven voor een contest-" Haar handen begonnen te trillen. "Ik.. ik kan het niet, ik weet dat ze het goed bedoelen maar.. maar.. De vorige keer ging zo, zo slecht." Tranen begonnen over haar wangen te lopen en ze wrong haar bevende handen in elkaar, met haar hoofd schuddend. "Ik kan het niet, ik kan het niet.."



cttw
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

If no one ever told you, it's all gonna be okay 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Als het nog niet gelukt was, zou Rey wel helpen opruimen. Alain wuifde dit rustig weg en schudde zijn hoofd. “Daar heb ik mijn linkerhand nog voor, geen zorgen!” verzekerde hij haar. Alles deed pijn, maar schoonmaken was één van die dingen waarmee hij zich nog bezig kon houden als het in zijn hoofd even allemaal te veel werd. Hij vond het niet erg.

Niemand had wat gedaan. Dat was een opluchting. Toen hij haar weer zwaarder zag ademen, fronste hij en legde hij zijn hand geruststellend op haar arm. Schijnbaar waren het weer eens hun ouders, wie dachten dat ze hun dochter hielpen door haar te forceren. Hij schudde zijn hoofd even en liet een geïrriteerde zucht klinken toen hij hoorde hoe ze haar gewoon inschreven bij een Contest als ze het niet wilde. Dat was geen… zo hoorde het niet.

Je hoeft niets, Rey,” verzekerde hij haar, waarbij hij zacht in haar arm kneep. “Adem. Kijk naar mij—” sprak hij zacht, waarbij hij ervoor zorgde zelf diep in te ademen en langzaam weer uit te ademen, in de hoop dat ze zijn voorbeeld zou volgen. Eerst rustig worden, dan konden ze het hier verder over hebben.
Reyne Bijoux
Civilian
Reyne Bijoux

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 20
Rank: 1

If no one ever told you, it's all gonna be okay A73b5f57cbf88d563bfbebe91733e67ccf64b83a_128
Babs
You shouldn't challenge fate when you're likely to lose
181
261
CHARACTER INFO

OOC INFO

A good guest does not overstay
Actually, a perfect guest stays at home
Haar ademhaling werd hoog en gespannen terwijl het allemaal weer naar boven kwam. De angst, de blikken naar haar, de warmte van de spotlights op haar lichaam. De schaamte, de doodse stilte van het publiek wat daarna overging in gefluister. Ze kon het niet, ze wilde niet nog een keer. Haar keel kneep zich benauwd dicht terwijl ze op begon te gaan in haar paniek. Tranen verzamelden zich in haar ooghoeken, totdat Alain's aanraking haar weer wat terug bracht.

Haar betraande ogen sloegen op naar haar broer, groot en panisch, maar weer iets helderder. Ze pakte haar broer's arm beet voor stevigheid, een anker in de storm. Bevend probeerde ze oogcontact te houden met haar broer, maar het was moeilijk. Ze wilde niet, ze wilde niet- "Z-ze hebben me al ingeschreven, ze komen kijken, ze-" Haar stem stierf af. Ze zouden zo teleurgesteld zijn. Tranen begonnen over haar wangen te rollen. Ze wilde gewoon naar huis.


cttw

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum